Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
БСП, или митингуването като форма на съществуване
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:195 « Предишна Страница 6 от 10 4 5 6 7 8 Следваща »
Foton Gyuro
22 Ное 2012 10:07
Мнения: 1,744
От: Bulgaria
Галя поддържа информационния огън около заигравките на БСП от появата си тук и не бива с лека ръка да се отхвърля написаното от нея по темата. Друг въпрос дали ни харесва или не. Има си мнение и го казва.
Разбира се има си някой чисто нейни емоции, които споделя, като изгледа на половинките на БСП политиците, но това само подчертава, че авторът е жена. Нищо нередно в което. И аз не съм съгласен, че БСП политиците и половинките им трябва да изглеждат като проскубани петли и кокошки, най-малкото защото става дума за лидери на Социалистическа партия, която е "лява" само по заявката си за някаква социална справедливост на обществото и в никакъв случай не прокламира каскет-калпако управление (с каквото ни уреди бившата БКП), но това не би ме заставило да отхвърля забелязаното от Галя скупчване на "контрастираща с тълпата групичка, облечена с издайнически шик". Нека БСП лидерите си направят съответните изводи, защото аз може да съм по-широко скроен от митингуващите, но едва ли буля и чичко от провинцията гледат с моите очи.
Колкото до неуспешното "пре-раз-пре-де-ле-ние" на Станишев, това само потвърждава липсата на лидерски качества у него, при все заеманите позоции, толкова по-зле за БСП и ПЕС. Лидерът има замах и подхват, каквито Станишев не демонстрира. За разлика от ББ, който си има облик, противоположен на някоя полит-шушумига. Напротив, ако следваме футболните му залитания, ББ прави атрактивни кълбета на терена и след като изпусне дузпа дори! Това лови око дори и зад граница, както се разбира от някои коментари по-горе. Нищо чудно ББ да остане на политическата сцена и след идущите парламентарни избори догодина. Просто простото е просторно.
риболовец 5
22 Ное 2012 10:07
Мнения: 3,280
От: Bulgaria
И още от г-н Чърчил:

"
"Социализмът е като сън.Рано или късно се събуждаш и се връщаш към реалността."
"Комунистът е като крокодил--когато си отвори устата, не можеш да кажеш дали ти се усмихва, или се кани да те изяде."
"Най-добрият аргумент срещу демокрацията е петминутен разговор със средностатистически избирател."
Cruella de Vil
22 Ное 2012 10:09
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Да бяха поканили Масларката да покаже на бабите-пенсионерки как трябва да се облича една жена на тяхната възраст.
Сократ-май
22 Ное 2012 10:17
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Това което разбирам, е че се очаква от жените на лидерите на една представяща се за лява партия да ходят с опърпани дрехи втора употреба

Бих се съгласил с горното, ако самите лидери на представящата се за лява партия не вършеха точно това: на митингите лицемерно да ходят с дрехи втора употреба. Който има очи - вижда.
Само един пример:
Натисни тук
XYZxyz
22 Ное 2012 10:21
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Не може да се отрече, че Станишев и БСП много хитро си изиграха картите за изборите през 2009-та година. Те много трезво оцениха ситуацията - идващата криза и степента на разочарование на хората от тях и прехвърлиха горещия картоф в ръцете на ГЕРБ, като се постараха да му осигурят изборната победа, както и стана. За всички беше ясно, че ГЕРБ няма да могат да се справят с управлението на България, което осигуряваше евентуалното връщане на бял кон на БСП в управлението през 2013-та година. Евентуално, защото можеше да се появи поредния нов спасител на България. Партията на Кунева засега не успява да е поредния спасител, а друг засега няма. Пита се в задачката, трябва ли БСП да лъже и маже в тази ситуация, за да привлече хората да гласуват за нея или е достатъчно почти нищо да не прави? За кого би гласувал избирателя, който не гласува твърдо за някоя партия, а такива люшкащи се избиратели са може би около 80% от избирателите? По-голямата част от тях няма да гласуват разочаровани от всички партии, но все пак останалата част от тях определя кой ще е на власт в България. Е, за кого да гласуват те? За ГЕРБ едва ли - малко останаха хората, които все още не искат да си признаят, че пак са сбъркали. За СДС и ДСБ - също едва ли ще гласуват, за тях все още гласуват само подрипвалите и ревяли като магарета по площадите през 1990-1991 година, в по-голямата си част вече пенсионери. За АТАКА също едва ли ще гласуват - Сидеров провали собственото си творение с кучешката си преданост към ГЕРБ. ДПС е ясна. РЗС и Яне Янев едва ли ще могат да влязат в същата роля като през 2009-та като едва ли не единствените громящи престъпността. Партията на Миглена Кунева засега няма лице - не се знае какво предлага, а и Кунева е от НДСВ, което се провали. БСП си е същата и въпреки че не може да се очаква нещо по-добро от нея, остава единственият друг вариант за гласуване.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: XYZxyz
Ловкия
22 Ное 2012 10:22
Мнения: 56,087
От: Ghana
Прокрадналото се тук недоумение лошо ли е един ляв политик да е милионер, след като електоратът му е преобладаващо беден и, е сравнимо с обяснението на дедо ви Киро от Варна - "Линкълнът" е абсолютно евтина кола, и трябва ли един владика да се вози на Лада?
И това на фона на плачевното състояние на Храм-паметника "Свети Александър Невски"...
независим
22 Ное 2012 10:24
Мнения: 2,390
От: Israel
Вместо да се възползва от ситуацията, в която хората копнеят някой да извика "Бойко е гол!" и да наелектризира тълпите, Сергей Станишев утрепа остатъчния ентусиазъм на обезсърчените си привърженици със заучени баналности и зле отработен жест.


Галя, права си, че ПЕСоглавецът е бездарен лидер, но ми се струва, че и ситуацията съвсем не е революционна...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: независим
Калки
22 Ное 2012 10:25
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Лидерът има замах и подхват, каквито Станишев не демонстрира. За разлика от ББ, който си има облик, противоположен на някоя полит-шушумига. Напротив, ако следваме футболните му залитания, ББ прави атрактивни кълбета на терена и след като изпусне дузпа дори! Това лови око дори и зад граница, както се разбира от някои коментари по-горе.

Дааа...
Както отдавна съм отбелязал, основният недостатък на Станишев е в това, че не е Бойко. Тиква, Бабуин, мутра - да, ама си го искате. Това ви е идеалът.
Калки
22 Ное 2012 10:27
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
За кого би гласувал избирателя, който не гласува твърдо за някоя партия

За никой. Или, в краен случай - за Бойко - той поне е забавен, прави кълбета дори и когато не вкара дузпата.
Breitling
22 Ное 2012 10:37
Мнения: 3,409
От: Bulgaria
Никога партия не е получавала даром толкова мощна подкрепа за толкова малко заслуги, както соцпартията в момента. Същевременно изглежда напълно неспособна да предложи политика, различна от досегашната

От това по-ясно ... няма как, с едно уточнение - не е било даром, а с едни десетолевки, двайсетолевки и т.н., понякога става и номерът с кебапчета и опростени сметки за ток и вода на една немиеща се част от населението.
Бармалей
22 Ное 2012 10:44
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
Гледеай ти? Какви скверни мисли у госпожица Горанова?
P.S А по повод щенията:Колкото и да викате "халва, халва", няма да ви стане по-сладко
Raven
22 Ное 2012 10:45
Мнения: 3,662
От: Bulgaria
Таланта на Борисов се състои в способността му да замазва гафовете които той и партията му създават, няма друг политик който да си вкарва такива автоголове и все някакси да излиза като победител от ситуацията. Поне в повечето случаи.
Това си е наистина талант, за това и Борисов е най одобряваният политик от прехода на този етап от управлението си, за това и има доста голям шанс да грабне гран при догодина и да се окичи с мечтаната титла "Първи демократично избран премиер на България с втори пореден мандат", това директно ще го вкара в учебниците което и е мечтата му.

Големият проблем на Боце е че така и не се научи да брои до десет, първото докосване до топката обикновенно му е погрешно, импровизираните изказвания често са му автоголове.
Пример- Кольо Босия, завеждането на преписка за хулиганство беше гаф, изтърваха топката и Кольо без да иска я метна точно на крачето на Станишко, на него му оставаше единствено да я чукне във вратата на Герб.

Правилното беше или да си замълчат или да пуснат кратко неофициално "изтървано" изказване тип- ми това е демокрацията, изразява мнение човека, а сега кажете че нямаме свобода на словото и тн........

