Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Все повече зрелостници предпочитат да учат в чужбина
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:107 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща
Billy-Joe Winchester
20 Юли 2015 14:45
Мнения: 2,255
От: Bulgaria
Разговарял съм с деца, които заминаха да учат в чужбина, такива които мислеха да заминат, но не заминаха и с такива, които още не е ясно дали ще заминат. Всички избират Западна Европа, защото си мислят, че там образованието е по-добро. Може някои да предпочитат Лондон пред Нотингам заради живота, но това са подробности.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 14:46
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
Грешката е вярна. В Шотландия няма годишна учебна такса
Не сте ме разбрали. Имах предвид: Британското английското образование е най-доброто в света (заедно с американското).
аменеменема
20 Юли 2015 15:06
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
Като например?
Въпросът ти в този контекст звучи абсолютно несериозно. По цял свят тези неща се смятат за напълно отделни дисциплини и очевидно има защо. Както казваше Е.Дейкстра, computer science има само дотолкова толкова общо с компютрите, доколкото можеш да наречеш хирургията „наука за ножовете“. Не е случайно и че названието computer science на всички европейски езици е заменено с друго – информатика или подобно.
vance
20 Юли 2015 15:07
Мнения: 3,385
От: Bulgaria
Наш Митю ще е 10 клас тая година в гимназия по дървообработване .Ама няма мерак да пили , реже и рендосва , ами иска да е полицай в Дания или Холанда . Аз искам да го права лозар... Споделете ,моля , кое западно образование да запиши и да стани полицай ??????
аменеменема
20 Юли 2015 15:12
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
английското образование е най-доброто в света (заедно с американското)
„Голям лаф, мека п.ш.а и жълти стинки всеки може да извади“ – народна мъдрост. Ако зачеркнеш десетината топ-университета в САЩ, останалите стотици са на равнището на СПТУ с коневръз. Подобно е и в ОК.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 15:25
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
Ако зачеркнеш десетината топ-университета в САЩ, останалите стотици са на равнището на СПТУ с коневръз. Подобно е и в ОК.
А като погледнеш Топ 100 на университетите*, около половината са англо-саксонски. Не знам как така се зачеркват с лека ръка, ама тва е да можеш. Също кат' да ръсиш народни мъдрости.

------------------
*) Говорим за престижните класации, а не некви примерно направени в Савецкия съюз.
аменеменема
20 Юли 2015 15:45
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
Говорим за престижните класации
Напълно съм съгласен, само дето изобщо не става дума за това, както показва дори бегла справка със заглавието, съдържанието на дописката и коментарите под нея.
На такъв като теб другарката по български и литература в основното училище казваше „не си попаднал на темата“.
Orlin
20 Юли 2015 15:50
Мнения: 6,333
От: Holy See (Vatican City State)
Говорим за престижните класации, а не некви примерно направени в Савецкия съюз.
аве тия от Руската федерация май ги нема никви в тази англо-саксонска престижна пък в най-тежката за развитие технология избегали напред. Ти да видиш.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 15:53
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
На такъв като теб другарката по български и литература в основното училище казваше „не си попаднал на темата“.
Много се извинявам. Мислех, че е съвсем нормално децата да ходят да учат в чужбина, защото там образованието е несравнимо по-добро, като си позволих да посоча crème de la crème. Простете, че си позволих да "подкрепя" очевидната тенденция!

P.S. Тва не е дописка! Ама журналистическите жанрове не са ясни всекиму.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 15:58
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
аве тия от Руската федерация май ги нема никви в тази англо-саксонска престижна пък в най-тежката за развитие технология избегали напред
Има ги. Тия от РФ, де. Пък технологиите на Путинова Русия са от времето на WW2.
аменеменема
20 Юли 2015 16:01
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
Мислех, че е съвсем нормално децата да ходят да учат в чужбина, защото там образованието е несравнимо по-добро
Това, че мислиш, е забележително постижение. Изцяло подкрепям и малко се тревожа, че си го споменал в минало време. А доколко са истинни написаните от теб смешки, вече е казано по-нагоре от не един.
Orlin
20 Юли 2015 16:03
Мнения: 6,333
От: Holy See (Vatican City State)
Има ги. Тия от РФ, де. Пък технологиите на Путинова Русия са от времето на WW2.
Само да не ти се налага като е така да обясняваш що е иначе.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 16:08
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
Това, че мислиш, е забележително постижение.
Не, бе! Само така се изразих – за авторитет, така че – подкрепата отпада.

Да можеше със същия хъс другарката по български и литература да ти обясни и жанровете, немаше да е зле. Ама и "темите" е добро начало, като за начално образование.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 16:09
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
Само да не ти се налага като е така да обясняваш що е иначе.
Слава Богу! Не се налага.
аменеменема
20 Юли 2015 16:23
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
Не се налага.
А ако се наложи, какво ли ще правиш? Оформянето на мисли, привеждане на доводи и т.н. трудно се усвояват от хора, които и в зряла възраст вместо реч използват примитивни картинки ... и при това смятат, че колкото по-голямо количество повторения на такива картинки, толкова е по-убедително.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 16:36
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
А ако се наложи, какво ли ще правиш?
В случая не ми се налага, защото е очевидно. Абе, аз много бих се разсърдил на оная другарката по български и литература, за дето е пропуснала "урока" 'четенето с разбиране', ама може и да не е виновна тя. Вярно, "понякога" злобата и високомерието са лош съветник и ни карат да пропускаме важни моменти от казаното (написаното).
Bentonit
20 Юли 2015 16:38
Мнения: 851
От: Antigua and Barbuda
Не знам само мен ли ме плашат тия числа. През миналата година имаме около 67 500 родени деца (с всето цигани, турци и ескимоси). Знаем, че на 40% от първолаците майчиния език не е български (евентуално ескимоски). Знаем, че за след седми клас кандидатсстват 58 000 деца и явно 52 000 са си издържали матурите. Имаме 23+9 = 31 000 да кажем деца, които напускат страната за да учат/работят в чужбина (на различни нива). Дори и половината да се върнат в България след гурбет или учение, то пак ще е 15 500 деца с потенциал/ищак за вършене на нещо. А "останалота асан"? Тея 15 500 ще се борят с 27 000 връстници, които едвам са завършили или не са. Пак повтарям, за тия 27 000 около 20 000 са с майчин ескимоски (щото предимно ескимоси остават без легализирани дипломи). А ако не се върнат 15 000, а 5 000?
БатВаню
20 Юли 2015 16:46
Мнения: 3,463
От: France
...Франция в държавен университет при доход под определен минимум, в който 99% от българите влизат, е безплатно образованието и дават прилични стипендии без да те задължават да ги връщаш после или да работиш там по разпределение.

За голямо съжаление дъщерите ми не пожелаха да научат френски и за тях чудесата на френската социална система са недостъпни. Ние с жена ми сме така да се каже нетни донори на системата защото не сме сред тези 99%.
Не разбрах какво имаш предвид под задължението да работиш във Франция по разпределение?? Тука има доста голяма младежка безработица и доста младежи биха били очаровани да ги "задължат" да работят по разпределение.
аменеменема
20 Юли 2015 16:48
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
злобата и високомерието са лош съветник и ни карат да пропускаме важни моменти от казаното
Ами не им се доверявай и не пропускай важни моменти.
Cardozo e Sa
20 Юли 2015 16:54
Мнения: 3,429
От: Bulgaria
Ами не им се доверявай и не пропускай важни моменти.
Слушам!
Добави мнение   Мнения:107 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща