Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
А какво каза Пилджър за Ципрас и Варуфакис
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:71 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща
hamel
17 Юли 2015 00:01
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
постъпи със седемте си котки:
Имам три. Три сестри - Чеховски сюжет. Всяка сутрин, точно в 6 без десет, се събуждам и виждам две мяукащи котки. След полвин минута - стават три. Гледат ме право в очите и мяукат неудържимо. Няма значение кво съм сънувал
wreckage
17 Юли 2015 00:02
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Но имаше много убедителни картинки в една статия - верно, в некви шибани топологични пространства

има една техника на прехвърляне на изображения с помощта на 2 мрежи/grids, като параметрите на втората са много различни от тези на първата. Целата операция се нарича анаморфоза и е вършила работа на маса художници от ХолбайнНатисни тук до Дали, Ешер и т.н.

На мен въображаемият грид ми помага да визуализирам топологията в глъвътъ си
--------------
Имам три. Три сестри - Чеховски сюжет. Всяка сутрин, точно в 6 без десет, се събуждам и виждам две мяукащи котки. След полвин минута - стават три. Гледат ме право в очите и мяукат неудържимо. Няма значение кво съм сънувал

само един дебелак в момента. Некой път ще го постна в домашните любимци.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage
hamel
17 Юли 2015 00:09
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Некой път ще го постна в домашните любимци.
Избягвам да ги фотографирам. Некво суеверие. Оня ден си зех нов таблет, направих (без да искам) снимка на черната си котка - просто не я видях и сега ме е страх за нея.
wreckage
17 Юли 2015 00:11
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
дебелакът също е черен, но при добро осветление се вижда, че е ръждив.
Гео
17 Юли 2015 00:11
Мнения: 1,965
От: Bulgaria
Имам три. Три сестри - Чеховски сюжет.


Ееее, усложняваш.

Имам само финала на една приказка:

"Так и пошел король во главе процессии под роскошным балдахином, и все люди на улице и в окнах говорили:
- Ах, новый наряд короля бесподобен! А шлейф-то какой красивый. А камзол-то как чудно сидит!
Ни один человек не хотел признаться, что он ничего не видит, ведь это означало бы, что он либо глуп, либо не на своем месте сидит. Ни одно платье короля не вызывало еще такого восторга.
- Да ведь король голый! - сказал вдруг какой-то ребенок.
- Господи боже, послушайте-ка, что говорит невинный младенец! - сказал его отец.
И все стали шепотом передавать друг другу слова ребенка.
- Он голый! Вот ребенок говорит, что он голый!
- Он голый! - закричал наконец весь народ. И королю стало не по себе: ему казалось, что люди правы, но он думал про себя: “Надо же выдержать процессию до конца”.
И он выступал еще величавее, а камергеры шли за ним, неся шлейф, которого не было."
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Гео
wreckage
17 Юли 2015 00:13
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
По Андерсеново време медиите са били други.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage
hamel
17 Юли 2015 00:18
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
По Андерсеново време медиите са били други.
И Андерсен е бил друг
wreckage
17 Юли 2015 00:21
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
И Андерсен е бил друг

Андерсен - друг человека.
бонго-бонго
17 Юли 2015 00:23
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Варуфакис пропуска да спомене Социалдемократическата партия, която разцепи лейбъристкия вот и доведе до „Блеъризма“. Предлагайки на британският народ „презряната социалистическа промяна“, когато не им е дадена истинска възможност да доведат тази промяна, той се превръща в подражател на Блеър.


Днес се чудех кой е тоя Пилджър, а той се оказа левичарски идеолог като кукавелниците около Лилов, които през 1996 насред галопиращата инфлация дискутираха младия Маркс.
wreckage
17 Юли 2015 00:24
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Бонго, ние си приказваме за топология, котки и Андерсен.
hamel
17 Юли 2015 00:47
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Е, той милостиво ни осведоми за днешното си откритие
wreckage
17 Юли 2015 00:51
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Трябва да призная, че бонговата стрела ,заредена със Сащо Лилов лекамупръстготинбеше, почти ме устреля в сърдцето.
Ей на толкова I<--->I мина.
Гео
17 Юли 2015 01:18
Мнения: 1,965
От: Bulgaria
Днес се чудех кой е тоя Пилджър, а той се оказа левичарски идеолог


"Идите, идите, я подаю только по субботам."

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Гео
atlantis
17 Юли 2015 07:47
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
а той се оказа левичарски идеолог като кукавелниците около Лилов


Какво те боде толкова лявото? Почвам да мисля, че си си ампутирал левия крак и ръка. И си без ляво око и ухо.
Няма нищо по-лошо на този свят от умен, лош и алчен човек. Не казвам, че ти си. Поне второто и третото, но повечето ми познати от дясно или са като горе посочените, или глупави и алчни. Малцина са умни и добри, но те са хора, които не харесват тоталитарните режими и кой знае защо ги свързват само с лявото.
А ляво има от около стоипедесетина години и това в исторически план дори още не е истински зародиш. Тоталитаризъм има от как свят светува, а демокрацията е под форма на него. Демоса овластява някой, който да го мачка за сметка на група олигарси.

За Ципрас какво ли не се изговори. Но да си припомним народната мъдрост - едно е да искаш, друго е да можеш и трето и четвърто е да го направиш.
Видимо Ципрас е ляв, но не комунист, както се изокаха нашенските десни, хеле пък Хампарцумян. Това самозабравило се нищо изкара Гърция направо в комунизъм и ни поучи колко лош е той.
Калки
17 Юли 2015 08:49
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Днес се чудех кой е тоя Пилджър, а той се оказа левичарски идеолог

Тъкмо затова статията му ми се строи интересна - една оценка за Ципрас и Варуфакис от леви позиции. Явно неудобна, след като мохабетът бе изместен към котки и андерсени.
hamel
17 Юли 2015 09:04
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Явно неудобна, след като мохабетът бе изместен към котки и андерсени.
Ми айде да се върнем Янис Варуфакис: Гледат те в очите и ти казват: „Прав си, но ние ще те смачкаме“
Калки
17 Юли 2015 09:26
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Не усещаш ли, че е малко тъпо да излизаш с оправданията на един провалил се министър ?
Сега може да си приказва каквото му хрумне, не струва и пет стинки.
hamel
17 Юли 2015 09:53
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Не, не усещам нито за малко, нито за много тъпо. Привеждам интервюто, заради непосредствените впечатления на Варуфакис, неща, които Пилджър няма откъде да знае. Но намирам за тъпо, да постнеш нещо и да очакваш, че няма да го прочетем. Казах ти, че лично аз не съм се впечатлявал нито от Ципрас, нито от Варуфакис, а от гърците. И Пилджър казва същото, ако се замислиш. Онова, което препостнах го доказва. Ти ме обяви за индоктриниран - демек с интелектуални дефекти. При това без да приведеш някакво доказателство - логическа грешка, излъгал съм, или нещо такова. Това също е тъпо. Но си в правото си да смяташ, каквото искаш. Но, аз, какво повече да обсъждам? Да почна да се карам с теб?
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: hamel
Meto ot Interneto
17 Юли 2015 10:08
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Днес някой цитира какво бил казал Пилджър за Шойбле, та затова ви обръщам внимание на това мнение на Пилджър. Не съм съгласен с някои негови твърдения, но в по-голямата част оценката му съвпада с моята (писал съм го). За отбелязване е и колко днешният цитат за Шойбле е изваден от контекста.

Аз цитирах Пилджър, под статия за Шойбле. Цитатът за Шойбле е даден в коментар по статия за Шойбле и становището на Шойбле за гръцкия дълг. Конкретният контекст беше изцяло шойблев.
Калки
17 Юли 2015 10:09
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Ти ме обяви за индоктриниран - демек с интелектуални дефекти.

Не.
Индоктриниран означава човек, който е приел определена позиция (учение, доктрина) за вярна и а) приема безкритично всичко в нейна подкрепа и б) отхвърля инстинктивно всичко, което й притиворечи.

В случая - ти си взел присърце една позиция и затова вярваш безусловно на Варуфакис, но за мен той не е нито авторитет, нито дори достоверен източник.

А за статията на Пилджър - там има един абзац, предпоследният :
"Водещите фигури на Сириза са добре представени; те водят не към съпротива, за която обикновеният човек копнее (както и гръцкия електорат така смело демонстрира) , но към „по-добри условия“ на корумпираното статукво, което държи в капан и наказва бедните. Когато е съединено с „политика на идентичността“ и нейната коварна обърканост, последствията са не опълчване, а подлизурство."
който много съвпада с моето виждане.
Добави мнение   Мнения:71 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща