Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Професия Русофоб - една статия на Любослава Русева
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:63 Предишна Страница 3 от 4 1 2 3 4 Следваща
!!+??=5
21 Апр 2015 08:24
Мнения: 179
От: 0
koko&boko
21 Апр 2015 07:10
67, още вчера в 22:51 намекнах на
¡¡+¿¿=5, че играе "крадецът вика дръжте крадеца".
Което намирам за долно.

Кое е по-долно - да пишем като такива, каквито сме по полови белези или разиграваме роли от японски театър?!
Така ли ви възпитаха в Италия?!

Чак ми се приплака за драматичната теле-патия Туткалчева, "Щурчо".

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: !!+??=5
ddantgwyn
21 Апр 2015 08:40
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
Wow, von_Newmann като начинаещ артист едва ли не?!
!!+??=5
21 Апр 2015 10:22
Мнения: 179
От: 0
Кьоцугу и Мотокийо наистина са разчитали само на мъжки театрални актьори и ако се чувствате мъж, защото по начина на писане е пълен абсурд да не сте, welcome aboard.
Забележете, пиша aboard, not "on board, защото има нюанси като във вашето съобщение.

И една много приятелска бележка.
В България може и да е "уау, но не го ползвайте често, а изразите OK and/or All Right категорично избягвайте, ако сте в английско говореща държава.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: !!+??=5
ddantgwyn
21 Апр 2015 11:12
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@!! ??=5
21 Апр 2015 10:22
И една много приятелска бележка.
В България може и да е "уау, но не го ползвайте често, а изразите OK and/or All Right категорично избягвайте, ако сте в английско говореща държава.

То всъщност и в самото wow има(ше) нюанс, но ще приема бележката ви, още повече щом е приятелска.
ddantgwyn
21 Апр 2015 11:12
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
(.)(.) ...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ddantgwyn
BGHUN
21 Апр 2015 12:41
Мнения: 3,188
От: Bulgaria
Които, впрочем, не са ни окупирали и сложили на власт подчинен на тях режим.




Ами с такива подлоги като днешните да не са луди да се вкарват в излишни разходи!
Bacho Кольо
21 Апр 2015 12:52
Мнения: 24,761
От: Bulgaria
Този коментар го бях пуснал под съседната тема, но мисля, че тъкмо тук му е мястото:

Имал съм /не/късмета да водя спорове с Инджев през периода 2010-2011 . Тогава се подвизавах в блога му под псевдонима НикиБ, докато накрая не му писна и ме банна* окончателно и безвъвзвратно /всичко това е лесно проверимо в архивата му/.
Мога да кажа, че Инджев е изключително талантлив публицист. Наблюдателен, остроумен, владе българския език , както малцина го владеят. Успява да погледне на събитията от неочакван ъгъл, прави интересни взаимовръзки между факти и събития, несвързани на пръв поглед по никакъв начин.
По това време беше обсебен от две теми - Русия и Първанов /бяха го изгонили от БТВ и той обвиняваше Президента/. Доколкото разбирам втората обсесия го е поотпуснала, но първата го държи в челичена хватка. Хванала го е до степен такава, че този умен и талантлив човек е загубил почти на 100 % обективността си. Русофобията му, отдавна хронична, вече е станала геронтологична, та даже и генетична.
Наблюдавайте го, когато се появява по телевизията. Лицето му - живо, умно, одухотворено изведнъж се променя, когато се споменат ключови думи като "Русия", "Пугин", "Южен потк". Физиономията му се разкривява, даже за моменти губи човешки облик.

*Беше си позволил непристойни думи за Валери Петров, сравнявайки го /кой знае защо?/ с Георги Марков. Направих твърде рязък и ироничен коментар на изказването му, но според мен точен и справедлив. /Това което Инджев не може въобще да търпи е някой го иронизира. Моментално губи равновесие и избухва/
koko&boko
21 Апр 2015 20:23
Мнения: 253
От: Bulgaria
***
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
67AF
21 Апр 2015 20:37
Мнения: 17,775
От: Tuvalu

koko&boko
21 Апр 2015 20:23
"Кое е по-долно - да пишем като такива, каквито сме по полови белези или"

разбира се, че по-долно е да топим другите пред модератора за нарушения, които правим самите ние. а правото да се представя даден ник за какъвто намери за добре като пол, след като не вреди никому, е лично негов избор.
тук, все пак, не е сайт за запознанства, а за обмен на позиции, so не се дръж като разочарована немско-бг скучаеща домакиня , please.

По времето на смяна на сайта тук нещо се беше разбрицало, то не беше ясно кой като какъв се представя. Част от колегите се поправяха, част плюнаха и така си останаха.
Но адски съм любопитна как става това да пишем като такива, каквито сме по полови белези! Дали тракането по клавишите с лакирани нокти или с нелакирани такива изменя нещо, при условие, че в днешния свят вече не е ясно дали лакираните нокти принадлежат на дама или господин?
Освен това, което е ставало във Вегас, по-добре да си седи там, така мисля.
П.П. Но за момент си представих Евгений Дайнов с лакирани нокти и ми се изправи косата, както си беше навита на ролки! Уффф!
koko&boko
21 Апр 2015 20:59
Мнения: 253
От: Bulgaria
***
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
svetulka
21 Апр 2015 21:02
Мнения: 4,771
От: Germany
Ма ти и вещица ли се оказа
koko&boko
21 Апр 2015 21:08
Мнения: 253
От: Bulgaria
oooops, "изпълзяха на припек" *


------
*из влязло в модерната история на бг-журналистика заглавие
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: koko&boko
67AF
21 Апр 2015 21:13
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
oooops, "изпълзяха на припек" *

Каква вещица, живо слънце!
svetulka
21 Апр 2015 21:21
Мнения: 4,771
От: Germany
То пък едно слънце, дето все спряно сърдито пече
moni
21 Апр 2015 21:40
Мнения: 3,972
От: Bulgaria
Bacho Кольо
21 Апр 2015 12:52


В такъв случай да се самоцитирам, без претенции да ставам класик:

Ах, най-накрая някой да мисли като мен.
Отдавна съм убеден, че при г-н Инджев нещата с фобията му към Русия са придобили клиничен характер. Ако се занимавах научно с психология, щях да напиша докторска дисертация само по поведението му. Имаше и клинично описание на болестта, при която болният не може да се сдържи да използва цинизми (МОЧА за ПСА, например), Мартин Карбовски е типичен такъв случай.


Още си спомням как г-н Инджов по битиви обяви, че "агенти на Кремъл искат да го убият". И ми напомни информацията за шизофренията (подчертаното е от мен):

http://goo.gl/tHmc0V

Най-честите налудности при шизофренията са налудностите за преследване (параноидни налудности) и за въздействие от разстояние. Типичен пример за налудно вярване е непоколебимото убеждение за облъчване с космически лъчи от извънземни или убеждението, че собствените мисли се узнават или пък се „влагат” чужди мисли в собственото съзнание от разстояние с помощта на специална техника или от хора със специални телепатични умения (руснаци), или пък убеждение, че тялото и собствените действия са контролирани от външна свръхестествена сила (Путин!). В ранния период на формиране на налудностите за преследване болните могат да имат дифузно преживяване за застрашеност или да усешат, че ежедневни, обичайни ситуации имат особен, обикновенно зловещ смисъл, предназначен единствено за тях, започват да възприемат реалността като странно променена, различна, необичайна ("The Russians are coming, the Russians are coming"). Тези усещания са причина болните да развиват налудни вярвания, че определени събития (руснаци) са инсценирани, че сегменти от реалния свят (Русия) са променени или дори подменени с техни подобия (като декори от сцена) с цел да бъдат заблудени, подведени или манипулирани от невидими зложелатели и врагове (руснаци!!!). Това усещане може да се проектира дори и върху хората от най-близкото обкръжение – родителите (изнасилени от руснаци, например, могат да се възприемат като подменени – на външен вид същите, но усещани от болните като други, съвършено различни същества (руснаци). Болните могат да се преживяват като съсредоточие на всички събития около тях и да ги интерпретират себеотносно (например, възприемат случайните погледи на минувачите като насмешливи или зли - руснаци), т.е. откриват необичаен, себеотносен смисъл в индиферентни събития и явления в Русия. По-късно тези усещания и преживявания се оформят и изкристализират в систематизирани налудности за преследване.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: moni
koko&boko
21 Апр 2015 22:52
Мнения: 253
От: Bulgaria
***
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: sybil
!!+??=5
22 Апр 2015 00:15
Мнения: 179
От: 0
А аз считам, че русофобията и русофилията са също изкуствено създадени и техните прояви са резултат от перманентни пръскания с психотропни вещества от съветски или американски тертип.

За тази цел масоните ползват гражданската авиация като плащат на пилотите, за да не приказват.
Катастрофата във Франция е от подобен характер. Пилотът не е искал да пръска и е сложил край на живота си.

Нагледен пример c 4-ри пръскачки.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: !!+??=5
67AF
22 Апр 2015 00:29
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Катастрофата във Франция е от подобен характер. Пилотът не е искал да пръска и е сложил край на живота си.

Има неща, с които човек не си прави майтап. Чувството за хумор може да се упражнява върху други обекти.
Bacho Кольо
22 Апр 2015 00:46
Мнения: 24,761
От: Bulgaria
Най-възмутителното нещо , което научих от статията - думите на "политолога" О. Минчев по адрес на Бисер Киров:
„Този негодник оплюва България от позициите на руски империалист в продължение на десетилетия“
Спрод мен шефовете на медиите трябва да ограничат достъпа до тях на нечистоплътния Минчев от естетически, ако щете - от хигиенни съображения.
Само заради тая клевета.
Много преди да разбера какво е казал Б. Киров по въпроса, бях на мнение, че руските официални власти са допуснали грешка, канейки случайника Плевнелиев на деветомайския парад.Тоя нискоморален фалшификатор на история няма място до ветераните от Великата Отечествена.
Pstr
22 Апр 2015 11:09
Мнения: 2,573
От: Bulgaria
Има неща, с които човек не си прави майтап. Чувството за хумор може да се упражнява върху други обекти.

Значи като рекиджа го право по далеч по-безвкусен начин-може, но когато го прави идеологически противник, то той трябва незабавно да бъде заклеймен
Добави мнение   Мнения:63 Предишна Страница 3 от 4 1 2 3 4 Следваща