Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
АТАКА!!! :-)))
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:4865 « Предишна Страница 128 от 244 126 127 128 129 130 Следваща »
`Kaily
15 Юли 2005 00:22
Мнения: 4,963
От: Bulgaria
В Словакия бе отменена ратификацията на Европейската конституция
14 юли 2005 | 20:18
Агенция "Фокус"
Братислава. Конституционният съд на Словакия отмени днес ратификацията на Европейската конституция, състояла се неотдавна в парламента, съобщи агенция ИТАР-ТАСС. Решението е било взето по искане на група граждани, които са обявили ратификацията за противоправна, тъй като по толкова важен въпрос, какъвто е приемането на Европейската конституция, на гражданите не е било предоставено право да изразят мнението си чрез референдум.
Очаква се Конституционният съд да обсъди възможността за произвеждане на референдум по въпроса.
Чарли Дарвин
15 Юли 2005 22:30
Мнения: 8,816
От: Bulgaria
коалицията:



`Kaily
16 Юли 2005 11:38
Мнения: 4,963
От: Bulgaria
Мафията съсипва българската икономика

За това алармира "Дойче веле" след атентата в Обзор
.
Организираната престъпност нанася огромни икономически загуби на България. Това се казва в коментар на "Дойче веле" след атентата в Обзор, при който загинаха двегодишно момиченце и неговата майка, а две германчета бяха ранени.
Прането на пари е достигнало огромни размери. То е заплаха за международната финансова система, може да се финансират и терористични организации, заключва "Дойче веле".
Hugin
16 Юли 2005 12:26
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
Ше го замолиме Исидорович да не се обръща повече към нас с "всички българи", че ще го **** сиренясал...
Чок觧
16 Юли 2005 13:53
Мнения: 7,337
От: Israel
След 15 годишно баламосване на народа с "демократични избори" , на които червени и сини комунисти си подхвърляха власта един на друг, а когато усетиха, че на народа му писва, обърнаха "двуполюсния модел" на "триполюсен", като третия полюс се оказа сбирщина от сини и червени тарикатчета-едните местни, другите външни(юпита), бог знае от къде "посъбрали пари" и дошли да доопоскат държавата!
И най-отпред бай Симо зо фаца, зер зад "царскио" гръб по лесно се краде!
Пък и той докато обясни на български какво е искал да каже на френски и народа докато го разбере и те 800 -те дни минали!
Е да, ама на тези избори, "вдруг откуда ни возмеш", са появи "Атака"!
Мастити прогнозисти и политически шамани щедро и отреждаха място извън Парламента и 0% депутатски места!
В деня на изборите обаче, настроението на тия титани на политическите анализи, от присмехулно-пренебрежително премина в учудващо-недоумяващо, после в панически-страхливо и накрая в истеричен писък!
Какво се беше случило?
Нищо и никаквата коалиция "Атака", дето ни икономическа ни политическа програма има, зае 4 място и изтика на последните три места представителите на Демократичните сили, имащи мнозинство по-предишния Парламент и разби мечтата и да бъдат не балансьори, ами дори и за клакьори да не стават!
Веднага се надигна вой, че коалицията е неконституционна, че е фашистка, разни измислени правозащитници се юрнаха да подават иск за забраната и, че нарушавала правата на малцинствата в България-турци, цигани и крадливи политици!
Оказа се че имаме по 2 правозащитни организации на глава от небълтарското население!(То пък българите кой ли ги брои за нещо)
Видни теоретици на Антикомунизма в България, по света и зад Голямата вода
започнаха да пишат студии за Антисистеми, Антиелити, Антиразум и всеки, който им зададеше неудобен въпрос го парираха с думите:"А ти знеш ли какво е фрустрация?"
Някои привърженици на синята идея минаха в нелегалност, смениха си никовете и плахо се оглеждаха за зилове и концентрационни лагери! Паниката стигна до далечна Канада, където нашенци започнали да се озъртат да не пъкнат от храстите атакисти, да им връчат по една кирка и да кажат:Че копаш от Торонто до Хоризонто!
Каква е истината господа?
Истината е, че с със своите 21 места, атакистите дръпнаха паничките на 21 хрантутника от различните формации, които за 15 години нищо не бяха свършили, но се бяха приготвили още 4 да папат от държавната софра и нищо да не правят!
Но най-много пискат привържениците на ОДС и ДСБ-явно тяхните илюзии да били най-големи и техните интереси най-силно засегнати!
Но хайде да погледнем "Атака":
1. Знаем, че е коалиция, но колко от вас могат да кажат кои са другите членове на коалицията? Тук-таме бегло се споменава като куриоз, че "Защита" и "Атака"(противоположности) са ..в коалиция и нищо повече! Кои са тия от "Защита", лидери, политичска платформа, от кои среди са и привържениците-нищо! За другия коалиционен партньо пък съвсем-саво един Минчо Минчев се споменава и толкоз! Ама фашисти ли са, троцкисти ли са-никой не споменава-всичко се е фокусирало върху Сидеров и ровейки се дори в личния му живот се опитват всячески да го оплюят!
Господа, може ли това, че политическият ви опонент е нисък, да бъде сериозен политически аргумент срещу него?
Това, че е разведен и сега живее на семейни начала с друга жена, може ли да бъде някакъв аргумент?
Да, националист е, може би шовинист, но какво можете да противапоставите срещу неговата политическа програма?
Ама бил поставил въпроса за изтеглянето на войските от Ирак и така спечелил привърженици, ами поставете го и вие, защо мълчите?
Ама искал съд за политиците загробили с престъпни приватизационни сделки и така привлякъл много симпатизанти!- Искайте и вие, какво ви пречи?
Че няма никой да ви повярва?
Че кой ще поварва на БСП след фалита на банките и гладът 90г?
Кой ще повярва на ДСБ след Сапио, БГА "Балкан", Чорни и фондация за България?
А на Надка , а на Софиански?
А на НДСВ след БТК и Тракия?
Заиграването с фашизма и фашизоидноста на "Атака" имат две цели- едната е, да отвлече вниманието на хората от истинските проблеми на държавата в момента и втората, която е също немаловажна- да се настрои обществото срещу "Атака" и се отблъснат потенциалните му привърженици, защото при едни предсрочни избори, а те не са мираж, за последните три в парламента, а може и за втората, депутатските места да се окажат наистина мираж!
Чарли Дарвин
16 Юли 2005 14:08
Мнения: 8,816
От: Bulgaria
Браво Чок觧 !


А това много ме разсмя :
Паниката стигна до далечна Канада, където нашенци започнали да се озъртат да не пъкнат от храстите атакисти, да им връчат по една кирка и да кажат:Че копаш от Торонто до Хоризонто!

Muktadasaxkoburgidiotski
16 Юли 2005 14:30
Мнения: 14,528
От: Mali
Чоки , свежо !
JJ6
16 Юли 2005 14:45
Мнения: 721
От: Canada

Е ми, браво, Чоки$$, и от мене!
керпеден_1
16 Юли 2005 15:04
Мнения: 9,911
От: Bulgaria
Аре бе Чоки , бактисах бе! Разбрахме , че сте хубави хора и че всичко ви е наред.... добре , съгласен... сега нека поизчакаме докато ви преврат джибрите и да видим какво вино ще пием... що си седнал да го хвалиш предварително...
Зорлем са навираш между шамарите.... На мен да ти призная , вече не ми е толкова интересно, даже Железния не ме дразни толкова... очевидно засега се очертава за Атака формулата "много движение - малко постижение".... и забележи , не защото Атака не търси постижение , ами не може...засега В това отношени сте почти наравно с президентскато институция.... ще правите калабалък по общите снимки и сеир по време на парламентарния контрол в петък...
А, сетих се ... има нещо , което никак не одобрявам... сериозно...
Това е , че закачихте разтерзаното тяло на Станимир Калоянов на байраците и плакатите си... Станимир ми беше приятел, мир на праха му и не мога да приема да се прави политика със страдалческата му смърт... знам , че можеш да извадиш 100 аргумента против това мое мнение . Може и да се окажеш прав , но чисто по човешки смятам , че не е честно. Правете си политиката , търсете възмездие за убийците , но не превръщайте убийството му в жертва за каузата "Атака". Толкова по сериозната част!

Инак с удоволствие ми се участва в леки престрелки.... което и правя твърде често де....
Muktadasaxkoburgidiotski
16 Юли 2005 15:33
Мнения: 14,528
От: Mali
"...сега нека поизчакаме докато ви преврат джибрите и да видим какво вино ще пием..." Ей това е един типичен пример за дълбоко набито в съзнанието нихилистично мислене/от турско ли , от Бай-Тошово ли :.../ "Гламавите да протестират , пък ний , тарикатите ще им гледаме сеира..." Ама това , че исканията им и принципите им били верни , с половин уста -"е, да-да...". Ама това , че останалата политическа класа са маскари/доказани/ - с цяла уста -"ДА-а-а-а!" ...Ама защо тогава сте против Атака Отговор- "Фашисти , нацисти , лумпени , фрустрати , циганите на сапун..." Виж какво Керпедене - Атака е загубена кауза Изобщо България като понятие за народност е загубена кауза. Бъдещето е пародийна конфедерация ала Македония. След 30 години по тия земи ще бродят само потомците на Азис, Родопите ще са в Турско , а България ще е географско-етнографско понятие. Това е от ясно по-ясно. Има сили /външни/ много по-силни от някаква си "Атака"-дребна балканска националистическа партия... Никой няма да остави такава партия да вземе властта . Нашата нещастна територия е твърде приятен резерват за дебелогъзи еврочиновници по време на отпуските им, евтина и прогресивно изтъпяваща работна сила. + това ставаме и за едно от плацдармчетата за големия march to the east на новия Голям Брат....Така че шансове за ново Освобождение няма. Но има поговорка "Прави каквото трябва да правиш , а пък да става каквото е писано". "Атака" и привържениците и ще правят точно каквото трябва да се прави
керпеден_1
16 Юли 2005 15:41
Мнения: 9,911
От: Bulgaria
Муктада,
не беше туй пойнто на написаното от мене , ама нейсе... това си видял , на това си отгорворил.... според мене не е точно така, но лошото е , че дали сме прави не зависи нито от мен , нито от теб...
Oraсle
16 Юли 2005 15:55
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Започвам да се убеждавам че колкото повече атакист, толкова по-малко чел документите публикувани от "Атака".
Преди седмица-две Муктада..идиотски демонстрира сериозно непознаване на намеренията на коалицията, даже "разобличаваше" Фичо с едни големи букви. А то всичко си го пише в "програмната схема".
Сега пък Чоки твърди че "Атака" изобщо нямала икономическа и политическа програма. Там е работата че има, Чоки. Да нямаха с мед да ги намажеш.
То вярно че някои хора изобщо не четат, даже в листата на Волен бяха без да имат хабер за какво се борят, ама все си мисля че ти не си от тях, Чоки.
Вземи се информирай за намеренията на колацията за която си гласувал, пък тогава ела да обсъждаме до какво ще доват декларираните от тях намерения.
И ако може по-конкретно, че на лозунги се начетох.
OLDMAD
16 Юли 2005 15:55
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Пак нещо не сффанах... Или съм много тъп, или всеки пише, без да чете ?
Или обратното.. нейсе.
Преди време казах, че Атака са "ревизионисти класически тип..."!
Сега излиза, че са национални нихилисти... Айде определете се бе! Или ставате национално-отговорна партия, или какво .... празна фразеология!!!
Чок觧
16 Юли 2005 15:59
Мнения: 7,337
От: Israel
Керпи, Калоянов е твой приятел-да не правим байрак от него, друг приятел други му, и от него да не правим байрак! От тоз от онзи да не правим байрак докато не останат българи за байраци и останем с един гол сап да си го заврем у........................
Не те разбирам!!! Трябва ли някой непременно да убие синът ти, да изнасили дъщеря ти, да обере точно твоя дом или открадне точно твоята кола, за да кажеш: Прав си Чоки!?
Аз неща тогава да ми го кажеш! Кел файда! Сега искам да си отвориш очите, не да чакаш да дойде твоя ред! Тогава ще е късно! За теб! И ще се намери друг да каже: Хайде да не правим байрак, да се снишим, белким ни отмине вятъра!
керпеден_1
16 Юли 2005 16:17
Мнения: 9,911
От: Bulgaria
Не те разбирам!!! Трябва ли някой непременно да убие синът ти, да изнасили дъщеря ти, да обере точно твоя дом или открадне точно твоята кола, за да кажеш: Прав си Чоки!?

Не трябва Чоки! Но , няма да бъдеш прав даже и да ми се случи всичко това , да не даде Господ!
Когато политиците яхнаха трагедията в Кербала , нещо да се случи!
Когато политиците яхнаха трагедията в "Индиго" нещо да се случи?
Когато политиците яхнаха трагедията в Лим нещо да се случи?
Когато политиците яхнаха трагедията на българските сестри в Либия нещо да се случи?
Мислиш , че не знаеха какво трябваше да се направи не по-зле от Атака. Знаеха!
Обаче политиката е курвенска работа, пет пари не дава за моето и ли твоето нещастие , но умира да го развява без да ни пита.
Как да разбера , че са различни , щом започват като всички останали и откъде накъде да им вярвам повче?
Аз затова за себе си им давам време ... опитвам се да бъде честно....

Редактирано от - керпеден_1 на 16/7/2005 г/ 16:35:24

Чок觧
16 Юли 2005 16:24
Мнения: 7,337
От: Israel
Оракле, не аз, а критикарите на "Атака" твърдяха, че нямат никаква икономическа и политическа програма, а тръгнали да стават депутати и да управляват!
Ти твърдиш, че си им чел програмните документи-какво имаш против изтеглянето на контингента ни от Ирак? Защо стари членки на НАТО с опит в регионални конфликти като Испания, а и Франция, която май не беше член да не участват, а ние с наща зле обучена и въоръжена армия, която от 1944г не е участвала в сражения да сме там?
Каква военна подготовка имат тези момчета, колко хиляди патрони са изстреляли, колко десетки бойни гранати са хвърлили, колко пъти са участвали в открит бой, от засада?
Какво имаш против затварянето на блок3 и 4- изтекъл им е срока на годност?
Колко АЕЦове и ТЕЦове и ВЕЦове на запад са затворени поради изтекъл срок на годност?
Навсякъде използват оборудването си до последно, само ние ларж?!
За сделките, приватизационните договори, магистрала Тракия какво ще кажеш? Че сделките на ДСБ /ОДС правителствата са били перфектни, а на БСП и НДСВ -не? Или и техните са в ред?
За безнаказаноста на бандитите нещо да кажеш?
Давай, слушам те!
Чок觧
16 Юли 2005 16:45
Мнения: 7,337
От: Israel
ОК Керпеден, разбрах те! Ти искаш да изчакаш, аз не! Защото на досегашните им видях номерата! Предпочитам да рискувам, отколкото да кротувам и изчаквам! Характера ми е такъв, сори!
керпеден_1
16 Юли 2005 16:52
Мнения: 9,911
От: Bulgaria
Аз съм "Телец" Чоки. Звездите са виновни!
Oraсle
16 Юли 2005 17:23
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Чоки, критикарите на "Атака" твърдят че това не е програма, а сбор глупости, някои от които опасни. Мнение което напълно споделям.

От всички намерения на "Атака" имам най-малко възражения и намирам за най-несъществено изтеглянето на българския батальон от Ирак, макар и да съм на мение че това е погрешно. Но хората за които си гласувал отиват много по-далеч: те искат излизане от НАТО, военен неутралитет и подържане на армия и въоръжение съобразени с тези на съседите ни. А ти съгласен ли си с това?

Нямам нищо против затварянето на 3ти и 4ти блок на АЕЦ (виж как си формулирал въпросът ) при положение че работата им е пречка за приемането ни в ЕС. Сидеров твърди че това не е така, но уви, нещата стоят точно по този начин.

За концесията на магистрала "Тракия" съм писал достатъчно преди и сега се надявам че договорът няма да влезе в сила. Много приватизационни сделки и концесии не са перфектни, но какво предлага "Атака" по въпроса: изчисляване на минималният вътрешен продукт, който да произвеждаме със собствени сили, предимства на българските инвеститори пред чуждите, дистанциране от ЕС... нима това ще оправи нещата?

Безнаказаността на бандитите е пряко следствие от "независимостта" на прокуратурата и съдът. Точно за това най-много ни натискат от ЕС в момента. Какво предлагат Сидеров и компания? Точно обратното: пълна независимост (от гласоподавателите, уточнението мое) на службите и назанчаване на "патриотични офицери". Мерси много.
Борбата с престъпността е сведена до "циганската престъпност". Бандитите на високо ниво, тия дето се взривяват и стрелят някак си не са във фокуса на атакистите. И нищо чудно, доста са свързани с въпросните "патриотични офицери". Циганската пресъпност разбира се е проблем, но не бива да се третира отделно от проблема с бълграската престъпност. Когато примерно циганите крадат жици и изсичат гори, чии фирми мислиш продават материала? Като продават наркотици, кои са снабдителите?

А засега най-належащият проблем на "Атака" изглежда са новините на турски по БНТ, не НАТО, не ЕС или престъпността.
"Официален език е бълграският, който не е съгласен да вдигне ръка" обяви няколко пъти подред Вождът на пресконференцията след изборите, малко преди да го попитат кога се е преглеждал последно. Хубаво, спираме новините на турски. И какво от това? Българските турци и без това не гледат много софийските канали, просто ще бъдат още по-малко информирани какво става в страната.
Не така обаче стои въпросът с един друг мерак на Сидеров, добавянето на "традиционни български" окончания -ов/-ев към фамилните имена. Последиците от тази идея съвсем няма да са толкова безобидни като спирането новините на турски.

Ето заради такива неща ти предлагам да прочетеш какво пише на сайта на "Атака" и да се информираш за действителните намерения на тази политическа сила. Надявам се успях да изясня че това действително е необходимо.
`Kaily
16 Юли 2005 17:45
Мнения: 4,963
От: Bulgaria
сега нека поизчакаме докато ви преврат джибрите и да видим какво вино ще пием... ... очевидно засега се очертава за Атака формулата "много движение - малко постижение"..
За убавото шъ чакаме, ама шъ си плюеме.
така излиза
Добави мнение   Мнения:4865 « Предишна Страница 128 от 244 126 127 128 129 130 Следваща »