Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ЦРУ преброи българите - вече сме под 7 млн.
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:97 « Предишна Страница 5 от 5 3 4 5
мравилников
04 Мар 2015 15:01
Мнения: 663
От: Canada
Eisblock
04 Март 2015 08:39
Да бе, да. Москва финансира ония двамата пирати (Ран и Ъпт)
гдето постановиха, че населението трябвало
да се редуцира под 5 милиона, включая и циганите.


Как не съм се сетил досега, Eisblock, точно така си е :
1. Москва финансира Ран и Ът
2.Путин е агент на ЦРУ, а
3.Росен Плевнелиев е дълбокозаконспириран агент на Москва
Втора смяна
04 Мар 2015 15:37
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
В случая със сто и седемте, залагам на ЦРУ, че са броили по-правилно от булгаристанските главоци.


то хубаво, че вярваш на ЦРУ-то, ма имаш ли си идея как се прави преброяване в чужда страна и изобщо какво представлява едно преброяване като методика ?
Втора смяна
04 Мар 2015 15:38
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Добре бе, кои хора мрат през 1990 и раждат през същата година? Това требва да са некви Костовисти, изпълняващи повелята на ЦРУ. Ако не ти се вярва виж, как раждаемостта изравнява смъртноста през 80-те години на 20 век, по данни на КПСС: https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Bulgaria#1941_to_present .За да стане това, през 80-те процеса започва много по-рано. Но, ясно гьон-суратлък. Пак ти казвам, фатът от 2015 е по-важен и по-притеснителен.


Приятел, демографските цикли нямат много общо с политическите режими.
Bentonit
04 Мар 2015 15:49
Мнения: 851
От: Antigua and Barbuda
то хубаво, че вярваш на ЦРУ-то, ма имаш ли си идея как се прави преброяване в чужда страна и изобщо какво представлява едно преброяване като методика ?

Преброяването по метода на ЦРУ е изключително просто. Взимат се две или три бази данни - паспортен отдел, ЕСГРАОН и данъчните справки за текущата година (може още няколко бонуса - НОИ, НЗОК и ако щете енергоразпределителните дружества и кабеларки). Някой ще кажат, хакват, но ако бутилка марково уиски или вечеря е хак, да хакват се. Базите данни се сравняват за милисекунди с помощта на сложен уред наречен компютър. Сравнява се резултата с базата данни на ЦРУ за български граждани в щатите (там има и пръстови отпечатаци). Ако има съвпадение в числата, резултата се публикува. Ако няма, се прави корекция - я някоя друга база данни, я преброяване на 10 случайно или неслучайно избрани села и градове. Един агент може да го свърши за ден, дори и само да пита кмета. И те така. На ЦРУ не им трябват пропагандните преброителни протоколи по области, тва е разликата.
Bentonit
04 Мар 2015 15:51
Мнения: 851
От: Antigua and Barbuda
Приятел, демографските цикли нямат много общо с политическите режими.

Корекцията ти се приема наполовина, за втората половина ще ти обяснят северно и южнокореюците. Все пак, искам коментари към числата 7,2 и 5,5, включително и корекции там.
Втора смяна
04 Мар 2015 16:08
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Преброяването по метода на ЦРУ е изключително просто. Взимат се две или три бази данни - паспортен отдел, ЕСГРАОН и данъчните справки за текущата година (може още няколко бонуса - НОИ, НЗОК и ако щете енергоразпределителните дружества и кабеларки). Някой ще кажат, хакват, но ако бутилка марково уиски или вечеря е хак, да хакват се. Базите данни се сравняват за милисекунди с помощта на сложен уред наречен компютър. Сравнява се резултата с базата данни на ЦРУ за български граждани в щатите (там има и пръстови отпечатаци). Ако има съвпадение в числата, резултата се публикува. Ако няма, се прави корекция - я някоя друга база данни, я преброяване на 10 случайно или неслучайно избрани села и градове. Един агент може да го свърши за ден, дори и само да пита кмета. И те така. На ЦРУ не им трябват пропагандните преброителни протоколи по области, тва е разликата.


Ся, аз не знам как прави преброяването ЦРУ, обаче имай предвид, че то стъпва на оригиналното изчерпателно българско преброяване, което се прави на 4 години. Обработката на данните на това преброяване продължава 2 години и чак тогава се публикуват изчистените от грешки данни /има около 70 хиляди преброени 2 пъти/
Идеята на преброяването е да се преброи цялото население, а не да се правят извадки. А и между различните бази данни има огромни различия - Мишо Константинов е най-наясно с тия проблем. Има много гранични случаи, които не е ясно как да се отчетат - примерно едно лице живее 6 месеца в България и 6 в чужбина и пр.
Втора смяна
04 Мар 2015 16:10
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Корекцията ти се приема наполовина, за втората половина ще ти обяснят северно и южнокореюците. Все пак, искам коментари към числата 7,2 и 5,5, включително и корекции там.

Не знам дали е точно наполовина /това за корейците не го знаех/, но българското население се движи по демографския цикъл - 14 - 7 - 3 - 2 - 1,3 деца /това е приблизително/ независимо от режима. Трябва да се имат предвид разбира се и демографските компенсации след войните.
бонго-бонго
04 Мар 2015 17:25
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Приятел, демографските цикли нямат много общо с политическите режими.


Не си прав: огради една група хора с кльонове и вишки, дай им избор вечер да гледат съветски филми или да правят деца, зареждай в местните аптеки единствено и то нередовно презервативи с дебелината на автомобилни гуми, да няма "анти-бебе" и ето ти демографски бум.
dabedabe
04 Мар 2015 17:35
Мнения: 19,395
От: Antarctica
Стига сте философствували, залавяйте се за работа. Като мръкне де.
Bentonit
04 Мар 2015 17:37
Мнения: 851
От: Antigua and Barbuda
българското население се движи по демографския цикъл - 14 - 7 - 3 - 2 - 1,3 деца

Вярвам ти, така е и по графиките. За двете половини. Първата, с която съм съгласен е, че смяната на режима или правителството не е основния фактор за промяна на популацията. Колкото и да мъчиш имаш определен брой хора в детеродна възраст, дотук съгласен. Но втората половина - режима има значение. Годините около другаря Жан Виденов, са с ниска раждаемост, не само заради цикъла, но и заради несигурността и стреса която популацията преживява през това време. Т.е. изкуствено има по-малко деца, просто щото голям процент от хората биха отложили раждане до по-добри времена, специално при българите, където обикновено има едно до две деца по това време. Това си е характерно и за по-голяма часто то 90-те години. Т.е. режима и политическата обстановка са важни. Така е при режими, които определят колко деца ще има едно семейство - пример Китай. Сега за кореите - корейската популация е сред най-хомогенните в света, нямат имигранти. Преди корейската война двете популации са се чифтосвали свободно, генофонда е размешан макар и хомогенен, затова е добър пример. Но, след войната (която няма официален край), има разделяне на север и юг. Юга се поема от относително либерален режим, а севера от меко казано диктатура. Резултатът е, че в юга популацията се е приблизително удвоила и продължава да расте, докато на север нещата не са розови - в момента са в около пика или дори в спад. Естествено юга няма да расте непрестанно, но от там има и емиграция, която не е отчетена... т.е. има развитие. Иди сега ми обяснявай, че режима няма значение. Другаря Ким не може да си позволи нарастване на популацията, защото няма с какво да храни и тези преди 20 години. Не знам какви са им законите в севера, но режимът е режим, като фактор отгоре на цикъла. Не може да нямаш три лева в джоба, да те бият мутри по улиците, да нямаш сигурност за 10 години напред и да правиш деца на поразия. Не и в България, не и от българи. За(хл)еби цикъла. Иначе да, има отражение, колко хора в определен период са в детеродна възраст. Проблемът е, че са хора с психика и тактика за оцеляване, която им влияе на детеродността, не са животни или бактерии в епруветка.
Втора смяна
04 Мар 2015 18:32
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Вярвам ти, така е и по графиките. За двете половини. Първата, с която съм съгласен е, че смяната на режима или правителството не е основния фактор за промяна на популацията. Колкото и да мъчиш имаш определен брой хора в детеродна възраст, дотук съгласен. Но втората половина - режима има значение. Годините около другаря Жан Виденов, са с ниска раждаемост, не само заради цикъла, но и заради несигурността и стреса която популацията преживява през това време. Т.е. изкуствено има по-малко деца, просто щото голям процент от хората биха отложили раждане до по-добри времена, специално при българите, където обикновено има едно до две деца по това време. Това си е характерно и за по-голяма часто то 90-те години. Т.е. режима и политическата обстановка са важни. Така е при режими, които определят колко деца ще има едно семейство - пример Китай. Сега за кореите - корейската популация е сред най-хомогенните в света, нямат имигранти. Преди корейската война двете популации са се чифтосвали свободно, генофонда е размешан макар и хомогенен, затова е добър пример. Но, след войната (която няма официален край), има разделяне на север и юг. Юга се поема от относително либерален режим, а севера от меко казано диктатура. Резултатът е, че в юга популацията се е приблизително удвоила и продължава да расте, докато на север нещата не са розови - в момента са в около пика или дори в спад. Естествено юга няма да расте непрестанно, но от там има и емиграция, която не е отчетена... т.е. има развитие. Иди сега ми обяснявай, че режима няма значение. Другаря Ким не може да си позволи нарастване на популацията, защото няма с какво да храни и тези преди 20 години. Не знам какви са им законите в севера, но режимът е режим, като фактор отгоре на цикъла. Не може да нямаш три лева в джоба, да те бият мутри по улиците, да нямаш сигурност за 10 години напред и да правиш деца на поразия. Не и в България, не и от българи. За(хл)еби цикъла. Иначе да, има отражение, колко хора в определен период са в детеродна възраст. Проблемът е, че са хора с психика и тактика за оцеляване, която им влияе на детеродността, не са животни или бактерии в епруветка.


