Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Какво пропускаме, докато се занимаваме с Динко
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:73 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
Калки
31 Мар 2016 19:14
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
потребител,07
31 Мар 2016 19:44
Мнения: 8,146
От: Bulgaria
Питам се и кога ще спрат тия войни в Близкия изток, които карат хората да бягат.
Чудя се дали с отворените граници помагаме на истински бежанци от войните, или просто насърчаваме икономическата миграция.
Да сте чули някъде, нейде в българската публичност да се прави поне елементарен опит за отговор на тези въпроси.

В САЩ са наясно, че нищо добро не ни чака, след като Европа е наводнена с такива мъже
Снимка на бежанци в Европа потресе американците. Защо са толкова много младите брадати мъже?
(снимка: натиснете тук)


Първо,
---
в Америка, отдавна знаят, че неконтролираната имиграция е голяма опасност за една държава, за нейното общество. Такава имиграция е Зло.

Второ,
---
никой в САЩ, даже и най-свестният „американски мислител”, не е в състояние да проумее и да си обясни, защо в Европа европейците не разбират тази проста истина, че имиграцията, оставена сама на себе си, тоест, когато в европейския ти дом може да влезе всеки, който поиска да влезе, и да си остане в дома ти такъв, какъвто си е (морал, религия, ценности, обичаи, традиции, привички), без да се променя, нещо повече, даже да поиска ти, домакинът, който го е приел, да се промени в посока на неговите, на имигранта, ценности и обичаи, просто е Зло.

Трето,
---
американците не могат да си обяснят, защо европейските правителства и мисис Меркел, не схващат, че без стратегия, без неимоверни усилия, без луди пари и без
строга твърдост и безкомпромисност няма Интеграция, както в Европа наричат някакъв илюзорен, хипотетичен и невъзможен за реализация, но пък много удобен за източване на обществени пари, европейски процес на адаптиране и социализиране на придошлите имигранти (бежанци).

Не разбират, защо такава стратегия на ЕС просто не съществува, защо няма бюджет за осъществяване на превръщането на бежанците в европейци, които споделят и спазват европейските норми, закони, традиции, ценности. Американците не могат да допуснат, че в Европа (и в България) определени пластове или етноси могат да не спазват законите. Такова нещо в САЩ няма.

Четвърто,
---
след като е известно всекиму, че в Америка няма как, ако си имигрант, да не си интегриран, а да си живееш по своите си правила и обичаи, независимо какви са те – китайски, канибалски, комунистически, ислямски и т.н. Всички имигранти в САЩ са на 100 процента интегрирани, даже всеки един отделно взет български имигрант в САЩ е напълно интегриран, напълно спазва законите на американското общество и въобще не обмисля въпроса, дали довечера да не си свари компоти в Сентрал парк в Ню Йорк Сити с вършини от околните дървета или да организира мощна в звуково отношение разкошна циганска сватба с маанета, чалга и Милко Калайджиев до другата сутрин пред Белия дом във Вашингтон.

В Америка няма такова нещо като Американски Хелзинкски комитет, който да защитава етнически малцинства, чувам, че отскоро БХК искал циганите (те са имигранти в България) да пътуват безплатно в метрото и в градския транспорт. Може би трябва да бъдат освободени и от всякакви данъци, такси и т.н., не че сега ги плащат.

Пето,
---
Европа гледа отвисоко и твърде аристократично на разгарящия се навсякъде по европейските столици тероризъм, изгражда си странни хипотези и се мъчи да ги докаже с всички средства, истини или не.

Например, всички в Европа обвиняват за последния атентат в Брюксел имигрантите от Близкия Изток. Оказа се обаче, че масовите убийци са белгийци, те са родени в Брюксел, и бащите им са родени в Брюксел. Отвъд океана не могат да си обяснят, защо европейците не виждат налагащия се от този факт извод, че следователно тези хора не са интегрирани, че интеграция в Европа на имигранти просто няма. Трето и четвърто поколение турци все още не са научили немския език, живеят в турски квартали с джамии, дюнери и вечерни кючеци, все едно са си в Диарбекир.

Шесто,
---
простата истина, че интегрирането не е във винителен падеж, тоест, не някой ще интегрира интегриращия се, а той, интегриращият се, трябва да е мотивиран, да иска, да се интегрира, както това става в САЩ. Кой българин там не иска да стане истински американец? Но в Европа не е така. В Европа при имигрантите от Сирия, Афганистан и от незнам къде си, както и у нас, при циганския етнос и при турците, няма желание и мотиви за интегриране. Имигрантите в Стария континент искат да си останат такива, каквито са, да са си същите, каквито са на снимката на American Thinker – егоистични, безчувствени, безмилостни.

Седмо
---
и последнo
разбрах още, че нищо добро не ни чака в близко и далечно бъдеще, след като Европа е наводнена от такива хора (мъже) като на снимката, а
интеграцията им, меко казано, е под въпрос, под голям въпрос.

Дали бъдещата европейка след няколко десетилетия няма да изглежда като босата жена с трите деца? Само питам.
http://epicenter.bg/article/-Snimka-na-bezhantsi-v-Evropa-potrese-amerikantsite-/96995/11/33
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: потребител,07
щурчо
31 Мар 2016 20:02
Мнения: 23,365
От: Bulgaria
Почти във всяка водеща европейска страна мюсюлманите под 18 години ще са мнозинство. Няма ли това да сложи край на християнска Европа?

Те затова Св. княз Тривелий е почитан като спасителят на Европата.
Решил е въпроса кардинално и отсекъде.
А Динко е само един от неговите наследници.
От древната тракийска кръв, вода не става...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: щурчо
Engels
31 Мар 2016 20:15
Мнения: 9,067
От: Bulgaria
Аз обаче се интересувам и от един чисто български въпрос. Статистиката на Съюза на българските учители сочи, че за 43% от учениците българският език не е майчин.

Всеки може да се досети какво ще се случи.
Само не знам какво име ще дадат на държавата след като стане тяхна!?

wreckage
31 Мар 2016 20:26
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Статистиката към момента е ясна - 25% от жителите на Брюксел и Ротердам са мюсюлмани, 30% в Барселона, 50% в някои британски градове.

ахъм...ясното е, че това е неква хиперкуца статистика.

Първо, не може да се правят екстраполации на базата единствено на данни за (по дефиниция) мултикултурни съобщества, каквито са разните метрополиси, където се мъкнат фсякакви.

Фторо, броят на британските градове с 50% мюсюлманско население е нула(0).
Бърмингам - 21%.
Лондон - 12%
Манчестър - 8%
Ливърпул - 1% ...ооо, що ли се занимавам...

Firmin
31 Мар 2016 20:34
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Статистиката на Съюза на българските учители сочи, че за 43% от учениците българският език не е майчин. Спирам. Няма да разяснявам това какъв проблем е, защо...


За тези, дето българският език не е майчин, проблем ли им е, че българският език не им е майчин? А може би им е проблем коя е майка им? Ами да се откажат от майка си тогава, че на теб ти е криво? А, авторе?

И така - фифти-фифти. За 50% от тази генерация е проблем, за 50% не е проблем (щото сред необхванатите от училище и СБУ деца тези, дето българският не им е майчин, комай са повече). К`о праим, пич? Щото и за едните 50% България е родина и за другите 50% България е родина. Едните са родени от едната страна на улицата, другите от другата страна на улицата. Образно. Понеже легълцата им в родилното бяха едно до друго. 100% български граждани. Е? Как ще живее тази генерация, когато ние си отидем? Какво ще и завещаем? Мъдрата ти мисъл кое е проблем и кое не е? Мъдростта, че проблемът им е в това, щото езикът на който казват "Мамо!" и "Обичам те!" е различен? Сещаш ли се вече, че животът е дал отговор на екзистенциалните ти въпроси? Не чрез умозрителното, а чрез живото.
wreckage
31 Мар 2016 20:40
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Не чрез умозрителното, а чрез живото.

Zezo
31 Мар 2016 20:53
Мнения: 2,512
От: Egypt
Фторо, броят на британските градове с 50% мюсюлманско население е нула(0).
Бърмингам - 21%.
Лондон - 12%
Манчестър - 8%
Ливърпул - 1% ...ооо, що ли се занимавам...


А от коя година са тези данни? И‌ кой е източника?
wreckage
31 Мар 2016 20:57
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
А от коя година са тези данни? И‌ кой е източника?

от тази, що?
ето го мюсюлманският източник, по-мюсюлмански от този няма накъде:
https://www.mcb.org.uk/wp-content/uploads/2015/02/MCBCensusReport_2015.pdf
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage
Патагонец
31 Мар 2016 20:59
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Проблем е миграцията и то голям, защото:
На мен обаче ми хрумва, че всичко това са глупости и разрастващата се млада мюсюлманска общност ще поиска да наложи свои правила, възползвайки се от принципа на демокрацията - мнозинството решава.

Т.е. самите правила на демокрацията могат да се окажат и причина за нейната гибел.
То човечеството така си върви открай време: след периоди на разцвет следват векове на регрес или тъмен и мрачен застой.
Накрая можа да се окаже, че точно нашето поколение е живяло в най-доброто за човечеството време.
Дано да съм лош пророк.
Zezo
31 Мар 2016 21:03
Мнения: 2,512
От: Egypt

А от коя година са тези данни? И‌ кой е източника?

от тази, що?

не е от тази от преди 5 години са
пише си, че са от последното преброяване през 2011.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Zezo
wreckage
31 Мар 2016 21:06
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Да, те няма да се броят през пет минути.
издател:
The Muslim Council of Britain, January 2015.
PO Box 57330 London E1 2WJ.

Забелязвам, че г-н Божидаров не предлага никакви източници за екстравангантните си статистики, но това не ти пречи.
Двойният стандарт ме огорчава.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage
Zezo
31 Мар 2016 21:12
Мнения: 2,512
От: Egypt
wreckidge,
има ли някаква причнина да пропуснете наричаният 'Малък Пакистан' Брадфорд с 32% мюсюлмани през 2011?
Увеличаване на броя на мюсюкманите със 71% за периода 2011 -2011.

Лондон - нарастване със 67% за същия период, Бърмингам - близо 70%, Манчестър - 122%. (спавка стр 25 от документа, който сте посочил)



wreckage
31 Мар 2016 21:14
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Не, щото не ми беше важно. Аз гледам процентите. Ако някъде е имало един, а после е дошъл още един, увеличението е 100%.
So what?
Forza NATO
31 Мар 2016 21:14
Мнения: 11,582
От: Bulgaria

За автора и статията
На мен обаче ми хрумва, че всичко това са глупости и разрастващата се млада мюсюлманска общност ще поиска да наложи свои правила, възползвайки се от принципа на демокрацията - мнозинството решава.

Въобще не си мислете, че не харесвам човека гражданин. Желая му успех, но не вярвам в него.



Честно и искрено. Така трябва да се говори.

Досега колко пъти избирахме евродупетати - два ли, три ли станаха?
Поне веднъж някой да поведе дебат каква Европа искаме и за каква концепция за Европа ще защитава съответният кандидат / партията му в ЕП?
Какво като сме малки? Чехите и унгарците да не са по-големи (явно са)...
Zezo
31 Мар 2016 21:15
Мнения: 2,512
От: Egypt
издател:
The Muslim Council of Britain, January 2015.
PO Box 57330 London E1 2WJ.


