Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Децата са жертва не на отровни ваксини, а на отровна спекулация
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:75 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
IvanM
21 Яну 2016 20:05
Мнения: 2,228
От: United Kingdom
В дадения случай Прокуратурата на РБългария се държа като работлив, некомпетентен глупак. Най-лошата възможна комбинация. Най-вероятно не са прочели и Закона за Лекарствените Продукти в Хуманната Медицина. Но се изказаха.
Forza NATO
21 Яну 2016 21:10
Мнения: 11,582
От: Bulgaria
IvanM

В дадения случай Прокуратурата на РБългария се държа като работлив, некомпетентен глупак. Най-лошата възможна комбинация.

Замени глупак с мръсник и ще получиш още по-лоша и далеч по-достоверна комбинация.
Уви.

Още с активирането на зам-глав-прок Ася П. стана ясно, че ваксинената афера ще е спецназ за укротяване и опитомяване на Готиния.
Така е понякога, входната карта за белота върви в комплект с клиентската за цацаратурата.

Или, ако перифразираме гаргата от вица за животните в самолета - кат' не си милицьонер по произход, що се е**ваш?!
маргаритка2
21 Яну 2016 21:17
Мнения: 21,348
От: Bulgaria
Не съм съгласна.

Скандалът достатъчно дълго време набираше скорост, за да може някой от отговорните фактори да излезе и да даде внятно и спокойно обяснение.


Вместо това те се концентрираха върху данък "сладолед", пръстови отпечатъци и ограничаване достъпа на здравноосигурените до болничната помощ.

Удивителен генератор на истерии, търпелив народ, но все пак е естествено, че камъчето преля точно когато стана въпрос за бебетата.

Между другото, болницата в която биха новородено, не знам да е поела по някакъв начин отговорност за това.
маргаритка2
21 Яну 2016 21:18
Мнения: 21,348
От: Bulgaria
Не съм съгласна със статията, не коментирам коментарите над мен.
Село_
21 Яну 2016 21:21
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
Бе той да си подаде оставка заради хаоса и брожението което причини, пък дали е виновен или не, като свърши разследването, ще ни кажат.
Като министър обаче няма работа повече. Длъжен е да работи така, че да не допуща такива скандали. Щом ги е допуснал, не е за министър.
Han
21 Яну 2016 21:40
Мнения: 18,932
От: Bulgaria
Една от мерките за намаляване на населението е внушаване на недоверие срещу ваксините.

Министер Пепи волно или неволно стана участник в такава схема.

9101
21 Яну 2016 21:55
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
Много хубава и точна статия!
Към Село: По Вашата логика ако Главния прокурор е мръсник и реши да използва огромната си и безконтролна обвинителна власт срещу министър или политик, последните просто трябва да се оттеглят?
IvanM
21 Яну 2016 22:02
Мнения: 2,228
От: United Kingdom
Винаги, като стане въпрос за ваксинации и печелене на доверие си спомням за историята с Екатерина II Велика. Когато решила да въведе ваксинация против едра шарка в Руската Империя дала личен пример като публично подложила на ваксинация себе си и престолонаследника. Нищо не му пречеше на министъра да употреби една от ваксините. Толкова отдавна е ваксиниран, че вероятно нищо нещеше да му бъде.
Село_
21 Яну 2016 22:04
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
9101: Не е такава логиката.
Banto
21 Яну 2016 22:05
Мнения: 579
От: Bulgaria
Подаваш оставка в такъв случай, изчистваш името си - и се връщаш на бял кон !
Нали ужким така е в Европа ?
Но палците и софтуера ще се върнат като бумеранг към историята с ваксините .
Индженеро
21 Яну 2016 22:09
Мнения: 767
От: Bulgaria
Умник Яно!
Само на теб ли не ти стана ясно, че това лекарство НЕ МОЖЕ да се използва в България и че който се е разпоредил да се използва е нарушил закона? Защо не е разрешено-не знам. Сигурно има причина.
А този филм - да се доведат нещата до положение да са необходими "форсмажорни" хватки, вече сме го гледали!
бонго-бонго
21 Яну 2016 22:28
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Не съм съгласна.

Скандалът достатъчно дълго време набираше скорост, за да може някой от отговорните фактори да излезе и да даде внятно и спокойно обяснение.

Не си права. Още през октомври миналата година Москов направи специална пресконференция по темата, показваше ваксини и комнтира състава, вкл. и турския език на упътването на Пентаксима.
Разликата между двете ваксини е единствено в това, че върху едната има надписи на турски език. Друга разлика между двете ваксини няма. Абсолютно еднакви са и са гарантирани като качество. Толкова по въпроса има ли възможност ваксината внос от Турция да бъде некачествена и опасна. Турските производители, турската страна също е готова да заведе иск заради хората, които твърдят, че Турция е дала на България като дарение опасна ваксина
Meto ot Interneto
21 Яну 2016 22:44
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Защо точно от турция, и то ваксини? Толкова ли няма други източници? На това никой не дава отговор.
IvanM
21 Яну 2016 23:29
Мнения: 2,228
От: United Kingdom
Защо точно от турция, и то ваксини?

А защо не? При лекарствените продукти степента на регулация и контрол са достатъчно високи, за да се гарантира качество. Много от това, което пием е от Индия, Китай и всевъзможни други дестинации. Това какво променя. Ако продукта съответства на определените стандарти може да е отвсякъде.
Don
21 Яну 2016 23:33
Мнения: 19,057
От: Bulgaria

Гърция откъде купува ваксини?
IvanM
21 Яну 2016 23:37
Мнения: 2,228
От: United Kingdom
Ми, не знам. Откъде?
Slava
21 Яну 2016 23:48
Мнения: 10,564
От: Bulgaria
Умник Яно! Само на теб ли не ти стана ясно, че това лекарство НЕ МОЖЕ да се използва в България и че който се е разпоредил да се използва е нарушил закона?

Не само на теб не ти е никак ясно, че между ИЗПОЛЗВАНЕ и ПРОДАЖБА има разлика.
Преди 15 и повече години България получаваше помощи от Европа, включително лекарства. Не бяхме член на ЕС, действащите тогава разпоредби бяха различни от сегашните, но и тогава имаше разрешителна процедура. Та въпросните помощи се даряваха на болниците. Лекарите четяха упътванията и лекуваха с тях, вкл. деца. Фармацевтичната мафия у нас още не беше се пръкнала.

Не си права. Още през октомври миналата година Москов направи специална пресконференция по темата, показваше ваксини и комнтира състава, вкл. и турския език на упътването на Пентаксима.


И тогава каза, че ще сезира компетентните институции, защото цялата кампания застрашава националната сигурност на държавата. Институциите така и не се събудиха - до тази седмица. Но не за да защитят националната сигурност - здравето на децата - от калната кампания, а за да скочат и те в калта.

Толкова ли няма други източници?


Малко четеш! Ваксините са особен вид "производство" - планирано, поръчано предварително. А тези, които имат на разположение свободен резерв дози и решат да ги дарят, почти сигурно стават жертва на конкуренцията, която всъщност е в дъното на проблема "липса на ваксини". Справка - случаят Нанев. Законодателят в лицето на Народното ни събрание не е сътворил механизъм, който да гарантира във висока степен защитата здравето на нацията от случаи на бойкот, конкурентни/лобистки войни и пр. неморални практики. Има достатъчно примери с лекарства, които периодично изчезват именно поради нефелно законодателство.
Meto ot Interneto
22 Яну 2016 00:45
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
А защо не?

А защо да? Пак питам, защо точно от турция? Не може ли от другаде? Не може ли от ЕС?
бонго-бонго
22 Яну 2016 01:08
Мнения: 26,313
От: Swaziland
А защо да? Пак питам, защо точно от турция? Не може ли от другаде? Не може ли от ЕС?


Щото Турция прави тези ваксини с лиценза на САНОФИ. Другата възможност е самата Франция, но тя си прави тбц ваксина, така че бартерът няма как да стане.
Neopol
22 Яну 2016 05:29
Мнения: 5,944
От: Bulgaria
и стана ясно, че огромната част от внесената от Турция "Пентаксим" отдавна е поставена на бебетата.

Това успокоително ли е ? Или напротив ?

Има или няма в тези ваксини живак няколко пъти над разрешеното в ЕС ? Това, че са били с отдавна изтекъл срок ли е наложило дообработката и преопаковането им в Турция ?

Кога и кой ще отговори ясно и еднозначно на тези въпроси, а няма да го усуква по килифаревски, с което всъщност отговаря, че това е точно така и страховете на майките са напълно основателни ? Що има европейски стандарти и що да трябва да ги спазваме, като видно, според някои те са напълно ненужни, след като някъде другаде има други по-ниски стандарти ?
SvSophia
22 Яну 2016 05:52
Мнения: 36,140
От: Bulgaria
Начи, може и да е лош законът (като се има предвид ковачницата законодателна, не е само той), но министърът е длъжен да го спазва точно колкото всеки друг гражданин, и да бъде санкциониран, ако го е нарушил. Напомням, че съвсем наскоро една гражданка получи 3 години ефективна присъда за опит да открадне 1,40 лв.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: SvSophia
Добави мнение   Мнения:75 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »