Стига вече с тези мюсюлмани. В България има престъпност, хулиганство и вандалщина (въпреки че понякога се изкарват като арт-прояви). Но това не значи, че когато потърпевшите са членове на някаква религия, то това са непременно нападения срещу тази религия. Т.е. проблемът в момента е в неспазването на законите. И е глупаво да се придава някакъв специален статут на мюсюлманството под страх от Турция и арабелите. В демократичното общество всички религии са равни - това че джедайската религия няма външен застъпник (в тази галактика поне) не значи, че мюсюлманите трябва да са по-привилигировани от джедаите. |
Значи джамиите станаха национална ценност... Сега ще дойде колегата и ще попита къде е мястото на Храма на Голямото спагетено чудовище... --------------------------- Блогът на Генек |
„Нападенията над джамии са национално предателство“ Идват ми наум звучни думи като “ибрикчия“.„турско мекере“ и т.н. |
. Мнозина протестират срещу мегафоните на минарето на софийската джамия и килимчетата по тротоара, на които мюсюлманите се молят. Би било чудесно, ако тези патриотари си зададат въпроса кое е по-добре за тях - мегафони на минарето, които неуспешно се опитват да"заглушат" минаващите наблизо трамваи, или вдигане на още една джамия в София. Така поставен въпросът е некоректен. Нима в селата и градовете, където никой не ограничава строителството на джамии и минарета, мегафоните и високоговорителите са изключени!? Не трябва да ги има и двете: Нито мегафони (високоговорители), които да озвучават петократно всекидневните крясъци в столицата и селищата в БГ, нито втора джамия в София. Не разбирате ли, че това е поредното изнудване. Искат да построят поредната джамия и затова излизат с килимчетата по тротоарите, при положение, че джамията е полупразна. Искат да построят друга и обещават, че като я построят ще спрат мегафоните и високоговорителите. А като я построят ще си търсят причина да продължат с високоговорителите, че даже и ще сменят мюфтията, но високоговорителите няма да ги спрат. И така до безкрай... И стига с тези преекспонирани проблеми с джамии, създавани от политици и религиозни водачи. Реалните проблеми на БГ са бедността на народа (нисък стандарт на живот), демографската криза, нефелната съдебна система, престъпност, корупция, емиграция. |
В статията не се посочва, че нападението от 20 май коренно се различава от други нападения срещу джамии. Провокацията от 20 май, наречена тук кървава схватка, е планирана, подготвена и осъществена като публична проява в реално време на законна политическа партия. Това са основните черти, които различават тази "акция" от всички останали анонимни нападения и "Атака" е първата българска партия, която официално представя пред обществото като свои симпатизанти бръснати глави с кубинки, които хулиганстват на публично място. "Атака" се противопостави преднамерено и публично и на обществения ред, и на органите за охрана на обществения ред, а дори използва трибуната на Парламента за тази своя цел. Това напълно отличава провокацията от 20 май от други крайнодесни изблици, които обикновено са налични във всяко общество, дори в Израел. |
Мюсюлманките напоследък се забраждат съвсем по канона, че някои и фереджета слагат демонстративно . Има нещо сбъркано и провокативно в такова поведение . След взривовете в московското метро , такива забулени ханъми все по често стават обект на нападение от страна на нацита и други подобни групировки . И в България , след първия терористичен акт ще има повишаване на антиислямските настроения...За сега , пацифистите все още носят цветя пред джамията..щото смятат , че бурята ще отмине страната . |
Как се разпределиха ролите? Първата проява на "Атака" с възрожденски песни е на 29 април. Тогава и следващите 2 петъка атакисти предупреждават хората от джамията, че нещата ще се решат силово на 20 май. Затова на 6 и 13 май в джамията има повече мюсюлмани и тогава се появяват килимчетата на тротоара. Затова за Сидеров е било крайно приятно на 20 май да види толкова много мюсюлмани на едно място. Третата страна в схватката са журналистите, които този път са официално поканени от Сидеров, а например при инцидента от 29 април са държани в неведение. В предишната статия за "Етническия модел" се говореше за някаква корелация между нападението срещу джамията и митинги на ДПС. По тази логика кое събитие в България не съвпада с друго или не е в корелация? Единствена причина за боя пред джамията е неспособността на Сидеров да се владее сам и да преценява следствията от постъпките си. |
В днешния нестабилен свят играта с огъня на религията наистина води до непредсказуеми последствия. Явно и съфорумците са в плен на собствени заблуди за неглижиране на последствията. Навремето в казармата имахме един израз за труден живот - "да живееш по устава". Т.е. да спазваш всички правила, или по друг начин казано за цивилния живот - да спазваш законите. Проблемите с религиозните малцинства могат да бъдат решени по законен път и тихо и кротко без особена гласност и публичност. Визуалните действия на Атака могат само да навредят на България. Какви са ми мотивите за подобно мнение: -България няма национални приоритети, развити в национална политика -България има проблеми с образователната система по отношение на малцинствата -България няма ефективна армия и военна доктрина, отчитаща светът днес. -България няма съюзници и приятели. Мантрите НАТО и ЕС не са подплатени с реализъм - виж Кипър 1974 год. и до днес; виж Югославия 1999 г., виж Косово, виж Грузия 2008 г.. И който мисли, че не могат да се повторят подобни събития е просто глупав оптимист. Република Турция разполага с добре обучена, мотивирана и добре въоръжена армия. Числеността и е по-голяма от тази на Германия, Франция и Италия взети заедно. Така че лично аз не бих се изказвал така лекомислено за нашата южна съседка. Имахме един "премиер", който сега е посланик на ЕС за Грузия - Филип Димитров. Та този господин си позволи действие, който нито един здравомислещ политик би направил - стъпи на окупирана територив - Голанските възвишения. Перифразирам Нийл Армстронг, който каза след стъпването на Луната - малка човешка стъпка, но какъв скок за човечеството. Та малката стъпка на Филип Димитров бе скок в бездната за българската политика към целия арабски свят. Изградените с мъка и много български човешки и материални ресурси отношения с арабския свят бяха сринати за един миг. Медиците в Либия - само един щрих. Загубата на пазари, които бяха реалистични за качеството на българските продукти, загуба на инвестиционни проекти, увеличените рискове от религиозен фундаментализъм - това е резултата от продължилата политика на следващите български правителства към ислямския свят. |
Не мога да ви разбера съфорумци. Ако сме светска държава, в смисъл държава и църква (използвам това понятие общо, за всички видове вероизповедания) са разделени - т.е. не се месят в работите си, защо сте така настръхнали срещу една втора джамия в София! Нека всички да си строят каквито искат религиозни храмове! Християните - християнски, мюсюлманите - мюсюлмански, атеистите - каквото там си измислят. Защо въобще го правите на въпрос! Това ми е много чудно. Смелият анонимко |
До аФтора , Абе джанъм пиши нещо за онеправданите българи по села и паланки подложени на непрекъснати набези от новите башибозуци -циганите . Държавна власт в селата и градовете няма или е само фиктивна такава .Иди в северозападна или югоизточна България и ще се върнеш в средните векове .Липсата на сигурност пъди и желаещите да се върнат към бащината къща . Този проблем трябва да бъде адресиран към нацията, а това с джапанките е чиста проба политически фарс, нямащо нищо общо с българомохамеданите оти они турки на ги броят турките |
Dutch government says goodbye to multicultural society Холандското правителство казва сбогом на мултикултурното общество Натиснете тук |
Дали има мюсюлманин с нож, вилица или Шпагин, за Сидеров беше все едно. Т.нар. мислене на Сидерови трябва да се разглежда през призмата на твърдото им убеждение, че евреите са измислили исляма и са убили Орфей, за да попречат на "Атака" да изпълни родолюбивата си мисия. |
Има нещо сбъркано и провокативно в такова поведение . След взривовете в московското метро , такива забулени ханъми все по често стават обект на нападение от страна на нацита и други подобни групировки . И в България , след първия терористичен акт ще има повишаване на антиислямските настроения...За сега , пацифистите все още носят цветя пред джамията..щото смятат , че бурята ще отмине страната . И разбира се, най-удачният начин да бъдат предотврятени подобни взривове, е да тормозиш мюсюлманите при всеки удобен случай. |
трябва да бъдат категорично осъждани Боже, соц. deja vu? С такива инциденти само се дава повод на Турция и други ислямски страни да се месят открито във вътрешните ни работи, което определено не е в наш интерес. Не знам кое е по-големият проблем - че идват, месят се и никой не ги спира или че нас трябва да ни е страх. А размахването на втората джамия въобще не ми се коментира. Има 2-3 верни идеи, но тук присъстват толкова клиширано и плоско, че изглеждат като вмъкнати насила. Толкова слаба статия май не съм чела в "СЕГА". Етническият мир, г-н Обретенов, има 2 страни. И с подобни писания никак не допринасяте за него. |
Нека всички да си строят каквито искат религиозни храмове! Християните - християнски, мюсюлманите - мюсюлмански, атеистите - каквото там си измислят. Защо въобще го правите на въпрос! Това ми е много чудно. Защото за Европа (Саркози, Камерън, Меркел...) мултикултурното общество е мъртво. Натиснете тук |
Правилна статия, казваща очевидни неща за нормалните хора, но непонятни за атакист-лумпените. Фрапантното е, че близо година работих в офис на 50 (петдесет) метра от джамията и не съм чул високоговорителите, които така силно пречат на Болен, нито веднъж. А самата джамия е красива сграда с историческа ценност. |
Отец Матей - И, драги съфорумци, не противопоставяйте един проблем на друг. Обсъжданата статия е по един конкретен проблем, зареден с особено опасни последствия. Другите неща са също проблеми, но други. |
Защото за Европа (Саркози, Камерън, Меркел...) мултикултурното общество е мъртво. Какво мултикултурно общество в България ти се привижда. Българските мохамедани и християни нямат коренно различни култури. С течение на времето има повече или по-малко културна симбиоза между двете общности. |