Губи по сто бинки на песен? Не повня, некой да го кара да пее |
Хайде стига с тези глупости! Загубил Азис пари! В самото интервю е казано, че Азис не е собственик на музиката, а получава само някакви стотинки от изпълнението на записите. Губят пари лапачите, които искат държавата да събира и им носи пари за песни, които те не са изпяли, композирали или аранжирали. На Азис му стигат и толкова пари, колкото получава в момента. Дори му са много. Който иска да печели много пари от песните си, за изкара песен, която да се слуша в онази част от света, където авторските права са установени по начина, за който мечтае интервюираният- Боби ли беше, или каквото и да е. Защото на запад авторските права са защитени, но авторите правят музика за цял свят. А в България някои искат да печелят от каквато и да е самодейна дейност, с околийска значимост. |
губи 100 000 лв. на песен И как се губи нещо, което никога не е получил? В случая можем да говорим само за загуба на надежди. А ако недай си боже кихне нещо на оня пън и затворят поредния тракер ще претърпи и загуба на илюзии. Илюзиите, че българинът би извадил от продънения си джоб 100 000 за да слуша квиченето на недозаклано прасе. |
Аз не съм против да се плаща за авторско право, но да се плаща на авторите, а не на продуценти, звукозаписни къщи и прочие бизнесмени, които паразитират на труда и творчеството на авторите. Ето, да вземе Боби! От него не станало певец, не станало музикант и днес решил да прави големи мангизи, използвайки други артисти и творци, като им прави записи на песните и събира парсата, от която по негова милост да се отделя пай за създателите и изпълнителите на песента. Авторско право трябва да означава право на автора. Авторът на първо място е композиторът- той трябва да получава най-голяма част и на притежава правата на песента. На второ място певецът, който ще я изпее, с по-малък дял авторско участие, тъй като певци много, но композитори с творческо вдъхновение малко, или за това, че истинското творчество е да композираш нещо оригинално. на трето място- музикантите, които акомпанират изпълнението. И никой друг да няма право да се сламчи към авторските права, защото никой друг не е3 автор, а само и единствено паразит. Капитализмът е обърнал всичко с краката нагоре. По неговите авторски правила, автор е онзи, който върти капитала и който търгува с музиката, търговецът. Търговецът прибира каймакът от авторските права. Когато се обърнат авторските права в този смисъл, за който аз говоря, тогава ще се създаде стимул за композиране, за творчество и тогава ще имаме материални условия за оригинално творчество. Някой веднага ще опонира, че на Запад търговците командват и творчеството си върви. Бих му опонирал- върви си, та направо си отива. А и там историческите условия и мащабите са други. Онова, което е вярно за големия не може да бъде вярно за малкия. Ако големият е силен, малкият трябва да е хитър и пр. |
Самото заглавие ме накара да не прочета това Като толкова много губи Азис, да спре да пее(явно непечеливша дейност) и да гледа зеле в Костинброд, ако му е тежко, да стане врачка, като баба си. Така няма какво да загуби, освен дебелия си задник *** Редактирано от - sybil на 15/10/2010 г/ 20:57:29 |
Това е много тъпо да кажеш - Азис губи всеки ден пари от торенти и т.н. Не съм го видял Азис да ходи гол или бос. Жоро Соколов обаче жонглираше с бирена бутилка или стара зелка за 100 грама почерпка на Иван Вазов. |
Ловкий, спирам да пиша тук, щото ще ме баннат и няма да мога да си пусна прогнозите за ЕКТ следващата седмица По-добре в темата, в която професора пита за зелето Преди две години, ти ми оказа незаменима помощ в тази насока, след което се развих и сам |
Бре, докато пиша и лошите ми предчуствия почти се сбъднали Явно не трябва да се пишат неправилни неща Взимам си поука. Редактирано от - nikola_tsanev на 15/10/2010 г/ 21:04:41 |
Хонзи, теб пък що те развълнуваха толкова екзистенциалните проблеми на двамата от Костинброд Редактирано от - В.Лянча на 16/10/2010 г/ 11:19:31 |
Аман, бе! Пак ли цял уикенд ще обсъждаме безпаричието на културата? _______________________ Покажи неуважение към георги първанов (гоцэ), пиши името му с малка буква! Блогът на Манрико |
От мене нищо не е загубил Азис.. ако и да посещавам (и тегля) от такива сайтове, на него никога няма да посегна.... |
Тези дни Ралица Негенцова (наследничка на Ран Босилек) ревеше наляво и надясно, че някои музикални продуценти обявили песента "Я кажи ми облаче ле бяло" за македонска, за да не плащат авторско право... Знае се, че автор на текста е Ран Босилек. И от това страдал семейния бюджет на Ралица (законът за защита на авторското право, казва, че защита важи 70 год. след смърта на автора, а Ран Босилек се спомина 1958 година). --- Сега остава и Силви Вартан да се бръкне в джоба. |
По колко получава Азис на изпълнение на своя песен? Вероятно по левче (даже и това може да е пресилено). 100000 лева загуба означава 100000 пиратски изтеглени песни на Азис. Хайде не ме разсмивайте! Понеже един лийчър, ако изтегли един път една песен, той няма да я тегли втори път, това означава, че в България има 100000 пиратски тегления на негови (нейни) песни. Абе хора, това яко теглене ще задръсти интернет! А посмали манго (азис). |
В момента, в който ресторантьорът пусне радиото на своите клиенти, той осъществява публично изпълнение и за това точно право дължи възнаграждение На кого дължи възнаграждението - на метеорологичната служба или на новинарския екип? Все пак кое радио - националното турско или националното гръцко? Пък ако не го пусне радиото, кой плаща амортизациите на радиото?някои собственици не са запознати с това, че дължат малки суми за използването на музика в заведенията си И колко трябва да плащат, ако са наели музиканти за изпълнение на живо? И за коя музика требе да се плаща, тая създадена от Бах и Моцарт - на кого да се плати; за кавърверсиите и други плагеатствания също ли требе да се плаща?Бих попитал вие кой тип ресторанти предпочитате - тези с музика или без музика Преди всичко с вкусни ястия, бързо обслужване и истинско щастие, ако се чува само звукът на тишината. Всъщност в ресторант ходя винаги с компания - да се срещна и чуя с различни хора, а не да слушам музика, още по-малко от радиото. |
в ресторант ходя винаги с компания - да се срещна и чуя с различни хора, а не да слушам музика, още по-малко от радиото. |