Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Нашествието в Европа на т.н. "бежанци" - краят на Европа
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:217 « Предишна Страница 5 от 11 3 4 5 6 7 Следваща »
bgman13
09 Яну 2016 13:27
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
генек
08 Яну 2016 11:15


Не харесвам пришълците…

Ни наричащите се бежанци, ни брадатите „майки“, ни всякаквите търсачи на работата лекото и на баницата мекото…


Пришълците дойдоха в България, веднага след като падна комунизма. И по-точно преди това. Те уплетоха държавната власт на България и контролирайки я (притежавайки я) сложиха ръка на собствеността в българския двор. Те унищожиха българската икономика, за да направят от българите евтин слугинаж. Ние до днес слугуваме не на арабите (въпреки че и в раните му емирства също работим), но най-вече на народите от ЕС, и САЩ. На нашите добри приятели. Които сложиха ръка на всичко българско и родно. Сложиха ръка на не само на производството, суровини, услуги, вода, ток. Сложиха ръка най-вече на банковата система, защото чрез банковата система, българските ресурси се ограбват най-удобно. Тези пришълци, сега натискат след като изкупиха на безценица и земеделската земя, след като изселиха цели села и градове, да пуснем и емигрантите от Близкия изток и Африка. Това са главните пришълци в републката и аз питам:

ТИ ТЯХ ВИЖДАШ ЛИ ГИ И ИМАШ ЛИ НЕЩО ПРОТИВ ТЯХ?
bgman13
09 Яну 2016 13:41
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
Но явно колкото по-малко е увредено едно общество от безумната пропаганда за уж "положителна" дискриминация - толкова по-лесно налага правилата си на "гостите" .


"Когато човек отиде в далечна страна, трябва да е готов да забрави много от нещата, които е научил, и да придобие навици, присъщи на живота в новата земя; трябва да се отрече от старите си идеали и старите си божества, а дори коренно да промени и самите си разбирания за чест, служили до тогава за ръководно начало на поведението му. За онези, които притежават изключителната способност да се нагаждат, новото при такава промяна може да стане дори източник на удоволствие;

... За човек, който не може да се приспособи към новия строй на живота, би било по-добре да се върне в родината си; ако отлага това прекалено дълго, той положително ще умре."

Джек Лондон, "В далечна страна"
Неверния Тома
09 Яну 2016 14:38
Мнения: 11,681
От: Bulgaria
(оф топик)
Тия дни си спомних "Немили - недраги". През симпатията на Вазов там намерих интересни характеристики на хъшовете. Те са недоволни от страната си и са я напуснали. Не желаят да се интегрират. Подлагат на "сатира" интегрираните: "Абре байно-ле Петреско, гарга ли си или сврака че продаде свойта рода зарад влашка мамалига.". Без статистика, но явно тяхната престъпност е по-висока от средната за страната. Формират "терористични" чети които заплашват "правовия ред" в страната си. Намесват се във вътрешните работи на чужди страни - Легиите в Сърбия, доброволци в Сръбско-турската война, опълченците. Няма данни за сексуални посегателства.
renegad
09 Яну 2016 14:48
Мнения: 11,407
От: Kiribati
изнасилват касите на чокоите...
artttty
09 Яну 2016 15:11
Мнения: 65
От: Bulgaria
В случая се радвам че сме бедна държава, че ни заобикалят
Firmin
09 Яну 2016 15:16
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Ама тя мноо крехка таз ваша Европа, беее ... Хванат я за гъза и ... КРАЙ! Краят на Европа!

Абе, смешник, Европа преживя за 30 години две световни войни, загуби към 50 милиона от населението си, унищожи икономиката си, после студена война, тоталитаризъм и последвалата го "демокрация" и ... оцеля. Та СЕГА милион араби ли ще я гътнат? А те не са и милион тези, гътващите. Щото в огромното си мнозинство мигрантите просто искат да живеят, работят и отгледат децата си на чисто и светло място, а не под дулата на напушени фрустрати с черни знамена.
Pstr
09 Яну 2016 15:20
Мнения: 2,573
От: Bulgaria
после студена война, тоталитаризъм

Да не искаш да кажеш, че режимът на КПСС и БКП не е бил триумф на граждански права и благоденствие?
Кире
09 Яну 2016 15:21
Мнения: 4,947
От: Bulgaria
Ако някой от вас ми обясни защо американски религиозни организации се занимават с бежанци (мюсюлмани), ще съм много благодарен. Аз лично мисля, че част от идеята за дестабилизация на Европа има за цел да прегърнем религиозните учения от САЩ.
Firmin
09 Яну 2016 15:24
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Да не искаш да кажеш, че режимът на КПСС и БКП не е бил триумф на граждански права и благоденствие?


