Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Озъбеният патриотизъм
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:555 « Предишна Страница 12 от 28 10 11 12 13 14 Следваща »
Zomby
02 Юли 2005 18:57
Мнения: 1,948
От: Bulgaria
Лошото е, че позицията на истинските националисти изобщо не е представена в дискусията - колкото и да се опитват някои колеги да застанат на гледната им точка. Щото, като си помислиш, националист е този, който си обича нацията, а обратното - интернационалист, демек, е този, който обича интернет, то тука сички све в интернет и никой при нацията...
Zomby
02 Юли 2005 19:03
Мнения: 1,948
От: Bulgaria
Макар че, разбира се, е възможна и друга гледна точка, и между националист и интернационалист няма чак такава разлика, просто първия си казва за коя нация става дума, а вторият героично мълчи, въпреки че всички я знаят, защото тя е интервенирана дълбоко в душите и бронебройни патрони за нея няма открити, няма открити, и освен това е като слънцето и въздуха за лумпенясалия мозък... То, ако не беше едно и също, след толкоз години интернационализъм, откъде щяха да се вземат националистите?
Карамфилов
02 Юли 2005 19:05
Мнения: 2,535
От: Bulgaria
Да бе, да бе, милиционерската логика.
Оня дето обяснявал на колегата си за пътя на логиката: Гледай сега, ти имаш ли кибрит? - Да? Значи пушиш, щом пушиш, значи пиеш, щом пиеш, не може да не ходиш по жени, а ходиш ли по жени, значи не си педерас. Ти нали не си педерас - значи съм прав, по пътя на логиката.
И значи колегата се пробвал и той, пита един, имаш ли кибрит? - Не.- Педерас!
Muktadasaxkoburgidiotski
02 Юли 2005 19:10
Мнения: 14,528
От: Mali
А току що Петър Берон в "Сеизмограф" унищожи със "технически нокаут" Светла Петрова и неудачните си опоненти
Pavlik Morozov
02 Юли 2005 19:18
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
Sta
Zomby
02 Юли 2005 19:20
Мнения: 1,948
От: Bulgaria
Чи кво им е лошо на милиционерите бе, господин Карамфилов?
И ние сме хора...
Botevist
02 Юли 2005 19:23
Мнения: 531
От: Bulgaria
Волгин, пак не си в час. Целта на МВФ, Световната Банка и Сорос не е да заробят китната ни родина, а да завладеят света (икономически). А такива като тебе са проводници на тези кроежи. Поне да ти плащаха, да те разбере човек.
А като не ти харесва да си българин, стани някакъв друг - конгоанец, волжки мужик или еквадорец.
Много съм бил по света, много народности съм видял и едно ще кажа за патриотизма - не се срамувам да съм българин. И не бих сменил това да съм българин с това да съм американец, французин, руснак, или, не дай боже, грък. Ако ти се отвори и на тебе шанс, Волгин, да видиш чуждия патриотизъм и национализъм, ще видиш, че в едно си прав - ние не сме най-великите, умните и т. н., но за най-важното не си прав - не сме и най-лошите, глупавите и бездарните, има народи много по-надолу от нас, говоря за "цивилизовани" народи само. Но безспорно сме едни от най-търпеливите, след като тонът на коментарите под твоето антибългарско писание е толкова мек.
ПОЗОР ЗА ВОЛГИН!
Muktadasaxkoburgidiotski
02 Юли 2005 19:31
Мнения: 14,528
От: Mali
...междуетнически проблеми в България съществуват и корупционни проблеми в България съществуват и че те не трябва изкуствено да се подтискат и да се надяваме сами да се решат... Абе вий толкова ли сте тъпи , или само се преструвате Как може такива инфантилни мишления от пораснали /вероятно/ хора ? Къде сте видяли корупцията да се оправи от само себе си ? Къде сте видяли етнически напрежения да изчезнат , без да се пипнат причините , които са ги породили ? Кой крадец ще върне доброволно - ей тъй - "от само себе си" откраднатото ? Чували ли сте за "Чисти ръце" в Италия и , че за да се случи това , италианците биха шут на целия си политически елит ? Айде моля , не превръщайте темата в говорилня на ниво хоремаг
Pavlik Morozov
02 Юли 2005 19:35
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
muktadasaxkoburgidiotski: или те мързи да четеш или си идиот. да сложим пълния цитат:
"доказа че междуетнически проблеми в България съществуват и корупционни проблеми в България съществуват и че те не трябва изкуствено да се подтискат и да се надяваме сами да се решат"
за да се види какво си магаре и как правиш от нищо нещо като цитираш грешно
Pavlik Morozov
02 Юли 2005 19:38
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
освен това тезата която ни е пробутва от разни политици и "експерти" е не да оставим проблемите да се решат сами, а да ги приемем за нещо нормално и неизбежно. да се примирим. да се отпуснем, да се намажем с вазелин и да се опитаме да ни хареса
karajata
02 Юли 2005 19:42
Мнения: 617
От: Bulgaria
Опита да се наложи мнението, че Атака е партията на тънещите в мизерия лумпени е далеч от истината.Аз и семеството ми, а също така и нашият приятелски кръг, сме хора с добри доходи/ във всички случаи над1000 лв.месечно за член от семействата ни/всички без изключения сме с добро образование получено в престижни ВУЗ-ве, но сме симпатизанти на Атака, макар, че преди години бяхме с различни партийни симпатии.Коя е причината сега да сме за Атака?ние добре образованите, добре материално сбезпечените, добре информираните/защото имаме висока езикова култура и получаваме информация от разноезични информационни агентства/ .Причината е една: настойчивите , стигащи до арогантност, напънии да ни внушават, че българина е второкачествен човек и че циганите и тур; ите са онеправданите и заа това са виновни Българите.до омерзение ни дотегнаха мазните физиономии на лица като Н.Михайрова, Ф.димитров, П.Стоянов, Р.Петков, С.Станишев, Ст.Ддофиянк(ски, Сиси мозер и прочие хамелиони.За Доган и обкръжението му да не говорим, защото това са тотално корумпирани и аморални лица.Гласувахме и ще гласуваме да Атака защото това е надеждата ни за искреност, уза защита на нашето национарно достойноство и за съхранение на България като държава.Това трябва да раазберат марионетки като Волгин и кукловодите му, защото следват много по-неприятни за тях изненади.
paragraph39
02 Юли 2005 19:46
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
ПО ОТНОШЕНИЕТО ИМ КЪМ "АТАКА" ЩЕ ГИ ПОЗНАЕТЕ!!!
*"АТАКА" е за РАВНИ ПРАВА на българските граждани, НЕзависимо от етническия им произход!
*"АТАКА" е ПРОТИВ ПРИВИЛЕГИИ за български граждани, основани на етническия им произход!
*"АТАКА" е ЗА ОТГОВОРНОСТ и НАКАЗВАНЕ на нарушителите на Конституцията и законите!
Следователно, тъй като тези три постановки са в основата на Демокрацията, а Демокрациятата е Ценността на Европа,
"АТАКА" Е НАЙ-ДЕМОКРАТИЧНАТА И НАЙ-ЕВРОПЕЙСКАТА ПАРТИЯ В БЪЛГАРИЯ ДНЕС!
КАЗАХ!

