Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Двата мозъка
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:112 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща
Васик
10 Авг 2010 16:12
Мнения: 14,574
От: Bulgaria
В Гърция има също един гьол, с чиято вода жените могат да си върнат девствеността.
Васик
10 Авг 2010 16:13
Мнения: 14,574
От: Bulgaria
Тоест така казват гърците, не го казвам аз това.
Hugin
10 Авг 2010 16:16
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
двамата са се родили и живяли в рамките на тогавашната Германска империя, тогава Залцбург е било отделно княжество

Люксенбург!
Баш при Йосиф II всичките княжества са получили независимост
Mrx++
10 Авг 2010 16:35
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Енчо вместо да се пенявиш и да измъчваш единствения си мозък (следвайки статията) трябва малко да понаучиш някои елементарни истини от историята. По времето на Кирил и Метоидий България е била свободна и който се е родил в България си е бил българин, а който във Византия византиец. Сега на всички наши емигранти децата и внуците, като се родят в САЩ ще бъдат американци, какъвто е случая впрочем с Джон Атанасов- въпреки, че ние се напиняме да го прави българин. Докато нашата нация в Османската империя не е била свободна - така, че който се е родил в българско семейство се е считал българин, същото е било и с унгарците и чехите в Австрийската империя и с индийците в Британската империя и т.н. Ако Кирил и Методий са считали българи трябвало да дойдат и да живеят в България или да са се родили в България и да са отишли във Византия. А те са се родили във Византия и са живели във Византия. като са изпълнявали своите задължения към Византийския двор с пътуванията си.
Що нсе отнася до Георги Димитров- нещата са точно така, както ги писах. Друг е въпросът, че на вас ви се иска историята да не такава, каквато е била ами да е по вашите разбирания. Също е доста пресилено, че Димитров е изпълнявал стриктно заповедите на Сталин. Според Джилас, той се срещнал с Димитров в Белград и се оплакал от Сталин (тогава е бил големия спор между Сталин и Тито), Димитров е казал на Джилас "борете се". Димитров заедно с Тито искаха Югославска федерация, но тук не е много ясно доколко Сталин е бил съгласен с това. Политиката, тогава е била такава, че трябва да си с едни от победителите. Само двама души са определяли съдбините на Балканите - Чърчил или Сталин, американците са били доста дезиинтерисовани по този въпрос и са следвали полтиката на Чърчил.
Чърчил е искал Балканска федерация, в която главна роля да играе Гърция на Папандреу, а Папандреу е имал големи териториални претенции спрямо България - земите от линията Рила-Марица на Юг. Също той е искал изплащането на репарациите от България да започне веднага. Чърчил е желале да накаже жестоко България по 4причини:
1. защото той е британец, а Великобритания е била винаги срещу България.
2. защото през първата световна война България не приема предложенията да се присъедини към Анатантата, което според него е довело, до това, че Великобритания не е можала да помогне на белогвардейците в Русия и английската армия претърпяла поражение от турците при Галиполи. Чърчил бил махнат от правителството на Л. Джордж поради тази причина.
3.Борис е отхвърлил предложението на Чърчил България да не влиза в съюз с Германия, даже и да бъде завладяна, тя щяла тогава да се води окупирана страна.
4. Борис и Филов обявяват война на Великобритания и САЩ.
Така, че България е било по-изгодно да бъде със Сталин. Чърчил не е признавал нашите победи срещу германците, за да може след това да ни накажи, единствено Сталин е бил на аншата страна, като настоявал, че ние сме съвоюваща страна и от там да са подпише благоприятен за нас мирен договор.
Чето момче, то сляпото окато прави.
SvSophia
10 Авг 2010 16:35
Мнения: 36,140
От: Bulgaria
Енчо, това че Кирил и Методий са българи не е доказано, а е сравнително късно утвърждавано от късните им жития, писани по време на Византийското робство (около 2 века по-късно). В пространните им жития, предполага се - писани от техни ученици (Климент), този въпрос изобщо не се споменава. Тогава това не е имало значение - важна е била славянската кауза, т.е. правото на всички славяни да могат на своя език да разпространяват словото божие, т.е. основната им борба е срещу т.нар. триезична теория. Нито пък има данни да са идвали изобщо в територията на тогавашна България (родният им Солун е бил в пределите на Византия). Баща им е помощник на стратега на Солун, Кирил е бил дипломат на византийския император, като такъв ходи в Херсон, после в Моравия го праща именно императорът, затова и в Рим така го посрещат - едва ли е бил българин при това положение. Заслугата на България е, че приема учениците и продължава делото му. Другото са патриотарщини.
Mrx++
10 Авг 2010 16:41
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Баш при Йосиф II всичките княжества са получили независимост
Германските княжества са си имали относителна независимост още преди Йосиф 2-ри, Но Германската империя (Свещенната Римска империя на Германската нация) е разгромена от Наполеон с влизането му във Виена през 1806г. Моцарт е роден през 1756г. и умрял през 1791г., така, че не е дочакал това събитие. Бетховен е преживял обсадата на Виена.
Mrx++
10 Авг 2010 16:50
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Бенедичка
Берия, много добре знаеш защо Хитлер се асоциира с Германия.
Това изречение ми се струва доста непълно и неясно. То ми прилича на това дето казваше старшината в казармата на вечерна проверка: "Жестоко се лъжите, като мислите, ЧЕ" и спираше дотук.
То не само Берия знае ами всички са го знаели, защото Хитлер си го е написал в "Mein Kampf" . Той е искал Третия Райх (Третата Германска империя) по калъп на 1-вата Германска империя. А в последните векове начело на 1-та Германска империя са били Хасбургите и столица е била Виена. Той не е бил съгласен с обединението на германците без Австрия. Въпреки, че е бил австриец, роден близо до Линц, се е чувствал немец и се е записал в Германската армия през 1-та световна война.
Васик
10 Авг 2010 16:56
Мнения: 14,574
От: Bulgaria
Исторически е доказано, че Том Ханкс е български зет.
Енчо
10 Авг 2010 17:03
Мнения: 1,199
От: Bulgaria
Честно казано, винаги съм се занимавал с точни науки и никога не съм имал претенции, че разбирам от история. Дори се осмелявам да твърдя, че не е никаква наука. Коментарът на другаря Маркс (ако приемем, че от него трябва да се уча на история) ми показва, че съм прав. Значи, ето какво било:
Ако Кирил и Методий са считали българи трябвало да дойдат и да живеят в България или да са се родили в България и да са отишли във Византия.