На Станишев пък му трябва само да седи в засада и да обира изтърваните топки, така рано или късно нанизва поредния гол като в случая Кольо Босия или Мишо Цървула.
Неверния Тома
22 Ное 2012 10:48
Мнения: 11,681
От: Bulgaria
Покрай главния въпрос "Станишев или Бойко" пропускаме основния "защо?". По какво се отличават ББ и неговата партия от БСП и нейния лидер? Кой е по-красив? Кой е по-симпатичен? Кой е по-възпитан? Друга политическа разлика има ли? Казват че БСП имала програма за управление, ама трябва да я търсиш безуспешно в архивите на Политбюро (или както се казва сега).
Извинете за еретичните мисли, ама аз не виждам никаква разлика между ББ и БСП. Ще бъда благодарен ако някой ми посочи грешките.
Breitling
22 Ное 2012 10:55
Мнения: 3,409
От: Bulgaria
На Станишев пък му трябва само да седи в засада и да обира изтърваните топки, така рано или късно нанизва поредния гол като в случая Кольо Босия или Мишо Цървула.

Та според теб голове правил ...
Според мен се чуди за коя сламка да се хване като удавник, само и само някой да го забележи и отрази по медиите. Иначе ... отдавна вече е забравен, дори от своите.

Извинете за еретичните мисли, ама аз не виждам никаква разлика между ББ и БСП. Ще бъда благодарен ако някой ми посочи грешките.

Разликата е, че ББ дръпна черджето от добре постлалите си БСП.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Breitling
Тъмно пиво
22 Ное 2012 11:00
Мнения: 13,758
От: Canada
Еййй...! Къф убавец е лидерот на таа мизантропска сган!
бонго-бонго
22 Ное 2012 11:01
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Най-големият гол ще бъде отбелязан от Борисов СЕГА. Той е в Брюксел да се бори за кохезионните кинти (колко удачно е отделен въпрос), докато председателят на ПЕС дума не отронва по въпроса.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: бонго-бонго
Bacho Ilia
22 Ное 2012 11:01
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
България, отдавна има нужда от една нова партия, чиито идеал е социалната държава. Корабът БСП трябва да потъне безвъзвратно.
комар
22 Ное 2012 11:06
Мнения: 1,910
От: Bulgaria
излишни митинги, излишни журналистически емоции

от БСП (а и от всяка друга партия, претендираща за властта) се иска ясна позиция и конкретни
предложения по няколко основни проблема на страната

какво ще правят за насърчаване на съвременни производства, каква ще е данъчната политика,
в частност, ще запазят ли или не плоския данък, какво ще правят: с латифундиращото се селско
стопанство, с умиращото здравеопазване, със сринатото образование и умиращата наука,
с маргинализираното циганско малцинство, за поощряване на пряката демокрация - в частност,
ще се улесни ли и опрости провеждането на национални и местни референдуми, и т.н. и т.н.

та, вместо да симулират политическа активност с ежедневни хашлашки словесни престрелки с мутрата,
като начало да съберат експерти по всеки проблем (ама не партийци или пишман "експерти" от
безбройните НПО-та), които да анализират състоянието и да предложат за публично обсъждане
конкретни с детайлите варианти на решения - не писане на стратегии и дълги програми
Ловкия
22 Ное 2012 11:10
Мнения: 56,087
От: Ghana
Правилното беше или да си замълчат или да пуснат кратко неофициално "изтървано" изказване тип- ми това е демокрацията, изразява мнение човека, а сега кажете че нямаме свобода на словото и тн........

Напротив, правилното е именно да бъде санкциониран за хулиганство.
Нали искаме да живеем в правова и уредена държава?
Е, част от това е да се спазват общинските разпоредби.
Замазването на случая ще поощри и други прояви на вандализъм, а оттам до гръцката анархия е съвсем близо.
А самото писмено мнение на протестиращия беше широко оповестено още вчера, без корекции и спънки...
atlantis
22 Ное 2012 11:12
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Ех амбразурни мечтии, мечтии ... Тцъ, Бойко не е нито умен, нито интелегентен, нито начетен, а дори вече е оял се с агънца и теленца имбицил. И на това му се възхищавате? Бил правил гаф след гаф, но се измъквал като мокра връв и това е добре за България? И това го прави безалтернативен? Вицето му изучавал науките в помощно училище, а и целия кабинет изглежда така, като че ли са учили в една и съща паралелка с него. Това ли ви са мечтите и надеждите? Знам, че има хора които се радват, че има хора които са по-зле от тях и се надяват те да стават все повече и повече, та на фона на съдраните гащи на другите, техните кръпки да изглеждат като лукс, но си мислех, че все пак са относително малко. Всъщност, кой би се възхищавал на една мутра - ами друга мутра.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: atlantis
Добави мнение   Мнения:195 « Предишна Страница 6 от 10 4 5 6 7 8 Следваща »