Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Транспортни капани
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:26 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
tgb5
25 Ное 2004 21:14
Мнения: 0
От: Bulgaria
Botevist
26 Ное 2004 00:39
Мнения: 531
От: Bulgaria
Всички поправки са разумни и основателни. Който е писал тая статия е пълен дилетант и манипулатор.
На едноличните търговци (с малки изключения) мястото им не е в международния транспорт. Те бачкат за едната манджа и подбиват цените и съсипват реномето на българските транспортни фирми. Шофиорите няма да останат без работа - ще отидат по фирмите (за международен превоз се искат изпити и т.н., така че това са квалифицирани хора и ще си намерят работа веднага). Конкуренцията няма да намалее, правилата ще се спазват повече, и качеството на транспорта ще се подобри (ако едноличния търговец закъса, транспортът обикновено пропада; ако камион на фирма с 20 камиона закъса, веднага се изпраща друг и клиентът дори няма да разбере, че е имало проблем).
Ако камиона в Княжево беше нов, най-вероятно спирачките му нямаше да откажат и никого нямаше да блъсне.
Винаги е имало депозити и правилно. Може би трябва да се помисли за това как на фирми доказали стабилността си (с годините, клиентите и т.н.) депозитът да се намали.
И т.н.
Botevist
26 Ное 2004 00:48
Мнения: 531
От: Bulgaria
А, да, и между другото 100 тона са 5 камиона.
И да, голяма фирма може да изпадне във финансово затруднение, но малката фирма 4-5 неуспешни превоза (поради лош късмет например) могат да я убият - може да се провали за по-малко от месец.
Ку-Ку
26 Ное 2004 00:50
Мнения: 4,128
От: Bulgaria
Веднага след въвеждане на новото правило Николай Василев се похвали, че български фирми са купили само за два-три месеца нови камиони за над 100 000 евро.


Тоя да не е изперкал та се хвали с такова нещо. И що е използвал множествено число Или пак джурналистите са се объркали нещо
starija hush
26 Ное 2004 02:56
Мнения: 5,041
От: United States
Не мисла 4е спира4ките са отказали.Вината е на 6офиора.Карал е бурзо.Камиона е бил претоварен което води до по трудно спиране.Ако спира4ките не работат тои изоб6то не може да кара един метар.При претоварен камион и по слаба скорост не ти гарантира катастрофа за6тото камиона танцува направо по пута.Да си използват по професионални 6офиори и по 4ести инспекци на ма6ините.
ole-le
26 Ное 2004 07:35
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
Христо Николов
*
Botevist,
ама много ти личи
Кво ш кайш, да въведем като задължително изискване за получаване на лиценз никът на превозвача да е Botevist
С това пазарно мислене сме не за Европейския, а за Съветския съюз.
sasoss
26 Ное 2004 09:06
Мнения: 6,068
От: Bulgaria
ole-le,
имаш ли някакви аргументи или глупостта ти е най-големия и необорим аргумент. Човекът ти е обяснил някои неща, а ти дрън-дрън ЕС, дрън-дрън СССР.
Като си толкова наясно с ЕС и СССР, дали можеш да кажеш какви изисквания има в ЕС за превозвачите?
Дали автора преднамерено е писал тази статия или толкова си може ми е трудно да кажа, но определено е осрал пейзажа...
ole-le
26 Ное 2004 09:16
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
sasoss,
не се ядосвай изискването за лиценза ще го редактираме така :
"задължително изискване за получаване на лиценз за превозвач е никът на превозвача да е Botevist или sasoss
Свободна предприeмаческа инициатива ли ? Свободна конкуренция ли ?
Кво пък е тва ? Ред трябва да има тук другари, ред. Ние можем да караме по пет камиона наведнъж. Кви са тия дето работят само за манджата, карат по един камион и ни подбиват цените. Ние от де да изкарваме и за колата на жената и за вилата на любовницата и за почерпка на Никито и замката му, а ?