Абсолютно не! Ама относително (сравнен с това после) да! Всичко туй, дето ни лъжеха от деца пустите му комунисти, взе че ... излезе вярно!
Lillian
09 Яну 2016 16:05
Мнения: 3,710
От: Bulgaria

Firmin
09 Яну 2016 15:16

Чоки§§
09 Яну 2016 16:21
Мнения: 7,337
От: Israel
renegad
09 Яну 2016 11:10
Мнения: 9,962
От: Russian Federation
Скрий: Име,IP

От евреите иде концепцията за "майчин език" -сигур щото в робията бащата никога не е ясен , от ционистите- че Държава се прави на верски признак.

След иначе добрите ти и интересни коментари , този стърчи като цирей ! Изглежда имаш някаква обсесия на тема евреи и еврейство !
Та от къде иде "концепцията" за "майчин език" ? От евреите или от "Есе за произхода на езиците " на Жан-Жак Русо ? И какво омесваш "майчиният език" с националноста/етноса ?
А че от ционистите идва идеята , че "държава се прави по верски признак - имаш много здраве ! Повечето ционисти са нерелигиозни евреи ! Идеология сионизма объединяет различные по своей ориентации движения — от лево-социалистических до ортодоксально-религиозных.
Въобще целият ти коментар е един несвързан брътвеж !
от 20 години не чувам дори "Отечество" - да не говоря че от националната идея "за чиста и свята Република" стигнахме че днес повечето са готови да се самоопределят като "православни" като главна национално отличителна и определяща характеристика

когато Родината ти е превърната в "разграден двор" , когато на шир и длъж я кръстосват всякакви сектанти , късайки жива плът от народа и поставяйки чуждата вяра или секта над националната принадлежност и Отечеството , трябва нещо да им се противопостави , нещо , което да ги обедини и сплоти отново !
За съжаление Българската Православна Църква пропусна този момент ! Разделена на няколко синода , в бой за свещоливници и църковни земи , тя изпусна паството си ! Преди кмета , учителя и попа са били най-важните личности в едно селище . Сега - кметът корумпиран и сменян на 3-4 години , учителят - беден и унизен , а попа - "вятър го вее на бял кон"!
..... (да припомням ли че Ционизмът е пряка реакция на аферата Драйфус-....

Ционизмът(еврейският национализъм) е 2000 годишен стремеж на евреите за създаване на собствена държава - не са чакали аферата Драйфус , но тя е била катализатора - малце си ги пообъркал . Като термин "ционизмът" е използван през 1890г , аферата Драйфус е била 1894г - четири години по-късно , но , аферата е била катализатора .
излиза че може да колиш в Сабра и Шатила
- кланетата в Сабра и Шатила ги извъшиха ХРИСТИАНСКИТЕ милиции на Уалид Джумблат !
По нататък е такава каша , че просто не ми се коментира !!!
Тъй като съм българин и у нас евреи не са гонени .......... нямам никаква историческа гузна съвест че да се оставям да ме правят на маймуна.

Не бе , не са гонени , само са изселвани , имотите им в София и големите градове изкупени на безценица , фабриките - също , пращани са в "трудови" лагери малко да се поразкършат , да укрепнат физически , е някои са ги и "пообработвали" . Но ако знаеше колко сръбски партизани зверски са избити в тези "трудови лагери" от български полицаи и жандармеристи , щеше по-малко да се репчиш , че си българин и с липсата на гузна съвест ! За 11 000 евреи от Гърция и Вардарска Македония изпратени в камерите на смърта - да не споменавам .
Pstr
09 Яну 2016 16:21
Мнения: 2,573
От: Bulgaria
Абсолютно не! Ама относително (сравнен с това после) да!

Нормално, като самите комунисти го сътвориха.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Pstr
renegad
09 Яну 2016 16:41
Мнения: 11,407
От: Kiribati
Чоки - виж Теодор Херцел. Възникване на ционизма. Що се отнася до "майчин"- всъщност е следване че произходът на майката определя и твоя. Дали съвпада с "земя на нашите отци?"-характерно повече за тюрки,славяни, германци , що се отнася до антисемитизма и корените му- що се хващаш с мен- виж беседите на Златоуст, май той става светец "доказвайки" че евреите са разпнали Христа - що не пробваш да громиш светец? А инак- субективното ми мнение не е за овации. Да приема че трябва непременно да мисля правилно - политкоректно, че мога да се гъбаркам с Мохамед, да окарикатуря Христос, но пък ако само карикатури на хасиди с пейси ми е позволено да рисувам и не мога да кажа че Израел е агресор експлоатиращ холокоста за да оправдае незаконните си действия-няма да стане.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: renegad
bgman13
09 Яну 2016 16:41
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
Накрая, цялата колония измира и дори да бъдат взети индивиди и отново сложени в друг ненаселен миши рай, те не проявяват желание за общуване и продължение на рода. Експеримента е повторен 25 пъти и резултата е един и същ.

Високо развитите култури на халколита, са пометени от примитивните култури на бронзовата епоха, ахейците достигнали високо културно ниво са пометени от дорийците, един примитивен народ. И тези примери в историята са безброи.

Изводите са, че след като една култура, един народ си надделее на мастрафа, неговата жизненост и съпротивителни сили падат, започват да се интересуват от презадоволяване и удоволствия от всякакво естество и това им става смисъл на живота. Тук, еволюцията спира и тях вече ги няма на енергийно ниво


Как правиш аналогия между експеримент с мишки, при който те имат всичко, но им свършва жизненото пространство и културите на халколита, брозновата епоха, ахейци, дорийци и безброй примери от историята на човечеството? При положение, че в историята на човечеството още не е имало такъв момент, при който хората да са пренаселили планетата Земя и това което да ги ограничава никога не е били пространството. Обратно - благата, предметитие стоките, суровините, домовете и храната, често не са стигали. Но възможността да бъдат набавени винаги е била налице, като се развива науката и техниката - но единствено с цел да се усвои вече създаденото за милиарди години от живата природа.

Освен това тоя експеримент с мишки е показателен, но е идеален случай, за изясняване само на един от многото жизнени фактори, които могат да бъдат лимитиращи. На практика всичките жизнени фактори са в недостиг комбинирано.

Развието на човешкото общество няма нищо общо с еволюцията на останалите живи организми, поради това че останалите живи организми, са базата върху която расте човешката популация. Или по-точно, растежът на човешката популация също не е ново под слънцето, защото всеки следващ ред от йерархическата система в живата природа, след появата си започва да нараства. Първоначално има етап на растеж поради изобилието на базови блага и в тоя период, вътревидовата конкуренция е ниска. Когато обаче базовите ресурси станат дефицитни, поради това че върховният животински вид се е размножил прекалено, почва и по-голямата вътревидова конкуренция при довчера безпрепятствено нарастващия върховен животински вид. До ден днешен за човечеството, такъв момент не е имало, защото науката и техниката се развиват и изполват все повече най-важните, направо безценни продукти от разделението на труда, за изобретяването на които са били нужни милиарди години. Това са биологичните видове.

За по-нисшите животински видове е валидна постоянната конкуренция и борба за съществуване, поради което визията ти, че животинският вид, дето си надделее на масрафа, започва да благоденства, понеже е по-силен от другите е фикция, която не съществува. Подобна ситуация при по-нисшите от човека видове и днес може да се срещне, и онагледява, как животински вид попада в условия, при които може да си деградира спокойно. Има новообразувани острови, които първоначално са скала, след това се образува почва, появява се растителност и насекоми. И след това идват птици - корморани. Те могат да летят, но впоследствие загубват тая способност, защото имат храна, имат пространство което да усвояват без да полагат усилия - няма и хищници, които да ги поддържат във форма.

Човешкото общество е в такава ситуация, но то е много по-сложно. Има друга причина, която действа на фона на все още неизчерпаните базови природни ресурси. и другата причина е че обществото подкрепя елита който вече е на власт, пък дискриминира постоянно пораждащия се от самото общество конкурентен елит. Т.е. обществото носи на ръце и обгрижва елита на власт, съзадава му условия да деградира. Това е поради начина на организация, който е развил базов дефект. И такъв дефект е невъзможен при останалите животински видове, защото нямат такава голяма и сложна популация.

Индивидите в днешните западни общества, живеейки в условията на презадоволеност, се конкурират слабо по между си и нямат нужда да полагат големи усилия. От това те деградират и загубват способностите си да мислят. Те обичат да се залъгват с индулгенции, благотворителни масовки, които им действат като успокоително. И въобще не са в състояние да схванат, че възможността за покупката на тия успокоителни идва от сериозното ограбване над останалия свят.

Накрая искам да посоча, кои са точно факторите, които се изчерпват.

1. И най-важно - човечеството нараства, спрямо живата природа на планетата Земя. Колкото повече нараства, толкова повече унищожава пространството с живи екосистеми, които произвеждат животи, който пък е безусловно нужен за живота на човека.

2. В центъра на империята свършват две неща, както вече казах:

а) Свършва самото пространство, като същевременно бетонът, и сградите намаляват живите екосистеми на територията на имперския център. И това нещо не може да бъде предотвратено особено на фона на желязната идеологическа догма, че тия там били потребителско общество и колата им била необходимост, с която да пътували до работното си място отдалечено на цели петдесет сто километра.

б) Съотношението между броя на населението в колониите и потребителското общество в центъра си е самостоятелен параметър. Малко хора могат да бъдат носени от много хора лесно. Но когато делът на носените хора нараства, носещите вече почват да изнемогват. Това означава, че благата които са продукт на труда на колониите се прехвърлят към ценъра, където блажените стават все повече. И колкото повече стават блажените, толкова по-малко блажени са те, защото се появява дефицит. Тоя дефицит първоначално е на фона на постоянно прехвърляне на все повече блага към центъра. Но в един момент артелчикът може да намали доставките (по линия на лендлиза ли, какво ли) и острият дефицит ще предизвика революция.
Калки
09 Яну 2016 16:48
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Firmin
09 Яну 2016 15:16

Уместна реплика

Вчера дадох същата прогноза. Само не мога да проумея откъде извира злорадото сладострастие, с което се размахват тия апокалиптични предсказания.
Калки
09 Яну 2016 16:54
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Леко странична асоиация, провокирана от т. 2. б) на бгман13 по-горе.

Ако допуснем, че луксозните (по определението на Чомски) общества реализират мечтата на наша Кайли за ББД, няма ли това да предизвика реакции от страна на населението в колониите (съгласен съм с определението!), една от които ще бъде силен имиграционен натиск към метрополията ?
Meto ot Interneto
09 Яну 2016 17:01
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Та СЕГА милион араби ли ще я гътнат?

Половината от тоя милион не са араби, но това е така, нема да я гътнат. Ще я направят частичен бардак.
kaily
09 Яну 2016 17:04
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Ако допуснем, че луксозните (по определението на Чомски) общества реализират мечтата на наша Кайли за ББД, няма ли това да предизвика реакции от страна на населението в колониите (съгласен съм с определението!), една от които ще бъде силен имиграционен натиск към метрополията ?

?
Не разбирам що звездите ти го говорят в хипотетичен порядък
Белкис Будур
09 Яну 2016 17:04
Мнения: 4,930
От: Bulgaria
Вчера дадох същата прогноза. Само не мога да проумея откъде извира злорадото сладострастие, с което се размахват тия апокалиптични предсказания.

Е? От къде? Ами иде реч за Европа, не за Евразия...

renegad
09 Яну 2016 17:07
Мнения: 11,407
От: Kiribati
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw




Добави мнение   Мнения:217 « Предишна Страница 5 от 11 3 4 5 6 7 Следваща »