Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
България върви към стагнация
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:81 « Предишна Страница 4 от 4 2 3 4
Зевзека
07 Авг 2007 17:06
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Димитър Бъчваров е прав в много отношения. Стагнация ще има, което ще рече че икономическият растеж ще се занижи и наличните левчета ще оредеят. В такива критични моменти комунистическите икономисти започваха жално да поглеждат към печатницата. Едно време така правеха. Щом свършат левчетата печатницата започваше усилена трудова дейност работа по почина на Злобин и тупа-лупа отпечатваха няколко стотин милиона левчета, които естествено никой не искаше да разменя за реални стоки. Кой е луд да дава стоки за хартийки. Така ставаше хем инфлация, хем стагнация - стагфлация му викат. Ама сега това не може - имаме си борд, да ни е жив и здрав, зам да ни пази от печатарите. Бъчваров обаче е прав за монопола. Монополът е смърт за свободната пазарна икономика и инвестициите и е рай за момчетата с дебелите вратлета.
Zmeja
07 Авг 2007 17:09
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Кликнах в Google на "бедата идва" и от първите няколко страници, след като изчистих излишното и без никакво подреждане по какъвто и да е признак, получих отговор на всичките ни дискутирани въпроси. Ето и резултата:
*Бедата идва от правилата на играта в която се съгласяват да участват. У нас тази игра няма нищо общо с демокрацията. ...
*Бедите идват от мързел
*Бедата идва с безконтролното увеличаване на авторитетите, които непрекъснато изскачат оттук-оттам и почти без да спорят помежду си, ...
*Бедата идва оттам, че Кьосев е заменил местата на причината и следствието, сиреч “заболяването” със симптомите
*Бедата идва под формата на трима нежелани гости с имена Buzzed, Wired и Frazzled, които без да искат започват да унищожават дигиталната среда...
*Централизацията на капитала не е социализъм -- бедата идва и от това, че е капитал, и от това, че е изключително централизиран. ...
*Бедата идва от там, че човек изпада във физически и психически дискомфорт: криво му е, става раздразнителен или потиснат.
*Бедата идва незабелязано и ние забелязваме какво става едвам след като започнем да боледуваме.
*Испитвал съм чувството, че бедата идва в най-неподходящия момент, но докато все още има само признаци, реагирай...
*Бедата идва от това, че величественият премиер е живял в изгнание от невръстен, и оттук произлизат няколко фаталности. Че не знае добре български човекът, ...
*Сега бедата идва от диференцирането, отделянето, маргинализирането, докато по-рано натискът идваше отгоре, от политико-административната сфера, от държавната власт ...
*Бедата идва, че никой не говори как се е стигнало дотук.
*Бедата идва, когато невинноста е подведена от случайността...
*Бедата идва внезапно. Попаднеш ли в беда и на камъка ще се поклониш. *Всички беди преминават. Грижите посребряват брадата, мъката – главата. *Бедата идва от управляващите политици ченгета и съдии. нагоре.
*Бедите идват от това, че деца прогонили щъркелите, смятат хората Градушка смля над 220 дка тютюн в чернооченското село Паничково. Ледените парчета, ...
*Бедата идва, когато някой започне да ме убеждава и даже да ме принуждава да приема, че неговото мирише по-хубаво от моето.
*Бедата идва от липсата на политическа воля в обществото. На последните кметски избори в София, на втори тур гласуваха 30% от избирателите. ...
*Бедата идва от Конституцията на БГ, която искаше да ги направи независими от политиците, но ги направи независими от народа. ...
*Бедата е, че сме загърбили Бог. Няма случайни моменти в живота, ...
*Най-големите беди идват от липсата на общуване, от "неказването на неща...
*Всичките ни беди идват от това , че години наред няма осъдени властимащи.
*Всички беди, според мен идват от тоталния инфантилизъм на повечето хора, които правят българското кино.
хунвейбин
07 Авг 2007 18:06
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Вижте как стои и проблема с можещите , знаещите , честните частници.
Какво казва автора-да ЧАСТНИЯТ ДЪЛГ.Точат пари , източват държавата , вкарват я в тежка ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА.Това е абсолютен факт , апаш може да краде , но да произвежда и икономика да прави?
Да го прочетем!