леко ме разочаровате - годината на издаване е без значение.
Последното преброяване във Великобритания е било през 2011 г.
А и на стр 1 на документа, предоставен любезно от Вас, си пише:
"British Muslims
in Numbers
A Demographic, Socio-economic and
Health profile of Muslims in Britain
drawing on the 2011 Census
"
wreckage
31 Мар 2016 21:19
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
ми да, тогава е било последното преброяване, начи вероятността г-н Божидаров да разполага с по-пресни и по-коректни данни е точно никаква.
Доказването на което беше целта на коментарите ми.
ПлесNick
31 Мар 2016 21:22
Мнения: 2,020
От: Bulgaria
Да сте чули някъде, нейде в българската публичност да се прави поне елементарен опит за отговор на тези въпроси. За дискусия, спор, надграждане?

Да, чухме, т.е. прочетохме - днес, в ТРУД, на стр.11 в хартиеното издание (не съм гледал дали я има в сайта) има смислена статия по въпроса за мултикултурализма и политкоректността, на примера на САЩ и на Европата, от Валентин Хаджийски... (На него ли му викате "Чичо Фичо" ?) Наистина интересно четиво, с класи над простотиите за т.нар. "социалистическа ислямизация", които от няколко дни по телевизора разпространява с невиждан хъс лицето Нено Димов, от някакъв институт за някаква дясна политика...
Zezo
31 Мар 2016 21:25
Мнения: 2,512
От: Egypt
So what?

The what is...

Преброяванетпо е било преди 5 години.
В документът, линк към който сте дал, са посочени 'скоростите' на нарастване на мюсюлманксото население в някои градове за 10 годищния период 2001-2011 (стр 26)
Няма основание да се смята, че тези скорости са намалели, всъщност ако се отчете демографския прираст сред мюсюлманското население и нарастналият брой на бежанците ит Близкия изток, Северна Африка и мигрантите от Commonworld през изминалите 5 години, реално увеличението е доста по-голямо.

Но да приемем, че са останали константи.

Не е трудно да се изчисли колко % мюсюлманско население има ДНЕС‌ примерно в Брадфорд - около 40%
В някои райони на Лондон мюсюлманксо население е над или около 50% - Tower Hamlets (51 - отчетени преди 2 години (имаше публикации), Hackney & Newham - около 40.

ми да, тогава е било последното преброяване, начи вероятността г-н Божидаров да разполага с по-пресни и по-коректни данни е точно никаква.
Доказването на което беше целта на коментарите ми.

Лесно е да се изчислят, това Ви казвам аз.


Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: Zezo
Zezo
31 Мар 2016 21:29
Мнения: 2,512
От: Egypt
List of cities in the European Union by Muslim population

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_Muslim_population
wreckage
31 Мар 2016 21:35
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Не е трудно да се изчили колко % мюсюлманско население иам ДНЕС‌ примерно в Брадфорд - около 40%
В някои райони на Лондон % мюсюкманксо население са - Tower Hamlets (51 - отчетени преди 2 години), Hackney & Newham - около 40.

лично аз не се наемам да изчислявам, щото това са хора, а не плъхове, а даже и при плъховете не се наблюдава любимото на фсички апокалиптично настроени граждани експоненциално размножаване, учените(да са живи и здрави) са установили, че популацията стига едно плато, след което рязко дава фира.

Нейсе, г-н Божидаров заявява, че в някои градове мюсюлманите били 50%. Вече и двамата се съгласихме, че не са. Колкото до шибания Брадфърд, ако пакистанците се размножаваха с проектираното темпо, щеше да се чуе. Обаче не се чува.
В Тауър Хамлетс наистина има една конфесионална група, членовете на която се мултиплицират като зайци-католици, но те не са мюсюлмани, а...хасиди.

Същите са и най-бързо увеличаващата се общност в Израел, което не е лошо, те са напълно безобидни.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: wreckage
Добави мнение   Мнения:73 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »