Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Държавата задържа цената на тока за бита за сметка на бизнеса
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:187 Предишна Страница 3 от 10 1 2 3 4 5 Следваща »
OLDMAD
01 Юни 2013 09:28
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Да, много коментари и нищо конструктивно. Само констатации...

Ами това дето си го написал какво е - конструктивно предложение, или констатация.

водопроводчик
01 Юни 2013 09:30
Мнения: 18,847
От: Bulgaria
Аз лично предпочитам да се отоплявам на ток - чисто и лесно. А и ефективно. Само че подобна идея е заклеймена като антиприродна и антиевропейска. С раздутите цени ни принуждават да се лишаваме от благинката електричество, а после ни се гаврят, че ток не ни и трябва, щото потреблението бездруго пада. Ама вземат от семейство колкото преди от цял вход.
OLDMAD
01 Юни 2013 09:37
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Според Конституцията, държавната и частна собственост са равнопоставени.
А според ЯЕП(ясните европейски правила), държавното субсидиране на частни фирми е "недопустима държавна помощ".
Това важи ли за енергетиката?
Германец
01 Юни 2013 09:56
Мнения: 2,234
От: Germany
Вече е време за се върне и държавното регулиране на цените на всички стоки и услуги.....
водопроводчик
01 Юни 2013 10:17
Мнения: 18,847
От: Bulgaria
Германците са водеща нация в хумора.
RumenS
01 Юни 2013 10:20
Мнения: 6,895
От: Bulgaria
На всички не, не виждам защо трябва да се фърляме от една крайност, та на друга. Но на топлина, светлина, хляб, медицина, трябва да има регулиране.
ПП Грозната истина е магическата дума "конкуренция", работи само когато има растеж. Когато пазара постоянно расте, място и избор има за всеки. Когато обаче няма място за растеж, конкуренцията се превръща в конфликт и ебава м**ката на всичко /и на производители и на клиенти/.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: RumenS
OLDMAD
01 Юни 2013 10:39
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Каква конкуренция може да има, след като частните ВЕИ, Марица 1 и 3, ТЕЦ"Бобовдол" и Топлофикациите, недопустимо са субсидирани от Държавата + задължително изкупуване на производството им, а накрая го отнасят потребителите?!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: OLDMAD
RumenS
01 Юни 2013 10:43
Мнения: 6,895
От: Bulgaria
Това е конкуренцията за която говоря аз - конфликтна /корумпираща с удари под кръста и т.н./ Плати си и ти на некоя партия да сключите готин договор и ограбвай клиентите прави ток Некой да ти е забранил?
ПП Пак повтарям, когато на пазара няма място за всички, в ход влизат всички мръсни средства за оцеляване. Ако барем имаше технически прогрес, за да може действително да се направи нещо ново... то и това не може, а малкото което все пак може, то се потиска пак с конфликтните конкурентни средства.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: RumenS
водопроводчик
01 Юни 2013 10:47
Мнения: 18,847
От: Bulgaria
Конкуренция може да има в шиенето гащи, готвене на шкембе-чорба, правене на коли, телевизори, кораби... да не изброявам. Конкуренция не може да има в енергетиката и водоснабдяването по технологични причини. Енергетиката и водоснабдяването трябва да са единствено и само под строг държавен контрол. Най-лесно и естествено това се постига, когато енергетиката и водоснабдяването са държавна собственост. Толкоз.
Maximus II
01 Юни 2013 11:02
Мнения: 9,741
От: Bulgaria
За това избраните се натискат да контролират енергията и водата, на всякъде. Слушам Плевнелиев как мине се не мине и повдига въпроса че трябва реформа във "водата" щото Европа давала пари, но само след реформа, т.е. ше дойдат едни инвеститори, ще го вземат сектора бадева, ще уволнят повечето работници (реформи!), от което поддръжката ще стане катастрофално зле, и ще вземат евро субсидиите. За нас ще останат кожодерските цени на услугата, щото "вие знаете ли това колко струва в белите страни?!"
OLDMAD
01 Юни 2013 11:09
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Maximus II, не забравяй "санирането". Там пък каква далавера е... мани.
Maximus II
01 Юни 2013 11:21
Мнения: 9,741
От: Bulgaria
Знам, имам познат там, роден крадец!
водопроводчик
01 Юни 2013 11:34
Мнения: 18,847
От: Bulgaria
Санирането е трохи. Далаверата там е вяла. Целта, обаче, е много по-дебела. Да ти натрапят "услуга" за майка си и баща си, да ти обяснят, че нямаш пари да притежаваш жилище, подобрено с въпросната услуга и да ти го отнемат за компенсация. Тая работа става трудно, а може и да не стане, щото ще е нужно съучастието на всеки поотделно. С енергетиката и водоснабдяването не е така, достатъчни са няколко продажни висши чиновници и някой отрицателен доклад от ЕК и паричките тръгват в "правилната" посока.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: водопроводчик
NEM
01 Юни 2013 11:39
Мнения: 289
От: USA
Никой не пита дали българина може да си позволи зелена електроенергия.
9101
01 Юни 2013 11:47
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
OLDMAD 01 Юни 2013 09:28
Да, много коментари и нищо конструктивно. Само констатации...

Ами това дето си го написал какво е - конструктивно предложение, или констатация.

Конструктивното е доста по-нагоре, второто мнение.
Не може и вълка сит, и агнето цяло, както се опитват.
Докато не се намали изкупната цена на тока на едро поне до международната - нищо няма да се промени. Едните ще имат трупат космически печалби, другите "ще опъват каиша"...
А за да стане трябват кардинални мерки. Никой няма да се откаже от печалбата си доброволно, ще съдят до последно. Затова трябва законодателна промяна - за да се обезмислят договорите им. Може да се приложи схема и на фалит на НЕК, който си е почти във фалит вече... Може да се национализират ВЕИ-тата, тогава се променят договорите им, и ако искат - пак да ги продават. Кредитите за изграждането им така или иначе се плащат от потребителя. Държавата няма да се охарчи кой знае колко. Всичко е въпрос на сметки. Е за Мариците важи също...
OLDMAD
01 Юни 2013 11:48
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Санирането е трохи.

Абе трохи, трохи... ама европейски!

Доколкото съм чел из НЕТ-а, ЕК е отпуснала 63 млн. лв. на България до 2013 г. за санирането на жилища, като средствата ще стигнат за санирането на около 500 сгради.
А за близо 20-те хиляди сгради нуждаещи се от тези ремонти, са нужни между 7 и 8 млрд. лв.
Така че далаверата е голяма и тепърва започва.
OLDMAD
01 Юни 2013 11:57
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
9101, оставам с впечатлението че ти, аз, RumenS и 'водопроводчик', пишем за едно и също нещо, но не можем да се разберем.
Споко, и това ще стане до утре вечер, време бол..
Advokat33
01 Юни 2013 12:16
Мнения: 1,907
От: Bulgaria
Шесто заседание на Обществения съвет по енергетика, проведено на 31.05.2013 г.
Натисни тук За колко време министър на енергетика може да установи защо ДКЕВР е премахнал от страницата си важни цени?Промените след 2010 в цени липсват отскоро. Натисни тук
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Advokat33
daman
01 Юни 2013 12:19
Мнения: 199
От: Bulgaria
Аз лично предпочитам да се отоплявам на ток - чисто и лесно. А и ефективно. Само че подобна идея е заклеймена като антиприродна и антиевропейска.


Никой не е казал, че е антиприродно и антиевропейско, а е просто слабоумно. То и дядо ми предпочиташе да храни кравата с хляб - защото държавата натискаше цената на хляба да е стотинки и после се скапа държавата. Няма как да се направи нова централа с цена на тока, като на Козлодуй - независимо АЕЦ, ТЕЦ, ВЕЦ или ВЕИ. Кой да ти плаща да се отопляваш на ток, че ти било най-удобно - аз ли?
daman
01 Юни 2013 12:24
Мнения: 199
От: Bulgaria
А според ЯЕП(ясните европейски правила), държавното субсидиране на частни фирми е "недопустима държавна помощ".
Това важи ли за енергетиката?


Важи. Трябва да разкриеш с факти, че има такова, независимо дали е скрито или явно и да напишеш жалба до ЕК. Може и на български.
Добави мнение   Мнения:187 Предишна Страница 3 от 10 1 2 3 4 5 Следваща »