Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Сега онлайн: "Атака" срещу политици и журналисти
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:341 Предишна Страница 2 от 17 1 2 3 4 Следваща »
bookmaker
26 Юни 2005 07:49
Мнения: 19
От: Bulgaria
Че българските журналисти са предимно лакеи, некадърници и профани е ясно за всеки. Малкото кадърни и безпристрастни не могат да се изявят в медиите, контролирани от чужденци.
Сидеров обаче трябва да знае, че отсега нататък ще трябва да слуша и чуждото мнение, по правило, различно от неговото. През цялата предизборна кампания той не участва в дебати в големите телевизии и свикна с монолозите. Друг е въпросът, че "Атака" беше умишлено изолирана от широка аудитория и омразата му към повечето от журналистите е напълно обяснима. Демонизирането на "Атака" от поръчковите изказвания на някои журналисти изнерви Сидеров и той започва да се държи така, както те биха искали. Въпреки това само с врагове наоколо трудно се постига нещои той ще трябва да смекчи стила си на говорене.
МОНА ЛИЗА
26 Юни 2005 08:14
Мнения: 130
От: Bulgaria
Абе, хора! Вие къде живеете? Явно не в България, а ако все пак някой от вас е тук, то задължително не е мърдал от София! Че идете и поговорете малко с хорицата от Захарна фабрика или тези, които живеят до Факултето!
В града, в който живея, Атака предизвика небивало вълнение. Обра вота на най-отчаяните хора, на тези, които са на крачка да покажат "гражданското си мнение" по доста кървав начин.
Защото на хората им ПИСНА!!! от паразити, които вече съвсем ги обезкървиха. А въпросните паразити са 2 вида: онези ОТГОРЕ, "дето ни натикаха на тоя хал и само за техните си далавери мислят" и онези ОТДОЛУ - "дето ние им плащаме хляба и ракията, и сателитите по покривите, и лъскавите коли, и безкрайното размножаване, а те за благодарност ни обират, пребиват, изнасилват и убиват в собствените ни домове!". (Това да ви звучи малко нещо познато от БГ историята?)
И понеже онези ОТГОРЕ са все още недостижими (докога ли?), остават тези ОТДОЛУ да оберат народния гняв. Та затова всички партии трябва курбан да направят за здравето на В. Сидеров, защото отклони гнева на хората от политиците и техните сателити към друга част на обществото. Защото, гласувайки за Атака, хората гласуваха против циганите, против това някой да се размножава безотговорно, да чака наготово и с цялата си наглост да решава как да живеят хората (и децата им), които им плащат масрафа. Не, че не плащат масрафа и на онези отгоре, ама нали все от някъде трябва да се почне...
Та пак повтарям, на народа (онзи, който живее в страната, не на жълтите павета) му е писнало от ПАРАЗИТИ, които му смучат кръвчицата под формата на данъци, осигуровки, застраховки, винетки, ДДС, надути цени на монополистите (щото нали трябва да се плаща и заради тези, дето живеят на аванта - и горни, и долни), безработицата, мизерията, НЕСИГУРНОСТТА НА УТРЕШНИЯ ДЕН!
И на фона на това отчаяние, се изтъпанчват едни и обещават да опростят дълговете на долните паразити . Нищо лошо, ама парите не ги вадят от джобовите си (достатъчно пълни, между другото), а пак от скъсания джоб на обикновения БЪЛГАРИН! Та не хвърляйте камъни по Волен, ако не беше той, щеше да е някой друг. Хвърлети ги по тези, които принуждават българите да гласуват така. И ги тласкат към фашизма, ако инстинкта за оцеляване може да се нарече фашизъм.
дбг
26 Юни 2005 08:16
Мнения: 1,191
От: Bulgaria
НЕ харесвам СИДЕРОВ още откакто беше Седесар .НЕ съм гласувал за тях мисля че с тоя си потенциял не могат да решават натрупаните проблеми. НО за пресконференцията снощи и нейния провал голяма вина имат журналистите. Имаше намеци груби въпроси и обиди.На който и лидер на партия му беше отправена такава обида щеше да постъпи по подобен начин.Дами и господа журналисти търсите истината пишете вадете си хляба но се дръжте малко по прилично.
USA2-2
26 Юни 2005 08:32
Мнения: 1,520
От: Bulgaria
"Работят ви, мои по-неориентирани приятели. И ви изработиха. Сега ще ви стрижат. Ама ще стрижат и мен, поради което съм ви леко изнервен."

