Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
От Сполуката към поуките
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:91 Предишна Страница 3 от 5 1 2 3 4 5 Следваща
annetaz
13 Яну 2017 04:41
Мнения: 1,778
От: Bulgaria
Как да превърнем/ облечем пладнешкия грабеж на държавата и спестяванията на хората в успех и промяна за добро? То, разбира се, че БСП са виновни! Дума да няма. Те не казаха и до момента кой и защо искаше да свали правителството и да разграби България. Няма съмнение, че и техните също не само са мълчали, но са и потривали ръчички, че могат да спечелят от грабежа. Много е лесно, когато външни фактори искат да свалят неудобно правителство да се мобилизират криминалните и безработните елементи, а в случая и интелигентите и реститутите, когато е на власт БСП. Като няма валутен борд, безредиците вдигат курса на долара, инфлацията расте с чудовищни темпове и вече и останалите имат причини да се бунтуват. Ако не се получи, малко кръв плюс чужди посланици и революцията е готова. Но винаги трябва да се питаме: Кой има полза? Та какво спечелиха българите от нея? Загубиха си парите, шанса да участват в приватизацията, работните си места и доходите. Доходите се стопиха, заводите отидоха за скрап. Кредиторките доволни, спекулантите доволни, олигарсите забогатели за отрицателно време. Край тях уредени и повечето манипулатори и измамници, които спретнаха далаверата. Мошениците не си върнаха дълговете, а с откраднатото приватизираха живота ни. И от тогава винаги за тях са печалбите, а за нас са загубите. Дори пак се опитаха да фалират банки, да свалят борда и да ни ограбят като почнаха с КТБ. Защото пак имат дългове и пак огладняха. Ако падне борда, пак ни чака чудовищна инфлация, те ще си отпишат дълговете и ще спечелят милиони от курса. Но този път външните фактори не бяха на тяхната страна. Банките са чужди, на ЕС и на кредиторките не им е изгодно да позволят далаверата. Така че на измамниците им подхвърлиха само една банка и то българска. А българите пак бяха ограбени, но не толкова.
СветлоПиво
13 Яну 2017 05:58
Мнения: 8,839
От: Canada
Аз също съм пряк свидетел на събитията и подкрепям на 100% писаното в статията.
Лека добавка - в статията трябваше да се споменат механизмите за ограбване на предприятията, от самите директори, считай номенклатурата на БКП(БСП).
Както и задкулисните игри на някои членове на СДС ( пребоядисани номенклатурчици).
Oraсle
13 Яну 2017 06:06
Мнения: 15,092
От: Bulgaria

Като стана дума за поуки, така и не съм благодарил на др. Виденов че ме излекува от заблудата че политиката не ме засяга. Вярно че лечението беше скъпоструващо и болезнено, но поне ефектът се оказа дълготраен...


През март 1996 г., по време на среща в Кремъл, на която Русия, Казахстан, Киргизстан и Беларус заявиха готовност за връщане към нещо, което журналистите нарекоха "СССР-2", Борис Елцин директно заяви, че се обмисля структурата да се разширява, като там да се включи и "една България". Стъписването у нас бе огромно, ала правителството на БСП изобщо не реагира. А само два месеца по-рано руският министър на отбраната Павел Грачов (по време на преговори с НАТО) заплаши, че ако атлантическият алианс разположи бази в Полша, Русия ще стори същото на територията на България.

Благодаря на автора на статията че припомни тези дребни детайли. Те нямат нужда от коментар...
naiven2
13 Яну 2017 06:42
Мнения: 93
От: Bulgaria
*
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
Captain Buddy
13 Яну 2017 08:58
Мнения: 3,294
От: Bulgaria
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Captain Buddy
жолодиа
13 Яну 2017 09:11
Мнения: 810
От: Bolivia
Това беше времето, когато "другарете" камунези, използваха политическата власт на Жан Виденов и Гумен Речев, да окрадат спестяванията на народа, както крадяха по мандрите едно време, превърнаха се в капиталисти и кредитни милионери, и така завзеха икономическата власт во веки веков! Като се огледате, ще ги видите, около двеста фамилии от ЦК и Политбюро на БКП, притежават цялата държава! Мавърът Костов, верен възпитаник на КГБ, след задкулисни преговори взе властта, за да не потърси никаква отговорност на завлеклите държавата кредитни милионери!
Конното
13 Яну 2017 09:45
Мнения: 254
От: Bangladesh
Трябва да си политически профан, за да не съзреш почерка на ЦРУ, това беше нашият майдан.
След това видяхме същият сценарий в Македония, в Грузия, в Украйна – все едно и също, очевидно режисьорите от ЦРУ ги мързи да фантазират. Пък и защо да променят нещата, като им вършат работа.Никой не беше съден за палежа и грабежа на партийния дом през 1991 година, никой не беше съден за вандализма през 10 януари 1997 година, никой не беше съден за пораженията от организираните и платените протести през 2013-та…
Истината:
Историята на Софийския майдан през 1997 г.
http://bultimes.com/istoriyata-na-sofijskiya-majdan-prez-1997-g/
Американският сценарий, който подари властта на Иван Костов
http://bultimes.com/amerikanskiyat-stsenarij-koito-podari-vlastta-na-ivan-kostov/
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Конното
Златопер
13 Яну 2017 09:46
Мнения: 399
От: Vanuatu
Captain Buddy,

Авторът е човек със скромни възможности и съответни на тях претенции за полагаем се хонорар.Важното е да бъде забелязван когато е нужно от правилните хора.
Патагонец
13 Яну 2017 09:55
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
През 1997 лично съм си купувал 10 долара с цялата си януарска заплата.
2 дни по-късно с тези пари можех да си купя само 7 долара.
Заплатата ми беше 21 500 лева.

Така беше. Инфлацията и фалитите на банките изядоха спестяванията на хората и активите на фирмите.
Някои трябваше да започваме от нулата след като бяхме изгубили почти всичко.

Пък вие се приказвайте за майдани, външни сили, соросоиди и т.н. с цел оправдаване на некадърността на управляващите.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Патагонец
Mrx++
13 Яну 2017 09:56
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Всичко започна с изборите на 18 декември 1994 г., когато БСП, оглавявана от своя млад и напорист лидер Жан Виденов, спечели доверието на 2 258 212 български граждани (43.4% от гласовете) срещу 1 254 465 (24.1%) за опозицията (СДС).

Бабината ти трънкина. Всичко започна още когато Луканов създаде банките, като отне пари от ДСКаса и от Народната банка. Още преди Виденов банките бяха в отчавайщо положение. Аз тогава срещнах един колега - икономист от аспирантския курс по английски в БАН. Питах го къде работи и той ми каза в банка. Аз му отговорих: "Поне имате добри заплати в сравнение с нас в БАН", а той "Банките са в много тежко състояние". Има една теория, че на Виденов от САЩ са му дали един списък за приватизация на индустрията, с който Виденов не се е ссъгласил. Тогав се е намесил чичко Сорос, защото е имал информация за състоянието на банките (а той само това чака, в същата година бяха съсипани банките в Русия и Южна Корея, последната да бъдат закупени ред фирми на ниска цена от САЩ).
Mrx++
13 Яну 2017 09:59
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Това беше времето, когато "другарете" камунези, използваха политическата власт на Жан Виденов и Гумен Речев, да окрадат спестяванията на народа, както крадяха по мандрите едно време, превърнаха се в капиталисти и кредитни милионери
Абе начело на крадците в оная книга за кредитните милионери стоеше лицето Асен Агов, виден седерунгел. Е защото и двете му имена започват с А.
Mrx++
13 Яну 2017 10:04
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Проблемът опира не само до припомнянето, той е в осмислянето
Така го осмислихме, че се появи проблемът КТБ. Сега чакам и други банки да се срутят, пък и вторият пенсионния фонд.
Тази буля така е осмислила историята, че се разбира, че нищо не е разбрала.
БСП тръгна да атакува и частната собственост на земята, бълвайки лозунги от рода на "земята на тези, които я обработват". Идеята бе съвсем проста: създаване по места на кооперации от "социалистически тип", без нотариални актове, щедро кредитирани от държавните банки - т. нар. "орсовки", по името на нашумелия тогава, а днес напълно забравен депутат Златимир Орсов
Разбира се, че трябваше земята да се остави на тези, които я обработват. Няма чиновници и такива като мене да отидат да я обработват. Педерунгелът Филип и селският философ Желю създадоха феодализма в селското стопанство. Аз от 2-та декара, които имам получавам около 30 лева на година. Събрах сестрите и техните деца в мола в Бургас купих им по един сладлет, че трябваше да добавя още за да платя. Кооперативите трябваше да се реформират на демократични основи и те да плащат на тези, които имат земя. Това предлагаше Берон и затова Желю го обвини, че е ченге. И след това който познат среянеше Берон, вместо "Здраве' поздравяваше с "Мразя Желю". В бившето ГДР и Чехословакия кооперативите бяха запазени. Въобще в Германия не си помислиха да връщат огромните земи на наследниците на пруските юнкери.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Mrx++
Патагонец
13 Яну 2017 10:08
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Има една теория, че на Виденов от САЩ са му дали един списък за приватизация на индустрията, с който Виденов не се е ссъгласил. Тогав се е намесил чичко Сорос, защото е имал информация за състоянието на банките.

