Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Гейове от вси страни…
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:209 « Предишна Страница 8 от 11 6 7 8 9 10 Следваща »
Сократ-май
19 Юни 2012 18:06
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Шадоуин,
Ето моята лична позиция.
Нека хомосексуалистите свободно упражняват своя сексуален избор.
Нека да не крият какви са и да не бъдат преследвани за това.
НО
Да не влияят по никакъв начин върху оформящата се сексуална ориентация на децата и подрастващите.
Да не ни пробутват псевдонаучни доводи, отричащи ролята на психологията и общуването при възникването на сексуалната ориентация. В края на краищата ние, не-гейовете, също имаме известна гордост и се обиждаме, когато ни правят на глупаци.
Сократ-май
19 Юни 2012 18:07
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Контеса,
Само?!?!?!
Don
19 Юни 2012 18:08
Мнения: 19,057
От: Bulgaria

Дете, израснало в толкова перверзна среда, неминуемо ще формира у себе си превратна представа за сексуалния живот. И когато хормоните го обсебят, то ще се почувства угнетено от съзнанието, че неговия хормонален баланс не съответства на поведението, което двамата мъжеложци са формирали у него.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Don
gazov_posrednik
19 Юни 2012 18:31
Мнения: 1,733
От: Austria
Дърво, което не дава плод - отсича се!
П.П. Самата Природа се е погрижила за това!
Pisi Misi
19 Юни 2012 18:43
Мнения: 4,602
От: Bulgaria
За какво се борим ли? Ето един пример: браковете. Не ми е за церемонията в църква, която ме анатемосва профилактично, нито за кичозния селски събор, в какъвто почти неизбежо се превръщат сватбите. Не. Никой ли не включва, че от брака произтичат други права: общи финанси, семейни кредити, по-ниски данъци при онаследяване, споделяне на социални придобивки


Е, това все ще го уредите в някое законче, за което да лобирате. Но думата брак, няма как да ви я присъдят. Нито пък думата съпрузи. Ще трябва да се измислят нови думички, но и за това ще помогнем. Само деца не искайте, освен ако не си ги направите сами.
Dart Dorvalla
19 Юни 2012 19:02
Мнения: 1,246
От: Bulgaria
предпочитате детето да израстне в патологична среда БЕЗ родители в домовете и/или да сменя като носни кърпички приемните родители, От колкото да израстне в нормална среда с родители, които ще му дадат любов и т.н., стая, компютър, вещи, които да са си негови, джобни и т.н. и т.н.

Ама така сте - религиозните фанатици - вярата ви пречи да оценявате трезво нещата.


Патологичната среда е с извратени родители, драги "родителю". Извратени родители са онези, в които нормалните сетива са изчезнали, или подтиснати до неузнаваемост. Децатата без родители не са сред най-добрата здравословна психична практика, но не са заобиколени, или под опеката, на извратеняци. Извратеняците са патология! Да повторя: Извратеняците са патология!Те имат нарушени/невъзстановими сексуални функции и прояви. Няма 1/2 педал! Няма как да научиш някого какво е свое дете ако задоволяваш нечий извратеняшки мозък със собствения си калник. Няма как да разбираш какво е друг пол след като сетивата ти са в пърдялника. Туй са най-гнусните извратняци. И претендират да унижават нормалните. "Трезвеник".
Dart Dorvalla
19 Юни 2012 19:04
Мнения: 1,246
От: Bulgaria
Изпреварили са ме.
Contessa32
19 Юни 2012 19:14
Мнения: 449
От: Bulgaria
.
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Contessa32
Сократ-май
19 Юни 2012 19:18
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Съжалявам, Контеса, спорът е безсмислен.
На боклука изхвръкна цялата сексуална психология от Фройд до Кинси.
Devil
19 Юни 2012 19:19
Мнения: 3,559
От: Bulgaria
Деликатна и тежка тема. Не съм съгласен със статията, защото лъха примитивизъм от нея. Педерастите и лесбийките се чувстват добре и щастливи със сексуалните си предпочитания. Те са хора и ако не нарушават законите и моралните норми, за мене няма проблем. Това са хора, които години наред са били преследвани, затваряни, осъждани като престъпници, убивани. Затова е нормално сега да се радват и да празнуват възможността свободно да изразят своята сексуална ориентация. В Сан Франциско има голям квартал на педерастите, наречен Кастро. В центъра на Кастро има огромен пилон, на върха на който се вее педерасткия флаг. Да се дразниш от него, от пищния парад и от лепенките с флага на задното стъкло на колите означава, че не си толерантен и че не приемаш различните от тебе хора. През 1978 г. един Бойко Ламбовски влезе в кметството на Сан Франциско и застреля кмета и един общински съветник-педераст, защото не беше съгласен със сексуалната ориентация на съветника и покрепата на кмета за педерастите и лесбийките. Убийството е престъпление за разлика от сексуалната ориентация. Големият проблем за мене е отлеждането на деца в семейства на педерасти и лесбийки, защото те все повече искат и имат деца. Последното отношение на президента Обама и американския посланик в България към педерастите и техните бракове не е израз на отношение към проблема, а израз на купуване на гласове. Подло, нечестно, престъпно. Поредното доказателство, че демокрацията е пълна порнография. Използването на думата суфикс от авора говори за неговата грамотност и непознаването на българския език. Жалко. Един виц: В парка към майка с бебе се приближава една възрастна жена и казва: Ау, какво хубаво бебенце! Какво е - момченце или момиченце? Майката отговаря: Още не се знае. Като порасне, то само ще си избере.
Devil
19 Юни 2012 19:31
Мнения: 3,559
От: Bulgaria
По-добре честен и кадърен премиер-педераст, отколкото корумпиран и некадърен премиер-мъжкар.
Pisi Misi
19 Юни 2012 19:31
Мнения: 4,602
От: Bulgaria
Деликатна и тежка тема. Не съм съгласен със статията, защото лъха примитивизъм от нея. Педерастите и лесбийките се чувстват добре и щастливи със сексуалните си предпочитания. Те са хора и ако не нарушават законите и моралните норми, за мене няма проблем.


Никой не ги осъжда, че се чувстват добре. Никой не ги обвинява, че нарушават закон. Защото в България няма закон, че хомесексуалността е подсъдима.. Що се отнася до морала - там нещата са различни. Няма как хомосексуалистите да се сърдят на Църквата. Тя спазва строго канона си и не може да го промени заради никого. Целта на Църквата е да пази Божият закон. Толкова. На когото не му харесва, негов проблем.
Също така лично аз не отричам, че хомосексуалните обичат децата. Но има много начини да покажеш любов към дете, не само като го отгледаш. А един от начините е да не го караш да живее с семейство, което е отклонение от нормата. Така му спестяваш куп притеснения, огорчения и драми.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Pisi Misi
Siol En
19 Юни 2012 19:36
Мнения: 1,171
От: Bulgaria
Човек има два съдника - Бог и/или Обществото.
ginger_g
19 Юни 2012 19:47
Мнения: 322
От: Bulgaria
Поздравления за статията!
Денеб, Айсблок,
Аз съм достатъчно толерантна към различни религии, сексуалности, футболни принадлежности и прочее....
Но , когато започва някой да ми скача по главата :" виж ме, виж ме" и да ме обвинява несправедливо в "различност" и да ми се хили насреща, е тогава настръхвам и налитам на бой!!!
След като си се обичат, да си се взимат, ама да не ми разправят как имали право да гледат деца. Децата са поддатливи на влияния и би следвало да разберат какви искат да са /цитирам предходния коментар/, като порастнат. Не да им се набива в главата :" това е нормално, а пък другото - не е"
Трябва да бъдат възпитавани да не бъдат престъпници, да са широко скроени, да са възпитани и позитивни. Нищо повече
len
19 Юни 2012 19:53
Мнения: 5,045
От: Bulgaria
Айсблок

Прекрасно казано! Абе аз много пъти писах по тая тема, че "педерас/т“ е вид характер...
дъртреалист
19 Юни 2012 20:10
Мнения: 11,678
От: Bulgaria
а израз на купуване на гласове

Дали?
На мен насаждането на хомофилията ми звучи доста синхронно с атаката срещу християнството.
По-скоро е част от мащабна акция за принизяване на традиционните ценности и норми, които пречат на тоталната власт...
len
19 Юни 2012 20:11
Мнения: 5,045
От: Bulgaria
Вишински, добри мисли по темата, ама баш пример с избраното племе... Че те точно са тези, които насърчават педерастията по света.
дъртреалист
19 Юни 2012 20:30
Мнения: 11,678
От: Bulgaria
Контеса - разбирач!
Продължението на рода много малко зависи от социалните закачки, физиологията е на милиони години, социални гевезелъци - от няколко десетки хиляди.
1/3 от мозъка е обоняние. Като те лъхне оня ми ти феромон и ставаш като автомат.
Освен теоретично го знам и практически. Имах, хм..., късмета да го преживея.
..
Мисълта ми беше, че прекалено се диаболизира едно нормално състояние, аберация в рамките на 5%.
Все едно да се преследват рижавите, които са още по-редки.
Прочее, сексуалната игра става в главата.
Тя се "въобразява". Дали си сам, с човек от другия пол или от същия са ... подробности.
Проблемът възниква от това, че едно отклонение се натрапва като норма.
Наместо да си стои кротко в ъгъла каквото си е - отклонение.

Сократ-май
19 Юни 2012 20:54
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Лен,
Насърчават - ама при другите. Както и много други неща.
При тях - не!
Dart Dorvalla
19 Юни 2012 21:04
Мнения: 1,246
От: Bulgaria
Контеса, Натисни тук

Добави мнение   Мнения:209 « Предишна Страница 8 от 11 6 7 8 9 10 Следваща »