Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Мариус и световната душа
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:151 « Предишна Страница 6 от 8 4 5 6 7 8 Следваща
Д-р Тормозчиян
18 Фев 2014 18:28
Мнения: 8,152
От: Botswana
Какво общо има това с темата


Темата е за инфантилността, глупостта и лицемерието, а споменатите две особи са илюстративни примери за носители на подобни качества. Това е общото и то е очевидно.
Извъртането на темата към възпитателния ефект върху децата, така че да избягаме от същността на въпроса и същевременно да бъдем в удобна позиция да разкажем какви добри родители сме ние и колко лоши са европейските ценности, е крайно елементарна, банална и досадна манипулация.
Д-р Тормозчиян
18 Фев 2014 18:32
Мнения: 8,152
От: Botswana
Може на детето и да не му е писано за се сблъска с жестокостта.


Къде това, в България? Със сигурност още в детската градина ще се сблъска с нея, при това по много драстичен начин.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Д-р Тормозчиян
Krydderi
18 Фев 2014 19:24
Мнения: 2,761
От: Bulgaria
Д-р Тормозчиян
Между другото, шефът на зоопарка беше аргументирал добре необходимостта от премахването на Мариус, но пресата си е преса, из света обикаля само емоционалната част с кървавите снимки, другото е скука и не си заслужава превода, така и така тираж не вдига.
Интересно дали някои от защитниците на Мариус има кожено палтенце?
риболовец 5
18 Фев 2014 19:31
Мнения: 3,280
От: Bulgaria
Темата е за инфантилността, глупостта и лицемерието


Аз бих казал, че хора които не са в състояние да подредят страната си като добро място за живеене, нямат право да правят критични коментари за нравите на народ, който е направил Дания това което е. А там наистина е подредено място.
Калки
18 Фев 2014 19:42
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Между другото, шефът на зоопарка беше аргументирал добре необходимостта от премахването на Мариус,

Можеш ли да дадеш препратка на общодостъпен език ? Просто съм любопитен какви могат да бъдат тези аргументи.
Найти
18 Фев 2014 19:45
Мнения: 55
От: Bulgaria
Авторе, прав си донякъде. Само по принцип.
Но когато храня детето си пилешко, не коля пилето пред него. Нито агънцето.
Нито насъсквам ротвайлера си срещу бездомни котки, за да се направя на мъж пред сина си, например.
Тя е наясно, на 8 години е. Знае, че котката ни лови мишки, виждала е.
Това е зоопарк, все пак, не кланица. Предполага се животните да са живи и да им се радваме, все пак.
Прекрасно е да покажем на децата как ненужното се зачерква ли?
Lillian
18 Фев 2014 19:46
Мнения: 3,710
От: Bulgaria
Генетичната непригодност не може и не трябва да е причина за убийство. Гладът и липсата на храна - да, но не и генетичната непригодност. А защо казвам "демонстративна"? Именно защото имаше много желаещи да отглеждат това животинче. Но им беше отказано - това не беше просто отказ, а демонстрация. Демонстрация на това, че трябва да започваме да приемаме "генетичната непригодност". Засега - на жирафче, но следващата крачка е много лесна.
Втората отвратителна страна беше публичната екзекуция. Все едно това е криминален престъпник. Това, че го направиха пред деца, с гордост записвайки и показвайки всичко. Това е възпитание на цяло поколение в нечувствителност, това е възпитание в размиване на границите между добро и зло



Как спокойно се правят на цивилизационно напреднали Богове,
генетична непригодност, видите ли!
всяко нещо иска мяра
да каниш деца, за да колиш пред тях когото й да е
по каквато й да е причина, е отвъд мярката
страшна нужда от нормалност и прибраност има
и няма нужда след всяко безобразие да идват думите
за да го обяснят, да го популяризират, да го направят уютно
безобразието си е безобразие!
Lillian
18 Фев 2014 19:47
Мнения: 3,710
От: Bulgaria
Между другото, шефът на зоопарка беше аргументирал добре необходимостта от премахването на Мариус,


а каква беше необходимостта да са там децата?
Калки
18 Фев 2014 19:51
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Но когато храня детето си пилешко, не коля пилето пред него.

Така или иначе, някой коли пилето, агнето, прасето и т.н. И този някой също е бил дете някога, нали ?
Замислих се - кога и как детето се превръща в работник в кланица ?
Калки
18 Фев 2014 19:56
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Продължих да се замислям.
Детето е някой, пред очите на когото не бива да колим пиле. Това - добре, съгласен съм, макар че живеещите на село, в непосредствена близост до пилетата и агнетата сигурно не мислят така.
Но - кога и как се преминава границата, от другата страна на която е същото това дете, току-що навършило 18 години, изпратено с автомат в ръка да убива хора (па било то и в изпълнение на хуманитарни мисии) ?
unperson
18 Фев 2014 19:56
Мнения: 6,088
От: Bulgaria
Извъртането на темата към възпитателния ефект върху децата, така че да избягаме от същността на въпроса


То това е същността на въпроса - какво може да предизвика всичко това в душичките им. Само веднъж съм бил в кланица - трябваше да взема говежди сърца за анализ в лабораторията. За беля минах точно покрай мястото където убиваха животните и споменът и досега ми създава дискомфорт. А ако беше дете на мое място?

Винаги съм пазил децата си от подобни гледки и мислех че всички родители го правят. Датчаните ме опровергаха.
Калки
18 Фев 2014 20:04
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
И последна част от замислянето.

Какво ли е отношението на противниците на колене на пилета пред детски очи към смъртното наказание ?
(за себе си веднага ще кажа - аз съм категорично против смъртното наказание)
Lillian
18 Фев 2014 20:05
Мнения: 3,710
От: Bulgaria
Но - кога и как се преминава границата, от другата страна на която е същото това дете, току-що навършило 18 години, изпратено с автомат в ръка да убива хора (па било то и в изпълнение на хуманитарни мисии) ?


това е продължението на безобразието,
но всъщност защо го укорявам
това е историята на човечеството - стари хора изпращат млади на смърт
безумие е, страшно е да си го помислиш - но е истина
и се чудя - защо аргументите за показното убийство на това жирафче
някои включват вече в европейските ценности?
кой се нуждае от подобно нещо?
постът ти просто ми даде една идея
Пенчо бре
18 Фев 2014 20:06
Мнения: 20,364
От: Bulgaria
mila zorina, в човешкия живот Продуцентът е върха на хранителната верига и въобще върха!
Калки
18 Фев 2014 20:09
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
и се чудя - защо аргументите за показното убийство на това жирафче
някои включват вече в европейските ценности?

Интересно нещо са европейските ценности. Защото в тях се включват както аргументите "за", така и аргументите "против", ако се замислиш.
Lillian
18 Фев 2014 20:13
Мнения: 3,710
От: Bulgaria
същевременно допускат държавата в която живеят да убива хиляди деца поради липса на лекарства , отказ от живото-поддържащи системи , операции и т.н... И същите, които реват за жирафчето не реват за тия деца - човешки същества , българчета


лозунги уважаеми
Един размишляващ
18 Фев 2014 20:15
Мнения: 7
От: Bulgaria
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Един размишляващ
Lillian
18 Фев 2014 20:17
Мнения: 3,710
От: Bulgaria
Интересно нещо са европейските ценности. Защото в тях се включват както аргументите "за", така и аргументите "против", ако се замислиш.


е добре ще кажа едно светотатство
изобщо не мисля, че такова нещо като европейска ценност съществува
измислено е само за удобство
също както със "системата " често обозначаваме хаоса
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Lillian
Калки
18 Фев 2014 20:25
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Lillian
18 Фев 2014 20:17
Добави мнение   Мнения:151 « Предишна Страница 6 от 8 4 5 6 7 8 Следваща