, , Вижте какво става с външния дълг - платените лихви и главници по частния дълг през април 2007 г. са 1178 млн. евро, което е със 75 % повече от изплатените през април 2006 г. 672.2 млн. евро. Налице е все по-интензивно нетно изтичане на пари от страната. Ако продължава така само след месеци може да настъпи значително намаляване на парите в обращение. Но готови ли са нашите фирми за това, ще се справят ли тези, които сега взимат кредити, с изплащането на задълженията си по тях..”

А какво ВИ съветва в типичният Костовашки стил.Унищожете здравеопазването и образованието , унищожавайте хората , намалете там парите , за да има пари които да се източват и изнасят от България.

А ЕС тепърва предстои да закрива създадените от тези некадърници не-екологични и не-хигиенични производства.

Капутализма се срутва , това е истината.

Много важно е да се справим с престъпността и корупцията.Това призив Костов в пандиза да се вкарва ли представлява , това не го разбрах.Ако бащицата и кръстника на българският капутализъм оцелее , каква полза има да се гонят дребосъците.

XYZxyz
07 Авг 2007 18:08
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Изначалната постановка на въпроса в статията е доста сбъркана. България не върви наникъде, а още по-малко за България може да се използва думата стагнация. Стагнацията е за икономиката, а такова животно в България също нЕма. Ако имаше нямаше да сме последни по доходи в Европа, доста далеч от останалите. Едно от нещата, за които Иван Костов е персонално съотговорен е точно това - липсата на икономика в България - той беше финансов министър, а после и 4 години премиер. Естествено не е само той, а всички които се подвизаваха на политическата сцена след 1989-та година. Оценката за костоващината се видя не веднъж на изборите.
Manrico
07 Авг 2007 18:19
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
имаме си борд, да ни е жив и здрав, зам да ни пази от печатарите.
Ти все пак не леж на таз кълка, а си дръж парите в евро, че колко му е на комунягите и борда да бутнат...

_______________________
Можеш ли да докажеш на човек, видял розови слонове, че те не съществуват?
bloody mary
07 Авг 2007 18:44
Мнения: 4,698
От: Bulgaria
За тебе инфлацията, маринко, е добре дошла.
Чувам, дългове имаш. Таман ще се стопят
Зевзека
07 Авг 2007 18:45
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Манрико,
Благодаря ти, че ми напомни. Аз съм от стара коза яре и съм им сърбал попарата на красните бандюги. Като нищо ще отворят пак печатницата. Тупа-лупа за 24 часа ще омелят де що си скътал за старини. Но човек се лъже веднъж. Де що пара имам всичко е в евро и долари. Фифти-фифти. И в злато, за всеки случай.
bgtopidiot
07 Авг 2007 18:46
Мнения: 11,702
От: Bulgaria
И в домати
Зевзека
07 Авг 2007 18:52
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Глей, сега, топе, без домати не става работата. Те са златото за което споменах.
bgtopidiot
07 Авг 2007 18:56
Мнения: 11,702
От: Bulgaria
Ми нищо чудно, бързоликвидни са, носят повече доход отколкото държавните облигации и АДСИЦ и винаги могат да се изплюскат ако стане фал или да се преработят в други трайни авоари (доматен сок, лютеница, кетчуп и т.н. )
Manrico
07 Авг 2007 18:57
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Де що пара имам всичко е в евро и долари. Фифти-фифти.
Съветът на финансистите е да си държиш резервните активи във валутата, в която ще са ти пасивите. Ако ще харчиш в Европа - в евро. Другото е спекула.

_______________________
Можеш ли да докажеш на човек, видял розови слонове, че те не съществуват?
Зевзека
07 Авг 2007 19:02
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Нама по-стабилана валута от домата, граждани и гражданки. Гризкането е голем пазрен ме'анизъм. Като застърже в тумбака почвате да бъркате я за евро, я за долар. Тумбакът иска пълнене три пъти на ден. Доматът е злато, но има само един враг - свръхпроизводството на домати. Но у България такава опасност нема. Нашенецът има чудесната способност да оплюсква повече, отколкото произвежда.
Кракатау
07 Авг 2007 19:11
Мнения: 4,538
От: Indonesia
От сии коментари става ясно че воден от черна злоба и завист Костов умишлено води страната към стагнация с цел да може отново да ни разграби и съсипе.
Положителният момент в изводите е че в скоро време вероятно Костов ще почне да плаща по 10 еуро на ден на тълпи лумпени и дегенерати за да скачат срещу народната власт от комунисти, ефендита и съратници на другаря цар.
Зевзека
07 Авг 2007 19:12
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Манрико,
Бих си държал всички налични активи и пасиви в евро, но едно е лошото: европейците отвреме-навреме ги избива на социализъм и отварят печатниците. Не се оливат чак като комуняките, но все пак боли. Та затова, рекох, и малко доларчета да скътам. То пък за беля доларът взе и падна и не става за харчене в Европа. Но не е беда, ще ида при баджанака в Америка и там ще ги инвестираме доларите в висококачествена бира от смол локъл бруърис. Мезето ще е мойта лютеница.
kordova_03
07 Авг 2007 20:14
Мнения: 2,081
От: Bulgaria
.......Хаотичните решения и действия са най-лошата управленска практика....
.......Вместо анализ и последователност кабинетът създава впечатление за объркване. .........
.......Така е, защото ЕС никога не е бил автентичен проект на сегашните управляващи..........


Изводът: Смяна на управляващите с можещи да се справят с проблемите.И то колкото е възможно по-скоро, за да не става "батака"по-голям.
rorik
07 Авг 2007 20:20
Мнения: 15,950
От: Bulgaria
" Вместо анализ и последователност кабинетът създава впечатление за объркване. ........."
Само впечатление на объркване ли създават ?
Мисля че объркването при тях е вече генетично.
OLDMAD
07 Авг 2007 22:07
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Кайле, не си права('ма ти си го знаеш де!)
И "осталная...": - също "не сте прави..."!!
След като не сме Производители, не сме ли все пак...Потребители?!
Вярно, нисша класа, ама все пак Потребители...
Тип "Бананамама" - седиш си значи под дървото и чакаш бананата да ти капне...у т'ва там, лапацалото



Редактирано от - OLDMAD на 07/8/2007 г/ 22:16:09

Зевзека
07 Авг 2007 22:26
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Ако не легнал добре бананът може и да не ти уцели лапацалото.
Тогова трябва да ставаш, па да ходиш да го вдигаш, па да си го тургаш в лапацалото, па да ......дъвче-е-е........х-р-х-р-р...... pet
Manrico
07 Авг 2007 22:40
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
европейците отвреме-навреме ги избива на социализъм и отварят печатниците.
Исторически е така, но напоследък ни идва акълът (и ние барабар Петко с мъжете, де). Съдейки по дефицита, европейците надвиха на социализма повече от американците. А пък и Европейската централна банка уж е по-независима политически - а пък съдейки по това, че не свалят еврото по популистки съображения може и да се окаже наистина такава.

_______________________
Можеш ли да докажеш на човек, видял розови слонове, че те не съществуват?
Зевзека
07 Авг 2007 23:04
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
А пък и Европейската централна банка уж е по-независима политически

Аз вземам много сериозно това малко уж.......
Добави мнение   Мнения:81 « Предишна Страница 4 от 4 2 3 4