Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Назидание
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:109 Предишна Страница 3 от 6 1 2 3 4 5 Следваща »
Руританец
03 Яну 2006 16:51
Мнения: 3,941
От: Bulgaria
Тоя път - евалла, Бойко. Малко дайновски го даваш, ама имаш право. Пък и по-добре от него пишеш
OLDMAD
03 Яну 2006 16:59
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Девятката е прав!
С едно допълнение:
Важното е кой държи тухлите, и... чии са мандрагулките?!
Като те фраснат по парното, може и по петрола(ерго - енергото), по акцизните стоки, по данъците, по международното положение...и пр. разходи... стискай си ги, това там...мандрагулките, слагай им лед, избивай недостига у клиента, качвай надценки, тургай допълнителни транспортни разходи, уравнявай с Евросъюза...все тая, пак боли...и пак на загуба...
Тогава, що се блъскаме ?
Manrico
03 Яну 2006 17:04
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Д-р Тормозчиян, прав си. Но:
1. Колкото и да е скапана държавата, по-добре е всеки да запретне ръкави, да прояви инициатива и да произвежда нещо полезно, дори и да му плащат неадекватно, а държавата да му краде повече от половината платено, отколкото да легне по гръб и да чака банан да му падне в устата - или държавата да се оправи сама, което е също толкова вероятно.
2. Според скромното ми непрофесионално мнение, човек, който чака на държавата, е по-склонен да гласува за хора, които управляват държавата зле и крадат, стига да се надява, че ще му пуснат нещо и на него. Ако си гради сам живота, ще търси да гласува за хора, които няма да му пречат, няма да го крадат, но и няма да чака да го хранят. А на въпроса къде са тези хора - една стока се появява на пазара, когато има търсене за нея. Когато мнозинството от българските избиратели са склонни да гласуват нормално, все отнякъде ще се появят и нормални партии. И леви, и десни - но нормални - като в ЕС, например. Когато мнозинството е популистки и патерналистично настроено - появяват се партии и политици като сегашните.
Pavlik Morozov
03 Яну 2006 17:10
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
тормозчиян:
ламбовски нарочно, или по неволя, е влязъл в ролята на средновековен поп, който проповядва че всичките беди на народа идат от грешността му. как да ги поправим - повече труд, повече послушание, повече смиреност! а че българина е сложен като хамстер в колело и колкото и да тича не напредва, а само задвижва машинката за пари на грабителите, дето за застанали и на входа и на изхода и в средата на икономиката ни нищо не споменава. трябва човек да е олигофрен да се напъва за мизерна или отрицателна възвращаемост. призива на ламбовски е "дайте да дадем". а в същото време играта на "елита" не е "строеж и съзидание" а "парцелиране и преразпределяне". колкото повече се напъва човек толкова по-охранени стават тия кърлежи. майката му е емиграция. само отваряне на границите ще разчупи порочни модел, затова очаквам с нетърпение ЕС. който остава тук се спасява както може, и журналята да си насочат критиката в правилна посока, а не да се въртят според вятъра.



Редактирано от - Pavlik Morozov на 03/1/2006 г/ 17:22:40

Пейчо Пеев
03 Яну 2006 17:22
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
Това, което ни е обединявало е морал и духовност, тогава са силни народите. Сега моралът се счита отживелица, архаизъм, а е архитип в човешката психика. И душевност, не просто добродетелите на вярата, а духовност, живот с дедо Господ, безритуално, да живее в нас, в сърцето и ума
Pavlik Morozov
03 Яну 2006 17:26
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
manrico, гледаш си от твойта си камбанарийка. сигурно връзваш двата края, затова за теб положението в БГ е търпимо и ако не те радва статуквото поне не те подтиска до степен да ти се приика да хванеш влака. само че не си представителен за нацията. има много хора които заради това че са се родили в провинцията и нямат контактите и образованието на малката БГ средна класа са принудени всеки ден да се борят за да водят някакъв що-годе достоен живт. с каки очи им казваш ти "няма значение че държавата ти натиска главата под водата - ти си дишай спокойно. знам че боли, но се опитай да ти хареса"

Cruella de Vil
03 Яну 2006 17:28
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Манрико е прав. За съжаление развитието на обществото е еволюционен процес и обществото първо става богато, а след това справедливо. Поне такъв е опитът за развитите страни - общественото развитие следва икономическото (ако си припомним Дикенс). Въпросът е този процес да протече колкото се може по-бързо. Условия за това има - присъединяването на страната към ЕС.
Manrico
03 Яну 2006 17:34
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Павлик, да, връзвам двата края, но съм минал и през трудни периоди, а и сега не ми е леко и се боря всеки ден. А на тези хора казвам - "Ако направите вие самите нещо, не е сигурно, че ще успеете, но ако нищо не правите и чакате някой друг да го направи, със сигурност нищо няма да постигнете. А какви политици ще избирате, зависи от вас - ако се надявате някой да ви оправи за 800 дни или да вдигне доходите веднага с 20%, лъжете се" Само че те очевидно не чуват, след като продължават да гласуват за старите нотингамски шерифи или за новите робинхудовци.
Pavlik Morozov
03 Яну 2006 18:23
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
manrico, така вече
а тва за шерифите и худовците е бижу

Pavlik Morozov
03 Яну 2006 18:26
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
крюела, права си. само че как да се справим със когнитивния дисонанс на съчетание от диво и криминално първоначално натрупване на капитали и оглушителния рев за граждански права и демокрация, които са продукт на зрялото капиталистическо общество?

Зевзека
03 Яну 2006 18:37
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Бойко Ламбовски е надминал себе си. Започнал е новата година с бум! Браво! Средновековен поп бил, а! Хе-хе-хе....Снарядът му е попаднал точно в обърканите редици на комплексирания, не по-малко мързелив и не по-малко тъп нашенец. Еле па това с местенето на двете тухли минава всяка граница. Това нашенецът не може да го преглътне. Че ме кара да местим тухли! Кой е тоя Бойко да ме кара да местим тухли, бе! А, бе! Ония там горе, държавниците, ще си пълнят джобчетата, а яз че му местим тухлите. Той, нашенецът, затова ли е учил - да мести тухли! Нашенският комплексар твърдо вярва, че нищо не зависи от него. Той никога не е виновен за нищо. Виновни са държавниците, юдеите, турците, циганите, седерастите, .......Нашенецът е чиста вода ненапита. Кристал! Ангелче! Той е умен, интелигентен, начетен , работлив, предприемчив, но държавниците му са скапани. Нашенецът твърдо вярва, че Европа няма друг избор, освен да го приеме и да го храни. Да, да го храни! Защото ние заемаме най-страшното гео-политическо място в света и Европа не можде да диша без нас. Защото ние сме дали на света най-високите планини, най-дълбоките реки, най-миризливото гюлово масло и най-киселото кисело мляко. Ние сме били най-великата държава в света......преди 1300 години! Ние сме потомци на велики царе. А Бойко взел да ни кара тухли да местиме и да ни вика че ако сме били толко умни защо сме били толко бедни. Бедни сме защото държавниците ни ни крадат. Едни стават богати, други -бедни! Може ли такова нещо! Или всичи ще сме богати, или всички ще сме бедни. Но тухли нема да местиме! Не! Бойко сам да си мести тухлите.
Perkoles
03 Яну 2006 18:39
Мнения: 7,433
От: Australia
Здравейте :-)
Това, нещо като (след)новогодишно объщение към нацията.. пърдон... към "Драги сънароднико" трябва да е, един вид…
""Ти си държавата."" - Един лозУнг, който, като че ли става доста популярен напоследък и би трябвало да замести онзи призив (перифразирано): "Не питай ние какво можеме да направиме за теб, а виж там нещо, ти какво можеш да направиш за нас, че го закъсахме здравата". и Още един: "Ребята, давайте жит дружно!". Звучи още - като един клип, който напоследък съм гледал по някои от немските’ телевизии: "Ду бист Дойчланд!" ("Ти си Германия" казват различни популярни личности в клипа) с надеждата да пробудят у хората всички онези ценности*, които отдавна приспаха, заляха с помия или направо казано-убиха. С надеждата, че с тези "заклинания" биха могли да "призоват" хората да започнат "разчистването" от себе си (от свойта "плевня", без значение богат, беден или какъвтоидае той.). Всичко щеше да е много добре, ако отново не се започва с изтъркани лозУнги, прашасали цитати и хоругви. Хей - годината е 2006-та вече!!! … да не говориме, че зад всичкото това стоят мазните мутри на политици, които систематично и целенасочено доведоха нещата до това плачевно, трагично състояние. И докато едните мъкнат покорно тухли и разчистват двора си, други отново си правят тънките сметчици, кои как да спазари новите "изборни" длъжности (президент и гладен прокурор, например)...
.
Е!?
На този фон, цялата тази шумотевица звучи най-малкото - Жалко и Неискрено, - фалшиво. Ето защо, на хората им звучи като: "Дайте, другари, да дадем!". Ами дайте де!
Аз вече дадох.
.
За присъединяването не знам, може и баща му да е, но може и да (й) закъснее.
.
*Това са всички човешки ценности, които бяха изкоренявани години наред и всички, които ги притежаваха бяха най-малкото осмивани и приемани за глупци. (няма да обяснявам, кои точно и за какво точно говоря, ако сам не ги знаеш ще ми е Адски трудно да ти ги обясня тези неща)
..
Това ше да е.
______________________
""Хайде, простете задето накрая бях така груп и нерадушен.""
Кракатау
03 Яну 2006 19:01
Мнения: 4,538
От: Indonesia
Под мъдрото ръководство на г-н Грациан г-н Ламбовски за 2-3 години бавно, полека, израстна духовно с няколко века.
Стига сте се вайкали, ами запрятайте ръкави и грабвайте тухлите да изкарате пари за новите акцизи.
Smurf
03 Яну 2006 19:05
Мнения: 1,578
От: Bulgaria
Като прочетох статията се чудех какаво не и достига и най-после се сетих но се оказа че Перколес вече го е написал а именно цялата статия звучи ка то лозунга " Другари дайте да дадем". Междувременно се замислих и установих тоя Бройко е прав , премествам си двете тухлички после още две , още две и ето личната ми стеничка от кочинката ми стои подредена и спретната но тъкмо да и се зарадвам и да установя колко всичко е положително и как са блеснали житата комшията който ме е наблюдавал с интерес и почуда не е спал той е извадил клетвени показания от "Кошаревски" свидетели съдебен състав на СГС му е реституирал парченцето от дворченцето ми ведно с стеничката ха кажете сега какво да правим да ходим да се жалим на арменският поп или положително и вдъхновено да се захванем за втората стеничка штото съседа има нужда и от покривче не само от стени. Изобщо този списовател Бойко Ламбовски въобще не е наясно с картинката която се наложи в БГето след 1989г.
Зевзека
03 Яну 2006 19:05
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Бойко не казва на никого: "Другари, дайте да дадеме!".
Бойко казва: "Господа, погрижете се за себе си, та и Господ да се погрижи за вас! Уредете си държавата и си плюйте на ръцете па се хванете на работа. И престанете да ревете като гладни магарета над празните държавни ясли. Защото парите се правят от гражданите, а не от държавата."
Кракра
03 Яну 2006 19:06
Мнения: 1,762
От: United States
Д-р Тормозчиян,
хунвейбин
03 Яну 2006 19:06
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
, , Държавата това сме ние.”, , Съгласно разбирането на фашизма народът е държавата , държавата е народа.”
, , Народът е тялото на държавата , а държавата е духът на народа.”.


