Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Британското МО отказа помощ на Полфрийман
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:91 Предишна Страница 3 от 5 1 2 3 4 5 Следваща
CABILES
04 Яну 2008 11:13
Мнения: 86
От: Bulgaria
Точно такава групичка младежи за малко да претрепе една приятелка японка, понеже видите ли се подиграла с българите, тъй като се осмелила да се се качи на 3-ти март на Шипка....дали ситуацията не е била подобна?...няма и да се разбере, но не оправдавам и австралийчето, защото не мога да си представя при самоотбрана да наръгаш някого в гърба
Cruella de Vil
04 Яну 2008 11:17
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Не мога да ти кажа каква присъда трябва да му дадат преди изясняване обстоятелствата по делото.
Засега не става дума за предумишлено убийство. Ако (което е само предположение!) бъде подведен за убийство по хулигански подбуди трябва да получи максималния срок за подобно деяние.
По принцип за по-сурови наказания при по-тежки престъпления, но не Темида да ни прави "покзано" само когато извършителят е чужденец.
Достатъчно ли съмясна?
Forza NATO
04 Яну 2008 11:19
Мнения: 11,582
От: Bulgaria
Нещо ми се губи в цялата история - къде са записите от чутовните камери на куките, които трябваше да бдят над нашата сигурност постоянно???

Или пък ще се окаже, че точно районът на пл. "Св. неделя", видиш ли, не влиза във видеонаблюдението?
А камерите на всичките банки, хотели и министервства наоколо, барем?
Meto ot Interneto
04 Яну 2008 11:20
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Внимателно прочетох първия ти коментар и не намерих абсолютно нищо, което да казва какво трябва да се направи
Oraсle
04 Яну 2008 11:26
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Извинете че се самоцитирам:
"...компетентно провеждане на следствието, обективно изясняване на обстоятелствата, справедлив съд без излишни протакания и разбира се при пълно съдействие на австралийците да осигурят нужната защита."
Или казано с други думи прости, това дело не трябва да се засира като много груги.
А самото дело ще коментираме когато влезе в съда и след това. Понеже Мето много напъва сега да го коментираме, затова така се получава...
Meto ot Interneto
04 Яну 2008 11:28
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Поне по-ясна от орацлето. Значи си съгласна да го съдят, все пак.
В БГ ли? Със, или без чуждестранна криминална експертиза?
Meto ot Interneto
04 Яну 2008 11:33
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Ааа, извинения, орацле, прочел съм втория ти коментар, вместо първия. Начи и ти искаш да го съдят, но само със съдействието на австралийците
Oraсle
04 Яну 2008 11:34
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Смешник.
Австралийците трябва да му осигурят защита. Точно това е работата на консула. Иначе няма справедлив съд.

Редактирано от - Oraсle на 04/1/2008 г/ 11:36:29

paragraph39
04 Яну 2008 11:47
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Предлагам този австралиец да го съдят "по австралийски", а НЕ "по български"- сиреч, никакви тинтири-минтирита и ала-бала, и никаква прокурорска и съдийска некомпетентност, мудност и корупция!
И, ако се докаже, че австралиецът е виновен за Убийството- той да бъде наказан "с цялата строгост на Закона"! Впрочем, в Австралия прилага ли се сега Смъртното Наказание?!

Редактирано от - paragraph39 на 04/1/2008 г/ 11:48:55

Cruella de Vil
04 Яну 2008 11:50
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Мето,
Какво значи дали съм съгласна да го съдят? Кога съм била против да съдят някой, извършил престъпление?
Подсъдимият има право да си наеме защита и тя да прецени какви експертизи ще прави, какви експерти и вещи лица и свидетели ще призове. Предполага се, че от австралийското консулство ще му окажат съдействие, така както е по закон. Няма нужда да измисляме нови закони, достатъчно е да се спазват съществуващите.
Meto ot Interneto
04 Яну 2008 12:22
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
орацле, ти си смешното, в случая. С невежеството си.
Изборът на защитата е прерогатив на обвиняемия, или заподозрения. Той/тя решава дали да поиска помощ от консула, ако престъплението е извършено в друга страна. Справедливостта на съда не зависи от това, дали консула е "осигурил" защитата, или това е сторил обвиняемия сам. Пресен пример - заподозрените в случая Маккан си избраха сами португалски адвокат, докато бяха в Португалия, без да намесват британските консулски служби.
Условието за консулска помощ, като предпоставка за справедлив съд издава само едно - чуждопоклоничество.
gargamel1900
04 Яну 2008 12:28
Мнения: 412
От: Bulgaria
Значи, ако например група цигани нападнат българин и той намушка, застреля - т.е убие един и рани друг нападател щеше да бъде герой. Сега нека да изчакаме заключението - важно е дали групата е била под въздействие на алкохол или опиати, дали изобщо са им взели проби и т.н. Жалко за момчето, ама в съда ще бъде тежко, щото когато те емне цяла група вече отиваме на на превипаване на неизбежната самоотбрана, почват едни препратки. Вижте какво стана с първата версия - "полудял рейнджър наръга беззащитни младежи". Ами тоз още е в лагер за новобранци, нито е чувал за война - тука веднага го писаха "рейнджър". Тъпа история и т'ва е.
Oraсle
04 Яну 2008 12:32
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Мо то в статията пише че е поискал помощ. Първо от бритнаците, после от австралийското консулство. За какво му е на мето да чете обаче, неговата работа е да направи митинг тука.
Zmeja
04 Яну 2008 12:37
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
А що чини тоя англо-австралийски новобранец у България? Аз като бях новобранец не ме пускаха даже и в градска отпуска.
Кракатау
04 Яну 2008 12:38
Мнения: 4,538
От: Indonesia
Сърце ми, майко, не трае
да гледа австралиец как бесней
над бащино ми огнище
Meto ot Interneto
04 Яну 2008 12:48
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Митингът отдавна беше почнал, когато се появих тук. Отдалече се чуваха лозунги - пуснете го, самозащита, лош български съд и пр. Затова и дойдох - иначе щях да пропусна митинга на подлогите

Редактирано от - Meto ot Interneto на 04/1/2008 г/ 12:50:11

Дуче
04 Яну 2008 13:04
Мнения: 1,257
От: Bulgaria
Мда, най-хубавото, което мога да пожелая с чисто сърце на няколкото умници начело с plamen1 е те, и/или техни близки да бъдат "мушнати" така от пиян/дрогиран боклук. Но боклук от "бяла" държава - вероятно това ще го оправдае в техните очи.
Защото точно това се е случило в центъра на София.

1. Никъде не става и дума, че въпросното наркоманче се е "отбранявало". То твърди, че се е притекло на помощ на някакъв човек. Само дето такъв няма от над 20свидетели никой не е видял мистериозния човечец.
2. Въпросното австралийче вече се е проявявало по този начин - излезе инфо как е направил опит за убийство в родината. Сигурно и тогава е спасявало някого.
Zmeja
04 Яну 2008 13:10
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
В една друга публикация пише следното:
"Истинските му имена са Джок Полфрийман. Той е на 21 години и е роден в Австралия. Интересно е, че е завършил най-елитният университет в Сидни - „Кралският колеж”."
Нещо не ми се връзва:
Джо - Джон - Джок
университет - колеж
21 годишен - завършил най-елитния...- редник.
Zmeja
04 Яну 2008 13:31
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
" Пред съдия Мария Петрова той разказа още, че в нощта на убийството е изпил пет-шест бири и една малка текила. Фрийман* носел нож, защото досега бил нападан шест пъти."
---------------
*Джо Пол Фрийман
aver4e
04 Яну 2008 13:33
Мнения: 12,201
От: Bulgaria
Един съвет от мен : Килия 216, втория етаж, южното крило. При бай Ставри...човекът е строг но справедлив. Ще излезе запазен...освен ако килията вече не е населена с българи /ц/
Добави мнение   Мнения:91 Предишна Страница 3 от 5 1 2 3 4 5 Следваща