Честита стотна страница! Не съм прочела само последните три, не мога да смогна. Благодаря за всички коментари! Ще се радвам ако има повече такива теми. |
мерси | |
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: щурчо |
Която в прав текст казва, че траките не биле безписмени. И също Я да видим дали е така!? И ето откъде преписва щурчо и то некоректно * (Бел. ред.) Поразителна е приликата между тракийския жречески (свещенически) жезъл и българския патриаршески жезъл. Това е едно от многобройните свидетелства за приемствеността между орфизма и християнството и поредното потвърждение за това, че траки и българи са един и същ народ, изповядващ, откакто свят светува, вярата в Бога Слово – Дион-Исус (Дионисус/Дионисий/Дионис), т.е. Исус Христос. Натисни тук | |
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Асол |
споко | |
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: щурчо |
И ето откъде преписва щурчо и то некоректно Той го е копи-пейстнал, не е променил и дума. Аз за Дион - Исус не се бях сетила. Виж жезъла на Хермес с двете змии го споменахме. Но това е Хермес като пастир, и като такъв много прилича на Исус от музея на византийското изкуство в Солун: https://en.wikipedia.org/wiki/Hermes#/media/File:Hermes_crioforo.jpg | |
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Miziika |
Не е променил нито дума, само е пропуснал една дзвездичка и едно Бележка на редакцията турнато в скоби |
бравос | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: щурчо |
Ти първо кажи защо правиш такива недопустими/умишлени пропуски при цитирането на източници, после ще бридаш коледарите |
нема | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: щурчо |
И една малка подробност (наред с некоректното предаване на уж думите на Гергова) - "жезълът" на Диана Гергова не е жезъл, а обичаен домакински инструмент. Нека оставим любознателните сами да се сетят какъв. "Змиите" в единия му край не са първично, а вторично оформени вследствие на механичното му увреждане (разбирай счупени и изкривени), а той самият е намерен в негодно за употреба състояние. А защо ще да е "ритуално погребан", това само Гергова и Великата Богиня майка ще да могат да рекат ... Прочее, сравнете големината му с големината на уж същите "патриаршески жезли", представени на снимките по-долу. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Предводител на команчите |
ок | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: щурчо |
Прочее, заставането на щурчо редом до Диана Гергова моментално го поставя в редиците на александърфоловците. Остава да започне да привежда и мненията на Валерия Фол, за да бъде веселбата пълна. |
"жезълът" на Диана Гергова не е жезъл, а обичаен домакински инструмент. Нека оставим любознателните сами да се сетят какъв. Да, ама не: Тя обяснява: "Жезълът завършва с две змийски глави. В долната му част има втулка, за да бъде поставян на дълга дръжка. Змията, независимо че се свързва и с други божества, се приема за безспорен символ на Дионис, наричан още Сабазий. Той бил почитан и с нощни, и с дневни церемонии, при които поклонниците му, увенчани с копър и тополови клонки, размахвали във въздуха огромни червени змии. Намирането на жезъла е категорично доказателство, че светилището е на Дионис." |
Тя обяснява: Тя приема желаното за реалност, и по-точно търси медийна изява. Открий публикацията на нещото, научната, пък да видим дали е "жезъл" Прочее, това е политиката и на Николай Овчаров. Онова, що се трещи по медиите, няма нищо общо с онова, което се изнася в научните среди. Сами се сетете защо. |
Между другото Диана Гергова преди десетина години влезе с бутонките в гото-гетската проблематика със статията си "Летница, Ашман и Сатън Хуу. Парадни шлемове и култови практики. – МИФ, 10. Съкровището. София, 2005, 148–162", с която придоби международна известност, в смисъл, че за кратък период от време придоби статус на комедийна звезда от европейска величина. В тази статия тя "обясни", че апликациите (скитски?, тракийски?) от Летница и саксонският шлем от Сътън Ху (разделени от повече от едно хилядолетие и около 2500 км) са - дето се казва - дело на едни и същи майстори. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Предводител на команчите |
Намирането на жезъла е категорично доказателство, че светилището е на Дионис По-скоро е доказателство, че там е имало аптека | |
Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: Предводител на команчите |
яко | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: щурчо |
Аз не оплювам учени. Коментирам текстове, еднокнижниче. Виж, за теб, независимо от текста (ти нямаш възможност да провериш и оцениш съдържанието му), е важно КОЙ го е казал. Разбира се, ако текстът е "правилен", авторът му е Бог. Ако не е, става продукт на боклук от "школата на Златарски", каквото и да значи това. Разбира се, ти срам нямаш. Дотук от сто страници беше хванат къде 200 пъти в лъжи и незнание. Но не ти дреме, важното е да вапцаш с баданарката. Благодаря за което, прочее, защото по този начин несъстоятелността ви лъсва още повече. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Предводител на команчите |