Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Страна без приятели
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:218 « Предишна Страница 5 от 11 3 4 5 6 7 Следваща »
3333
14 Май 2007 12:55
Мнения: 336
От: Bulgaria
А колко гласа дойдохо за България от многохилядната орда на Доган в Турция? Доколкото си спомням те пристигат сьс стотици автобуси за да гласуват в България от силни чувства на симпатия?
Пейчо Пеев
14 Май 2007 13:03
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
нещастният недоверчив на упование е, другото е плът, със дух различен, еднаквите еднакво хранят се и чустват, магичеси реализъм, болката потъва във земята, вече лек си, с крила снабдява те любовта на вечността и отлиташ.... там
rorik
14 Май 2007 13:08
Мнения: 15,950
От: Bulgaria
WWWE , дай линк де ?
Gan(ю)гоТрий
14 Май 2007 13:11
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Ето инфо за комата на Кадафи> Натиснете тук
rorik
14 Май 2007 13:34
Мнения: 15,950
От: Bulgaria
Боже, как бързо действат трите чудодейни икони !!!
От събота та до неделя!!!
Предпочитахме да му се роди внук и да ги помилва .
Ама , а де , Божа работа.
Боже , простено да му е - не е знаел какво върши.

Редактирано от - rorik на 14/5/2007 г/ 13:40:24

Пейчо Пеев
14 Май 2007 13:48
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
време му беше, гавра с невинни не бива, ни пазарлък, и тея дето глави режат същото, човека ягне не е
rego
14 Май 2007 14:10
Мнения: 1,846
От: United States
Е, спор няма, "Молитва" си е плагиат от албанската песен....
Зе Мария
14 Май 2007 14:25
Мнения: 2,227
От: Bulgaria
Аз съм от хората, които смятат, че Вода е прилична песен, но прекалено студийна и малко парвенюшка-не е за тази публика. Ей, няма угодия, ще кажете. Представям си, ако нашите бяха направили" Молитва". Първо, щяхме да гракнем в залп познатото-аман от кахърни балади. Сетне, Господарите на ефира щяха да ги ударят изотвътре-плагиатстват , а, на ви Златен скункс. Следват познатите ни разправии, караници и так далее, до общото проваляне на общото дело.
Накрая щяхме да пишем-видяхте ли, ний кат ви казвахме, че няя стане..
Щот нашата първа мисла е как едно общо дело не може и не трябва да стане.
Е, да, ама същата песен със същите тежнения стана първа. Но при комшиите. Кахърна балада, малко крадена.
Значи нещо друго трябва. Да е готина, ама наистина готина, и да има яка диаспора. И нещо, по което се отличаваме от сърбите. Какво е то-сетете се за мостовете при бомбардировките.
БТВ, аз почти не помня готина песен, за която да не се е развхрил плагиатски скандал. Първата беше една песен на Илия Ангелов-Ключ от чужда стая(вторник вечер-тра-ла-ла), която набедиха, че била зета от Теренс Тренд, дарби. Значи песента имаше съвсем смътни прилики, но тогава това беше новост. Сетне абсолютно задължително всяка година четем за подробни неща на Балканите, и ние в частност.
БТВ-2, Дичев е прав, че ний сме си засрали пътеките сред комшиите.
hamer
14 Май 2007 14:28
Мнения: 10,867
От: Bulgaria
Помните ли миналата година какъв скандал стана, когато бек вокал на Мариана Попова /Let Me Cry/ трябваше да бъде Азис? Какъв срам щяло да бъде ако Азис се появял с рокля, гримиран и пр. атрибути ? И какво се оказа - Верка Душичката от Украйна е на второ място
Няма да си избием скоро комплексите на провинциалисти. Но пък разбрах, че простотията не шета само у нас и че чалгата е начин на живот в постсоциалистическите страни. Друг е въпросът защо се случи така - дали защото комунистите някога я забраняваха и изтребваха като бурен или въпреки това? И кое е за предпочитане
hamalin
14 Май 2007 14:34
Мнения: 1,752
От: Bulgaria
Кадаффито не е виновен!Видях с о4ите си как му ходиха в палатката и му цункаха дупито и Шрьодерката, и Берлускон4ето, и Блеърра, и кой още беше...а?И Ширака.Тези хора нямат 4ерни дробове, те са на друга обмяна.Същите са като градските ни гевреци, които се гаврят с ората.Синца са сол и ташаци.Мир на дъшата на Кадаффито.Аллах да не го буди от комата.Прав му път на коня в онова!
Fabi
14 Май 2007 14:39
Мнения: 531
От: Bermuda
Зе Мария
14.5.2007 г. 14:25:40 Аз съм от хората, които смятат, че Вода е прилична песен, но прекалено студийна и малко парвенюшка-не е за тази публика

Публиката е европейска, а коя трябва да бъде според Зе Мария? Нечия друга или от континет Патагония - тогава ще имаме не "Евровизия" , а "Патаговизия" ! Българската е част от тази европейска публика и не в това се състои въпроса, а в грешния регламент на състезанието, който тласка вкуса на публиката в грешни посоки!
Студийна песен означава, че е приета от отбран кръг слушатели. Я да видим, дали е така под този клип, който набра за 24 часа близо 400 000 зрители и
3 800 възхитителни коментари от цял свят и най-вече от българската емиграция:
Песента не е парвенюшка, Зе Мария, парвенюшко е твоето изказване тук !
Натиснете тук


Редактирано от - Fabi на 14/5/2007 г/ 14:41:21

hamer
14 Май 2007 14:44
Мнения: 10,867
От: Bulgaria
Кадафито верно не е виновен. Я сега мосютата , обзети от мъка, че трябваше да се откажат от сделката с изтребителите заради сестрите, сега ще спазарят сестрите с Кадафи и ще му продадат изтребителите, а и ще са на далавера - цял свят ще ги благославя като спасители. Защото не виждам защо Кадафи ще послуша французите, а не обръща внимание на останалите? И дано така да стане и скоро жените да долетят в България, а пък френските изтребители-в Либия
Зе Мария
14 Май 2007 14:45
Мнения: 2,227
От: Bulgaria
Ами ти сам си отговаряш-набра от българската емиграция. Ако беше набрала от чуждоземци-съм съгласен с теб, че не е студийна, ами е само хубава. Затова и гласува бг амиграцията и тези3800 коментара са предимно на български.
Да оставим, че не си схванал самоиронията на писаното.
hamer
14 Май 2007 14:50
Мнения: 10,867
От: Bulgaria
ФАБИ,
и не в това се състои въпроса, а в грешния регламент на състезанието, който тласка вкуса на публиката в грешни посоки!


Напълно съм съгласен, че вкуса на публиката може да се тласка в грешни посоки. И това важи не само за този конкурс, а въобще. И точно затова у нас публиката люби чалгата и простотията. Въпросът е кой и защо тласка и после направлява вкуса на публиката? И каква е целта при конкурсите като Евровизия и каква е целта тука? На втория въпрос отговорът е парите- на първия - честно казано, не знам.
WHATS UP
14 Май 2007 14:52
Мнения: 2,363
От: Germany
Fabi
Ти да не си от някоя издателска къща на която и предстои да издава албум на Елица и Стоян?Брей не може да каже човек нещо по различно от хвалба..Веднага налиташ.А по спокойно!
Fabi
14 Май 2007 15:20
Мнения: 531
От: Bermuda
Зе Мария, кликни на името на всеки коментар и ще видиш националността му. А именно факта, че песента се харесва масово от българската публика, включително и от емиграцията, показва, че песента не е студийна!
hamer, регламента на Евровизията е от времето на бай Тошо, или от началото на 80-те години и се нуждае от тотална промяна, в зависимост от новото време и новото геополитическо място на европейския изток! Това го казаха домакините на последната Евровизия, преди 2 дни!



Редактирано от - Fabi на 14/5/2007 г/ 15:56:51

Бивол по калдъръма
14 Май 2007 15:28
Мнения: 1,871
От: Bulgaria
Всеки знае как харесвах сръбската песен и я считах наистина за фаворит. Обаче това тук ме опроверга:

Сръбската песен: Натиснете тук

Sonique -- Sky: Натиснете тук

То така конкурси на Евровизия може да се печелят всеки ден. Нашите пришили автентичен фолклор към незначителните Juno Reactor, ама тези съвсем от кацата с меда гребали.

ТАПА
14 Май 2007 15:33
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
За мен т.н. "българска" песен е едно нищо , може и половина, айде от мен да мине. Гонели са някакъв ефект чрез ударните инструменти, но аз мисля, че ако е песен то тя да може да се тананика или поне слуша без да те дразни.
Ако зависеше от мен бих слбожил на 1-во място тази на Македония.
А всичко останало на боклука.
Pinokio777
14 Май 2007 15:34
Мнения: 69
От: Bulgaria
що, да не беше некое циганско маане?
Fabi
14 Май 2007 15:41
Мнения: 531
От: Bermuda
Биволе, от вчера повтаряш едно и също като латерните! Какво значение има дали са пришили Juno Reactor или не, нищо ново не се ражда на стерилна основа? Те използват и българския фолклор, но творчески и от всякаквите комбинации се е получило нещо много НОВО, ОРГИНАЛНО И БЕЗ АНАЛОГ В МУЗИКАТА! Почти всички европейци го почувстваха и разбаха (макар, че не за всяко ухо е приемлив българския фолклор и не винаги новото се приема безрезервно в началото) и масово дадоха точки на България, което не се случи с други песни!
Казах ти вчера - крайно време е да си асфалтираш калдъръма!

Добави мнение   Мнения:218 « Предишна Страница 5 от 11 3 4 5 6 7 Следваща »