И кой докара банките до това състояние? Какво правеха по това време БНБ и Тодор Вълчев?
Пък аз мога да кажа, че това беше заговор, но не на Сорос, а на управляващите. Наливаха кредити в предприятията и ги източваха с фирми на входа и изхода. Раздаваха се кредити на частни лица (т.нар. кредитни милионери). Ръководствата на банките много добре знаеха, че тези кредити никога няма да се върнат... Да не би Сорос да управляваше банките?
Целта беше да се ограби народа и дребния бизнес.
Един от тези герои на прехода беше и "банкерът" и инженер по образование Венцислав Йосифов (сътрудник на ДС), бивш съпруг на г-жа Йосифова, днешна Станишева. Оттам й идват и милионите.
Minderbinder
13 Яну 2017 10:11
Мнения: 5,159
От: Bulgaria
СветлоПиво
13 Януари 2017 05:58
Аз също съм пряк свидетел на събитията и подкрепям на 100% писаното в статията.

Аз пък съм не само пряк свидетел, но и пряк участник в събитията. Твърдя, че писанието е много манипулативно и пресилено.
Sir_Lanselot
13 Яну 2017 10:12
Мнения: 10,020
От: Bulgaria
Азурал,
Въпросният син другар тегли тези 50 000 долара през 1993 г., доста преди да избухна хиперинфлацията, като в договора му е записано, че може да върне заема си
в лева по курса на БНБ към датата на договора за заем. Тоест, дължимата сума в лв. е 50 000 долара х 26 лв. = 1 300 000 лв при курс 26 лв за долар.
Виж курса на БНБ за 1993г
http://www.prehod.omda.bg/page.php?tittle=%D0%9B%D0%B5%D0%B2_-_%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%80_%D0%BE%D1%82_1991-2001&IDMenu=776&IDArticle=2166
Настъпва щастливо време за някои "другари" /сини и червени/ - хиперинфлацията.
За периода от 13.02.1997г до 19.02.1997г. курсът долар - лев се движи между 2936.70 лв. и 2920 лв.
Виж пак горепосочения линк.
Ние дължима 1 300 000 лв. нали?
Достатъчно време имаме да се организираме. Да приемем, че избираме деня, в който курсът е 2920 лв за долар.
Вземаме 445 долара, купуваме срещу тях 1 300 000 лева и погасяваме дълга от 50 000 долара.
Този син другар го посочвам само като пример. Такива като него са стотици и хиляди.
Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна.
Mrx++
13 Яну 2017 10:24
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Пък аз мога да кажа, че това беше заговор, но не на Сорос, а на управляващите. Наливаха кредити в предприятията и ги източваха с фирми на входа и изхода.
Бе момше, нали търговските банки са да дават кредити. Пък какво значи източване на вход и изход? Нали се премахна държавите импорт/експорт, и казха, че частните фирми са много по-хубаво нещо. Ето го резултатът. Вие искате капитализъм пък рИвете срещу частните фирми.
Force
13 Яну 2017 10:26
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Раздаваха се кредити на частни лица (т.нар. кредитни милионери). Ръководствата на банките много добре знаеха, че тези кредити никога няма да се върнат... Да не би Сорос да управляваше банките?

Много срамежливо си пропуснал някои имена и особености на тези кредитни милионери: В.Моллов, И.Павлов, Д.Гущеров, Е.Кюлев, И.Миронов, Мл.Мутафчийски, Г.Агафонов, А.Тилев, Г.Аврамов, Хр.Александров, Пл.Тимнев и още, и още...
"Особеното" при тях е принадлежността им към ДС, предполагам са били агенти на Сорос и Ив.Костов
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Force
Force
13 Яну 2017 10:29
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Mrx++ 13 Януари 2017 10:24

Топло, топло... само че с уговорката, че тези кредити се раздаваха на "нашите" хора(виж по-горе част от списъка), и без обезпечение.
Пенчо бре
13 Яну 2017 10:31
Мнения: 20,364
От: Bulgaria
Това си е предизборна агитация, ако е позволено да наричаме нещата с истинските им имена. В чия вреда е ясно, но пък се чудя в чия ли полза е?
Асол
13 Яну 2017 10:32
Мнения: 47,690
От: Bulgaria
В чия вреда е ясно, но пък се чудя в чия ли полза е?


РазДАЙ България!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Асол
Добави мнение   Мнения:91 Предишна Страница 3 от 5 1 2 3 4 5 Следваща