Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Белгия може да блокира търговското споразумение между ЕС и Канада
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:55 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
Стайнбек
13 Окт 2016 19:55
Мнения: 21,409
От: Bulgaria
Канада ще преглежда наши проектозакони, преди те да бъдат разгледани дори в българското Народно събрание! Демокрация ли?!

Протест „СПРЕТЕ СЕТА!“ 16 октомври, 16 ч., градинката пред Кристал


Натисни тук
Survivors
14 Окт 2016 01:17
Мнения: 3,252
От: Bulgaria
Благодаря, че ни казваш за протеста.

Ще дойда.
JackRock
14 Окт 2016 01:29
Мнения: 2,089
От: Bulgaria
И нашите български "герой" дават своя принос за победата.
Как мислите, дали тази точка е вкарана напълно случайно в дневният ред, на насроченото извънредно заседание на парламента?
Парламентът се събира утре извънредно

Изпълняващият длъжността председател на Народното събрание Димитър Главчев насрочи извънредно заседание на парламента за утре - 14 октомври. Това съобщиха за Агенция "Фокус" от пресцентъра на НС. Заседанието е от 09.00 часа. В дневния ред са включени три точки - . разглеждането на Проект на решение за отмяна на Решение на Народното събрание от 12.10.2016 г. за работата на НС през октомври и ноември 2016г. Вносители на проекта са народните представители Корнелия Нинова, Мустафа Карадайъ, Ангел Найденов и Жельо Бойчев. (Т.е. решението за извънредната ваканция на НС.) Втора точка предвижда разглеждане на Проект за решение във връзка с Всеобхватното икономическо и търговско споразумение между Канада, от една страна, и ЕС и неговите държави членки, от друга страна. Трета точка от програмата на извънредното заседание предвижда провеждането на парламентарен контрол. Натисни тук
SvSophia
14 Окт 2016 05:40
Мнения: 36,140
От: Bulgaria
Тихомълком и на бърза ръка, а? Докато ни занимават с дипломата на ЦеЦа.
Evasion
14 Окт 2016 06:25
Мнения: 17,258
От: Korea, Democratic People's Republic of
Тихомълком да. Защото до 18 трябва да имаме позиция, а някои български институции все още НЕ са съгласни споразумението да влвзе в сила без в замяна да отпаднат канадските визи за нас. За това топката се насочва към парламента. Прочее, споразумението може да се прилага и без ратификации от нацоиналните парламенти на държавите членки. Като временно. И макар и не в пълния си обем, главното - печалбите на трансконтиненталните корпорации- ще бъдат гарантирани и защитени. А това, че на наякакви балкански оръфляци ще са им нужни визи, за да отидат в Торонто - на кой му пука?!?
rki
14 Окт 2016 07:09
Мнения: 20,973
От: Albania
Канада ще преглежда наши проектозакони, преди те да бъдат разгледани дори в българското Народно събрание! Демокрация ли?!

Протест „СПРЕТЕ СЕТА!“ 16 октомври, 16 ч., градинката пред Кристал


да не забравите руски знамена и фланелки с образа на путин - нали сте патриоти.
rki
14 Окт 2016 07:12
Мнения: 20,973
От: Albania
а някои български институции все още НЕ са съгласни споразумението да влвзе в сила без в замяна да отпаднат канадските визи за нас. За това топката се насочва към парламента.


единствено от парламента зависи дали да се ратифицира CETA, не от някви други митични български институции. и ако визите не отпаднат вината ще е на българските политици и депутати, а не на ес.
Advokat33
14 Окт 2016 07:15
Мнения: 1,907
От: Bulgaria
Архаично,но се ползва-Кооптиране "на подпис"?---- "...Процедурата позволява, ако на 18 октомври не бъде постигнато съгласие, документът да бъде заверен "на подпис" в дните до 27 октомври. За края на месеца е насрочено заседание ЕС-Канада, на което предстои официалното утвърждаване на споразумението в присъствието на канадския премиер Джъстин Трюдо и председателите на Европейския съвет Доналд Туск и на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер.","...При все това в четвъртък съдът в Карлсруе постави и условия. Магистратите изискват най-вече Берлин да гарантира, че Германия ще може да излезе от споразумение, ако поиска. Те не са се произнесли все още по конституционалността на договора и ще минат месеци преди те да постигнат решение по този въпрос, отбелязва АФП." http://www.mediapool.bg/germanskiyat-konstitutsionen-sad-dade-zelena-svetlina-na-sporazumenieto-es--kanada-news255157.html
Evasion
14 Окт 2016 09:27
Мнения: 17,258
От: Korea, Democratic People's Republic of
единствено от парламента зависи дали да се ратифицира CETA, не от някви други митични български институции

Така е. Но преди ратификацията има едни други процедурки, които практически позволяват споразумението да влезе в сила, "временно" и без санкция от парламента. Елегантно, а?
rki
14 Окт 2016 09:52
Мнения: 20,973
От: Albania
Но преди ратификацията има едни други процедурки, които практически позволяват споразумението да влезе в сила, "временно" и без санкция от парламента. Елегантно, а?


е и?
първо тази процедура е гласувана от всички страни членки на ес чрез съветът на ес
второ подписването за да влезе временно в сила ще бъде от съветът на ес (т.е. пак от отделните правителства)
трето ако някоя от страните членки не ратифицира СЕТА, договорът отпада за целия ЕС.
се ще изтърпите година-две, докато минат ратификациите.

да не споменаваме, че СЕТА се договаряше над 10 години и всички спорни въпроси са минали през парламентите и правителствата на всяка една страна членка (вкл. и българия) за одобрение. гърците например над две години изработваха становище относно фетата и някои други техни продукти.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: rki
SvSophia
14 Окт 2016 09:59
Мнения: 36,140
От: Bulgaria
Ивейжън, то си беше ясно защо всъщност Той благослови "разпускането" на парламента, но на теб, на мен и на още шепичка. Все трябва някой публично да го обясни, особено в пункта за "временното". И ТТИП така ще пробутат.
rki
14 Окт 2016 10:03
Мнения: 20,973
От: Albania
Все трябва някой публично да го обясни, особено в пункта за "временното".


http://ec.europa.eu/trade/policy/in-focus/ceta/

то требе и да се напъне човек да чете, ако е способен на такова усилие де.
Стайнбек
14 Окт 2016 10:12
Мнения: 21,409
От: Bulgaria
Канада ще преглежда наши проектозакони, преди те да бъдат разгледани дори в българското Народно събрание! Демокрация ли?!

Протест „СПРЕТЕ СЕТА!“ 16 октомври, 16 ч., градинката пред Кристал



да не забравите руски знамена и фланелки с образа на путин - нали сте патриоти.


И какво общо има горното с твоята "забележка"? Не е лошо да влагаш малко мисъл...
rki
14 Окт 2016 10:19
Мнения: 20,973
От: Albania
И какво общо има горното с твоята "забележка"?


(снимка: натиснете тук)

от вчерашните линкове, които патриотите напускахте.

забележете и как е озаглавена снимката - Протест в София срещу ТПТИ и СЕТА



p.s. а глупостта че канада ще преглежда и одобрява българските законопроекти още преди да влезнат в парламента, не се нуждае от коментар. то и много по-големи бисери изръсихте, като за норвежката сьомга например.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: rki
Maestro
14 Окт 2016 10:35
Мнения: 233
От: Bulgaria
И се надявяме "А дано!", друга държава, (може и Белгия) да блокира споразумението, което явно не е изгодно за Европа.
А България на всичко е съгласна. И въженцето ще си донесем, ако поиска "Големия брат" - който и да е той!
Стайнбек
14 Окт 2016 10:36
Мнения: 21,409
От: Bulgaria
Да, видях снимката, но не видях руско знаме и портрет на Путин?
А ти като "истински патриот" си "ЗА" ТТИП и СЕТА, нали! Истинските патриоти искат да са зависими, да нямат думата за интересите на страната си, нали?
Щото досега не съм прочел нещо от теб, което да защитава българските интереси!
brianjones
14 Окт 2016 10:37
Мнения: 1,133
От: Bulgaria
http://www.duma.bg/node/133683
Отпадането на визите с Канада е в замяна на подписа на България
под договора за свободна търговия СЕТА, който е пълен с опасности

...Българският преговорен екип е пропуснал да защити интереси на
страната от съществен характер, които ще засегнат живота на всички българи.
Според записаното в СЕТА всички публични услуги подлежат на либерализация,
освен включените в т.нар. негативен списък. Германия е поискала комерсиализацията
на водата да остане извън договора, България обаче не е отправяла подобно искане,
което ще рече, че след ратификацията сагата със "Софийска вода" може да се мултиплицира,
но в канадски вариант, при това не само в едно населено място. В СЕТА има защитени 140
географски означения за храни и напитки. Българските преговарящи не са се преборили
нито един от четирите наши защитени продукта да попаднат сред посочените в договора...
rki
14 Окт 2016 10:40
Мнения: 20,973
От: Albania
което явно не е изгодно за Европа.


с кое по-точно е неизгодно за европа?

с това, че заради СЕТА стайнбека ще яде токсична норвежка сьомга, или че заради СЕТА ес аще легализира детския труд, или че заради СЕТА WELLA и L`Oreal, най-сетне ще влезнат на българския пазар и ще унищожат арома....

Стайнбек
14 Окт 2016 10:41
Мнения: 21,409
От: Bulgaria
p.s. а глупостта че канада ще преглежда и одобрява българските законопроекти още преди да влезнат в парламента, не се нуждае от коментар. то и много по-големи бисери изръсихте, като за норвежката сьомга например.

А тези "глупости" са разследвани и написани от западни журналисти, не от руски! Европа се тресе от протести срещу Двете заробващи американско и канадско споразумения!!! Но на теб ти бъркат в очите българските патриоти! Защото патриотизмът за теб се заключава в омраза срещу Русия – и в нищо друго!!!
Голям патриот си, няма що! Щом мрази човек Русия и Путин – значи е патриот – толкова се побира в една гънка...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Стайнбек
rki
14 Окт 2016 10:41
Мнения: 20,973
От: Albania
Да, видях снимката, но не видях руско знаме и портрет на Путин?

сложи очилата.
rki
14 Окт 2016 10:42
Мнения: 20,973
От: Albania
А тези "глупости" са разследвани и написани от западни журналисти!




Добави мнение   Мнения:55 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща