Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Силен наказателен вот може да обърка изборните сметки
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:135 Предишна Страница 2 от 7 1 2 3 4 Следваща »
Top Gun
17 Окт 2011 07:34
Мнения: 5,874
От: Bulgaria
Силен наказателен вот ЩЕ обърка сметките на управляващите!
Сократ-май
17 Окт 2011 08:16
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Хубаво де, Генек.
Нима смяташ, че реставрацията ще бъде стъпка напред?
F666
17 Окт 2011 08:22
Мнения: 1,378
От: Bulgaria
Бийгъл, пак сънуваш лов на лисици май?

Днешното ново е вчерашното старо, без гримиране и реквизит дори.
Не можеш със стари к...и нов бърдак да правиш. Червената боя и партийния начин на мислене не изчезват за 2 или 4 години, при условие , че простотията и примитивизъма са на почит в една държава членка на ЕС.
Как точно шайката разбойници на Б.Б променя статуквото , или по-точно как въобще е променила нещо за две години управление ???

Отговори си сам/а ! За Калфин и снаха Пръмова мисля , че коментарите са напълно излишни.
ruff
17 Окт 2011 08:25
Мнения: 3,415
От: Bulgaria
Don,
като споменаваш Бог ми дойде на ум следното - защо всички кандидати за президент ги питат дали са членували в БКП, къде сега членуват и т.н., но не съм чул до сега някой да се интересува дали вярват в Бог, в кой Бог вярват и изобщо май сме пак в комунизЪма - градим атеизъм.
Сократ-май
17 Окт 2011 08:42
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Как точно шайката разбойници на Б.Б променя статуквото , или по-точно как въобще е променила нещо за две години управление ???

Нека да отговоря аз.
Прав си, те самите НЕ ПРОМЕНЯТ статуквото.
Просто прилапаха благините, които досега си разпределяха старите играчи. Отначало това беше прието с насмешка. После в партийните централи настана глад и започна плач старозаветен.
В момента се изпробва първата фаза на борба: клетви, пустосване, масово пуцане с лайномети.
Тъй като това най-вероятно няма да даде резултат - ще видим идната седмица - то рано или късно партиите ще бъдат принудени да направят онова, което диктува здравият разум (и което те упорито отказват да правят засега). Да разберат, че с негативна кампания няма да спечелят. И да започнат позитивна. Отначало с обещания, които обаче няма да хванат дикиш без твърди гаранции. После - с търсене на начини да докажат, че те са ПО-ДОБРИТЕ.
И се надявам преживеният глад да им бъде обица на ухото.
Вегетарианец
17 Окт 2011 08:45
Мнения: 1,628
От: Bulgaria
Към заглавието на статията: Гладна кокошка, просо сънува!
F666
17 Окт 2011 09:09
Мнения: 1,378
От: Bulgaria
Сократе те обещанията и сега и преди месец все се дават и то от всички партий, но резултат има ли ????

Аз за това казвам , че днешното ново е вчерашното старо.

Статукво , ако щеш манталитет , начин на мислене , дори и идеология всичко е ПО-САРО му и светлина в тунела НЯМА.

Пак повтарям и тримата кандидати са абсолютно идентични, като статукво, дори и начин на мислене. Това е все едно да избираш една марка автомобил с различен цвят !

Съжалявам, но аз за клонинги и копия НЯМА да гласувам.
Сократ-май
17 Окт 2011 09:16
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Ф666
Съвършено си прав, че само с обещания няма да стане. Макар че и това ще изпробват след провала на негативната кампания.
Ще им се наложи освен обещания да дават и гаранции - например във вид на чистка от компрометираните фигури.
Естествено, гаранция няма. Пак ще има лъжци и измамници. Развитите държави са минали по същия път и дори досега не са се изчистили напълно. Това е постепенна еволюция. Отначало да печели който обещава най-много, а после - онзи, който не само обещава, а и изпълнява.
dabedabe
17 Окт 2011 09:40
Мнения: 19,395
От: Antarctica
Парадокс. Умните хора не знаят за кого да гласуват. Като едно същинско Буриданово магаре са. Другите нямат проблем.
VAERINGJAR
17 Окт 2011 10:13
Мнения: 1,700
От: Bulgaria
Социолозите май правят плах и нескопосан опит да се презастраховат. Всичките им "прогнози" са от типа "времето ще е слънчево и сухо, ако не завали". А внушенията, че всички са маскари и избор няма, обслужват единствено управляващите, за да може да се натрапи успешно тяхната теза - "кой, ако не Неговият кандидат?". Според мен нещата стоят така: Кунева е проевропейският кандидат, Калфин е проамериканският, а Плевнелиев е проБойко-Цветановият. Затова аз съм твърдо "ЗА" Кунева. Смятам, че от тези, които имат реален шанс да бъдат избрани, Кунева ще е най-полезна на България.
Бай Илия
17 Окт 2011 10:13
Мнения: 2,234
От: Bulgaria
Той изтъкна, че медии, които се свързват с ДПС, водят кампанията на ГЕРБ и провеждат негативен PR срещу Кунева, което прави доста съмнителна тезата, че между двете партии няма никакви договорки.

Я, това е нещо ново за мен. Странно, обаче не съм изненадан.
tapa
17 Окт 2011 10:22
Мнения: 1,232
От: Bulgaria
Необяснимо е защо никой не иска да коментира Първанов и не желае да се разграничи или да се присъедини към това, което през последните две години беше президент. Отсъствието на темата за г-н Първанов в дебатите за мен е абсолютно неразбираемо. Най-малкото съвсем логично би било да се каже ето това е, което подкрепяме. А сега индиректно изглежда така: Ивайло Калфин се срамува от мандата на Георги Първанов, което е посланието на техния клип.
F666
17 Окт 2011 10:35
Мнения: 1,378
От: Bulgaria
tapa

Какво е посланието в клипа е без значение, тъй като след 5 години този клип няма да се помни. А относно ГОЦЕ , той излиза в "заслужен" отпуск за "добре свършена работа" за тези 2 мандата.
tapa
17 Окт 2011 10:36
Мнения: 1,232
От: Bulgaria
Ако при дебатите с усмивка се посрещна сценката, разиграла се между Меглена Кунева и Маргарита Попова, в която първата говори за Главна прокуратура, а другата я поправя, че такава отдавна няма, а има Върховна касационна прокуратура, то когато бившата еврокомисарка твърди, че атомните реактори в Козлодуй са от чернобилски тип, то не само ни става неудобно, но и страшно. Разбираме, че тази тема е болна за Кунева поради нейното участие в затварянето на 3-ти и 4-ти блокове, но подобен гаф е просто недопустим и той ни кара преди всичко да си обясним защо чугунените глави в Столетницата предпочитат нея пред смятания за ренегат червен кандидат Ивайло Калфин.
Напускането на дебата в събота вечерта от Стефан Данаилов не бе никак случайно. Протестът на артиста бе насочен не само срещу опонентите му, но и срещу Калфин. Още като му каза да замълчи, „за да не обърка нещата” по важната тема за това какъв президент иска да бъде, се разбра, че този театър не е по вкуса на актьора. Затова, когато по-късно той напусна дискусията с думите, че в такава „срамна позиция никога не се е чувствал през последните 40 години”, това никак не ни изненада.
Evasion
17 Окт 2011 10:41
Мнения: 17,258
От: Korea, Democratic People's Republic of
Фандорин
Наказателен вот, награждателен вот, дрън-дрън. Всичко зависи от молива на Цвъци - купил е медиите, купил е социологическите агенции, купил е избирателните комисии, МВР-то си е негово, ЦИК е негов;

Сега просот тече спектакъл, за да няма изненади и публиката лесно да преглътне резултата... Лично аз не мога да си представя, че след 2-години във властта, ГЕРБ могат да спечелят каквито и да е избори, с краха си в абсолютно всички сфери и тоталния хаос, царящ в страната. Но ЦИК там може да се спечели всичко...
tapa
17 Окт 2011 11:06
Мнения: 1,232
От: Bulgaria
Някои подхвърлят, че Плевнелиев щял да бъде кукла на конци от Борисов.
Независим ли би бил евентуално Калфин???
Независим ли е в момента Георги Седефчов??!
Няма нищо независимо в този свят: нито един човек, нито един жив организъм.
Впрочем, има: това е Кунева! Съвсем, ама съвсем независима!
F666
17 Окт 2011 11:06
Мнения: 1,378
От: Bulgaria
Тапа

Какво точно те изумява в целия цирк ?

Някой нов номер ли са показали, или нещо друго непознато нам вече 23 години ??
voivodata
17 Окт 2011 11:27
Мнения: 3,135
От: Bulgaria
tapa, Светослав Витков също е независим. И ако не ме примързи много ще отскоча до изборната секция да си пусна гласа за него. Няма да викам"юряяяяя", но все пак............
emacs
17 Окт 2011 11:30
Мнения: 7,577
От: Bulgaria
Майор Деянов никога не бил се срамувал така...? А кога писа "Збогом"... това за гордост ли беше...
Gringo
17 Окт 2011 11:30
Мнения: 533
От: Bulgaria


"tapa
Някои подхвърлят, че
Плевнелиев щял да бъде кукла
на конци от Борисов. "
.
.
Уважаема тапа,
Достатъчно е да обърнете
внимание как Плевнелиев
уверява целия народ, че
ще крещи, за да разберете,
че той няма да е каква да
е кукла, а говореща.
Добави мнение   Мнения:135 Предишна Страница 2 от 7 1 2 3 4 Следваща »