Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Буза с диплома
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:235 Предишна Страница 2 от 12 1 2 3 4 Следваща »
geo_19
08 Ное 2010 22:27
Мнения: 2,273
От: Bulgaria
Един бизнесмен (Кирил Домусчиев) вчера рече: Загиваме без млади специалисти Натиснете тук
kaily
08 Ное 2010 22:32
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
В този смисъл е неразумно някой да се сърди на държавата

Сладък, преди два дена се обяснявахме с един тебеподобен, вие като гъбки никнете бе, явно са ви образовали толкова добре, че само бръмбарите в главата , които са ви вкарали, чувате.
Всички държави се грижат за създаването на работни места. И се грижат образованието да съответства на нуждите на бизнеса.
Всички цивилизовани държави, всички развити държави!
Не знам кой кога ти е набил тая мисъл в главата, че държавата не трябва да се грижи за стиковането на нуждите на бизнеса с професиите, които се изучават в училища и университети, но ко няма такова стиковане, обществото стига дотук - млади няма, ако има не щат да учат, които учат, не щат да работят тук, които щат да работят тук, се оказва, че няма работа за тях, а останалите седят и фирософстват на грешни постулати.

____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
vance
08 Ное 2010 22:35
Мнения: 3,385
От: Bulgaria
Втори път казвам, че Кайличка е симпатяга
Cruella de Vil
08 Ное 2010 22:44
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Не знам кой кога ти е набил тая мисъл в главата, че държавата не трябва да се грижи за стиковането на нуждите на бизнеса с професиите, които се изучават в училища и университети, но ко няма такова стиковане, обществото стига дотук - млади няма, ако има не щат да учат, които учат, не щат да работят тук, които щат да работят тук, се оказва, че няма работа за тях, а останалите седят и фирософстват на грешни постулати.

Абе мисля си, че младите се оправят много по-добре с намиране на работа, а мърморещите са по-скоро на и над средна възраст.
Туткалчев
08 Ное 2010 22:49
Мнения: 30,781
От: Bulgaria
Кайли, ти знаеш ли да четеш? Хайде, прочети постинга ми от край до край и кажи къде точно говоря, че не трябва да има държавна политика за създаване на работни места.
kaily
08 Ное 2010 22:53
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Едно момче преди малко в магазина - дала съм му пари назаем щото е с бебе. Малко пари. Остана без работа, спрели му тока, с бебе, жена му гледа бебето, няма кой друг, дал 70 и няколко лева за пускане на тока. Уредил си работа като общ работник в строителството за 380 лева, уредил си я с връзки.
Ама 32 години са средна възраст, Круелке.
Бе вие сте абсолютни егоисти, толкова тотални егоисти, че сте тотално неспособни да погледнете на обществото като едно цяло, затова изобщо и не можете да разберете, че ако има 100 човека и 30 работни места, то 70 ще останат без работа.
Зтаеш ли, Круела, с какво толкова си приличате с Манерку?
От вас лъха чак нездрав, болен, тотален, дълбок, себичен егоизъм.
До степен да ви прави неспособни да наблюдавате и мислите, а ти си умна жена.
Умна, пък с покварен от егоизъм логически ум.

____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
KDS
08 Ное 2010 22:53
Мнения: 473
От: Bulgaria
Кайли,
С цялото ми уважение към теб, бихте ли изяснили механизма, по който една държава създава работни места? Но нека изключим държави като Третия райх и СССР. По-добре ми дайте за пример някоя западноевропейска страна.
kaily
08 Ное 2010 22:58
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
President Obama signed legislation to jumpstart our economy, the American Recovery and Reinvestment Act, less than a month after his inauguration. The plan will save or create 3.5 million new jobs...
.
4 November 2010
Three days after voters punished Obama's party for the weak economy, he called for "putting politics aside" as he struck a conciliatory tone with victorious Republicans, saying he was open to hearing their ideas for tackling stubbornly high unemployment.
Obama spoke after the government reported a bigger-than-expected increase in employment in October but not enough to budge the 9.6 percent jobless rate.
He called the latest unemployment figures "encouraging news" but said here was still much more work to be done to boost jobs, and he urged Republicans to work with him. But he gave no sign of ceding ground on any specific issues.
"I am open to any idea, any proposal, any way we can get the economy growing faster so that people who need work can find it faster, " Obama said.


