Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Ден на победната лъжа
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:441 « Предишна Страница 19 от 22 17 18 19 20 21 Следваща »
Овчаря
13 Май 2016 14:25
Мнения: 9,787
От: Bulgaria
tibi
13 Май 2016 14:36
Мнения: 1,119
От: Bulgaria
Асол
По горе с гордост заявява, че закичила портрета на дядо си с георгиевска ленточка. Мила ми социалдемократке, ми ако не знаеш,че с това накичване дядото ще се обърна в гроба с тази награда.
Чети бе девойко,научи, че през тази отечествена война с тази колорадска лентичка накичени са били онези от армията на ген Власов и противниците на Червената армия. Всеки фронтовак, завърнал се след 1945 накичен с тази оражанжево-черна лентичка бил разстрелван като изменник.
Просвети се по въпроса, отдели от активността си тук за да се просветиш. Тогава реши дали дядо ти е трябвало да го накичиш със знак,който никога не го е носил /Или може би го е носил?/
котарак
13 Май 2016 14:44
Мнения: 4,526
От: Bulgaria
===
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: котарак
котарак
13 Май 2016 14:49
Мнения: 4,526
От: Bulgaria
===
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: котарак
tibi
13 Май 2016 15:03
Мнения: 1,119
От: Bulgaria
В Москве презентовали аромат Leaders number one, на который его создателей вдохновил сам президент России Владимир Путин. Туалетная вода выпущена лимитированным изданием, и стоит около 6 тысяч рублей за флакон 100 мл.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: tibi
Асол
13 Май 2016 15:15
Мнения: 47,690
От: Bulgaria
Препоръчителят, айде да се запознаеш с историята на георгиевските ленти и да не ми даваш съвети и акъл. Става ли?

Оф топик!
Гледай да участваш под темите поне с по един ник на ден. Ако си забравил, преди време четири от тях бяха осветени в Помощ
Manrico
13 Май 2016 15:17
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Все результаты, излагаемые в книге, получены недавно, являются новыми и публикуются впервые. Новая Хронология бросает новый и неожиданный свет на замечательные произведения Шекспира. Оказывается, такие знаменитые пьесы, как «Гамлет», «Король Лир», «Макбет», «Тимон Афинский», «Генрих VIII», «Тит Андроник», основаны на реальных событиях XII–XVI веков, развернувшихся в Великой Империи. Принц Гамлет — оказывается отражением Андроника-Христа (Андрея Боголюбского) и Иоанна Крестителя; король Лир — отражением хана Ивана Грозного; король Макбет — это евангельский царь Ирод; Тимон Афинский — это Иуда Искариот; король Генрих VIII — это снова Иван Грозный; королева Анна Болейн — это Елена Волошанка = Есфирь.
Как отмечают авторы, реконструкция местами предположительна. В то же время авторы отвечают за точность и надежность вычисленных ими датировок.
tibi
13 Май 2016 15:22
Мнения: 1,119
От: Bulgaria
Оф топик!
Гледай да участваш под темите поне с по един ник на ден. Ако си забравил, преди време четири от тях бяха осветени в Помощ

????????
Моля, модераторът да се включи.
Асол
13 Май 2016 15:26
Мнения: 47,690
От: Bulgaria
Участието ти в темата е свързано с коментар по отношение на мой роднина. Прави си изводите
Сгугню
13 Май 2016 15:31
Мнения: 15,094
От: Rwanda
Участието ти в темата е свързано с коментар по отношение на мой роднина. Прави си изводите


Нищо подобно.
Свързано е с коментар по отношение твой коментар.
В който ти сама, без никой да ти дава зор, споменаваш въпросния роднина.
След което сега се възмущаваш че някой друг го споменава във връзка именно с твоя коментар.
А да се кротнеш малко, а?
67AF
13 Май 2016 16:15
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Сгугню
13 Май 2016 15:31
Мнения: 7,574
От: Rwanda
Участието ти в темата е свързано с коментар по отношение на мой роднина. Прави си изводите


Нищо подобно.
Свързано е с коментар по отношение твой коментар.
В който ти сама, без никой да ти дава зор, споменаваш въпросния роднина.
След което сега се възмущаваш че някой друг го споменава във връзка именно с твоя коментар.
А да се кротнеш малко, а?

Дааа, четенето с разбиране е труден занаят...
Значи, ако аз коментирам, че имам сестра и тя е готина, ти имаш право да речеш каквото си искаш по отношение на сестра ми, използвайки моя коментар като индулгенция, така ли? И аз ще трябва да се кротна малко?
Сгугню
13 Май 2016 16:26
Мнения: 15,094
От: Rwanda
Дааа, четенето с разбиране е труден занаят...
Значи, ако аз коментирам, че имам сестра и тя е готина, ти имаш право да речеш каквото си искаш по отношение на сестра ми, използвайки моя коментар като индулгенция, така ли? И аз ще трябва да се кротна малко?


Я вместо да ги плещиш на аба такива да вземеш да обясниш с какво коментарът на Тиби е бил обиден за дядото на Асол?
Щото ти е куцичка аналогията определено, тъй като не е никак съобразена с конкретиката на обстоятелствата.
bgman13
13 Май 2016 16:33
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
През Първата световна, САЩ влизат във войната, заради зверствата на германците, които набучвали със щиковете си малки деца. Медиите в САЩ разказавали някакви подобни истории.
И сега, кой крив, кой прав, вижте там, та се разберете американофилите и германофилите (няма да кажа "фашистофили" и "майданофили", защото фашисти никога не е имало нито в Германия, нито в Украйна). Т.е. разберете се, дали германците наистина са били такива изверги, та чак американците се включили във войната на страната на руската мечка, която постоянно буйнства нещо там; или пък американците и тогава, както и сега лъжат като Пинокио.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: bgman13
bgman13
13 Май 2016 16:40
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
Iezuit
13 Май 2016 11:42


Защото хем знаем, хем не измираме бързо.

Това не е проблем - проблемът е, че много си измисляте.


Измислих ли си, че в САЩ по време на Първата световна, медиите са разказвали, че германските войници набучват на щикове малки деца?
bgman13
13 Май 2016 16:45
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
Сгугню
13 Май 2016 11:10


а същевременно същите тия са изтрепали толкова много български народ (отнесен на глава от населението)?


А колко всъщност български народ са изтрепали?
И колко немски?


А що не ни кажеш ти? Та да знаем, дали да обвиняваме англоамериканските бомбардировчици, че са трепали повече мирни немски граждани от руснаците, или да обвиняваме англоамериканските бомбардировчици, че са трепали повече мирни българи на глава от населението, спрямо германското?

Така или иначе, все си вътре, така че кажи си от гледна точка на истината, а не от гледна точка на това, колко много искаш да изкараш, че единствените изверги са руснаците.
жоревец
13 Май 2016 16:56
Мнения: 1,217
От: Egypt
Асол
13 Май 2016 15:15
Мнения: 22,652
От: Bulgaria
Скрий: Име,IP
Препоръчителят, айде да се запознаеш с историята на георгиевските ленти и да не ми даваш съвети и акъл. Става ли?


То, что российское "гражданское общество", от лавочника до Президента, в преддверии Дня Победы начинает носиться с получившей церковное благословение ГЕОРГИЕВСКОЙ ленточкой, уже никого не удивляет. Почтительно принимают её и некоторые левые, лукаво переименовывая георгиевскую в ГВАРДЕЙСКУЮ. Даже ветераны Великой Отечественной "ведутся" на это. А уж потомки этих ветеранов лепят георгиевские ленточки куда ни попадя, ничего не ведая о их значении. Хотя в нашей современной истории были две гвардии: белая - с георгиевской лентой, красная - со ЗНАМЕНЕМ ПОБЕДЫ. Просто сегодня белогвардейцы и гитлеровские холуи - власовцы пытаются примазаться к Великой Красной Победе советского народа над немецко-фашистскими захватчиками.

Георгиевская лента не имеет никакого отношения к победителям в Великой Отечественной, никакого отношения к наградам СССР и солдатам РККА, ибо она крепилась к Ордену Святого Георгия, которым официально награждали в Российской империи. (Возродили эту награду уже в наши дни в РФ). А во время войны в СССР с 1943 года награждали Орденом Славы, у которого на орденской колодке ГВАРДЕЙСКАЯ ЛЕ-НТА, очень похожая на георгиевскую, но с отличиями, известными специалистам в области геральдики. Гвардейская лента была использована и в 1945 году на колодке медали "За Победу над Германией в Великой Отечественной войне".

Сама по себе георгиевская лента относится к побежденным в Великую Отечественную войну, к наградам созданного гитлеровцами Комитета Освобождения Народов России (КОНР) и солдатам РОА (армии Власова). Многие офицеры власовского воинства были кавалерами Ордена Святого Георгия. В том числе весьма одиозные личности. Ярый враг Советской власти генерал Петр Краснов, ставший начальником главка казачьих войск 3-го Рейха. Белый генерал, а затем группенфюрер СС Андрей Шкуро. Группенфюрер СС Рудольф Бангерский. Майор Александр Альбов, начальник отдела пропаганды штаба ВВС КОНР. Генерал-майор Антон Туркул, командир II корпуса Вооруженных Сил КОНР.

Современная Википедия даёт такую справку: "Георгиевская лента - двухцветная лента к ордену Святого Георгия, Георгиевскому кресту, Георгиевской медали. Также георгиевские ленты на бескозырке носили матросы гвардейского экипажа корабля, награждённого Георгиевским флагом.

Лента с незначительными изменениями вошла в советскую наградную систему под названием "Гвардейской ленты" как особого знака отличия. В период СССР гвардейская лента использовалась при оформлении колодки ордена Славы и медали "За победу над Германией". Кроме того, изображение гвардейской ленты размещалось на знамёнах гвардейских войсковых частей и кораблей.

Цвета ленты - чёрный и жёлто-оранжевый - означают "дым и пламя" и являются знаком личной доблести солдата на поле боя."

Таким образом, вся тонкость в "некотором различии" изображения . В наличии или отсутствии узкой окантовки оранжевого цвета разной ширины.

А по сути: георгиевская лента - императорская, белогвардейская и власовская, а гвардейская - советская, красногвардейская.

Так что, прикрепляя оранжево-черную ленту на лацкан пиджака или антенну автомобиля, вы для себя определяетесь, с кем вы, на чьей стороне и чей вы наследник. С белогвардейцами вы и власовцами или красногвардейцами и знаменосцами Победы в Великой Отечественной.

И третьего не дано. Никакие квазипатриотические "ленточки" не подменят и не заменят ЗНАМЯ ПОБЕДЫ.

http://tr.rkrp-rpk.ru/get.php?3636
http://poznavatelno.net/georgievskaya-lenta-ili-gvardeiskaya/
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: жоревец
Butch
13 Май 2016 17:02
Мнения: 6,934
От: United States
През Първата световна, САЩ влизат във войната, заради зверствата на германците, които набучвали със щиковете си малки деца. Медиите в САЩ разказавали някакви подобни истории.


US влизат във войната заради потопяването на "Lusitania" от германска подводница. Британски кораб, загиват 1198 пасажери и екипаж (от които 123 американци), цивилни. Това се смята за начало на "тоталната война". Цел на унищожението стават и цивилните.
Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: Butch
bgman13
13 Май 2016 17:08
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
След като Освиенцим беше освободен от украинците нищо не ще ме изненада.
П.С. В края на 70-те правят анкета сред японските ученици. 15 % от тях твърдят, че Хирошима и Нагасаки са унищожени от Съветската авиация. Колко ли са сега? И колко ли са в САЩ...


Не знам за САЩ, но в Япония сега японските деца това го учат вече в училище. По точно, не е написано в прав текст в учебниците, че СССР са пуснали бомбите над Хирошима и Нагасаки, но се подразбира от начина по който е написан, където няма една дума, че именно САЩ са хвърлили бомбите. Това го слушах преди не повече от година в някакво интересно предаване, по телевизията.
bgman13
13 Май 2016 17:10
Мнения: 6,082
От: Bulgaria
US влизат във войната заради потопяването на "Lusitania" от германска подводница. Британски кораб, загиват 123 американци, цивилни.


Не съм казал че не е имало и други провокации. Нали не съм?
Butch
13 Май 2016 17:17
Мнения: 6,934
От: United States
Нали не съм?

Take it easy! Само допълвам. Така съм чел, така го и пиша.
В 2015 година излезе книга на Eric Larson. "Dead Wake: The Last Crossing of the Lusitania".
Описва минута по минута последните часове на кораба.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Butch
Добави мнение   Мнения:441 « Предишна Страница 19 от 22 17 18 19 20 21 Следваща »