Какво излиза? Ако двама китайци в България си родят дете, то е българче. И докато живее в България, е такова.
Не ми е много ясно, какво ще е детето, ако родителите му вземат, че го закарат да живее в Румъния, да речем...
Сигурно, българче-емигрантче в Румъния.
После, като порасне, ако реши да се прибере в Китай, става китаец. Ако после пак се върне в България, пак става българин.
Мдаа... Напарво не ми се мисли, ако детето е от смесен брак...

Интересна наука е това историята. Май това й е хубавото, че всеки може да се прави на специалист.

tina_TI
10 Авг 2010 17:07
Мнения: 339
От: Bulgaria
Гледах филм за изследване на Туринската плащеница, смята се че отрязаното парче плат е било подменено преди да бъде сложено в кутия за въглеродно датиране. Не е филмирано рязането на парчето плат и поставянето му в кутията. Някои анализатори смятат , че Ватикана се е уплашила да не би да се докаже че плащеницата е истинска. Запечатана е и ще се отвори, ако се не лъжа през 2025г.
Benedicta
10 Авг 2010 17:09
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Ватикана се е уплашила да не би да се докаже че плащеницата е истинска

Васик
10 Авг 2010 17:11
Мнения: 14,574
От: Bulgaria
Трябвало е да вземат ДНК от плащаницата и после да го сравнят с ДНК от български емигрант в Торино и веднага ще се види съвпадението.
Caravaggio
10 Авг 2010 17:12
Мнения: 13,610
От: Italy
Нда, датирането на Синдона е извършено от шест (6) независими лаборатории. Резултатите сочат 12-13-и век за разочарование на вярващите. Може по погрешка да са отрязали парче от пеша на падрето, знае ли се...

Редактирано от - Caravaggio на 10/8/2010 г/ 17:13:03

Васик
10 Авг 2010 17:13
Мнения: 14,574
От: Bulgaria
В смисъл, че ще се докаже, че Господ е българин.
Mrx++
10 Авг 2010 17:18
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Исторически е доказано, че Том Ханкс е български зет.
ама женска му е българска туркиня.
А пък на Енчо няма повече да обяснявам без заплащане, защото единственият му мозък се е много пообъркал.
Енчо
10 Авг 2010 17:34
Мнения: 1,199
От: Bulgaria
Ами как ще обясняваш, като нищо не можеш да обясниш?
То не е като да ръсиш глупости на студентите?