Това го е казал Бенито Мусолини.

А това пък го е казал ??????


, , Ти си държавата. Тоест, ако тя е скапана, значи си скапан ти. Съществена, носеща част от тази скапаност.
Ако е тъй, беж по-бързо от тука, само така ще й помогнеш, друже.”


Бойко Ламбовски.Той го е казал.

Както се казва-коментара е излишен.
Кракра
03 Яну 2006 19:16
Мнения: 1,762
От: United States
Зевзек, хващам се на бас, че си се цанил да местииш тухли извън България.
хунвейбин
03 Яну 2006 19:20
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
А това е и радостната новина , по американски изследвания , за тези фашизоидите дето командват , марш и беш от държавата.
До 2050 год. България ще се стопи със 36 %.Но не миграция , а от ???

Зевзека
03 Яну 2006 19:21
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Въпрос: "Е, като преместя аз две тухли, с какво ще допринеса за изрядното функциониране на сложния механизъм, наречен "държава"?"

Отговор: "Ако преместиш тухлите ще допринесеш с това, че ще започнеш да живееш по-сносно, ще имаш пари в банката, ще имаш повече влияние в обществото и ще можеш да контролираш по-добре управниците си. С една дума ще си уредиш държавата както са си я уредили другите хора."
Добави мнение   Мнения:109 Предишна Страница 3 от 6 1 2 3 4 5 Следваща »