Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Малкият лош българин ІІ
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:119 Предишна Страница 3 от 6 1 2 3 4 5 Следваща »
Карамфилов
27 Окт 2006 11:47
Мнения: 2,535
От: Bulgaria
theSaint:
Нямам мисионерски дух, просто знам нещата и виждам как се изкривяват.
За постоянното местожителство. Ти пак имаш нещо като виза в българския паспорт. За неограничен срок е, но има някакви условия и може да ти го вземат. Поданството е друго - британски паспорт. Май и него може да ти вземат за при някакви условия, но не си спомням и не съм сигурен.
След влизането ни в ЕС тези работи може и да станат безпредметни, ще видим.
beagle
27 Окт 2006 11:51
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Има една професия , която се нарича "Корабен тръбар"... В моят град я работеха много люде... Първите заминаха за Испания и Португалия и забравиха да се върнат... Последните са отскоро в Полша...Англия да не се притеснява... Палавите булки тук , отдавна привикнаха с мокрите си кранчета , Професоре...


Николай Скаличански
27 Окт 2006 11:57
Мнения: 4,135
От: Germany
Mrx++,
Леко по леко почвам да се влюбвам в теб.
Прав си, това са причините, които са в аргументация на тезата, че не трябва да бъде затворен пазарът за нас. НО ... има едно голямо но.
ЕС, все още не е една държава, ние не бива да пришпорваме и претоварваме държавите, които не могат да се справят със собствените си проблеми, да се захващат и с нашите. Истината е, че ние сме тези, които трябва да носим стабилност в този съюз, точно колкото и останалите държави (пропорционално разбира се), това се иска от нас и във финансов, и в икономически аспект, а явно основателно и в останалите сфери на общественият живот. Така че да хвърляме силите си в борба за още места за емигранти от България ... нелепо е и жалко дори.
Фактите са, че нямаме стойностни политици, тези сега нито успяха да уговорят най-добрите условия за държавата ни за присъединяването (в това число и историята с АЕЦа), нито успяват да усвоят предприсъединителните фондове, нито ще усвоят, ако останат на власт, в полза за държавата и онези 4, 3 милиарда евро през следващите 3 години, които ЕС би ни отпуснал, ако можем да си ги издействаме.
Неадекватните бълнувания на хора като Емилия Масларова, която дори е министър, са показателни, че ние като народ нямаме идея, как да станем ни тигър, ни котка на Европа. Ние сме си просто едно мършаво гладно и нещастно нищожество, което не може да се справя само с проблемите си, при все, че се бие в гърдите, че е на 1300 години, че и повече вече.
Това всичко показва ужасяващите според мен размери на нашата емоционална диващина, и да се сърдим сега на която и да е държава в ЕС, че не желае вместо нас да ни решава проблемите е сравнимо с малкото дете, което плаче, че майка му го е наказала основателно да си седи днес в стаята.
Така че ... отговора е един. Долу управляващата коалиция! Всички в неделя нека пуснем невалидни бюлетини, но не защото некадърното тарикатче Кр. Каракачанов така каза, а защото това е правилният избор за нас днес. Ние трябва да се смирим, да се опознаем, да преживеем най-сетне нашият катарзис. Без това ... уви няма да станем никакъв тигър.
Doctora
27 Окт 2006 12:04
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Докторът
Откъде разбра, че резервите са от мургавите граждани. Значи онези като са престъпници , хайде всички българи са престъпници. И на основата на твзи твои размисли си ми захвалил глупостите на Карамфилов.


Марксе,
Има полицейски бюлетини. Крадците, просяците и проститутките (често добре организирани) са преимуществено мургави от Румъния и България. По времето, когато "средния българин" се чудеше, дали да даде пари, за да си направи международен паспорт, мургавите вече щъкаха из Европа с две, дори с три тескерета.Изритват ги с черен печат в единия паспорт, те влизат обратно с другия...
А за да не бъдеш голословен: Кои от твърденията на Карамфилов би определил като неистина, нежели "глупост" ?
Oraсle
27 Окт 2006 12:05
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Карамфилов,
До следващия брой обаче ще има още няколко станици с лозунги. Някои просто изпитват вътрешна необходимост да си ги скандират и в общи линии не се впечатляват от фактите.
Ама и един да те разбере, все е нещо.
Пейчо Пеев
27 Окт 2006 12:10
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
мене ме възгордява британското решение, ставате ама стойте в българия, че за трици други няма да щат

Редактирано от - Пейчо Пеев на 27/10/2006 г/ 12:30:01

chown
27 Окт 2006 12:12
Мнения: 3,062
От: Bulgaria
като прочетох, как Чърчил ни имал зъб разбиа'ш ли, и за това ни е хвърлил в лъстивите обятия Сталинови, ме напуши лек СМЯХ
West Coast
27 Окт 2006 12:19
Мнения: 298
От: Bulgaria
Малоумни или злонамерени комуноиди слагат равенство между:
а) това, че през соца не можеше да се получи разрешение за излизане зад граница, и
б) това, че сега развитите държави поставят пречки за влизането на чужденци от недотам развити държави.
Поради малоумието си, или поради заслепеността си, или поради двете, комуноидите не могат и не могат да вденат, че това са съвсем различни забрани. Всеки държава има право да реши кой чужданец може и кой не може да идва на нейна територия, ако може, за колко време, дали може да работи и т.н. Това, което държавата няма право да прави е да пречи на СОБСТВЕНИТЕ си граждани да пътуват.
.
Пренесено на битово ниво: никой не е длъжен да пуска чужд човек в къщата си, а ако пусне, има право да налага ограничения, каквито намери за добре; но никой няма право да спира (пълнолетен) човек да напуска дома му, т.е. няма право да го задържа насила вътре.
.
Разликата е елементарна и напълно очевидна. Но комунета и комуноиди продължават да напилват, че отказа на развитите държави сега да допускат свободно на своя територия е същото като отказа на тоталитарните държави да разрешават на собствените си граждани да пътуват
Николай Скаличански
27 Окт 2006 12:21
Мнения: 4,135
От: Germany
Meto ot Interneto,
Статията е несериозна и повърхностна, както беше и статията на Илчев за Генадиев!!!
Явно на теб себе самоуважение не ти липсва. Но отговорите ти: те само в известна степен струват. Струва това че, макар да не бих говорил за липса на себеуважение сред българите, защото според мен българина има предостатъчно от него. Липсва ни толерантност към нашия род. Но не толерантност от глупост, а толерантност с разбиране и старание за промяна. Прав си, че имаме нула интерес към интересите на държавта ни, прав си и за хора като фичето. Но уви не си прав да ни говориш, че трябва да се самоуважаваме всеки сам по себе си, защото думите ти се опасявам ще бъдат предимно така разбрани. Това се нарича егоизъм и от него и сега имаме в излишък. Така че ... бъди по-прецизен моля!
А коментарите за англичаните ... who cares, let them be, whatever they are!
Николай Скаличански
27 Окт 2006 12:24
Мнения: 4,135
От: Germany
чичоПейчо ...
креативното е, че с това се започва истинският катарзис!!!
Meto ot Interneto
27 Окт 2006 12:26
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Карамфилов, в общи линии си прав, но когато оборваш "лъжите", би трябвало да си по-внимателен.
Британското население е точно толкова ксенофобско, колкото френското, немското, българското, или това на Горна Волта. Питай пакистанците и бангладешците.
Британската администрция не винаги третира британски и небритански граждани еднакво. Например, студентите, които не са британски, или ЕС граждани, плащат десет пъти по-голяма такса за обучението си. Днес банките, уплашени от прането на пари през последните години, вече трудно отварят сметки, или дават заеми на небритански граждани.

Doctora
27 Окт 2006 12:34
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Британското население е точно толкова ксенофобско, колкото френското, немското, българското, или това на Горна Волта



Мето, генералните изводи са по правило задължаващи.
Но от личен опит: Най-малко се усещаш чужденец на Острова, в Холандия и Швейцария.

Редактирано от - Doctora на 27/10/2006 г/ 12:37:00

katana
27 Окт 2006 12:43
Мнения: 923
От: Bulgaria
Бре! West Coast, голема мадрост си написал! Бравос!
Значи според тебе е постигната тази толкова пропагандирана от западните демокрации идея на "свободно движение на хора и идеи", така ли!?
katana
27 Окт 2006 12:49
Мнения: 923
От: Bulgaria
Умрем да гледам как западняк ми реве на чужди гробища! Как много се загрижил и мило и драго дава за това да имам правото собствената ми държава да ме пусне ако аз реша да поискам, ако и неговата да ме не приема в тоя случай и резултата да е на практика същия. Ама какво да правиш, много важен "нюанс" си е това, нали!?
Han
27 Окт 2006 12:49
Мнения: 18,932
От: Bulgaria
Никой няма да те уважава повече, отколкото ти самият - себе си.

И едно допълнение, Мето:
Никой няма да ни уважава, ако не се уважаваме помежду си!
Когато пешеходец стъпи на платното и непрекъснатата редица коли веднага спре, за да мине, когато паднеш на улицата и веднага ти се притекат на помощ, вместо да те прескачат и когато такива неща станат масова практика и вътрешна необходимост, тогава също ще ни уважават повече.
Николай Скаличански
27 Окт 2006 12:52
Мнения: 4,135
От: Germany
Han
Mrx++
27 Окт 2006 13:03
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Докторът
...Но от личен опит: Най-малко се усещаш чужденец на Острова, в Холандия и Швейцария.
За Холандия и за Великобритания не знам, ама това за Швейцария ме потресе. Даже германците се оплакват от ксонофобията там. Навремето имаше един филм "Хляб и шоколад", който съшо третираше швейцарската ксенофобия спрямо италианците.
Ти ако си бил като екскурзиант може и да не си го усетил.
Meto ot Interneto
27 Окт 2006 13:03
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Дотторе, зависи. Пак казвам, питай хората с пакистанско потекло, например.
Държа на мнението си, защото съм убеден, че хората по света са горе-долу еднакви.
А страната, в която хората най-малко се чувствуват чужденци са САЩ, признавам.

Редактирано от - Meto ot Interneto на 27/10/2006 г/ 13:04:48

Николай Скаличански
27 Окт 2006 13:05
Мнения: 4,135
От: Germany
доктора за пореден път си дърдори и що да му се връзвам, и аз?!
katana
27 Окт 2006 13:05
Мнения: 923
От: Bulgaria
Han, не е верно бе! "Уважават" ни и без ние да се уважаваме! Що европейски търтеи се прехранват покрай гарантирането на "правата" ни, знаеш ли! Те нема начин как да не ни "уважават"! Само дето аз поне лично не им ща "уважението"! Сиктир бе!
Добави мнение   Мнения:119 Предишна Страница 3 от 6 1 2 3 4 5 Следваща »