____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
zdran
08 Ное 2010 23:03
Мнения: 5,272
От: Saint Kitts and Nevis
А бе както казваше един приятел, ние професията не сме сбъркали, ама държавата....
Lord Voldemort
08 Ное 2010 23:04
Мнения: 2,756
От: Holy See (Vatican City State)
Manrico


08.11.2010 г. 21:24:57
Едно общество оправдава съществуването си само, ако е в състояние да произвежда и издържа интелектуалци в излишък. Иначе, няма смисъл от общество.
Ся разбрах що е то общество. То било нещо с основен смисъл и задача да издържа дембелхане
Което потвърждава моето убеждение че интеуектуалецо е като кърлежо. И той така си вика : Ако едно животно не мое да ми служи за кръвен донор - какъв смисъл да го има ?
KDS
08 Ное 2010 23:09
Мнения: 473
От: Bulgaria
Кайли, благодаря.
Друг, също.
Но не забравяйте, че 15% от населението на САЩ са били, са и ще си останат аутсайдери, независимо от републиканци и демократи, независимо от идеологията на управляващите и техните политики.
Бедни и безработни има и ще има във всяка държава, в частност, нереализирани специалисти. В по-бедните страни те ще са повече (там където, за разлика от Дания, където държавата осигурява работа на 24% от работната сила, държавите не могат да осигурят работни места.)
Моят извод: човек трябва преди всичко да разчита на себе си и своите близки за подготовката и реализацията си в този конкурентен свят. Така както се грижи и за здравето си, и за личното си щастие.
kaily
08 Ное 2010 23:24
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Държавата е затова да обслужва обществото! Тук от 20 години манипулации сте забравили предназначението на държавата, обаче Меркел вдигна немската икономика, Саркози говори за работни места, в САЩ това е основният лайтмотив.
Държавата създава работни места, прави политики, с които да подобри климата за създаване на работни места от бизнесмените, грижи се за образованието и здравеопазването на населението.
Иначе защо изобщо съществува?
Не ви ли прави впечатление, че най-развитите страни - скандинавските , са с най-силно застъпени политики по отношение на работните места, здравето и образованието?
Та, ако искаш - единствео и борба на демагогията, ако ли не - друго..

Няма развита държава , която да не го прави на практика, която не го прави, е в положението на България.
Просто са ви затворили очите същите ония, които след 10-и ограбиха цялото национално богатство и създадоха разграден двор и масово внушение, че държавата само вика дай, а като и искаш нещо, незабавно отвръщаха , че времето на социализма отдавна свърши.
И така държавата се научи само да взима и нищо да не дава, а тогава това се нарича обикновен паразит.
Функцията на държавата е да се грижи за населението и една от основните и функции е да създава работни места - за да могат хората да работят, да си плащат данъците и тя да е богата.
Работните места не падат от небето, а ако падат оттам, откъде накъде да плащам данъци на държавата? Ще ги плащам на Господа, който ми сваля работата.
И колкото и да разчиташ на себе си, пролетта на 1 обява за работа кандидатстваха максимум 270 човека, а прези седмица видях за 1 работа с р.заплата 600-1000 лева, точно така беше отбелязана - бяха кандидатствали 1930 човека - до момента, в който я погледнах.
Ще разчиташ на себе си, при условие че някой преди това е създал климата в твоя полза, създал е работни места.
А в България няма икономика, няма работни места и безработицата е минимум 50%.

____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Cruella de Vil
08 Ное 2010 23:28
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Кайли,
От това, което си копирала става ясно, че Обама няма никаква идея как да създаде нови работни места. Изливането на пари в икономиката за сметка на увеличаване на дефицита създава временна заетост, която приключва със свършването на парите.
А ти да имаш някакви конкретни предложения как точно да стане това за България?
kaily
08 Ное 2010 23:32
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Круела, това, което съм дала, го намерих на 4-и того месец по повод спора ми с Брайтман, който се проведе на 4-и того месец.
И докато споряхме с него, тоя текст ми мина пред очите, затова го копирах, щото се случваше едновременно да спорим с Брайтман, който твърди, че държавата и бизнесът не създават работни места, а господ, чудото свише и черната магия ги създават. И Обама да се тюхка как да създаде работни места.
Така че с тоя текст просто подкрепям тезата си, че именно държавата се грижи за създаване на работни места.
А как се грижи, ще намериш какво прави Меркел, щото там безработицата е най-ниската от 20 години насам, а не САЩ, където са тръгнали да въртят нова спирала на кризата от толкова умения.

____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Dinain
08 Ное 2010 23:33
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Естествено се нареждам в редицата на Круелка и Манерко
Оставете го манерку, той е бита карта.
А че държавата трябва да има държавни политики за създаване на работни места и за производство на кадри, нужни на икономиката, това само Туткалчев, Бенедикта и Каролев не знаят.

Кайле, утрепА ме, я помисли пак кой е битата карта.
Тука прозира мисленето, че държавата трябва да създаде 100 работни места за филолози, защото някой университет е решил да пусне на пазара, примерно, 100 филолози. Коментарът ми: ха-ха. Решението: да се орежат още субсидиите, така че университетите да разчитат повече на таксите и да по-съобразени с пазара.
Баси, имам познати, завършиха екология. След дипломирането - изненада - работа нема. И се хванаха в семейната фирма за дограми. Кайле?
Dinain
08 Ное 2010 23:35
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Сори, ако имаш дете и финансови затруднения, ама си има приказка - кой за каквото е учил.
kaily
08 Ное 2010 23:35
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Динайчо, с теб немам намерение изобщо да се разправям.
Отсега и вовеки и веков - прав си за всичко.
Считай, че давам потвърждение на всяка твоя реплика. И не се занимавай повече с мен.

____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Cruella de Vil
08 Ное 2010 23:36
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Моят извод: човек трябва преди всичко да разчита на себе си и своите близки за подготовката и реализацията си в този конкурентен свят. Така както се грижи и за здравето си, и за личното си щастие.

Добре дошъл в отбора на егоистите!
kaily
08 Ное 2010 23:42
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Между здрав егоизъм и болезнен извратен егоизъм има огромна разлика.
При здравия егоизъм се налага да се грижиш за другите, за да си добре и ти. При нездравия егоизъм градиш палат за чудо и приказ насред полето без канализация, водопровод и асфалтов път, защото те са инфраструктура, а тя не е твоя работа.
Вследствие на което имаш дворец, а пиеш вода от кладенеца, имаш бентли, а караш по коларски път.
Има някаква мяра, то е като детска люлка, от едната страна дете, от другата дете, обаче трябва да създават и губят баланс всеки път, за да се люлеят.
Ако едното е все горе, щото е постигнало всичко, а другото все долу, щото е некадърно да речем, няма люлеене.
Круела, що не вземеш да прочетеш малко макроикономика, всичките ти разсъждения произлизат от елементарно непознаване на елементарни икономически и социални процеси.

____________________________________
ИСКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Die Hexe
08 Ное 2010 23:46
Мнения: 7,841
От: Bulgaria
kaily,
(само се поправи за Туткалчев, моля!)
Преди време мой колега, който работи в Щатите, се удивляваше как така в Европа имало по няколко месеца майчинство (на 90-100% от заплатата) и едва ли не, това било подарък от държавата за хората. Не се стърпях и му казах, че са му извратили мисленето. Тези пари са дадени на държавата (към осигуровките) и жените просто си ги използват. Те са си изработени. Той се замисли силно, но не знам дали осъзна, че съзнателно му се набива в главата как той е длъжен, но държавата никога не е длъжна. Наблюдавам и тука подобно поведение. Държавата е нещо, което си го има ей така, то функция и задължения няма. А защо изобщо се е наложила тази организация? За да изпълнява определени функции!
Добави мнение   Мнения:235 Предишна Страница 2 от 12 1 2 3 4 Следваща »