Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Мистериите около полет MH17 part II ...
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:1740 « Предишна Страница 36 от 87 34 35 36 37 38 Следваща »
Iezuit
07 Мар 2016 14:55
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Хм, тези юнаци от bellingcat не ги ли обсъждахме преди около два месеца като некомпетентни в това, за което претендират? Или трябва периодично да се напомня за тях? Примерно със същата честота, с която се напомня за хибридната война, водена от Русия

Да, обсъждахте ги - бяхте останал с погрешното впечатление, че са некомпетентни.
Да, трябва периодично да се напомня, че на извършителите няма да им се размине.
ddantgwyn
07 Мар 2016 15:04
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Iezuit
07 Мар 2016 14:55
„Хм, тези юнаци от bellingcat не ги ли обсъждахме преди около два месеца като некомпетентни в това, за което претендират? Или трябва периодично да се напомня за тях? Примерно със същата честота, с която се напомня за хибридната война, водена от Русия“

Да, обсъждахте ги - бяхте останал с погрешното впечатление, че са некомпетентни.

Да, трябва периодично да се напомня, че на извършителите няма да им се размине.

Хм, неразбралият пак сте вие -- в тяхната компетентност се съмняваше човек, чиято компетентност не посмяхте тогава да коментирате. Просто се измъкнахте по допирателната.

Колкото до напомнянето -- напомняйте, ваше право е. Аз също ще се обаждам след вашите напомняния с моите напомняния. Просто да не се забравя.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ddantgwyn
Iezuit
07 Мар 2016 15:49
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Аз също ще се обаждам след вашите напомняния


Обаждайте се, точно това се очаква от вас като създател на темата! Тя трябва да се поддържа функционираща - извършителите трябва да си получат заслуженото.
Паскалин
07 Мар 2016 16:15
Мнения: 1,517
От: Canada
...извършителите трябва да си получат заслуженото.
Каква трогателна наивност!
Самолетът бе свален за да бъде набедена една определена страна и тя да си получи планираното.
Жертвите и извършителите не са от значение в случая. Те са просто част от схемата и толкова.
Doziris1
07 Мар 2016 16:28
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Exposed: Russian Blogger Cuts British Online Investigators Down to Size

http://sputniknews.com/europe/20150601/1022820260.html

Някой да обясни защо трябва да се вярва изобщо на Bellingcat? Помня, че в "Дневник" даже бяха нарекли бълнуванията им "доклад". А той официалният доклад е красноречив:

The Separatists’ capacity and potential

The AIVD’s information indicates that the Separatists were procuring an increasing number of
weapons in the months prior to the crash. Furthermore, a connection could be made between the
intensification of the fight against the Separatists by the Ukrainian armed forces. In April 2014, the
Ukrainian government launched its so-called anti-terrorism operation in Eastern Ukraine, aimed at
isolating the Separatists. From May onwards, the Ukrainian armed forces increased their air operations.
The Separatists gradually obtained more and better weapons with greater potential.
The AIVD was aware that the Separatists, in addition to a broad range of artillery (eg machine guns),
light anti-aircraft artillery (e.g. rocket launchers), anti-tank weapons and tanks, also possessed
MANPADS and possibly short-range vehicle-borne anti-aircraft systems. Both types of systems are
considered surface-to-air missiles (SAMs). Due to their limited range, the aforementioned weapons do
not constitute a danger to civil aviation at cruising altitude.
On 16 July, the AIVD received a report from a reliable source that stated that there was no information
that indicated that the Separatists possessed a medium-range SAM system. This comment was made
in view of the circumstances related to the Ukrainian armed forces’ Antonov being shot down on 14
July 2014 in Eastern Ukraine.
The AIVD did not have any information that indicated that the Separatists possessed an operational, powerful anti-aircraft system such as a Buk system, also called an SA-11, prior to the crash of flight MH17.

...

On 29 June 2014, the Separatists captured a Ukrainian armed forces military base in Donetsk. At this
base, there were Buk missile systems. These are powerful anti-aircraft systems. This development
was reported extensively in the media prior to the crash. The MIVD also received intelligence
information on the subject, on 30 June and 3 July 2014 as well as on other dates. During the course
of July, several reliable sources indicated that the systems that were at the military base were not operational. Therefore, they could not be used by the Separatists.


http://english.ctivd.nl/latest/news/2015/10/13/index
Редактирано: 6 пъти. Последна промяна от: Doziris1
Iezuit
07 Мар 2016 16:46
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Да, това го дискутирахме 2 страници назад. И?
Doziris1
07 Мар 2016 16:50
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Да, това го дискутирахме 2 страници назад. И?


И сепаратистите не са свалили самолета. Освен ако не са построили един "БУК" на място.
Iezuit
07 Мар 2016 17:11
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
И сепаратистите не са свалили самолета.

Беше ви обяснено колко много сте се объркал в това си... хм... умозаключение.
Doziris1
07 Мар 2016 17:17
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Беше ви обяснено колко много сте се объркал в това си... хм... умозаключение.


На мен? Нищо подобно. Никой не ми е обяснявал каквото и да било.
Iezuit
07 Мар 2016 17:27
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
На мен? Нищо подобно. Никой не ми е обяснявал каквото и да било.


Нима?

Doziris1
21 Фев 2016 12:00

Смятам, че е красноречиво.



rki
21 Фев 2016 12:09


Смятам, че е красноречиво.

зависи за какво.
красноречиво е, че към момента на трагедията, холандското разузнаване не е разполагало с данни, че на разположение на сепаратистите е имало изправна система бук.
това по никакъв начин не води до извод, че те (сепаратистите) не са имали такава изправна система и че няма данни добити впоследствие (след трагедията) за наличието на такава система и участието и в свалянето на МН17.


Опреснете си паметта. Все пак това сте го писал преди само две седмици.

Това, че холандското разузнаване към момента на трагедията не е имало данни за наличие на Бук у сепаратистите, не значи че са нямали и не ги оневинява. За втори път ви се обяснява. Надявам се вече да го запаметите.
Doziris1
07 Мар 2016 17:35
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Това, че холандското разузнаване към момента на трагедията не е имало данни за наличие на Бук у сепаратистите, не значи че са нямали и не ги оневинява. За втори път ви се обяснява. Надявам се вече да го запаметите.


Отново не ми се обяснява. Това че разузнаването нито е имало данни, нито в настоящия момент има, означава едно единствено нещо - с такава система сепаратистите не са разполагали! Днес може вече да разполагат, не знам. Щом хора с достъп до сателитни снимки и вътрешна информация не могат да открият доказателство, значи такова няма. Елементарно е. Разбирам, че не ти е приятно, защото много ти се иска да са виновни Путин и Русия, обаче ще се наложи да се примириш, или да продължаваш да тропаш с краче.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Doziris1
Iezuit
07 Мар 2016 17:54
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Отново не ми се обяснява.


Обяснено ви беше, просто не сте разбрал.
Doziris1
07 Мар 2016 18:02
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Предполагам, че превръщането на това твърдение в истина е в пряка зависимост с броя на повторенията му.
67AF
07 Мар 2016 18:10
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Това, че холандското разузнаване към момента на трагедията не е имало данни за наличие на Бук у сепаратистите, не значи че са нямали и не ги оневинява. За втори път ви се обяснява. Надявам се вече да го запаметите.

Дозирис, чети го така:
Холандските клюкарки към момента на трагедията нямат данни за наличието на сестра у сепаратиста, но това не значи, че сепаратистът няма такава и не го освобождава от доказателство, че такава сестра не съществува.
Доказването на несъществуването на нещо е жизнерадостна задача, може да продължи десетилетия, докато и последният роден забрави за някакъв Боинг в някаква воюваща страна, дето бил пуснат да мине на кофти място... Което е и целта на занятието за доста народ.
Doziris1
07 Мар 2016 18:15
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Кофтито е, че даже и така да го чета, сепаратистите пак са невинни , докато не бъде доказано обратното. А то явно скоро няма да бъде доказано. Нима някой мисли, че ако САЩ, Украйна и Австралия имаха неопровержими доказателства, биха ги пазили в тайна, за да спасят реномето на Путин?
Гришо
07 Мар 2016 18:25
Мнения: 420
От: Bulgaria
Абе, кво стана с капитан Волошин? А с испанския диспечер? За полуразложените трупове няма да питам, че иде време за вечеря.
67AF
07 Мар 2016 18:31
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Гришо
07 Мар 2016 18:25
Мнения: 316
От: Bulgaria
Скрий: Име,IP
Абе, кво стана с капитан Волошин? А с испанския диспечер? За полуразложените трупове няма да питам, че иде време за вечеря.

Капитан Волошин следваше инструкциите на испанския диспечер и отнесе труповете, качени на БУК-а в неизвестно направление, колко пъти да ти се обяснява!
Iezuit
07 Мар 2016 18:37
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Доказването на несъществуването на нещо е жизнерадостна задача, може да продължи десетилетия, докато и последният роден забрави за някакъв Боинг в някаква воюваща страна, дето бил пуснат да мине на кофти място...


Доказването на съществуването се очаква къде средата на тази година. Криминалният доклад ще бъде готов тогава. На гиркиновците и цялата останала престъпна отпускарска сган може да им се иска да се проточи години, но няма да имат този късмет.
onzi
07 Мар 2016 18:39
Мнения: 9,528
От: Bulgaria
Това, че холандското разузнаване към момента на трагедията не е имало данни за наличие на Бук у сепаратистите, не значи че са нямали и не ги оневинява.
напротив, значи - че са нямали, и ги оневинява. нямане не се доказва, доказва се наличие. не могат да докажат наличие = нямане. точка.

щото иначе става нещо такова:
Това, че холандското разузнаване към момента на трагедията не е имало данни за наличие на Бук у йезуита, не значи че е нямал и не го оневинява.
иначе казано - колкото ти имаш бук и си свалил самолета, толко и сепарите
Гришо
07 Мар 2016 20:15
Мнения: 420
От: Bulgaria
нямане не се доказва, доказва се наличие. не могат да докажат наличие = нямане. точка.


Там е работата, че могат и го правят. Засега неправителствени организации като Белингкат. Но холяндската прокуратура внимателно следи до какви доказателства стигат те. Всъщност, не е задължително да се докаже, че сепаратистите са разполагали със ЗРК "БУК". Достатъчно е да се докаже, че свалилият самолета БУК е руски и принадлежи на редовната руска армия. За което има немалко доказателства вече.

С една дума, Путин има избор - да свърши като Милошевич или като Кадафи.
Добави мнение   Мнения:1740 « Предишна Страница 36 от 87 34 35 36 37 38 Следваща »