Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Бацилус анти-Булгарикус
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:409 « Предишна Страница 12 от 21 10 11 12 13 14 Следваща »
ivo kunchev
28 Юни 2009 05:50
Мнения: 5,363
От: United States
Бармалей, напълно съм съгласен с последните ти два поста.Внимавай обаче, щото ще те обвинят в черен и краен песимизъм.Поне мене ме обвиниха за същите помислювания...
ivo kunchev
28 Юни 2009 06:08
Мнения: 5,363
От: United States
"Това, което нашата партия начело с лидера ни Ахмед Доган е направила за избирателите ни за 8 г., други не са го направили за 1300. Затова който не харесва ДПС, да духа супата." Това обяви Даут Осман в разградското с. Ясеновец. " ДПС стана кръвна група, код за младите. Няма друга партия, която да е направила толкова за своите избиратели колкото нашата. Ние ще гарантираме бъдещето на нашите деца", заяви пък Ахмед Доган в разградското село Дянково. И поиска от избирателите там и в Ясеновец да запазят единството си и да дадат по 2000 гласа за партията.
Sta
28 Юни 2009 06:11
Мнения: 5,780
От: United States
Ко прайш, ве бай Асане?
Моралното задължение е ясно, но ти направо като материално задължен го раздаваш. Ние обаче туй не го вярваме. Знаем, че при теб идеалното е водещо. Може би морала се е разпрострял малко извън границите си днес. Което е обяснимо в тоз сюблимен и решителен момент, когато е на кантар дали ще го изхвърлят великия пулитик, или ще му се размине за последно. Не че има толкова значение, де. Няма велики пулитици. Има велики ценности и идеали, дето пулитика Доган ги загърби. Но понеже и другите не са по-различни от него, му се разминава засега. Докато се завърти на неговия номер рулетката. Не че нямаше шансове - той специално имаше, но реши друго. Пулитиката е сложна работа - не е за прости ора.
E6
28 Юни 2009 07:28
Мнения: 29,550
От: 0
Бай Хасане,
Както обичам да казвам "за протокола" искам да уточня някои положения за дебата в Кърджали:
Аз ако бях на Вежди-то и аз щях да се махна от дебата.Аз също не съм голословен и винаги се обосновавам:
Аз (в случая Вежди) съм МАЖОРИТАРЕН кандидат за Кърджали.Аз искам да се срещна с ДРУГИТЕ МАЖОРИТАРНИ кандидати в Кърджали и да дискутираме (в случая да се борим словестно за доверието на избирателите).Мен НЕ ме интересува каква позиция заемат тези хора в своите партии.Дали са лидери, дали са генерали, адмирали или чистачи и НИКОЙ не може да ми определя, дали е скромно или нескромно да дискутирам с ПРЕКИЯ си опонент.Това с нескромността е абсолютно смешно извинение.Аз като кандидат за мажоритарен депутат НЕ МОГА да дискутирам с разни, които в случая са никой (визирам Лютви Местан).Какво може да ми дискутира той, след като НЕ Е мажоритарен кандидат.Какво ще ми противопостави той??Виждания, концепции или идеали? Утре Доган може да прати чистачката в офиса на ДПС и дебатът да се превърне във водевил.Това прилича на хипотетичен случай при който аз прекарвам нощ с жена и на другия ден даваме пресконференция как е минало мероприятието, само че на пресконференцията идва съседката и която чула от братовчедка и, с която жената е споделила някои моменти сутринта по телефона???
В случая имаше дебат между МАЖОРИТАРНИ кандидати.Това е все едно Обама на дебата с Буш, да беше пратил Хилъри.Така или иначе Вежди нямаше да вземе думата от онова лапацало Лютви Местан, което щеше да удави дебата в безсмислени нищоказвания.
Браво на Вежди Рашидов!!Човекът си знае цената и не му минават такива плоски номера...
генек
28 Юни 2009 07:33
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Не, това не е моята България.

Абсолютно си прав!
Макар че ти се иска, а главатарят ти дори я обяви за своя!
Що се отнася до "пленето по цял народ" - какво се правиш на умряла лисица? Точен, ясен и конкретен съм. Във всяка империя е имало кенефчии и господари, бачкатори и паразити.
Вярно, в Османската империя положението на робите са заемали немюсюлманите, обаче да твърдиш /а ти индиректно го казваш/, че всичките мюсюлмани били робовладелци...Така, впрочем, оправдаваш кланетата и прогонването на анадолските паразити от Балканите.
А за епитетите...Хайде, да не слизам на нивото ти, а? Щото и аз мога да завъртя нещо просташко "всетовнонеизвестният чинийкомиец, тарикатът-кобра Бай Хасан, дето реди надути демагогии..." В твоя стил, нали?
Повечето хора тук са минали етапа на идолопоклоничеството. Кой в червените, кой в сините, кой в "царя" - всеки е преболедувал олицетворението на една идея с една личност. И са вече нормално мислещи хора.
Ти си още на ниво "наш Амет". Не по-умно от "Каквото дядо направи - все е хубаво". Надявам се, знаеш тая българска прикзка. У вас нямам понятие имате ли я.
Та, въпреки всичките ти опити да ни отведеш нейде встрани - питам:
Какво мислиш за арогантността, цинизмът и наглостта на един престъпник, признаващ си, че е погазил законите и правилата? И за онези, които се възхищават от него? Може би с усещането, че сами са такива по душа, но все още не могат да го настигнат в бандитизма.
Питам само. Знам, че ще препостнеш писанието ми, ще напишеш един ред и ще гледаш доволен: "Малей, ама съм страшен". Но подобни номера вървят в Кортен, тук - не.
Bay Hasan
28 Юни 2009 07:39
Мнения: 8,555
От: United States
Дайте да сме наясно, приятели...На вкус и на цвет-таваришчи нет.
Секи е в правото си да аресва, мрази и критикува къфто си ще пулитик-и наш Аамет, и Белата тиква, и Костофф, и Мухобойка, и...
Но стане ли реч за нации, религии и раси КАТО ЦЯЛО...само сакати морално /а и не само морално/ негодници мое да си поверват, че е допустимо да се изгаврят с която и да е нация, религия или раса.
И само изперкали переводчици мое да си верват, че спасението е у фанатизъмо.
Иначе Sta e прав...пулитиката не е за прости ора кат него.
Те и затва гулемийот /за умствено изостаналите уточнявам за n-тий пореден път-гулем, а не велик.Велики са таквиз кат Уошингтън и Мустафа Кемал, а не таквиз, де си мечтаят за собствени фърчащи паници./ политик цели 4 петилетки изнася открити уроци по политика на лидерите на етническите партии в майка България.
И цели 20 лета така и не се намери поне един, де да вдене нещо от тез открити уроци.
Сложна рабута е пулитиката-не е за прости ора.
Нъл тъй, Sta?

Zmeja
28 Юни 2009 07:41
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Генек,
Незнам дали Бай Хасан ще препостне, но аз да. И няма да добавя нищо, освен "Браво!"
"Повечето хора тук са минали етапа на идолопоклоничеството. Кой в червените, кой в сините, кой в "царя" - всеки е преболедувал олицетворението на една идея с една личност. И са вече нормално мислещи хора.
Ти си още на ниво "наш Амет".
Bay Hasan
28 Юни 2009 07:56
Мнения: 8,555
От: United States
***

Редактирано от - sybil на 28/6/2009 г/ 11:15:40

E6
28 Юни 2009 08:08
Мнения: 29,550
От: 0
Повечето хора тук са минали етапа на идолопоклоничеството. Кой в червените, кой в сините, кой в "царя" - всеки е преболедувал олицетворението на една идея с една личност. И са вече нормално мислещи хора.

Бих искал да е така но (според мен) не е.В България партиите (болшинството) все още се отъждествяват само с лидерите си.Така е по-лесно и на кукловодите които дърпат конците отзад.Те просто намират статиста, който народът иска да види и БАМ - готова работата.Колко от вас могат да изброят 10 души от ДСБ??А от ВМРО??А от "Атака" (партията - не коалицията).Колко "гербери" тук могат да изброят ... айде да кажем 20 човека от ГЕРБ??Защо се провали СДС??Защото им избяга лидерът и не можаха да му намерят достоен заместник.Ако се махнат всички от НДСВ,"царистите" ще продължат ли да вярват на Царя??Ами разбира се и в това никой не се съмнява.
Трябват нови партии и сдружения (ето например зелените), нови лица, нови идеи, нови взаимоотношения, абе всичко ново.
И нова система на управление...
ВРЕМЕ Е!!!
Иначе гъбите ще стават все по-популярни.
Bay Hasan
28 Юни 2009 08:11
Мнения: 8,555
От: United States
Що се отнася до дебата в Къръджъалито...
Уважавам Вежди Рашидов, уважавам и твойто мнение, Е6.
И все пак...не само наш Аамет е мажоритарен кандидат тама.
Според мен този дебат беше един от най-големите шансове на Вежди да изложи пред избирателите свойте си предимства пред ВСИЧКИ останали мажоритарни кандидати.
Всички, а не само Аметя.
Zmeja
28 Юни 2009 08:13
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
E6,
Генек се е изразил много точно като е написал "Повечето хора тук..."
А "по-малкото хора тук" ние си ги знаеме.

Редактирано от - Zmeja на 28/6/2009 г/ 08:19:34

nanyac
28 Юни 2009 08:19
Мнения: 6,614
От: Bulgaria
Е6
Слабички още ми се виждат Зелените друже за Оправление, нека да влязат в парламента, да понаучат на мръсните номера и как да се пазят от тях па тогава.
А засега зъл прът ни трябва.
E6
28 Юни 2009 08:25
Мнения: 29,550
От: 0
Според мен този дебат беше един от най-големите шансове на Вежди да изложи пред избирателите свойте си предимства пред ВСИЧКИ останали мажоритарни кандидати.

Прав си.И на мен ми беше интересно, какво ще каже Вежди-то на този дебат...
Само че, ако бях аз щях да помоля да отстранят Лютви-то от този дебат (като има пресконференция на треньорите след мача, масажистът не може да взима отношение), просто за да не разводнява нещата.Според мен друга причина за напускането на Вежди е, че той се беше заредил с въпроси пряко към личността на Доган и го чакаше "на гюме".Той определено не беше готов да дискутира общи тезиси и генерални положения за развитието на региона.
Bay Hasan
28 Юни 2009 08:25
Мнения: 8,555
От: United States
Умник си ми ти, Ламьо...умник кат Гюро.
Та...къв каеш е проблемот с тез омразни турски мувита по българското тиви?
Робство?
Тиранство?
Или казано на по-простичък язик-параноя.
***

Редактирано от - sybil на 28/6/2009 г/ 11:18:20

E6
28 Юни 2009 08:33
Мнения: 29,550
От: 0
Повечето хора наистина изживяват етапа на вождизма.По какво ще ги познаем ли??По кошниците в които ще слагат гъбите....
Като гледам генек бая голям кошник е приготвил.
Зелените ги посочих като пример за новаторство.
Не помня в коя държава разпуснаха всички партии от епохата на прехода, поради изчерпването им и направиха нови.Мисля, че идеята е чудесна и е много подходяща за България.
Bay Hasan
28 Юни 2009 08:33
Мнения: 8,555
От: United States
Е6, прав си, че не му е местото на Местан-а у тоз дебат.
Обаче...грешка е кандидатин за дипутат да се зарежда САМО с определени въпроси към точно определена личност.
Кой е тръгнал да лови риба...требе да е готов за мокри гащи.
nanyac
28 Юни 2009 08:33
Мнения: 6,614
От: Bulgaria
Вежди да изложи пред избирателите свойте си предимства

А после големио да вземе последната дума за да го затапи задочно ли?
Дебатът в Кърджали не е между мажоритарни кандидати и не е за Кърджали. Вежди предизвика вожда на племето и вождът се покри, защото за него Вежди е по-опасен от всеки нетурски опонент. А да се драчи с мекеретата означава Вежди да признае, че е под нивото на вожда и да му позволи накрая да размаха пръст.
nanyac
28 Юни 2009 08:41
Мнения: 6,614
От: Bulgaria
Бай Хасане,
Та...къв каеш е проблемот с тез омразни турски мувита по българското тиви?

Много страдат хероите и хероинките, подгизна ми мокета. Те не че хиспаноговорящите сериали са келепир... ама като намаля звука... май деколтетата са по-дълбоки.
Bay Hasan
28 Юни 2009 08:41
Мнения: 8,555
От: United States
Я се предавам...папуас-а е утрепал сичкото балък с тоа си коментар.
Ама преди да се предадем...нека ви издам един секрет.
У Кърържъалито Вежди ке земе най-паче гласове от сички други.Тук-таме и от Доганя.
Което у крайна сметка ке налее водичка у мелницата на...
А, познайте чия?
Браво.
Познахте.
Miranda
28 Юни 2009 08:52
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Даут Осман, кандидат за депутат от ДПС -
"Който не харесва ДПС да духа супата" - от днешната преса
Добави мнение   Мнения:409 « Предишна Страница 12 от 21 10 11 12 13 14 Следваща »