Имал България за пример през цялото време...данните за Азия са интересни
Втора смяна
04 Мар 2015 18:35
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Не си прав: огради една група хора с кльонове и вишки, дай им избор вечер да гледат съветски филми или да правят деца, зареждай в местните аптеки единствено и то нередовно презервативи с дебелината на автомобилни гуми, да няма "анти-бебе" и ето ти демографски бум.


Ся кат има демокрация населението се увеличава с бясни темпове. Ей, тва пишман антикомунистите съм ви казал немате никаква връзка с реала.
бонго-бонго
04 Мар 2015 21:23
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Втора смяна
04 Мар 2015 18:35
Отново недоразбрал, ама бърза да плювне
Bentonit
04 Мар 2015 21:42
Мнения: 851
От: Antigua and Barbuda
Обработката на данните на това преброяване продължава 2 години и чак тогава се публикуват изчистените от грешки данни /има около 70 хиляди преброени 2 пъти/

Е това съм го пропуснал. Ако обработката на данните продължи 10 години, то двойно преброените ще са около 400 000. Причината е проста, по-досетливите ще се досетят. Решението е още по-просто - обработката на данните да става по-бързо от две години. В повечето държави на същия континент, обработката на данните е в реално време, и няма двойно преброени в хиляди. Само, че на никоя политическа партия в България не и е изгодно да знаем три неща: 1.Точната бройка на населението в реално време или в текушия месец (затова се цитират винаги данни от преди две години, ЕСГРАОН са назад с четири заради субсидирането на местните общини, което е по ЕСГРАОН, нали така МишоК?). 2. Разпределението на хора по етноси (това, всъщност е доста трудно). 3. Най-важното - колко аджеба живеят в чужбина и колко в България. За тея гранични неорентирани случай (6 вътре, 6 навън) може да им се пусне една графа живеещи около кльона - т.е. три категории, ясни - живещи в България през цялата година, живеещи в чужбина през цялата година, и транзитни някакви които ме съмняват колко голям проблем са, но добре, нека да е трета категория. 1 и 3 са лесни, но неизгодни. 2 е трудно наистина, но не и непосилно за социологически агенции. Ама няма да ни кажат истината, не и цялата. ЦРУ може и да не е учелило знака след десетичната запетая, но това не е преброителна агенция, а разузнавателна служба, затова ви казвам, методите и са други, но едва ли толкоз неточни.
Още нещо е забравил паметливия български народ. Какво каза Ренета Инджова като шеф на НСИ, след като излезоха финалните резултати: 200 000 души са надписани: http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=3815805 (цитирам първия ми попаднал линк). Еми, затова я махнаха, но беше честна. Само че у буков дъб акъл не влиза. Забравили сте и сега тия данни ви изненадват.
Втора смяна
04 Мар 2015 21:52
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Е това съм го пропуснал. Ако обработката на данните продължи 10 години, то двойно преброените ще са около 400 000. Причината е проста, по-досетливите ще се досетят. Решението е още по-просто - обработката на данните да става по-бързо от две години. В повечето държави на същия континент, обработката на данните е в реално време, и няма двойно преброени в хиляди. Само, че на никоя политическа партия в България не и е изгодно да знаем три неща: 1.Точната бройка на населението в реално време или в текушия месец (затова се цитират винаги данни от преди две години, ЕСГРАОН са назад с четири заради субсидирането на местните общини, което е по ЕСГРАОН, нали така МишоК?). 2. Разпределението на хора по етноси (това, всъщност е доста трудно). 3. Най-важното - колко аджеба живеят в чужбина и колко в България. За тея гранични неорентирани случай (6 вътре, 6 навън) може да им се пусне една графа живеещи около кльона - т.е. три категории, ясни - живещи в България през цялата година, живеещи в чужбина през цялата година, и транзитни някакви които ме съмняват колко голям проблем са, но добре, нека да е трета категория. 1 и 3 са лесни, но неизгодни. 2 е трудно наистина, но не и непосилно за социологически агенции. Ама няма да ни кажат истината, не и цялата. ЦРУ може и да не е учелило знака след десетичната запетая, но това не е преброителна агенция, а разузнавателна служба, затова ви казвам, методите и са други, но едва ли толкоз неточни.
Още нещо е забравил паметливия български народ. Какво каза Ренета Инджова като шеф на НСИ, след като излезоха финалните резултати: 200 000 души са надписани: http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=3815805 (цитирам първия ми попаднал линк). Еми, затова я махнаха, но беше честна. Само че у буков дъб акъл не влиза. Забравили сте и сега тия данни ви изненадват.


Благодарско за изчерпателния отговор
Дорис
04 Мар 2015 22:26
Мнения: 28,933
От: Bulgaria
огради една група хора с кльонове и вишки, дай им избор вечер да гледат съветски филми или да правят деца,


Бонго, не се излагай със съветските филми. Я виж колко усашка фира тече по телевизорите и на какво ни прилича демографията. Мани емиграцията; българите в България - не всички - могат да си позволят най-много по 2 деца. Само нуворишите повече. Е, и някои от типа на покойния Немцов.

...Какво ли му гласи завещанието?
Добави мнение   Мнения:97 « Предишна Страница 5 от 5 3 4 5