Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Българите успяваме във всичко освен в семейството
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:190 Страница 1 от 10 1 2 3 Следваща »
Старшината
09 Апр 2010 22:36
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
.... Браво! Шапка свалям за това:
....Не става дума да ги гоним, да ги убиваме, но те не са ни равни. Един гей да ми бъде учител, да ми възпитава детето, да му преподава морал?! Аз не съм съгласен
Сократ-май
09 Апр 2010 22:52
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Чакай сега да дойдат либералите, та да гледаш сеир.
Предводител на команчите
09 Апр 2010 23:26
Мнения: 12,354
От: Bulgaria
Като младеж бях записал математика в Софийския университет, за да не отида в казармата.

Настоящий мачо-хомофоб?
Днес да посетиш операта или филхармонията отново минава за проява на добър вкус.

А вчера беше проява на лош ...?
- Аз съм, така да се каже "официален" християнин.
...
- Но вие самият сте се развеждали веднъж.
- Да, преди 20 години, но тогава не бях вярващ.

Защо ни дават сега "Биг брадър фемили"?

Че някой да те бие да го гледаш?
Българката не се чувства на мястото си ... Как няма да гледа сериали, в които цари патриархален ред ...



Мдаа, поредният плодовит ум сред "хората на изкуството".
БЕРБАТОВ
09 Апр 2010 23:33
Мнения: 3,184
От: Bulgaria
Команчев, да, аман от такива разбирачи...станал християнин и изведнъж прогледнал и сега започва да раздава акъл
Монтен 1
09 Апр 2010 23:37
Мнения: 3,218
От: Bulgaria
Много е симпатичен Гюзелев,
Но!
Някак странно е "протестантин"
Някак странно неговата партия дължи 28 000 000 лева! Има я в списъците на особено големите длъжници във всяка столична община.


"Бяла тишина" ги направи велики.

Натиснете тук
А за еуфорията на учениците свиреха Deep Purple във втората част на концертите си.
Болярчето
09 Апр 2010 23:37
Мнения: 2,995
От: Bulgaria
Споко, Сократе, няма да те караме да чакаш много
Но майтапа настрана, наистина ми е жал да чета такива неща от Пецата. Няма да го коментирам заради уважението към дейността му като музикант.
Наскоро и Кирил Маричков гледах, май в "На 4 очи" беше. И той "доказваше" че има бог с невероятно смешни аргументи.
Нека си вярват хората, тяхно право си е, но защо искат да натрапват и налагат вярванията си на останалите? Пък се сърдят, че гейовете натрапвали различието си предизвикателно. С какво войнстващият вярващ е по-добър от войнстващият атеист или натрапчивият педераст?
БЕРБАТОВ
09 Апр 2010 23:39
Мнения: 3,184
От: Bulgaria
С какво войнстващият вярващ е по-добър от войнстващият атеист или натрапчивият педераст?


Само с едно изречение си казал всичко
Капитан Немо
09 Апр 2010 23:39
Мнения: 4,073
От: Papua New Guinea
... и това:
Сигурен съм, че преобладаващата обществена нагласа е същата като моята, но онези, които въвеждат подобни закони, са платени от самите хомосексуалисти, или пък те самите са гейове и действат в своя полза.


Много помъдряла и буквално изстрадана позиция, ама дето вика Сократа - ще дойдат либералите и уйде коня...
Ама знаете ли какво? Че когато нормалните хора, които са съградили и все още крепят светът, какъвто го познаваме - да, същите - бели, християни, хетеросексуални - станат малцинство - никой няма да ги признае за такова.
Защото за малцинства се признават само тези комплексари и неудачници, които няма с какво друго да оправдаят собствената си посредственост....
Още бих развил тезата, ама ще ме баннат за "нетолериране на малцинствата"....
БЕРБАТОВ
09 Апр 2010 23:42
Мнения: 3,184
От: Bulgaria
да, същите - бели, християни, хетеросексуални


...руси, високи, със сини очи...
Ловкия
09 Апр 2010 23:48
Мнения: 56,087
От: Ghana
Съгласихме се да няма брак! Е, как може такова нещо?! Категорично съм против свободното съжителство; в него хората не са свързани един с друг. Не може да има развод - днес да си с този, утре с онзи, днес да си гледаш детето, утре - не.


Голяма глупост!
Бракът и подписът ли те правят грижовен родител и съпруг?
Жал ми е за такива "християни".
Нещо настървен и агресивен ми изглежда този...
През 15-ти век би се вписал прекрасно - до някое аутодафе или в кръстоносен поход.

Редактирано от - Ловкия на 09/4/2010 г/ 23:52:08

beagle
10 Апр 2010 00:17
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Ловкий мили ,
Да беше "опростил" днешния ни живот . Човекът и сам си казва , че в протестант се сеща . Ами че и помисли - ние тъкмо навлизаме в "протестантския" ни период . Тогава , в какво си се затюхкал толкоз , че и никак... ? Още не ни бива , да съобразяваме между туй , що ни требе и противното му , Господи ...
Ловкия
10 Апр 2010 00:24
Мнения: 56,087
От: Ghana
А, нито го съдя, нито му се връзвам...
Протестант или православен, те ценностите и търпимостта са едни и същи.
Колкото до грандиозната кариера-
В средата на 60-те тръгна новата вълна - "Бийтълс" и "Ролинг Стоунс", и това ме промени.

...
А пък "Бяла тишина" е на Гошо Минчев, лека му пръст.
Лека нощ на всички.
The Bulgarian Lion
10 Апр 2010 00:49
Мнения: 13,869
От: Antarctica
От възраста е. Човек като вземе да остарява, какво му остава освен да стане моралист и набожен. На млади години добре си е поживял Пецата.
67
10 Апр 2010 01:30
Мнения: 7,197
От: Benin
Тя успява в кариерата, в политиката, в бизнеса, но не в семейството. Сутрин води детето на училище, тича на работа, после пазарува, после готви, преглежда домашните, сервира, мие чинии... Това убива всичко в нея, превръща я в робот.

Божке, ле, аз досега не знаех, че преглеждането на домашни и воденето на децата на училище така ме е разваляло! Долу сервирането и готвенето! И така веднага като преуспея в семейството, малей!!
Всеки си има право на мнение, ама то бива ли така с големия черпак! Пу, да му се не види, пак готварски израз, почнаха да ми дрънкат железата!
И откъде пък тия другите роботизирани жени ги намират такива мъже, които НЕ водят децата на училище, НЕ пазаруват, НЕ помагат с домашните, НЕ мият чинии? Дали не от сборищата на тези дето са официални християни, хетеросексуални и какви там още бяха, че забравих... Нейсе, няма време за таквиз размисли, че ще ми загори яхнията и ще ми се препече баницата, а не съм от тях, како Сийке!

И докато тичам към печката, може ли така да попитам, дали този равен на хипотетичния мъж дето жена му му пречи, официозен протестантин е чел онази препоръка "Не съдете, да не ви съдят!"... Или е спрял на Содом и Гомора и не могъл да прескочи описанието от опиянение?
paragraph39
10 Апр 2010 02:40
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Когато беше млад "бунтар", Пецата ме възхищаваше- даже се опитвах да му подражавам!
Сега, като "закъснял/закъсал, май?!/ бунтар" и къснопроходил/!/ християнин, ме разочарова!
Ех, Пеца, Пеца..., а к`ви времена бяха на "Оборище", в квартирата на Статул Карабашев, а! Ех, времена...!
yoyo
10 Апр 2010 03:25
Мнения: 1,106
От: Papua New Guinea
Правилно казва човекът, че безверието деградира личността и коментарите тук са в подкрепа на тази теза.
Много удобно е да извадиш от контекста един цитат от Библията и да го размахваш наляво и надясно."Не съди за да не бъдеш съден" е особено експлоатиран от комплексирани индивиди с чувство за вина.
Тънката лайсна
10 Апр 2010 05:28
Мнения: 7,756
От: Bulgaria
Прав е човекът, но сме толкова изкривени и объркани, че повечето от нас не могат да го разберат.
В днешно време нормалният в очите на хората е ненормален и обратно.
Трагедията е пълна.
67
10 Апр 2010 05:36
Мнения: 7,197
От: Benin
Да, сигурно неудобно се получава само с Лука 6:37, та да се върнем към контекста, от който този цитат е толкова жестоко изтръгнат и да продължим нататък. "Каза им и притча: нима може слепец слепеца да води? Не ще ли паднат и двамата в яма?"
Не законите разбиват семейството, те просто констатират една реалност, досега премълчавана и шушукана. Както рече един от моите познати хомосексуалисти - кажете ми колко деца са изоставени от хомосексуалните си родители и колко от хетеросексуалните си такива?
И хайде да не слагаме всички в един кюп - който се е съгласил да няма брак, си е направил неговия си избор, и който си казва, че моралът няма значение, той си знае за неговая си морал, не за този на съседа. Или ако се върнем към контекста по-горе упоменат: "понеже всяко дърво се познава по своя плод, защото не от тръни берат смокини, нито от къпина късат грозде".
Като сме се хванали за контекста на Библията, там освен че се осъжда мъжеложството, се поощрява инцеста, убийството на деца, купуване/отнемане на първородство чрез измама, изтребването на народи, вероятно все приятни неща за тези, дето са "официални" християни. Да не знае човек къде да гледа!
ivo kunchev
10 Апр 2010 05:48
Мнения: 5,363
От: United States
Петър Гюзелев - Пецата... Малко рок музиканти могат да се похваят с неговата известност.Даже млади хора, напълно безучастни към музиката на щурците рерагират при споменаване на името му. Най-лесният начин да се почустваш велик, без нито за миг да си вярваш, че това си ти, е да иронизираш някоя наистана популярна личност.Доста люде по-нагоре се изходиха по въпроса. Пецата е ПРЕДСТАВИТЕЛ на старото поколение рокаджии, за които мъжът е мъж а жената ВСИЧКО. Старите рокаджии сме и рицари, това е то...
dobadoba
10 Апр 2010 06:19
Мнения: 5,891
От: Bulgaria
Това, че не успяваме в семейството си е негово лично мнение.
На фона на останалите нации/имам непосредсвен досег/ в БГ сме си много добре.
ivo kunchev
10 Апр 2010 06:27
Мнения: 5,363
От: United States
Всъщност "XX ВЕК" е първата авторска плоча на българска рок група.За пръв път там не присъстват композиторски имена като ангел заберски, тончо русев, и не знам кой си и подобни, които нямат нищо, ама нищо общо с рока.И успеха бе ГОЛЯМ. Този албум преобрази българския рок. Идеите, звукът, текстовете, изобщо цялостното звучене на бандата, беше нещо за което и не бяхме мечтали. Най- сетне нещо, което да е достойно за сравнение! На българската рок сцена се появи банда не по-лоша от световно звучащите световни корифеи.Издържан албум.Според моите скромни разбирания това е най-успешното начинание в БГ рока...

Редактирано от - ivo kunchev на 11/4/2010 г/ 07:36:06

Добави мнение   Мнения:190 Страница 1 от 10 1 2 3 Следваща »