gratzian
10 Авг 2010 17:37
Мнения: 1,064
От: Canada
Материал за нова митологема
Крайно време е созополския клоун да спре да се бълбучка в плитките води на библейските митове и да се приближи с един замах директно до Гаргантюата на Творителя - динозавъра. Къде, къде, по-престижно е да се докаже, че българите произхождат далеч преди всички народи. Тъй де, като ще е гарга, нека да е рошава. Колко му е да се намерят там костите на някакъв си мутирал динозавър от юрската ера и да се представи като митологичната триглава ламя от българския фолклор. В края на краищата народната памет не е шега работа. Живели си значи тия ми ти динозаври по нашите земи мирно и кротко. Пасли си там тревица и разни други вегетерианщини, мучали гръмко и дори от време на време отвличали по някоя девица от близките населени места за алтернативни занимания. Тъй като диетата им включвала и някои метаноотделящи храни, те можели и да произвеждат огън с уригването си. Да де, ама някои от нашите предци не били някакви си там праисторически льольовци, ами си били направо, дето викат - юнаци ( от тях в по-късни години ще се пръкне е партията "Атака".
Вместо да си битуват там тихо и кротко, както подобава на едни такива кроманьони, те без дори да се замислят хващали наличните си уреди за убиване и се хвърляли в люти битки с коварните триглави гадове. Да не забравяме също, че по ония времена из нашите земи е имало не само обикновенни там киселушки и макинтоши, ами даже някои дървете давали и такива от чисто 24 каратно злато. Честна дума.
Та нашите герои толкова се съсредоточили в избиването на тия врагове на девиците, че изпотрепали всичките там динозаври на света. И после науката се била чудела, кой изпотрепа животинките. Ами как кой бе, аджемии, ами ние, дагаеба, сме тия дето не само динозаврите затрихме, ами и много други работи, като райберите, налчетата за обувки, плювалниците и не на последно място облигациите. Тъй де, модерен свят ще градим и туй то. Да де, ама да не се забравя, че и на динозаврите сме им видели сметката преди всичко. Така де, еба ти животното - ни вълна дава, ни мляко, ни можеш да го яхнеш...изобщо не върши работа, а на всичкото отгоре и на девиците ни взимали честа, гадните му гущерюги. Е как да не ги трепаш, мааму стара?
И сега би трябвало всички народи на нас теманета да ни правят и да ни благодарят че сме ги избавили от тия ми ти лами ненаситни, вместо да гледат на нас като на някакви си шибаняци. Нъл тъй?

Hugin
10 Авг 2010 17:47
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
По времето на Кирил и Метоидий България е била свободна и който се е родил в България си е бил българин, а който във Византия византиец.
Люксенбург!
Пенсионирайте ги щото ще ошашавят децата на България!
После пак ще пишете, че имало недостиг на инженери.
Caravaggio
10 Авг 2010 17:49
Мнения: 13,610
От: Italy
Абе, що не си излежаваш пандиза, както правят всички, а се явяваш да плещиш простотии под вънкашност чужда и вътрешност суща?
gratzian
10 Авг 2010 18:10
Мнения: 1,064
От: Canada
Кирил и Методий са били както ни учи историята византийци ( преди всичко), майка им е била славянка (казват източници). Византия на времето е била доста мултикултурална империя, в която бездискриминативно са битували жители от различни племена и народности (в днешния смисъл на думата). Имало е славяни, арменци, илири, власи и какви ли не щеш още. Балканският полуостров в онези години на липса на парно отопление, апрески, генно модифицирани храни и панелни жилища е бил изключително популярно място за населяване и кьораво и сакато се е стремяло да си пусне корена тук. Именно и поради тази причина тук и генетичния материал е толкова омешан, че едва ли има другаде в Европа толкова разнообразен коктейл от древни гени. Ако погледнете най-новите генетични изследвания на IGENEA ще забележите как генетичната попара на жителите на днешните държави изобщо не съвпада с високо развяните от тях хоругви(копирано от източник на немски) и с "чистата арийска расовост" с която някои се заиграват доста екстремно:
CLIP THAT SHOKED GREECE
Albania:
30% Illyrians
15% Phoenician
14% Hellenen
18%Thraker
2% Vikings
20% slavs


Greece:
10% Germanic
10%illyrians
20% slavs
20% phoenician
5% macedonian (in north more than 18%)
35% Hellenen


Bulgaria:
49%Thraker
11%macedonian
15%slavs
15%hellenen
5% pheonician


Macedonia:
30%macedonian
10% illyrian
15% hellenen
5%phoenician
20% germanic
5% hunnen
15% slavs

Bosnia
50% Illyrer
4% Thraker
20% Germanen
6% Hunnen
15% Slawen
15% Kelten

Serbien:
30% Slawen
9% Phonizier
21% Illyrer
14% Kelten
8% Hellenen
2% wikinger
18% Germanen

Ще забележите как гордите елини, които са съм самочувствието на излезли от мъдите на Перикъл имат по-голям процент славянски гени от нас, дето бием тъпъна за първи пратовчеди на бай Иван. Генетиката не е шега работа.

Редактирано от - gratzian на 10/8/2010 г/ 18:27:00

Добави мнение   Мнения:112 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща