Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
И... "Златна малина" се дава на Волен Сидеров
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:318 « Предишна Страница 15 от 16 13 14 15 16 Следваща
paragraph39
27 Фев 2007 04:18
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Тъй като Партия "Атака" е регистрирана чак на 13 юли 2005 г., а Коалиция "Атака" е регистрирана в ЦИК през м. май 2005 г., ОЧЕВИДНО, тези пари НЕ биха могли да бъдат преведени по банков път нито на Партия "Атака", нито на Коалиция "Атака"/те НЕ могат да имат банкови сметки преди регистриране в Съд или в ЦИК!/.
Значи, тези пари са дадени/ако?!/ на Сидеров на ръка!!! При това положение, към Докладната записка БИ трябвало да има приложена Разписка- видно от която да е, че Сидеров е получил тези 1, 600, 000 лева/ по Закон, със Свидетели се доказват САМО суми до 100 лева!/?! Иначе, тези тримата от Докладната записка- Емин, Костадинов и Владимиров, може и да са си поделили тези пари?!?
А Прокуратурата, вместо да се занимава с изхвърляния за някакви "атаки", "нахлувания", "погроми", "стресове" и прочие, ПО-ДОБРЕ да провери: произхода на тези пари; платени ли са данъци върху тях; законно ли са дадени; законно ли са получени!!!
МЕЧТИ?!
sasoss
27 Фев 2007 08:37
Мнения: 6,068
От: Bulgaria
Ако визираме душевните щения на антиатакистите - да транжират и да вадят калъчките. Но това в устите /перата/ на журналята. А те са крещяли, карали, връчили писмото - и са си тръгнали. Или не е така Заклани , бити , изпочупено ...!??

Все от някъде се започва, пиле. Границата на допустимото не се определя от Вождове или муктадаидиоти. Днес само са нахлули, крещяли, карали, утре само ще извадят калъчки, вдругиден какво ще бъде?
paragraph39
27 Фев 2007 15:09
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
SASOSS,
/:/ "...Все от някъде се започва, пиле. Границата на допустимото не се определя от Вождове или муктадаидиоти. Днес само са нахлули, крещяли, карали, утре само ще извадят калъчки, вдругиден какво ще бъде?"
......................................... ......................................... .....................................
Все пак, атакисткото "нахлуване" в Редакцията на вестник е НИЩО в сравнение на "демократското" ОПОЖАРЯВАНЕ и НАХЛУВАНЕ в бившия Партиен Дом/1992г./ и в "Светая Светих" на Демокрацията-Парламента/1997 г./!!!
Виновни са Учителите, а НЕ Учениците! КАЗАХ!
rorik
27 Фев 2007 15:26
Мнения: 15,950
От: Bulgaria
Какви са тия докладни записки ?
В тая държава няма ли закон за счетоводство?
Пари се дават срещу подписан касов ордер , а като е по- голяма сума и на банкова сметка ?
Къде са данъчните ?
Гонят баба Пена кафеджийката за глоба от 250 лв.
Къде е прокуратурата ?
Гони Волен Сидеров за хулиганство , за което ще получи 1000 лв глоба , а не гони 1 600 000 лв.
paragraph39
27 Фев 2007 15:48
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Информацията за финансиране на “Атака” от ДПС засега не променя образа й, според Марчела Абрашева
27 февруари 2007 | 10:57 | Агенция "Фокус"
София. Не мисля, че “Атака” е политическа сила, за която някога е било ясно на обществото кой и как я финансира. Това заяви в интервю за Агенция “Фокус” социологът Марчела Абрашева, изпълнителен директор на “Галъп Интернешънъл” по повод изнесената в пресата информация, че ДПС е финансирало “Атака” за парламентарните избори.
“От реакцията на лидерите на “Атака” оставам обаче с впечатление, че обвинението за финансиране от страна на ДПС ги притеснява. Нахлуването в редакцията на в. "24 часа" и "168 часа" е свидетелство за това, независимо дали ще се стигне до взаимни съдебни искове, или не”, посочи Абрашева.
Не е ясно дали “Атака” е финансирана от ДПС. Това е скандал, с който може би ще се занимаваме в следващите няколко седмици. С или без такова финансиране, това засега не променя нито към по-добро, нито към по-лошо нито типичното поведение, нито образа на “Атака” в общественото мнение, коментира още социологът.
......................................... ......................................... .....................................
Ама тази директорка на "Галъп" била много отворена, бе?!
А да НЕ знае, че единствената партия, за която Обществото е наясно кой и как я финансира, е "ОБРЪЧОВАТА" ДПС на Доган-"Сава"?!
Пък и много учудена, директорката, че Партия "Атака" била притеснена и реагирала на "клюката" във в. "168 часа"?! Че как няма да е притеснена, бе, директорке? Че нали към 27 04 2005 г. е НЯМАЛО регистрирана Партия "Атака"/ и НЕ се е знаело дали ще участва в Избори 2005!/, нито, даже, Коалиция "Атака"/регистрирана в ЦИК през м. май 2005!/?! А и В. Сидеров НЕ е имал НЕГОВА предизборна кампания/виж текста на Докладната записка/!!!
Значи, излиза, че някой се е преобразил и представил за В. Сидеров и е грабнал тези 1.6 милиона лева от ДПС! Излиза също и, че ДПС е знаело после, че Партия "Атака" и В. Сидеров, от нейно име, НЕ са участвали в Избори-2005- в тях участваше КОАЛИЦИЯ "Атака" /партиите БНПП- на П. Манолов и НДЗО- на Ив. Киров+ Сдружението на воините и офицерите от запаса/П. Берон/ и "Зора"/ на М. Минчев/, но НЕ си е поискало обратно парите от ИСТИНСКИЯ В. Сидеров, на когото била дала тези пари "за предизборната му кампания"?! А?!
Абе, много щедра тази "обръчова" ДПС на Доган-"Сава", бе?!?



Редактирано от - paragraph39 на 27/2/2007 г/ 15:58:07

Muktadasaxkoburgidiotski
27 Фев 2007 16:09
Мнения: 14,528
От: Mali
Границата на допустимото , Пиле , не се определя ни от Вождове, ни от Муктада , ни от пилета като тебе. Границата се определя от Закона . Или има престъпление , или няма . Няма "полупрестъпление" така както няма на половина бременност. Та , кажи сега за Сидеров - нарушил ли е Закона или не ? Ако не /това , разбира се ще се признае окончателно тогава , когато вече никого не го интересува / - значи е наклеветен. Ако , пък , ти повтаряш клеветата , може да те осъди и тебе.
Hauptmann
27 Фев 2007 16:22
Мнения: 8,010
От: Bulgaria
, , , абе Сидеров мое и да не е много стока, ама ***** са безподобна измет

Редактирано от - bot на 27/2/2007 г/ 16:26:35

paragraph39
27 Фев 2007 16:33
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
В този казус НЯМА извършено "престъпно деяние" от никого!
Нито от Мюмюн-той е предоставил в Редакцията на в. "168 часа" копие на документ! И нищо повече! Мюмюн никого НЕ е наклеветил!
Нито от страна на гл. редактор на в. "168 часа"- той публикува интервю с "политическа личност"!
Нито от страна на депутатите от Партия "Атака"- те са отишли в Редакцията на в. "168 часа", за да връчат Опровержение! И никого с нищо там НЕ са заплашвали!
"Престъпление", евентуално/ако се докаже в Съд/ има извършено ПОСЛЕ- от страна на гл. редактор на в. "168 часа", който обвинява В. Сидеров и другите депутати в Престъплението "Хулиганство"- като знае, че такова те НЕ са извършили! Това вече е, параксаланс, извълшване на Престъплението "Клевета" /"Обида"/ спрямо В. Сидеров и депутатие от Партия "Атака"! Дай, Боже, и българският Съд да отсъди, като мен! КАЗАХ!
Iezuit
27 Фев 2007 16:52
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Сидеров не се яви на разпит за атаката27 февруари 2007 / News.dir.bg
Лидерът на “Атака“ Волен Сидеров и депутатите Павел Шопов и Георги Георгиев не се явиха на разпит в Първо районна полицейско управление.
Те трябваше да бъдат разпитани по разпореждане на Софийската районна прокуратура за нахлуването им заедно с още членове на “Атака“ в редакцията на вестник “168 часа“. Депутатите са били редовно призовани чрез директора на прессцентъра на парламента, съобщи Дарик. По закон прокуратурата можа да разпореди принудителното им завеждане.

Параграфе, казваш:
Нито от страна на депутатите от Партия "Атака"- те са отишли в Редакцията на в. "168 часа", за да връчат Опровержение! И никого с нищо там НЕ са заплашвали!

Има обаче свидетели, които твърдят обратното.

Главният редактор на “168 часа” е бил заплашван с физическа саморазправа. Софийският координатор на "Атака" Костадин Костов е крещял на Николай Пенчев - "Дробчетата ще ти извадим, знаем къде живееш", разказа Зюмбюлев. Той допълни, че ресорният журналист за “Атака” в “168 часа” и главният редактор на седмичника се движат с охрана, тъй като се чувстват застрашени.



Натиснете тук

Значи, не може да се говори за клевета, докато не се докаже дали е имало нахлуване (според свидетели - да) и дали е имало заплахи (пак да според свидетели).
paragraph39
27 Фев 2007 16:57
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
Колко пъти да /ти/ обяснявам и разяснявам, че срещу депутати НЕ могат да се извършват следствени действия/ Разпитът е Следствено Действие!/ БЕЗ преди това да им е поискан от Прокураотурата и да е СВАЛЕН от Парламена депутатския им имунитет! При това, свалянето на депутатски Имуниет се иска за всеки КОНКРЕТЕН случай!
НЕ се хващай толкоз лесно на медийни МАНИПУЛАЦИИ! НЕ ти отива!
paragraph39
27 Фев 2007 17:01
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
НЕ виждам в цитираните от теб "свидетелски показания" Сидеров и други ДЕПУТАТИ от Партия "Атака" да са извършили "хулигански действия"- като основание за обвинение срещу тях в "Хулиганство"/"Саморазправа"/??!
Там прочетох друго име! А ти какво прочете?! А?!
Iezuit
27 Фев 2007 17:05
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Искаш да кажеш, че Сидеров въобще не е влизал без позволение в частна собственост - т.е., не е бил в редкацията на 24 Часа, и затова не може да бъде обвиняван в хулиганство?
Аз си мислех, че е бил там, но явно бъркам.
paragraph39
27 Фев 2007 17:11
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
А ето ти и друга/та/ Гледна точка / на П. Шопов/ :
...
Започва ли “Атака” война срещу медиите?
26 февруари 2007 | 09:17 | Нова телевизия, “Коритаров Live”
Павел Шопов, зам.-председател на парламентарната група на “Атака”, в интервю за предаването “Коритаров Live” по Нова телевизия
...
Павел Шопов: Нека се върнем на разговора с въпросния репортер или журналист от “168 часа”, който мисля се казваше Боян Димитров и беше спортен журналист. Единствената заплаха, която беше изречена по ...
Водещ: Иво Димитров.
Павел Шопов: ...Иво Димитров, беше отправена към мен от негова страна. Един много буен и як момък, както го и видяхте, който в абсолютно прав текст ме заплаши, че ще ми счупи главата.
Водещ: Ето това е, това ли беше?
Павел Шопов: Да, този същият. Беше облечен в....
Водещ: Вашата глава?
Павел Шопов: Да, моята глава и това беше по повод моето решително настояване към главния редактор Николай Пенчев, с който разговаряхме, и то разговаряхме нормално и човешки, да покаже документа. Моят лайт мотив през цялото време: “Покажете, г-н Пенчев, документа. Искаме да /.../ този прословут документ...
Водещ: По аналогия ли сега действате толкова показно твърдо, за да покажете на вашите твърди симпатизанти, че такава инсинуация няма никаква почва?
Павел Шопов:...Да, нашата реакция беше, за да не мине тази инсинуация. За да разберат хората от нашата решителна реакция, че това е долна лъжа, от една страна. От друга страна ние предизвикваме отново дебат, както преди малко ви споменах. Това е дебат, за да прояви обществото нетърпимост към вестниците, които непрекъснато лъжат, които заливат обществото с помия, с лъжи, което е непрекъснато...
................................
ЦЯЛОТО ИНТЕРВЮ ТУК:
Натиснете тук
Iezuit
27 Фев 2007 17:12
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Радомир Чолаков: От “168 часа” са потърсили Волен Сидеров за коментар, докато са подготвяли броя


24 февруари 2007 | 20:11 | Агенция "Фокус"





София. Волен Сидеров е потърсен няколко пъти за телефонен коментар относно твърденията на Сезгин Мюмюн, че ДПС е финансирало предизборната кампания на “Атака” през 2005 г., в деня, когато се е подготвял броят на вестник “168 часа”. Това заяви в интервю за Агенция “Фокус” Радомир Чолаков, главен юристконсулт на “Вестникарска Група България”. Чолаков допълни, че е потърсено становището на ДПС и то е публикувано във вестника.
Запитан дали вестник “168 часа” ще публикува опровержението на Волен Сидеров, Чолаков отговори: “Естествено, че вестник “168 часа” би публикувал опровержението на г-н Сидеров, както между другото днес го направи и вестник “24 часа”, в който също беше препечатана споменатата информация”.
Iezuit
27 Фев 2007 17:16
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Прав си, Параграфе, има различни гледни точки.
Полицаи и дознатели са в редакцията на в. “168 часа”



23 февруари 2007 | 18:03 | Агенция "Фокус"





София. Полицаи и дознатели са в редакцията на в. “168 часа”, където по-рано нахлуха лидерът на “Атака” Волен Сидеров и негови съпартийци. Това съобщи за Агенция “Фокус” главният редактор на вестника Николай Пенчев. В момента се изясняват фактите около щурма на националистите.
“Атака” нахлу в редакцията на седмичника, за да се саморазправи с журналистите по повод публикацията, че ДПС е платило на “Атака” 1, 6 млн. лева.
Атакаджиите, начело със Сидеров претърсвали стая по стая редакцията в издирване на журналиста, отразяващ дейността на “Атака”. Хората около Волен Сидеров настоявали за физическа саморазправа с “проститутките” и “хомосексуалистите”, които работят във вестника. Агитката на “Атака” обещала да се върне в редакцията и да накажат всички “мафиоти”, “ченгета” и “продажници”, които работят във вестника.

Редактирано от - Iezuit на 27/2/2007 г/ 17:18:39

paragraph39
27 Фев 2007 17:19
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
Казах, тук по-горе, че "На всяко Право на някой отговаря ЗАДЪЛЖЕНИЕ на другиго към Правото на тоз0и някой/държавата, юридическо или физическо лице/" !!! Това е принцип в Правото още от римско време! И е точно така!
Депутатът и председател на парламентарно представена партия, както и всеки друг български Гражданин, ИМА Право да поиска и да му се даде Право на Опровержение, когато е счел, че в медийна публикация е бил оклеветен, обиден, очернен! А Редакцията, или който и да е там в тази медия, НЯМА право да лишава ограничава и/или препятства Сидеров, или който и да е български Гражданин, от осъществяването на това му Право!!!
От думите на Сидеров и Шопов и от репортажа на ТВ "СКАТ" разбираме, че гл. редактор дори им е благодарил за посещението!
НЕЩО ПРОТИВ!?
paragraph39
27 Фев 2007 17:23
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
НЕ те разбирам!!!
Пускаш текстове/цитати/, в които НЕ се казва, че Сидеро е извършил нещо "хулиганско", а ги изтипосваш тук, за да докажеш с тях точно обратното- че Сидеров трябва да отговаря за "Хулиганство" ?!?!?!?!?
Iezuit
27 Фев 2007 17:25
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Искаш да кажеш, че правото на Сидеров и на всеки, който се чувства засегнат, не трябва да прекрачва правото на собственика на частна собственост да реши кога и по какъв ред да допусне просителите в своята частна собственост? Съгласен съм напълно.
Iezuit
27 Фев 2007 17:32
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Не, аз само внисам текстове, където има свидетелски показания, че хора около Сидеров са заплашвали журналисти с физическа саморазправа. Никога и никъде не съм твърдял, че Сидеров е заплашвал някого. Ако греша, намери къде съм твърдял нещо подобно.

Внисам също така текстове, където хора твърдят, че има незаконно нахлуване в частна собственост, и като един от участниците в това събитие са видели Сидеров. (Дали това се характеризира като хулиганство и дали въобще е престъпление - не знам, ти си по навътре в правната материя и се надявам да ми кажеш).

Разбира се, всички тези твърдения може да са манипулация и Сидеров въобще да не е бил в редакцията. Затова има следствие, което да установи истината.
paragraph39
27 Фев 2007 17:49
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
ИСКАМ да кажа, че Сидеров и Шопов твърдят, че НЕ са нахлули НЕзаконно в Редакцията на в. "168 часа"!!! Също и, че Територията на Полиграфическия комбина НЕ е "Забранена ЧАСТНА Зона" /PRIVACY/ ! И достъпът на Жалбоподател/"Опровержител"/ до Редакция на медия, в която той иска да подаде основателно, според него, Опровержение, НЕ може и НЕ трябва да бъде забранен и забраняван! А, напротив, трябва да е максимално улеснен! Което и е направил Портиерът, май?!- прави му чест, че е пуснал депутатите Сидеров и Шопов, да си подадат лично на гл. редактор Опровержението си!!! А гл. редактор на "168 часа", по думите на Сидеров и Шопов, и видно и чуто от репортажа на ТВ "СКАТ", ги е приветствал и благодарил за посещението им! Е?!

Редактирано от - paragraph39 на 27/2/2007 г/ 17:51:56

Добави мнение   Мнения:318 « Предишна Страница 15 от 16 13 14 15 16 Следваща