Редактирано от - ole-le на 26/11/2004 г/ 09:21:44

interceptor
26 Ное 2004 09:25
Мнения: 514
От: Denmark
оле-ле, ако допреди малко се съмнявах, сега вече съм сигурен. Потърси незабвна квалифицирана медицинска помощ - нужна ти е спешно. Инак ще свършиш дори не и на 4ти километър а в Раднево. ..... ако впрочем вече не си тамо
ole-le
26 Ное 2004 09:39
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
interceptor, interceptor,
Мазолчето а ? Мазолчето ?
*
Застрашава ли ви статията и моите коментари "инвестицийката" при Никито ?
*
Господа,
научете се да доказвате уменията си не под масата, а в свободната конкуренция (включително и с тези дето работят само за манджата).
Ако ви е страх от тези с по един камион, що за ефективен бизнес можете да организирате? Или просто не го можете ?
Сорри, но нито автора, нито аз съм ви виновен, че сте накадърни в реален пазар!
Dedovec
26 Ное 2004 10:04
Мнения: 3,803
От: Bulgaria
Абе я да се върнем на земята.
На тир-а в Княжево са му отказали спирачките по съвсем
конкретна причина: претоварване. Тука трябва да са драконовските мерки.
Само който не е карал по родните пътища, не знае че това е масова практика.
Освен че е опасно, това руши в съкратени срокове и самите пътища.
Нещо не виждам точно това да се обсъжда в новите предложения.
Защо ли?
Просвета
26 Ное 2004 10:09
Мнения: 2,958
От: United States
Статията е супер!!!
Това което се предлага не е решаване на проблема, а разчистване на сметки.Вместо да правят пътища нашите тарикати прехвурлят проблемите от една глава на друга.От Княжево на Мало Бучино.Минете оттам и ще видите полицаи, светофари, ДАИ..., к`во правят тези там?!!!Тотален тормоз над превозвачите.Трагедята в Княжево стана повод за поредното разчистване на конкуренцята.Това не е СВОБОДНА ПАЗАРНА ИКОНОМИКА.
независим експерт
26 Ное 2004 10:32
Мнения: 420
От: Bulgaria
За 100 000 евро не можеш да си вземеш свестен камион. Или куча марка или втора употреба. Да уточня - става въпрос за голям камион, така наречените у нас ТИРове.
robber
26 Ное 2004 11:03
Мнения: 310
От: Bulgaria
И ПАК СЕ ЗАбРАВЯ ЗА СТРОЕЖА НА НОВ ПЪТ!!! И С ЕВРО 10 НЯМА ДА ПРЕХВРЪКНЕШ ЛЮЛЙНСКИТЕ БАИРИ!!![/b]
ВСЕКИ ПАРАЗИТ ИЗЯЖДА ТГОСТОПРИЕМНИКА СИ И УМИРА С НЕГО!!![/b][/red]


Препоръчвам Ви да не злоупотребявате с клавиша "Caps Lock"

С уважение: bot


Редактирано от - bot на 26/11/2004 г/ 13:13:05

emoto
26 Ное 2004 11:23
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Христо Николов за статията,
на ole-le и незаависим експерт.
Това си е заканомерност на свабадния паазар. Една фирма се бори за либерален достъп до пазара до момента в който се настани на него. Стъпи ли веднъж там, прави сдружения и започва да се бори за отстраняване на конкуренцията (и настояща и бъдеща) и за регулиране на което може да влияе. Стреми се към монопол на пазара. И като има кой да се облагодетълства от тези стремежи и да ги защите от държавно - управленческо ниво, работата станва.
Trimata
26 Ное 2004 11:34
Мнения: 58
От: Bulgaria
Съгласен с robber - всички тук май само се джавкате - аз съм Княжевец и ще кажа само, че в момента най-важно е да се предприемат бързо конретните мерки - т.е. да се постори автомагистрала Люлин незабавно!
независим експерт
26 Ное 2004 11:37
Мнения: 420
От: Bulgaria
emoto
Абсолютно съм съгласен с теб. Това си е естествено развитие. Все пак фирмите се управляват от хора, а алчността е всеобща болест.
emoto
26 Ное 2004 11:50
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Независим експерт,
Развитието е нормално. И ламтежа за пари е болест не само у нас. Номера е да не пречи на обществото. А при нас пречи, защото някои министри и техни подчинени и др. хора свързани с този бизнес също са заинтересовани да отпадне конкуренцията от дребния и среден бизнес. Така е като властта се е внедрила в икономиката.
Tzvetna gradina
26 Ное 2004 12:11
Мнения: 73
От: Bulgaria
Ботевисте, от една страна си прав. Но искам да те допълня:
Малките - едноличните - шофьори се имат своя пазарна ниша, която не представлява интерес за големите риби: Македония, Румъния... Веднъж един такъв ми се тътрузи до Унгария 10 (словом: десет) дена, с което ми докара нервна криза. Но, както казваш, има и изключения: такива, които в името на манджата си скъсват з***ка и предлагат много качествена услуга, поддържат автомобилите изправни и т.н. Докато на големите им е присъщо едно леко дразнещо високомерие - това също го твърдя от личен опит. Те обикновено разчитат на големи клиенти с регулярен трафик коплектни товари и ако поискаш най-обикновен групаж, почват да се изживяват като много велики. Те, всъщност са си прави, защото, за да навърти СЕМТ-а им месечната норма километри, групаж не им върши работа.
Старите автомобили сами по себе си не са най-големият ни проблем, а състоянието им (както и състоянието на пътищата). Освен това те все още могат да се движат извън ЕС. От друга страна, ако ще ставаме и ние членове на ЕС, трябва да спазваме тамошните изисквания. Сложно взе да става...

emoto
26 Ное 2004 12:25
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Цветна градинке браво !
Явно имаш представа от бранша.
Само, че нещата могат да се разгледат и по-просто. Лошите ще си отпаднат от самосебе си. Като спрат да получават заявки и от теб и от всички останали ще се самоликвидират. А за старите камиони. Не е редно да се ликвидира с лека ръка 1/4 от бранша, но може да се забрани вноса и регистрацията на возила неотговарящи на съвременните норми. Старите ще се търкалят доколкото могат и под зоркия поглед - преглед от съответните органи бързо ще си изживеят останалите дни. Поне такава е европейската практика.
Tzvetna gradina
26 Ное 2004 13:34
Мнения: 73
От: Bulgaria
Емо,
Дописал си го вместо мен за старите...
Добави мнение   Мнения:26 Страница 1 от 2 1 2 Следваща