Аз пхк не схм изнервен. Да сте избягали, когато му е било времето.
bookmaker
26 Юни 2005 08:33
Мнения: 19
От: Bulgaria
Така е, дбг. По време на предизборната кампания гледах и интервюта с Данов - водача на "Достойна България".
Тази коалиция изповядва сходни идеи на "Атака" и обединението на двете формации се е провалило в последния момент. Той за разлика от Сидеров беше по-внимателен с журналистите, но получаваше същото скептично, подигравателно-негативно отношение. Просто, ако неговият по-умерен национализъм беше срещнал подкрепата на българите, върху него щеше да се струпа цялото негативно отношение на поръчковите медии. Всичко е ясно: трябва да тръбят фанфари за Европа, НАТО, етническата толерантност, правата /само правата/ на малцинствата и т. н. Който показва уродливото лице на нашата действителност и поставя други належащи въпроси на дневен ред и дава алтернативни варианти за решаването им е фашист, националсоциалист, антипатриот и всичко гадно за което се сетите.
Пейчо Пеев
26 Юни 2005 08:57
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
Уууф, умора братчет ти казвам, вчера ни водиха на екскурзия, опознай България, иииий убаво бе, кеф, плащат си хората, влеземе ли в Европа щели да ни водят на международна, та записахме и дeцата. Убава работа свършихме и таман бехме наредили кръгла софричка и опсаааа тока свърши, гледай ти беля, ми как се яде с теа малки лъжички, А ?

Редактирано от - Пейчо Пеев на 26/6/2005 г/ 09:49:39

+
26 Юни 2005 08:59
Мнения: 827
От: Bulgaria
Политици и журналисти срещу Атака би трябвало да е по правилно.
Съвсем нормално.Журналята не ги нахраниха.
На политиците, някой взе да им издърпва мазната мръвка.
Монтен 1
26 Юни 2005 09:06
Мнения: 3,218
От: Bulgaria
Болен Фашидеров е
лумпен-политик, адекватно изразяващ чалга настроенията на лумпените, които Бг политиците създадоха.
Сега ще им сърбат попарата.
Miranda
26 Юни 2005 09:20
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Монтен 1, точно така .
Последните ни четири години нямаше как да не родят АТАКА.
Помниш ли името на политолога, който предрече това ?
Почти веднага след изборите 2001 година .
Той каза, че разочарованието на хората от неизпълнените царски обещания може да доведе до създаването на подобна партия.
/съжалявам не запомних точно думите, нито автора им, но съм сигурна, че беше предречено още тогава/.
Та нищо ново под слънцето.
Животът си следва своята логика.

Редактирано от - Miranda на 26/6/2005 г/ 09:22:21

bookmaker
26 Юни 2005 09:30
Мнения: 19
От: Bulgaria
Какво друго да се очаква, когато в най-големите телевизии се подвизават личности като Бареков-Тарзан, агент Алберт /Коритаров/, тъпото селянче Слави Трифонов, което се изявява като лице и глас на нацията, опитва се да ни поучава за кого да гласуваме, каква музика да слушаме и изобщо натрапва чалга-културата. Те имат твърде голяма аудитория и успешно замърсяват общественото съзнание с поръчкови интервюта и репортажи. Скоро по Нова телевизия гледах предаване, в което се разискваха проблемите, съпътстващи въвеждането на интегралната бюлетина. Самодоволното кюфте с крива усмивка Лора Крумова си позволи да попита госта от ЦИК, дали са подготвили специалисти, говорещи езиците на малцинствата в България, които да разясняват технологията за гласуване в смесените райони. Вчера по всички големи телевизии показаха едни и същи кадри: Старци, пристигнали от Турция, които не могат да кажат и една българска дума искат да гласуват на парламентарните избори в България. Това беше само регистрирано, без никакъв коментар. Предполагам, че омразата им към Сидеров се дължи отчасти и на професионална завист. Той може да каже това, което в техните контролирани от чужденци и несвободни медии няма да им позволят никога.
С малки изключения българските журналисти не могат да бъдат изразители на обществения интерес, било поради некадърност, било поради някава форма на зависимост.
hristo botev
26 Юни 2005 09:31
Мнения: 111
От: Bulgaria
Журналиста е ром а монти 1, 5 е циганин
Антибиотик
26 Юни 2005 09:33
Мнения: 2,905
От: Bulgaria
След като познах с малко отклонение процентите, които ще вземе, сега ще позная и политическото му бъдеще.
Той не е луд, и не е психопат. И всеки доктор ще ви го каже същото...
Много по-луди са клептоманите, които лъгаха народа 15 години по предварително указан ред.
Единственият, който не краде е Царя , но за хората около него не съм сигурен...Той има комплекси от миналото си и затова не посегна към секирата. И го знаех че така ще стане.
А на България и трябва секира.
Тежка, жестока и безкомпромисна.
Та журналистиката, охранена от съмнителния бизнес е усвоила точно методите на премълчаване и манипулация. включително и плъха Максим Минчев, който е най-некадърния и политически оцветен директор на БТА след Боян Трайков, се направи на сляпа и глуха за неща, които те определят колко са важни и колко не са важни..
Удиви ме, обаче, демократичната българска нагласа за масово осведомяване да открива заплахата и да се обединява тутакси независимо от всичко.
Ама и не ме удиви - щото я познавам в разрез!
Но да ви кажа бъдещето на Сидеров.
Неговите хора ще бъдат подложени на изкушения и ще приспят яростта си. Всички от тях ще станат обекти на МОСАД като антисемити и ще се плащат луди пари за да ги неутрализират. Доколко ще успеят е въпрос на кадърността на нашите обезглавени контраразузнавателни служби.
Ще се сълазнят да играят с БСП и ще сложат примката на врата си. Но те вече ще бъдат пусков двигател (както вчера се изразих) на нещо, което ще направи истинската промяна в България.
Не се страхувайте от нищо когато трябва да изчистите комунистическа смет от страната ни.
И въобще не се страхувайте.
Идват по-добри времена - тия не са луди - те са прави, но говорят като луди
portal
26 Юни 2005 09:55
Мнения: 420
От: Bulgaria
Каквото повиакло такова се обадило - за продажните ни журналисти и тва е малко, защото в тая старна само той нарич именат ан проблемите с иситинските им имена... журналиситите се държаха непристойно и той им отвърна със същото ... не ме разбирайте погрешно (може да видите мои постове и ще раберете че ен съм му фен както и че ен съм гласувал за него, защото вече трудно хващам вяра ан хора яхнали народното недоволство) но немога да си затварям очите когато една таак наситина българска програам я наричат фашистка, и как гъзоближеха журналята другите, а той който казваше истината в очите им му се подиграваха ... ако той докаже че е искрен (не само волен ), и имаспособни хора да управляват стараната на следващите избори не се знае може и да вземе моя глас ...
felix
26 Юни 2005 10:02
Мнения: 210
От: Bulgaria
Мона Лиза, ти си си все така объркана и чаровна с патоса си!
Обра вота на най-отчаяните хора, на тези, които са на крачка да покажат "гражданското си мнение" по доста кървав начин.

Ти в България кога видя гневни маси да загубят търпение? Ако не им осигурят автобуси, не им тикнат в ръцете тупалки и дамаджани, пък и да им обещаят, че колкото по-лошо гледат, толкова повече олио ще получат, не си дигат задниците. Този народ е свикнал да лае, не да хапе.
Perkoles
26 Юни 2005 10:09
Мнения: 7,433
От: Australia
Знае ли някои точно кои от атаката ще влезнат в парламента при тези резултати на изборите?
portal
26 Юни 2005 10:16
Мнения: 420
От: Bulgaria
Zavinagi CSKAR
LORD
26 Юни 2005 10:16
Мнения: 674
От: Bulgaria
Аз лично прогнозирах между 7-15% за "АТАКА"; изненада ме само влизането на ДСБ и високия процент на ДПС, ама като гледам страницата на аг-я "ФОКУС" ми стана ясно защо - в цялата страна е имало пътуващи рейсове с цигани, най-често с фалшиви удостоверения, пък да не говорим за тия от Турция-поне с 1-2 мандата имат повече ДПС, заради фалшификациите и неяснотите в изборния закон ; Защо нито един журналист не попита ДОГАНООЛУ за тез неща???ПОДКРЕПЯМ НАПЪЛНО мненията на "антибиотик" и "portal"
МОНА ЛИЗА
26 Юни 2005 10:17
Мнения: 130
От: Bulgaria
Прав си, Феликс, по принцип си прав. Затова хората си дадоха гласа за Атака, а не излязоха на улицата. Пет пари не дават ни за Волен, ни за хората му, нито очакват, че някой ще ги "оправи". Просто показаха средния си пръст. Решиха, че да гласуват за Атака е по-наказателно, отколкото въобще да не гласуват.
Но все пак не забравяй, че и най-кроткото животно може да се обърне и да захапе, когато ножът опре до кокала...
Пейчо Пеев
26 Юни 2005 10:18
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
Perkoles, за тех не знам, гледам процентите на ДСБ ги свалят мноо яко, както беше 'познал' г-н Доган Happy 4 you
hamer
26 Юни 2005 10:20
Мнения: 10,867
От: Bulgaria
МОНА ЛИЗА,
Но според мене както политиците /вкл.и медиите/, така и самата Атака бяха изненадани от успеха. Те взаимно се уплашиха едни от други, когато се сблъскаха в тъмното като в някой съспенс. Атака са настръхнали срещу всички, защото в публичното пространство се даваше гласност само на настроенията срещу Атака, но не и на причините за появата и подкрепата на Атака. При такава нагласа е съвсем нормално Атака да заеме враждебна позиция.
На Атака ще им бъде трудно да определят поведението си занапред и може би това е целта на всички политици - да ги объркват и предизвикват и Атака да се компрометират с непремерени изказвания и поведение.
Добави мнение   Мнения:341 Предишна Страница 2 от 17 1 2 3 4 Следваща »