Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Български сценарий в Германия след вота
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:51 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
Зевзека
19 Сеп 2005 22:46
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Радикална Партия
19 Сеп 2005 23:59
Мнения: 728
От: Bulgaria
То и там има такива депутати същите такива където имаше Атака когато влезна в парламентарта и туку виж и там некой вземе да стане независим като гласуват правителство!!!
Perkoles
20 Сеп 2005 00:14
Мнения: 7,433
От: Australia
Аидее, па са почна с българската следа...
(маитап бе, Велински:-)

.
Очаква се и гласуването в Дрезден, което не би облекчило обстановката избщо.
Говори се и за нови избори, което е все пак съмнително. Абе, какво да ви кажа, засега България води... :-) ; -)
П.С. докато не съм забравил - да се готвят останалите
:-))))
WHATS UP
20 Сеп 2005 00:29
Мнения: 2,363
От: Germany
Едва ли ще го докарат до нови избори.Там нещата не са толкова поляризирани, както у нас.
starija hush
20 Сеп 2005 00:45
Мнения: 5,041
От: United States
Нали ви казах че Ангелика ще спечели не е важно с колко.
PokerFace
20 Сеп 2005 00:55
Мнения: 1,882
От: Bulgaria
Ако не беше толкова грозна жената щеше да го отнесе Шрьодер , като куцо пиле-домата..ама ето че и там външноста играе огромна роля.Онзи само с вапца за коса и лаладжийски приказки ги омайва така , че не би ме учудило ако си го натресат отново, да ги донатика съвсем след 2 седмици в ямата.
сандьо
20 Сеп 2005 01:08
Мнения: 466
От: Bulgaria
starija hush,
А бе пич, кво се правиш на разбирач на политика, пусни си АРД и слушай коментарите и тогава ела да се обясняваш. Тва че ЦДУ ще спечели и децата в детската градина го знаеха, има един друг проблем, но опасявам се няма нужда да ти го обяснявам.
А изобщо в Германия сега ще стане весело, ама да видим на чия сметка. Май ми се струва за сметка на емигрантите.
Ку-Ку
20 Сеп 2005 01:50
Мнения: 4,128
От: Bulgaria
Абе тия немци що не си напраят едно ДПС. Да ги такова в демократите, имат 3-4 милиона фесове и не могат да вебуват некой муджехидин и да си съхранят етническия мир во веки веков
Chicho Dr.
20 Сеп 2005 01:53
Мнения: 8,006
От: USA
Нашият национален егоизъм изисква в Германия да си беха останали на власт: комуната, леваците, социалистите - все тая. Десните партии са настроени зле срещу влизането на България в ЕС. За себе си са прави. Но нашият интерес не съвпада с техният, така, че ишлугензи бите, а после в зъбите. Дано Шръодката или който е там от "айде у лево" да състави правителство. Но с такава тежка опозиция, нашият въпрос може и да се отложи в този случай. Жалко!
milcho
20 Сеп 2005 08:27
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Докторе, на немски се казва ентшулдиген зи бите, а изшлузен на български може да се каже за такива, като теб и незнайко дет се изхлузихте от България да си решавате собствения катиптализъм..., а вестника да не преписва моята оценка още в нощта на изборите... Но нейсе Важното е, че и ние даваме нещо на Европа, а не само са ни отварят и затварят главите... Ферщенден...
Боян Балев
20 Сеп 2005 08:29
Мнения: 329
От: Bulgaria
Прав си Докторе, много прав! Само пустия интернационализъм на левицата може да ни вкара в ЕС.

САМО ШРЬОДЕР, АЛЕ, АЛЕ, АЛЕ!!!!!!!!!!!!!
9101
20 Сеп 2005 09:59
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
Кой казва, че не сме били европейци? Европейци сме. Даже в някои области сме по-напред. Например в политическите батаци. И в демографския срив сме по-напред. Да не изброявам къде другаде ще трябва да ни догонват европейците.
Dominus
20 Сеп 2005 10:07
Мнения: 1,056
От: Bulgaria
Според Конституцията на Германия, Бундестагът има 1 месец (т.е. до 18 октомври), за да гласува за нов канцлер при това само ВЕДНЪЖ. При неуспех - нови избори. Следователно български сценарий (най-малко на тъпия театър след изборите с главни роли за БСП, НДСВ и ДПС) не може да има.
@@@
Струва ми се доста повърхностно да се обяснява отхвърлянето на Меркел от страна на германците само заради безинтересната й външност; Меркел загуби много с откритите си заявки в подкрепа за Буш (когато всички германци се гордеят с позицията на Шрьодер по Иракската война) и отслабване на връзките с Франция (което германците няма да допуснат; затова много ме радва киселата физиономия на нейния френски аналог - Саркози, спряган за бъдещ президент на V-та Република /дано прогнозата да се сбъдне колкото тази за Меркел/ ).
@@@
Най-доброто за Германия са нови избори и ясно мнозинство, за да бъде отново първата икономика в ЕС. Аз лично не бих искал да виждам германците унизени, мисля, че не го заслужават.
Djok
20 Сеп 2005 10:20
Мнения: 4,498
От: Bulgaria
А още не са ни приели... Какво ли ги чака като станем пълноправни членове на ЕС?
milcho
20 Сеп 2005 11:11
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Така е Домениус , трябва да им предадете Вашия А, така урок, а и Георги Марков шута, да изпратите в командировка да ги учи на "Избори до дупка..." Обаче, немците са прагматични, при тях няма анти партии, а бюргерство, което ще се спогоди...А относно външността на Меркел, че не е причина за загубата, има си хас, откри америка. Не случайно Надето е била в щаба, които си приличат се привличат, както народа казва краставите кучки се подушват... Ха Ха...
emoto
20 Сеп 2005 11:18
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Dominus, кат прибавиш и смата ти гафови дет направи в предизборната кампания, направо и учудващо че не загуби с десетина депутата. А новите избори май няма да оправят много работата (досущ кат у нас). Ситуацията няма да е много по-различна. Процент отгоре - процент отдолу. Ще е интересно накъде ще се отцепи работата. Дано само не развали нашата.
Dominus
20 Сеп 2005 11:35
Мнения: 1,056
От: Bulgaria
milcho,
1. За протокола - Доминус (не "Домениус"
2. Нещо си се объркАл: изпитвам срам заради появата на АТАКА, ХОП-АЛА и пр. в България
3. Тъй като очевидно всичко ти е ясно и "отдавна си открил Америка" - напиши нещо без да се съсредоточаваш върху предишни постинги.
emoto,
съгласен съм за "гафовете" и все пак мисля, че основната грешка е другаде: десницата в Германия имаше повече шансове да спечели изборите, ако беше издигнала Шьобер за лидер ("По надясно от мен е само стената". А Меркел има сбъркана политическа идентичност.
OLDMAD
20 Сеп 2005 11:36
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
То всичкото хубаво, ама по тяхната конституция президента посочва за канцлер тоз който му е на кеф...
'Ма български модел отвсякъде, както и да го анализираш!
Ей, "и ние сме дали нещо на света"
Черна Каменица
20 Сеп 2005 11:39
Мнения: 9
От: Bulgaria
Perkoles: П.С. докато не съм забравил - да се готвят останалите

Хахаха, аз го прочетох като 'да се Сготвят останалите' - някак, сами и по свое желание!

На нас май ни върви да даваме тон за песен...
emoto
20 Сеп 2005 12:31
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Dominus,
А сигурно и 2 % ДДС отгоре не се понравило особенно на немските граждани - данъкоплатци. Особенно кат си спомнят как данъците им силно се разконцентрират преди да се върнат при тях във вид "грижа на държавата". Да не говорим че голяма част от тях си излизат безвъзвратно от Германия.
Пък и Меркел, нещо с бившите ДДР територии, учудващо за произхода й, не можа за се залюби.
Kapitanot
20 Сеп 2005 12:47
Мнения: 2,271
От: Burundi
Вижте как изглеждат кандитатите за канцлер на Германия, като "коалиция"
- Зелени+ CDU+ FDP Йошка МеркелВелле-
- SPD+ Зелени+ FDP Герхард ФишерВелле
- CDU+ SPD Ангела Шр6окел
Гиизела ВестерМеркел
ЩЕ УМРА.
Натиснете тук
Добави мнение   Мнения:51 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща