Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
КАКВО Е ПЕТРОДОЛАР
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:37 Предишна Страница 2 от 2 1 2
bgman13
04 Дек 2017 16:15
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
Имам ясен спомен от 89та, когато един ми рече, че Ванга е казала, че световната война ще почне от Сирия. Това означава, че или Ванга, или някой друг наистина го е знаел това предварително. По- съм склонен да си мисля, че държавата й е подсказвала разни работи.
von Nullus
04 Дек 2017 16:21
Мнения: 11
От: 0
Да, бе! Да! Нямал доларът покритие. То затуй де що има съветски "бизнесмен", арабски шейх, световен жид и прочее все в рубли и юани скатават спестяванията си.

За Баба Ванга, охооооо, що глупости сме прочели дето трябваше да се сбъднат. За потопите и края на света до СЕГА поне 1000 доказателства имаше и показваха годините преди 2017.
Значи, отдавна ни няма, нъл тъй?

bgman13
04 Дек 2017 16:28
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
onzi
04 Дек 2017 14:56


Щом мога да купя с него стока, и утре мога да купя същата стока (не по-малко);
не можеш. цените растат, при това постоянно.


Той иска да каже, че щом светът вярва, че може, дори и да не може, значи сичко е ОК. Това е старо учение, според което когато човек силно вярва, може да направи и невъзможното.

щом светът изкупува издадените от САЩ ДЦК и облигации (тоест, вярва, че ще си върне парите с горница), значи има покритие доларът


Това означава, че когато светът вярва, че ще си върне парите с горница, но не може дори да си ги върне, светът не вярва достатъчно силно. Тогава шаманите почват да палят огньове, да рецитират химни, абра кадабра и так далее. А на днешно време има и заря. Както и танц със саби. И по некое време се оказва, че светът е въвлечен в световна война на верска основа.

Което си е чиста география, ясно видима от географската карта. Погледнал Тома неверни географската карта, плеснал се по челото и си рекъл "Еми да, грешката е верна."

bgman13
04 Дек 2017 16:39
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
von Nullus
04 Дек 2017 16:21

Да, бе! Да! Нямал доларът покритие. То затуй де що има съветски "бизнесмен", арабски шейх, световен жид и прочее все в рубли и юани скатават спестяванията си.


Не съм казвал, че спестяваният им са в рубли и юани. А че са в долари. Обясних какво са пари без покритие. От което следва, че рублите и юаните са също пари без покритие. Но доларът има петролно покритие, което си е чисто политическо решение. Сега дали има покритие доларът според това което казваш? Спецтяванията на тия, както и на Китай, Корея, Япония пр. постоянно нарастват. Т.е. доларите им стават повече. Обаче на Саудитска Арабия стават по-малко, защото те продават петрол на все по-ниски цени, щото иначе ще излезе на яве доларовата инфлация. Което е опасно за самата Саудитска Арабия. И там почват да стават разни работи, дето са интересни и аз ги приветствам - арабска пролет, бой със саби. Всичко това е много хубаво. Преди това, Садам искаше да продава петрола в Евро. Ирак го удариха. Либия - също. Сега на дневен ред е Саудитска Арабия. А доларът е стабилен, на Шипка всичко е спокойно. Кучетата си лаят, керванът си върви.
Minderbinder
04 Дек 2017 16:54
Мнения: 5,159
От: Bulgaria

Щом мога да купя с него стока, и утре мога да купя същата стока (не по-малко);

не можеш. цените растат, при това постоянно.


Той иска да каже, че щом светът вярва, че може, дори и да не може, значи сичко е ОК. Това е старо учение, според което когато човек силно вярва, може да направи и невъзможното.

Според мен, той иска да каже нещо съвсем просто - че докато срещу хартийката, наречена долар/евро/лев/рубла/юан и т.н. мога да получа тройка кебапчета с гарнитура и половин литър наливна бира, тази хартийка има 'покритие'. Растежът на цените няма нищо общо с това.

Впрочем, количеството злато, срещу което можеш да получиш едно яйце, също нараства.
von Nullus
04 Дек 2017 17:07
Мнения: 11
От: 0
А на мен ми е ясно, че в хладилника имам бира, мръвки, сирене, кашкавал, кюфтаци, сосиджи, плодове и зеленчуци, а не хартии.

Мерси, нямам толкова силно въобръжение. Дори и при напиване, виждам все същото, като в първото изречение.
bgman13
04 Дек 2017 17:21
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
von Nullus
04 Дек 2017 17:07

А на мен ми е ясно, че в хладилника имам бира, мръвки, сирене, кашкавал, кюфтаци, сосиджи, плодове и зеленчуци, а не хартии.

Мерси, нямам толкова силно въобръжение. Дори и при напиване, виждам все същото, като в първото изречение


Ти продължавай да не виждаш. Ама у комшиите в момента, пожарът се разгаря. Кога се прехвърли и при тебе, да те не свари как си седиш на мръвка и ракийка.
onzi
04 Дек 2017 17:24
Мнения: 9,528
От: Bulgaria
Според мен, той иска да каже нещо съвсем просто - че докато срещу хартийката, наречена долар/евро/лев/рубла/юан и т.н. мога да получа тройка кебапчета с гарнитура и половин литър наливна бира, тази хартийка има 'покритие'. Растежът на цените няма нищо общо с това.
не го знам какво иска да каже, знам какво е казал - че ако днес с един долар може да "получи тройка кебапчета с гарнитура и половин литър наливна бира", то трябва и утре да може пак с един долар да ги получи тези неща. е, виж го:
Щом мога да купя с него стока, и утре мога да купя същата стока (не по-малко);
на което аз му отговарям, че яйцата по нашенско наскоро рязко се повишиха, дори и в доларово изражение.

сиреч по собствената му дефиниция доларът нема покритие
Впрочем, количеството злато, срещу което можеш да получиш едно яйце, също нараства.
следователно според гершомовата дефиниция и златото е без покритие.

направо да се замислиш къв е тоз гершом и кви дефиниции праска
акад. Хуйчев
04 Дек 2017 20:19
Мнения: 1
От: Netherlands
*
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
щурчо
04 Дек 2017 20:54
Мнения: 23,365
От: Bulgaria
Но доларът има петролно покритие, което си е чисто политическо решение.

Ми добре.
Чекаме и Кремль да земе политическо решение.
И рублите да имат петролно покритие...
Minderbinder
04 Дек 2017 21:25
Мнения: 5,159
От: Bulgaria
onzi
04 Дек 2017 17:24

Хм. Сигурен съм, че коментирах това, ама коментарът ми е странно изчезнал.
Туткалчев
04 Дек 2017 23:29
Мнения: 30,781
От: Bulgaria
КАКВО Е ПЕТРОДОЛАР

Според мен петродоларът е доларът на Петър.
А кой е Петър, това е друг въпрос.
Gershom
05 Дек 2017 01:19
Мнения: 581
От: 0
не може дори да си ги върне,
не е само вяра. Няма пропуснат падеж по облигации на САЩ. Няма невърнат заем. Бил голям дългът. К'во като е голям. Да са казали някому САЩ "почакай малко, че точно сега не мога да ти платя"? Не са казали. Все хорошо, прекрасная маркиза.
Бай Хуй 2
05 Дек 2017 03:31
Мнения: 6
От: Bulgaria
Хм. Сигурен съм, че коментирах това, ама коментарът ми е странно изчезнал.

Цял академик изчезна по-горе, ти за едно мнение се оплакваш.
Engels
15 Дек 2017 17:49
Мнения: 9,067
От: Bulgaria
Краят на господството на ОПЕК
„Времето, когато ОПЕК можеше да диктува пазара, окончателно е приключило“. През есента на миналата година ОПЕК и редица други водещи производители, включително Русия, постигнаха историческо споразумение да свият предлагането си с 1.8 млн. барела дневно.
„Договорката на ОПЕК с Русия може да има ограничен временен ефект, но тя би могла да има някакъв смисъл при цени на петрола значително под 60 долара. Сега цената се движи около 60 долара и това е нивото, при което много американски производители се активизират“.
В усилията си да подкрепи цените картелът на практика помага на основния си конкурент – шистовите производители в САЩ. Технологиите им позволяват да са по-рентабилни при по-ниски цени и да завоюват все по-голям пазарен дял.
Majorov
17 Дек 2017 21:50
Мнения: 10,360
От: Slovakia


Имам 1 БИТКОЕН . Да го пазя ли или да го продам за 18 000 долара ???
Добави мнение   Мнения:37 Предишна Страница 2 от 2 1 2