Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Франция е само началото, следва Европа
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:66 Предишна Страница 3 от 4 1 2 3 4 Следваща
Локи
07 Ное 2005 17:40
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
извинявам се - не бях довършил - работа
Значи разликата е че при унищожението на структурата (т.е. изнасянето на хората от нея) заместителите трябва да дойдат от "учениците" (както написа). Само че има един такъв проблем - доверието на хората, както и много дупки, особено по високите нива, за които няма обучени хора. Т.е. държавата (правителството) е трябвало да се гради практически отново.
В бившите соц. страни поне е имало обучени кадри, които са си останали по върховете- примерно повечето от управляващите в прибалтийските за работили за "окупатора" и то в правителството на "окупатора" по високите етажи на властта (а тове, че голяма част са били резервисти на КГБ си е забавна точка в досиетата им). Т.е. при унищожаването на държавите от соц-а са виновни новодошлите и старите управляващи - имали са държава, която е трябва да променят внимателно, а с "перестройки".
sluncho6
07 Ное 2005 17:56
Мнения: 10,597
От: United States
>>><<<
Локи, моля те пусни ми една поща...две думи само...МОЛЯ...
Pavlik Morozov
07 Ное 2005 18:01
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
егати абстиненцията, плашим се!
локи, пиши му бе, и аз те моля
п.п. съгласих се с разликата която разясняваш. те нямаха избор, а ние го имахме и сами сглупихме. всъщност сглупиха най-първо управниците и сега ще платят цената като БГ доброволно предаде част от суверенитета си в ръцете на ЕС с надеждата те да ни оправят, че сами нещо не можем да си озаптим "елита". така тиквите ще трябва да делят власт с чужденци, ама така им се пада за безочливата лакомия



Редактирано от - Pavlik Morozov на 07/11/2005 г/ 18:03:04

Cruella de Vil
07 Ное 2005 18:20
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Африканците са водели племенни войни и преди идването на европейците. Колонизацията по-скоро намалява междуплеменните войни, защото колонизаторите налагат някакъв ред. За търговията с роби - все пак търговците на роби не са ходели из джунглите да ловят хора, а са ги купували от племенните вождове (плененници от други племена). Не че робството е нещо много хубаво, но търговията е ставала и с участието на местните.
Победителите пишат историята - е, как победените да я напишат, като са нямали писменост.
BroodWar
07 Ное 2005 18:20
Мнения: 2,403
От: Bulgaria
Павлик, ако позволиш да те перифразирам: "Разделяй и владей". Това е политиката прокарвана от "цивилизованите колонизатори" която в момента работи против тях на собствената им територия.
А от късогледството на круеля и лъки ми се повдига.
Друго нещо което ми се струва важно в коментарите е, че непрекуснато се повтарqт забрадките и фереджетата а напулно се пренебрегва ФАКТА че става дума за регилйозните символи а не конкретно за мосулнамнските такива, НАБИЙТЕ СИ ГО В ГЛАВАТА НАКРАЯ!!!!
Pavlik Morozov
07 Ное 2005 18:26
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
крюела не е късогледа, по-скоро е надута и самодоволна. а ако "лъки" е локи съвсем не съм съгласен. за другите неща си прав. хората не усещат че опасността от ислямския фудаментализъм не е толкова самия той, колкото огледалния християнски фундаментализъм с който взаимно се разпалват и тежнението по шовинизма, полицейщината и орязването на гражданските свободи, които се зараждат е един уплашен от глобализацията свят


Редактирано от - Pavlik Morozov на 07/11/2005 г/ 18:28:17

Cruella de Vil
07 Ное 2005 18:28
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Е, какво? Значи безредиците са хубаво нещо и ние трябва да подкрепяме "онеправданите". Инак сме били късогледи...
Остава въпросът доколко онеправданите са онеправдани...
Pavlik Morozov
07 Ное 2005 18:30
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
не бе, крюела. всички тия неща ги написах за да ти кажа че който лекува симптомите само покрива болестта и я оставя да се развива и всеки следващ път да избухва все по-бурно. трябва да се открият корените на болестта и те да се лекуват, а не просто да пуснеш полицията да бие и да чакаш кога тлеещия и неразрешен конфликт пак ще пламне с утроена сила


Редактирано от - Pavlik Morozov на 07/11/2005 г/ 18:30:43

Cruella de Vil
07 Ное 2005 18:34
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Ако за надутост и самодоволство се приема несъгласието с вандалщината, е приемам го! Нормалните хора протестират по цивилизован начин, без ексцесии.
Полицейщина и орязване на гражданските свободи!? Кои свободи - свободата да чупиш и унижтожаваш създаденото от другите ли? Каква полицейщина - полицията във Франция е толкова беззъба, та шайка лумпени ги направиха на маймуни... Доколко тези лумпени са онеправдани съм го написала по-горе... Държавата ги храни, а те оправдават мързела си с дискриминация...
Локи
07 Ное 2005 18:38
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
"BroodWar" , ако наистина под "лъки" имаш предвид мен - ника няма нищо общо с "късметлията". Я обясни, какво не ти е харесало?
А доколко онеправданите са онеправдани - вдигнали се те от някъде и дошли в "обетованата земя" (за тях Франия) с надеждите за заплата за 2-3 бона, жилище и т.н. Чули, че там се живее добре и айде... До голяма степен само са си воновни.
Да не забравяме и достойния за дарвиновите награди повод за започване на тази глупост, както и прекалената цивилизованост на френските полицаи...

Редактирано от - Локи на 07/11/2005 г/ 18:41:58

Cruella de Vil
07 Ное 2005 18:39
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Павлик,
Гледал ли си по телевизията как полицията се разправя с футболните хулигани? Млатят ги яко с палките за да ги разтърват, после ги натоварват в камионетки. Е да, ама там никой няма да ги обвини в дискриминация, расизъм и др. грехове. Полицията затова е беззъба, защото всяка неободима намеса срещу етносите се представя за дискриминация и расизъм.
Pavlik Morozov
07 Ное 2005 18:46
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
крюела, пак си права че много чисто криминални елементи се възползват от мътната вода да наловят риба, само че пак не искаш да обмислиш какво казвам. вярно ли е че в САЩ заради 20 терориста цала нация сега подлежи на patriot act? вярно ли е че англия заради няколко фанатика иска да промени цялата си политика към всички имигранти? това имам предвид под любов към полицейщината и възход на ултра-национализма. накрая пак страдат невинните и вместо да се подкопае силата на тероризма само се налива вода в мелницата му, понеже обществата изправени пред него сами се преформатират така че да заприличат повече на това което уж мразят и искат да победят. струва ли си да победиш врага си ако трябва да се превърнеш в него? може би да. но необходимо ли е? така ни казват. хора които имат изгода от тотализиране на държавите си за да ги превърнат в по-дисциплинирани инстументи на амбициите си и по-послушно стадо за стригане. с уплашена нация от промити мозъци се "работи" лесно, а демокрацията по самата си природа е по-трудна за манипулиране и насочване

Pavlik Morozov
07 Ное 2005 18:51
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
не, крюела, полицията я обвиняват в дискриминация само когато тя е имала глупостта и непрофесионализма да позволи подобни съмнения. ако за една полицейска сила се знае че би пребила и арестувала ВСЕКИ нарушил закона никой не би посмял да я обвини в каквото и да е, защото всички ще му се присмеят и ще го пратят да пасе. просто ромския тарикатлък процъфтя в българия в сянката на тарикатлъка на престъпниците и политиците. веднъж появят ли се привилигировани, специални и "по-равни" процеса е необратим и се развива докато нарастващата маса паразити задушат свиващата се работеща база която ги издържа. или не се появи някой с огнехвъргачка да поразчисти. но тоя втория вариант рядко е лицеприятен

Вратаря
07 Ное 2005 19:33
Мнения: 3,083
От: Bulgaria
Що не ми кажете какъв ви е критерия за цивилизация, нима ацтеките и инките не са носители на цивилизация , обаче унищожена от нас европейците между другото , ние не сме по-малки фундаменталисти от ислямистите Кой е убил повече от своите опоненти , като аритметична сума Да се върна на ацтеките те не са цивилизовани по нашите критерии нямали са огнестрелно оръжие е ако това е критерият за цивилизованост то определено най-цивилизовани са американците и мутрите
stewie
07 Ное 2005 19:44
Мнения: 14
От: USA
Въпреки че намирам повечето изказвания да доста ксенофобски, смея да си призная че французите първи изпитват магнитудата на авто-гола който си вкараха през последния век - гастербайтери от колонийте, юруш сички на Франсия, ами кво стана сега?! Аз лично очаквам същото да се случи в най-скоро време и в Германия с турците, понеже малко или повече като Българин смея да твърдя че най-малкото ние имаме опит, макар и по други причини; може би и в Англия с индийците и други такива, които също, видели се в глобализация, базирана на колонизация един вид мислят че Европа им е длъжна.
Този проблем отдавна съществува в Америка, където тия си вкараха гола още с робите от Африка, и дори сега това продължава да е проблем, поводи за насилие и т.н., което маи става все по-трудно оправдано заради "правата" на "човека" и т.н.. Изпуснахме я ние тая работа, и сега ме е страх че ш си е** майката, и или ше има гражданска война, или ония ше превземат бастилията и ше посадат банани, да мое си лежат под тях.
BroodWar
07 Ное 2005 20:22
Мнения: 2,403
От: Bulgaria
Моля за извинение Локи и кака Крюелка, не исках така да се изразq, но бързах да си ида вкъщи и написах съвсем набързо че не съм съглсен с тях.
Това което исках да кажа е, че представят нещата повърхностно и едностранно и че проблема не е точно "храни куче да те лае" защото не можеш да разглеждаш хората като кучета
Проблема според мен е в самата система, допуснала от алчност (ако позволите малко Сайдер Болен-ова лексика: "алчни старчета ...", една плодотворна среда за добри идеи като демокрацията социализма и др. Да се наводни с хора/работнаръка/попълващи-пенсйонните-ка си неспособни да се адаптират към свободно мислене, толерантност и прочее.
Страховете ми сега са част това което също и Павлик Морозов споделя, че за да се реши проблема без много кръв, ще трябва да се лишим от много от свободите които предците ни са извоювали.
Надявам се да съм мах. ясен.
BroodWar
07 Ное 2005 20:28
Мнения: 2,403
От: Bulgaria
О, имам възражения и на изказването на Вратаря!
Kogato kazvash "nie evropejcite sme unishtozhili"...
Abe pochakaj da vlezem v evropata pa togava ni turgaj v obshtija kjup
99
07 Ное 2005 20:31
Мнения: 4,830
От: Eritria
абе едно време и тука милицята млатеше лумпените, ама гле как станаа правозащитници като кака крюелка на запад, вече ручая на друга ясла
Perkoles
07 Ное 2005 20:51
Мнения: 7,433
От: Australia
Грешка в модела. Европа се опита да прилича на Америка, работейки по нейния неработещ модел. Каква всъщност бе Интеграцията на тези хора(?). Дава им се жилище, помощи, за мюсулманите - джамии (лошо нема), затварят се в своеобразни гета, където престъпността, "далаверата" и търговията с дрога е просто шокираща. Така, въпреки високата безработица, някои от тях изкарват много повече пари, отколкото един работещ и плащащ данъци гражданин. Данъци, с които се издържа цялото това безобразие. От друга страна, мизерията, бедността, простотията и невежеството в страните от които идват въпросните имигранти се задълбочава с всяка изминала година. Това са хора, стъпили между два свята. И каква е логиката на подобна "интеграция"?. Кой е движещият лозунг? "Целият свят в Европа" ли? Ами колко ще са тези по света, които ще бягат от родината си ако там се живее сравнително добре (култура, образование, медицина и тнт). хайде сега, всички заедно - в първи клас.
...
USA2-2
07 Ное 2005 21:01
Мнения: 1,520
От: Bulgaria
Крюела, пак си се изхвхрлила в писането. Започнала си да обясняваш нещо на такива екземпляри като Павлик Морозов. Те са просто дхрвени философи, за които ваги правилото"на всяко идйотско деяние моге да се намери философско оправдание".

Просто като страничен наблюдател гледам как се развиват нещата в Европа и все повече имам чуството, че тази добре организирана и рхководена война в предградията е дело на някой мозхк отвхд окена (т.е при нас). Не че тази война не е икономически обусловена, но някой е запалил фитила. Просто всичко става в прекалено подходящ момент за УСА.
Европейците нямат правилен ход. Такива работи ще се повтарят пак, и пак... Интересно... Когато те дели един океан от тези катаклизми, е интересно за наблюдение.

Единият от конкурентите на УСА отпадна. Интересно какво ще скроят на Китай?
Добави мнение   Мнения:66 Предишна Страница 3 от 4 1 2 3 4 Следваща