Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Новите лица в политиката
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:35 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Калки
24 Авг 2012 10:14
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Днес попаднах на един коментар в '24 часа' (Натисни тук)където, между другото прочетох следното:

"Изглежда, българските политици изцяло са затънали в илюзията, че всяко ново е по-добро от добре познатото старо. Явно всички се надяват, че непознатият нов ще им гарантира относително предимство и изборна победа. Но на практика всеки нов засилва непредвидимостта и неуправляемостта в българската политика. Особеното при новите политически партии е, че те са в максимална степен контролирани и безотговорни. За избирателите това със сигурност е лошо. А за политиците досега то не беше фатално. За най-влиятелните български бизнес кръгове то беше изключително изгодно.

Дали през предстоящия политически сезон най-накрая нашите политици ще осъзнаят, че е по-добре отговорно да се изправят пред своите избиратели, като реално оценят не само недостатъците, но и предимствата на своите опоненти и по този начин блокират появата на нови политически субекти. Ако това стане, може би на изборите поне част от гражданите трезво ще погледнат неприятната за тях ситуация, а няма отново всички да фантазираме със затворени очи."


Предлагам темата за размисъл, защото не само политиците, ами и мнозина от избирателите са глътнали дълбоко кучкичката на мантрата "нови лица", "вън старите муцуни" и т.н. И не искат да си извадят поука от катастрофата 'Борисов'.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Калки
kaily
24 Авг 2012 12:22
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Старите ги видяхме какви поразии правят, новите може да правят по-малко.
Аз лично предпочитам неизвестното ново пред старите добре утъпкани пътеки.
При сигурността на старите ходове предпочитам риска на новите пътеки.
И Борисов има много достойнства, за които съсела не е и сънувал.
Така че е по-добър от съсела, р.Овч., Масларова и останалите агънца, които не си ги дава на вълците.
Неверния Тома
24 Авг 2012 15:57
Мнения: 11,681
От: Bulgaria
КАЙЛИ,
Старата любов не ръждясва!
kaily
24 Авг 2012 16:46
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
говорим за политика и предпочитания, не говорим за любови
Firmin
24 Авг 2012 16:54
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Калки, Румяна Коларова е изсипала кош глупости. Шокиращо ще ти прозвучи, ама тя хабер си няма за какво говори. Безсмислено е да се коментира.
kasapina
24 Авг 2012 17:05
Мнения: 13,355
От: Bulgaria
Нови лица изхождащи от средите на старите партии(минавали през властта или поне НС) или кръгове свързани с тях, не могат да се отнесат по никакъв начин към идеята за нещо наиситна ново в политиката.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: kasapina
Калки
24 Авг 2012 17:33
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Firmin,
остави настрана кой е казал цитираното от мен, а прочети самия текст. И ако имаш нещо аргументирано против, ще се радвам да го прочета.

Моето мнение е маркирано, но ще го повторя - да, вярата, че само нови лица ще оправят нещата е наивна и затова - вредна. Опитът от последните три мандата го показва доста убедително.
kaily
24 Авг 2012 18:05
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
да, вярата, че само нови лица ще оправят нещата е наивна и затова - вредна


е да, ама идеята, че ще го сторят старите, е пък сенилна. И ко праим сега?
Калки
24 Авг 2012 21:10
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
И ко праим сега?

Ами - седите и чакате новия Бърдоква.
kaily
24 Авг 2012 23:20
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Що, ти кво предлагаш по-точно?
Калки
25 Авг 2012 08:05
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Мисля, че е очевидно какво предлагам - да се огледате наоколо и да гласувате за някоя от малкото политически партии, които имат реален шанс да прескочат бариерата. Защото "идеята за нещо наистина ново в политиката", която се споменава по-горе, е утопия. И идеята, че всичко ще се реши с намирането на нов лидер е също така утопия.

Коя точно партия е въпрос на личен избор. Препоръчвам този избор да се съпровожда от по-задълбочен анализ.

И най-важното - да гласувате !
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Калки
Неверния Тома
25 Авг 2012 08:32
Мнения: 11,681
От: Bulgaria
Не се радвай на ново прасе защото не знаеш каква свиня ще стане.
Смятам че да се залага на съвсем нови политици е най-малкото скок в тъмното. По-добре на стари, проявили се като реформатори, "опозиционери". в старите си партии. Поне няма да има изненади.
Здравка
25 Авг 2012 08:46
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Единствените нови лица в бг политиката са децата и внуците на старите такива. По-образовани, по-рафинирани в някои случаи от живот и училище в чужбина.
Има много логика в написаното от Калки - гласуване за старите партии. Новите, както виждаме са само нов б... със стари к...
Meto ot Interneto
25 Авг 2012 12:49
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Както мъдро завършва един стар виц: "Гъзът влиза в лицето".
BiBi-an
25 Авг 2012 12:55
Мнения: 7,665
От: Bulgaria
И Борисов има много достойнства, за които съсела не е и сънувал.

Може ли малко по-подробно... За достойнствата, де...
kaily
25 Авг 2012 13:30
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
незабавно, след като Калки ми посочи партията, за която той ще гласува и заради кои личности в нея и заради кои тяхни качества
Калки
25 Авг 2012 14:15
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Дадено !
Ще гласувам за БСП заради Сергей Станишев, който е най-европейския политик на България. И заради хора като Кадиев и Кутев.
И ако след година отново ни управляват същите тези, за които една орлеанска девойка каза "срамно е също така, хора с такъв вид, образование, знания и интелигентност да управляват държавата и да ни представляват пред света", няма да се чувствам виновен, нито отговорен за това, че някой нямал какво да яде.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Калки
Калки
25 Авг 2012 14:23
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Единствените нови лица в бг политиката са децата и внуците на старите такива.

Ами, то така се формират същинските елити - деца, внуци, правнуци.
Здравка
25 Авг 2012 14:38
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Да, ако следват традициите на семействата си за членуване и лидиране в една и съща партия през последните минимум 100 години. А тук - само политическата биография на мадам Кунева погледни, за другите не питай .
Калки
25 Авг 2012 14:45
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
само политическата биография на мадам Кунева погледни


Не харесвам Кунева(*), но не виждам с какво толкова те впечатлява. Едно, че не е потомствен политик, друго - политическата й кариера е свързана почти изцяло с НДСВ. Сама е изградила кариерата си.

Не гледай за кого е женена, че по този критерий има и други, дето няма да издържат теста.

ПП. Всъщност, тъкмо тя е последният и засега най-силен опит да се появи "ново лице" в политиката.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Калки
Калки
25 Авг 2012 14:56
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Ще гласувам за БСП заради Сергей Станишев, който е най-европейския политик на България. И заради хора като Кадиев и Кутев.

А, и заради шанса министър на финансите да бъде отново Орешарски, не Дянков.
Добави мнение   Мнения:35 Страница 1 от 2 1 2 Следваща