Редактирано от - paragraph39 на 02/7/2005 г/ 19:51:36

Sta
02 Юли 2005 19:55
Мнения: 5,780
От: United States
Муктада,
Ти едновременно потвърждаваш и двата ми постинга на различни теми тук, което си е постижение както и да го погледеш. Радвам се че си съгласен с тезата ми че проблемите не могат се решат сами, а трябва първо да се изкажат и после да се решават от всички заинтересовани. Сега ти искаш да изкараш че аз обратното съм казал, но аз не мисля че е умишлено - така си го разбрал. Подтекста е че следователно другата половина - че с това ползата от Атака е изчерпана - също не е вярна. Този логически 'подход' вече беше подробно изяснен.
PS. Това че точно Муктада се е съгласил с мнението отбелязано с червено не го прави грешно; и ако не беше се съгласил с това нямаше да го потвърди.
Anonimen100
02 Юли 2005 19:59
Мнения: 204
От: USA
Натиснете тук

Patilanec
america1332002
02 Юли 2005 20:06
Мнения: 5,137
От: Bulgaria
karajata, ти кои престижен ВУЗ заварши бе братко? защото в българия не ми е известен такъв.
Наум
02 Юли 2005 20:12
Мнения: 1,666
От: Bulgaria
Кой е казал, че само лузъри и зелени чорапки са подкрепили "Атака"
Това, разбира се, не е вярно и постингът на колегата Караджа го показва отлично. За него е достатъчно да се намери из долните редове. Останалите може да заместите категориите с познати вам примери.

Класиката

Всеки от нас е склонен да търси силите, оформящи нашето съществуване, извън себе си. В нашето съзнание успехът и провалът неизбежно се свързват и обясняват със състоянието на нещата около нас. Поради това хората, удовлетворени от постигнатото, приемат света като добър и желаят да го консервират такъв, какъвто е, докато фрустрираните предпочитат радикалната промяна. Склонността да се търсят всички причини извън нас самите се запазва дори когато е ясно, че състоянието ни е резултат от личните ни качества като способности, характер, външен вид, здраве и т.н. "Ако нещо измъчва човек, казва Торо, така че да не може да изпълнява своите функции, даже когато има болки в червата... той незабавно се заема с реформиране на света".

Разбираемо е, че неуспелите са склонни да обвиняват света за собствения си провал. Забележителното е, че и успелите хора, колкото и да се гордеят със своята далновидност, сила на духа, пестеливост и други "златни качества", също дълбоко в себе си са убедени, че техният успех е резултат на случайно щастливо стечение на обстоятелствата. Увереността в себе си дори при последователно успелите хора никога не е абсолютна. Те никога не са сигурни, че познават всички фактори, допринесли за техния успех. Външният свят им се струва един несигурно балансиран механизъм и докато той тик-така в тяхна полза, те се страхуват да бърникат в него. Така съпротивата срещу промяната, както и страстното желание за нея, произтичат от едно и също убеждение, като първото може да бъде толкова силно, колкото и второто

Прави дълбоко впечатление как с изчезването на творческите сили на индивида се появява подчертана склонност за присъединяване към масови движения. Тук връзката между бягството от едно нереализирано Аз и интереса към масовите движения е много ясна. Писателите, художниците, учените, чиято творческа енергия е пресъхнала, рано или късно се оказват в лагера на пламенните патриоти, расисти, радетели на прогреса и борци за свещени каузи. Вероятно сексуално импотентните са подвластни на същия импулс
Най-неизлечимо фрустрираните, а следователно и най-разпалените сред постоянните неудачници, са онези с нереализирани мечти за творческа работа. В капана на безнадеждната страст попадат както тези, които са се опитвали да пишат, рисуват, композират и пр. и категорично са се провалили, така и онези, които са изпитали възторга на творчеството, но знаят, че това няма да се повтори, защото творческите им сили са пресъхнали. Нито слава, нито сила, нито богатство, нито дори монументални постижения в други области не могат да задоволят техния глад. Даже най-всеотдайното посвещаване на свещена кауза не винаги може да ги излекува. Техният неутолим глад продължава и от тях често стават най-крайните екстремисти, служещи на свещена кауза.
Прекалените егоисти са особено податливи на фрустрация. Колкото по-егоистично е настроен човек, толкова по-горчиви са неговите разочарования. Следователно прекалено егоистичните са онези, които вероятно са и най-убедителните шампиони на себеотрицанието.
АМБИЦИОЗНИТЕ, ИЗПРАВЕНИ ПРЕД НЕОГРАНИЧЕНИ ВЪЗМОЖНОСТИ
Неограничените възможности могат да бъдат такава потенциална причина за фрустрация, каквато е недостигът или липсата на възможности. Когато възможностите са очевидно неограничени, осъждането на настоящето е неизбежно. Отношението се изразява в следното: "Всичко, което правя или бих могъл да направя, е нищо в сравнение с това, което няма да бъде направено". Такава е фрустрацията, която витае над лагерите на златотърсачите и преследва напрегнатите мозъци във времена на
подем. Оттук и забележителният факт, че ръка за ръка с безскрупулната алчност, която като че ли е главният мотив на златотърсачи, грабители на земи и други радетели за бързо забогатяване, върви и свръхготовността за саможертва и обединено действие. Патриотизмът, расовата солидарност и дори проповядването на революция намира по-голям отклик сред хората, които виждат неограничени възможности пред себе си, отколкото сред онези, които се движат в очертанията на един познат, подреден и предсказуем модел на съществуване.
Най-неуспелите и най-преуспелите сред италианските американци са и най-пламенните обожатели на революцията на Мусолини. Най-неуспелите и най-преуспелите сред ирландските американци откликват най-бързо на апелите на Де Валера. Най-неуспелите и най-преуспелите сред евреите са най-възприемчиви към ционизма. Най-неуспелите и най-преуспелите сред негрите са с най-ясно расово самосъзнание.
Язвителната забележка, че патриотизмът е последното убежище на негодниците, има и друг, не толкова обиден смисъл. Пламенният патриотизъм, както и религиозният и революционният ентусиазъм, често служат за укритие от гузната съвест. Странно е, че и злосторникът, и пострадалият, и грешникът, и неговата жертва намират в масовото движение спасение от съсипания си и омърсен живот. Разкаянието и възмущението като че ли тласкат хората в една и съща посока.

Вероятно няма по-сигурен показател, че обществото е узряло за масово движение, от разпространението на неизлечима скука. В почти всички описания на периодите, предшестващи възникването на масови движения, се споменава за ширещото се отегчение. В най-ранните си стадии е по-вероятно масовите движения да намерят симпатизанти и подкрепа сред отегчените, отколкото сред експлоатираните и потиснатите. За съзнателния подстрекател на социални вълнения сведенията, че хората са смъртно отегчени, трябва да са поне толкова окуражителни, колкото и фактът, че страдат от непоносими икономически и политически посегателства.

Когато хората са отегчени, те са преди всичко отегчени от своето собствено Аз. Осъзнаването на безплодието и безсмислието на съществуването е основният източник на досада. Хората, които не се чувстват изолирани, какъвто е случаят с членовете на сплотено племе, църква, партия и т.н., не се поддават на скука. Обособилата се личност не скучае само когато е заета с творческа работа или с някакво друго всепоглъщашо занимание и когато е обсебена изцяло от борбата за съществуване. Удоволствията и разгулният живот са неефективни палиативи. Когато хората водят независимо съществуване и не са съвсем зле материално, но нямат способностите или възможностите за творческа работа или общополезна дейност, трудно може да се каже до какви отчаяни и невероятни фокуси могат да прибягнат, за да осмислят своя живот.
nefertiti
02 Юли 2005 20:14
Мнения: 42
От: Bulgaria
Botevist. Браво ! Ама не с лошото. Просто ги бъзикай ограничените помияри. Този Волгин дори не си е направил труда да се порови в библиотеки извън България, за да научи историята на народа си /ако е българин/.
Колко много се промени света през последните 4-5 години, а някои писачи си продължават по старому.
И архивни документи се обнародваха и интересни книги се отпечатаха, но в България си продължава цензурата и се повтарят едни и състи простотии. Писачите дори не публикуваха /вероятно от срам/ на кое място по цензуриране се намира България според известна агенция.
Дано не унистожат ИНТЕРНЕТ /свободата/, каквито дългосрочни планове има в главите на някои.
Аз питам -- къде в български вестник може да се прочете пространен анализ за новоформирания съюз /началото на юни 2005 г./ между Русия, Китай и Индия -- за добро или лошо за бъдестето на света???
Зе Мария
02 Юли 2005 20:16
Мнения: 2,227
От: Bulgaria
Да, както писах по-рано в темата "Атака"
Да си глупав не е задължително, за да гласуваш за "Атака", но помага. А често такива са богатите у нас.
ФОРЕСТ ГЪМП-СИН
02 Юли 2005 20:17
Мнения: 1,915
От: 0
На някои отдавна им се присънва беззъб патриотизъм.
Sta
02 Юли 2005 20:25
Мнения: 5,780
От: United States
Pavlik,
Благодаря за подкрепата. Предполагам че той е разбрал каквото му се е искало разбере.
Karajata,
Разбира се че си имате своите причини да подкрепите Атака и специално твоето негодувание е повече от основателно. Не всеки упрек към Атака е основателен и този за лумпените не бих казал че е състоятелен за момента. Атака е млада огранизация която досега се стремеше да привлече всичко недоволно, понякога дори противоположности за да придобие влияние. Така че има известен елемент на тюрлю-гювеч и хора на които не им е мястото там, но това е нормално и предстои да се избистри. Моето мнение за такива като теб - интелигентни и честни е, че няма дълго да се задържат на тази писта.
Добави мнение   Мнения:555 « Предишна Страница 12 от 28 10 11 12 13 14 Следваща »