Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Не плащаш данъци - не гласуваш!
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:136 « Предишна Страница 6 от 7 4 5 6 7 Следваща
Бармалей
05 Окт 2009 20:22
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
Звинявам се, ама съм сигурен, че ще повторя някого - без да съм чел коментарите Щото при толкова глупост само в пет думи - тези най-отгоре - няма как реакцията да е "разностилна"...
Та - Не плащаш данъци - не гласуваш ERGO Не гласуваш - не плащаш данъци*...
*Туй не беше ли логическа дизюнкция?

_____________________________________ _________________________________________


Лъжата, която прилича на истина, не е по- добра от истината, която прилича на лъжа - <Кабус Наме>
Чичи Пичи
05 Окт 2009 20:42
Мнения: 95
От: Bulgaria
"Не плащаш данъци - не гласуваш!"
Е колко гласуващи ще останат реално?
Весел
05 Окт 2009 20:43
Мнения: 1,476
От: Bulgaria
***



Редактирано от - sybil на 05/10/2009 г/ 22:42:28

Cruella de Vil
05 Окт 2009 20:50
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Та - Не плащаш данъци - не гласуваш ERGO Не гласуваш - не плащаш данъци*...
*Туй не беше ли логическа дизюнкция?

Цъ! Съждението е логическа импликация:
Не плащаш данъци (причина) нямаш право да гласуваш (следствие).
Но обратното не е вярно, защото следствието може да бъде породено от друга причина, примерно поради лишаване от свобода.
Така че гласуваш не гласуваш това не отменя плащането на данъци.
beagle
05 Окт 2009 21:13
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
До S_parameter и всеки , който се замисля по-дълбоко , над казаното от кучето ми по-горе :
Един Нов Закон за изборите и референдумите следва да е Системно свързан/ субординиран в състава на Нова Конституция , така , че да отрази и изразява Основните принципи на градеж на Българското национално Общество и Държава . Припомням-тъкмо те трябва да имат ефикасно вътрешно функциониране и свое "общуване" с останалия свят , в качеството им на суверенна/системна цялостност , а не просто , като "територия с поселение" . При част от Фор-умниците , проличават смущение и опасения от дискриминация , по въпроса за двойното гражданство . Два са темелните принципа , от които следва да тръгнем към третирането и "узаконяването" на този феномен : Първият принцип се отнася до недвусмислената /практическа/ ориентация на България към Европейския съюз . Вторият е собствено вътрешен и императивно ни налага , да отстраним Етнополитическото от практиката на общия ни живот и го заменим /практически/ с Етносоциалното , което е собствено неполитическата , Гражданската проява на етническите Обединения в Обществото . Собствено Политическото/пряко отнасящата се до упражняването на Властта наша съвместна практика/ , като квазипроява на Гражданското , не следва да носи белезите на "етническо" , а на Националното - основното съдържание на общия ни живот . Дано съм ясен за що е дума , когато акцентирам на категорично налагащата се необходимост от Радикално преструктуриране в системата на политическото ни общуване . Всяко друго е от лукавого ...



Редактирано от - beagle на 05/10/2009 г/ 21:33:22

Gan(ю)гоТрий
05 Окт 2009 21:33
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Той Петьо Цеков не е израснал до етапа "Не гласуваш - не плащаш данъци", ама след като е ПРОЗРЯЛ, че има "А", се някога ще научи, че има и "Б"..
Don
05 Окт 2009 21:38
Мнения: 19,057
От: Bulgaria

И що трябваше да се хабите?
Чичо Фичо изчерпва въпроса докрай. Не мога да не се съглася.
А вие защо се тръшкате за толкова очевидни неща?
генек
05 Окт 2009 21:45
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Дон,
ако съмненията в постановките на сегашната Конституция и ВСИЧКИ мнения и предложения за промяна са антиконстуционни, то защо ги ручахме жабетата? Тази е четвъртата Конституция на България. А би трябвало да е първа - при положение, че промените са антиконституционни.
А според същата тази Конституция има възможност за изменения и допълнения - та всички досегашни допълнения би трябвало да са антиконституционни, нали?
Фичо използва елементарна демагогия - грешката му е в подценяването на опонентите.
S_parameter
05 Окт 2009 21:57
Мнения: 712
От: Canada
Beagle, благодаря за отговора. Наистина основен закон базиран на смислени принципи и принципното му прилагане би довело до логически правилно и смислено отношение иреакция към всичко и всеки в това число и към българите в чужбина.
Друг е въпросът че систематичната безпринципност в прилагането на законите в България води до почти ежедневни нарушения на основния закон !
Don
05 Окт 2009 22:06
Мнения: 19,057
От: Bulgaria

генек,
ти наистина ли мислиш, че ограничението на правото за гласуване е панацеята на всички нещастия, стоварили се върху нас?
Не се заблуждавай! Много е лесно да спреш процес, съставляващ същността на демокрацията.
Трудното е да го рестартираш. Изведнъж ще се окаже, че няма кой да борави с демократичните процедури. Щото вече сте се погрижили тоя да го няма.
И оттук нататък изборът е между Т.Ж. и Б.Б.
Ти какво избираш?
дъртреалист
05 Окт 2009 22:08
Мнения: 11,678
От: Bulgaria
Даскале,
вярно, че трябва да се плащат данъците, ама не може на нарушителите да им отнемаш гражданското право да избират.
Различни са нивата, тези неща не се срещат в една плоскост.
Само на "поставените под запрещение и изтърпяващите наказание лишаване от свобода" им се ограничава това право.
Тоест - съдът.
И пак съдия трябва да те обяви за неплащащ данъци, а не някой данъчен служител... и т.н. Става неизпълнимо.
Освен това има ред нарушения на интелекта (дебилност, олигофрения и прочие), при които няма още поставяне под запрещение и - те могат гласуват, ако искат.
Има цигани, които цял живот се водят безработни и смучат помощи, те също имат право да гласуват, а не им търсят данъци... А чичо Фичо няма да може да гласува, ако и да е напълно нормален, а е и патриот*.
В това, което Генек казва има известен смисъл, но само като насока за мислене. Нещата са твърде сложни за да имат такива "прости" решения.
Имотен ценз, образованост и т.н. са съображения, които ни връщат към разбирането за демокрация в древна Гърция... Днес не върви..., ако и да е симпатично
ddantgwyn
05 Окт 2009 22:13
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Oracle
Освен това да не забравяме че в някои цивилизовани държави може да се гласува и по пощата. Защо да не може и през интернет?

защото гласуването през internet поставя редица проблеми. единия, за които се сещам тутакси, е проблемът с идентификацията на гласуващия и следващите от него други, по-малки проблеми.
Gan(ю)гоТрий
05 Окт 2009 22:18
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Don, дрънкаш си като Станишко. Истината е, че при Т.Ж. демокрацията беше на max според неговата свобода на действие, а другото(не/свобода на предвижване, на пазара и на заплатата) беше заслуга на героите от Ялта извън възможностите на Тато. Забележи, тази възможна беше добре защитена относно обикновените хора. Истината за Б.Б. е, че сега у нас няма друг който е постигнал неговото(генерал, кмет на София, премиер на РБ) - остава само президент. Не казвам дали ми харесва и не ме интересува дали на тебе ти харесва. Това е действителността.
Don
05 Окт 2009 22:24
Мнения: 19,057
От: Bulgaria
щ
Ако правото да избираш и да бъдеш избиран е философията на Станишко, то не виждам нищо лошо в това.
Проблемът е другаде. Че мнозина, декларирали се като враг на Станишко, възприемат законосъобразността като целесъобразност.
А това е начинът на мислене и действие на партийните секретари.
И на комсомолските гаулайтери.
Избавете ме, прочее, от такива реминисценции.

Редактирано от - Don на 05/10/2009 г/ 22:25:18

Miranda
05 Окт 2009 22:25
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Напълно съм съгласна с мнението на Петьо Цеков !
Поздравления към него, че така аргументирано и убедително е защитил позицията си.



Редактирано от - Miranda на 05/10/2009 г/ 22:26:05

lubomir.gavrilov
05 Окт 2009 22:26
Мнения: 760
От: France
- една мутра, която не плаща данъци, също ли няма право да гласува ?
- данъците, които си плащам в ЕС, броите ли ми ги за данък, или вече няма да ползвате европейските фондове ?
- ние, българите, като членове на ЕС си плащаме вноска (данък) в европейските фондове. Ще можем ли поне в Европата да гласуваме, като в България няма да можем ?
- а ще ми намалите ли данъка ако гласувам за вас ?
и т.н.

***

Редактирано от - sybil на 05/10/2009 г/ 22:44:59

дъртреалист
05 Окт 2009 22:28
Мнения: 11,678
От: Bulgaria
А относно казусът със съгражданите ни, които не са с българско самосъзнание, Бенедикта, трябва да се намери отделно решение.
Този казус е цирей, за лекуването на който някой трябва да си сложи ръкавичките, да вземе скалпела,
ДА НАМАЖЕ МЯСТОТО С ЙОД !!!
и да пристъпи към лечебните действия.
Няма място за "компромиси" защото ако не се лекува - следва гангрена.
И АМПУТАЦИЯ на някои части.

Който твърди, че е пич и МОЖЕ (дали?) да управлява държавата не може да си мълчи, когато се фалшифицират изборите за български парламент в Турция.
Не може да си мълчи, когато Турция удължава, напълно без правно основание, правото за престой на българските граждани - специално заради изборите, за да могат да си запазят българското гражданство.
Тук става въпрос за заплаха на националната сигурност, имаме намеса във вътрешните работи.
Не може да си мълчи, когато с едни и същи лични карти се гласува на няколко места и никой не взема мерки... И т.н.
Ако той си мълчи за нарушенията на изборите, следва, че той също не е избран легитимно. Нали така? Щото гузен.
Не купували гласове? ДАли?
А дали не са подправяни протоколи?
А да видим сега, някой страх ли го е от пълна проверка на изборната документация?
Това държава ли е или бардак?
rossenf
05 Окт 2009 22:29
Мнения: 1,956
От: USA
То убаво си спорите заради спорта, ама да бехте проверили че ние и сега нямаме право да гласуваме на местни избори - с което съм напълно съгласен и не искам да имам такова право. Обаче си имаме право да гласуваме за парламентарни и президентски, което никой не може да ни отнеме освен ако не промени конституцията - това обаче само на теория, щото на практика се отнема, чрез откриването само на около 20 секции в цял САЩ, при около 130 в Турция. Така че многознайковците вместо да се чудят как да ограничат правата на изселниците в Турция, да решат проблема със гласуването в западна Европа и САЩ/Канада.
веролом
05 Окт 2009 22:35
Мнения: 1,844
От: Bulgaria
...И оттук нататък изборът е между Т.Ж. и Б.Б.
Ти какво избираш?

Оп! Забранявам му на тоя да избира!!!
lubomir.gavrilov
05 Окт 2009 22:36
Мнения: 760
От: France
Това право (да гласуваме в чужбина) най-добре е да се реши така: да ни дадат 6 депутатски места (примерно), ние ще си ги разпределим по континенти, според нашия брой. Така Турция ще има например 1 депутатско място, Америка 2 и т.н. Става дума да бъдем представени в парламента, за да си защитаваме правате, не да се месим в политическия живот в Бг. Мисля че всички (без Доган) ще бъдат доволни.
Добави мнение   Мнения:136 « Предишна Страница 6 от 7 4 5 6 7 Следваща