Прекалено много внимание сте му отделили на дребния тарикат Петър Волгин. Ако сте го слушали по радиото, трябва да сте усетили че е един бездарен водещ, но затова пък, доста нахакан и доста нахален. От писанието му се вижда, че и на тая нива не го бива. Нещо като един малък Евгений Дайнов. Уважаеми журналисти от най хубавия български вестник, и на тоя няма да му търпим екскрементите на убогата му мисъл. |
ZMEJA, Абсолютно! На всичко отгоре, на нашите "шофьори-политици" /или "политици-шофьори"/ шофьорските им книжки и категорията им са взети, май, "по втория начин"- с връзки/ от Чужбина, най-вече!/ или подкуп и БЕЗ Изпит по Теория и Кормуване, и БЕЗ годишни Технически Прегледи на МПС-тата/Политиката!/ им! Редактирано от - paragraph39 на 01/4/2007 г/ 18:47:02 |
Това, че Волгин е поредния Благородний Дайвателний ми хареса, само дето не е казал нищо за "средната класа", демек за средния пръст, но инък това гражданско общество, за което пледира, ама как ми прилича на "малката" и голЕмата правда...Нейсе, нищо не се променя, само се модиФицира...Ха Ха. |
"...изграждайки фалшив имидж с кухите си фрази и клишета и постигайки именно онова което управляващите се стараят - пълното отравяне на атмосферата която би могла да роди някакво гражданско общество..." Добре казано Е6! С лъжи и извращения на факти комунягите в форума и медиите целят объркване и корумпиране! |
Филчо, този път си в "десетката", ама в твойто отзад е...?!, апропо, чакаш ме а...?!, явно си анархисто кАманисто...Ха Ха |
веролом, аз не зная на английски как е. Цитирам как ни го поднасят тук и политиканите, и Дайновчето, и всякакви подобни на Волгин. Което води до още размисли над гражданското общество, видяно през очите им. |
Писна ми - от статията лъха на такова тесногръдите, че не ми се коментира. Има проблем - липса на гражданско общество в България и дотук. Това си го знаем, а причините защо е така, а пътищата как може да не е така изобщо нещо смислено по темата защо няма в статията? Повечето хора в България, които приказват или пишат повечко обикновено изобщо не им идва наум, че нещата, за които пишат ние си ги знаем, а нас ни интересува как да променим тези неща, а това се оказва трудно за многословните, щото трябва и да се помисли и ако няма какво да каже да се замълчи, което вече за тях е напълно невъзможно. Та какво предлага тази статия? |
Вратовъзката на Волгин е мотив от картината "Американска готика" на Гранд Уд. Нещо като "Работник и колхозница" на Вера Мухина. Тъпак. |
Няма да има гражданско общество у нас, след като постинга ни беше премахнат-нито обиждаше, нито критикуваше модератора.Ей така, бе премахнат. Вестник "сега" налага цензура, в полза на някаква идея, която ще окъка пак нещата. Гражданско общество означава общество без ВЪОРЪЖАВАНЕ!! Нищо друго не може да дефинира това понятие, освен неговата етимология- Socite civle-Цивилното, сиреч гражданското общество. Всякакви други комерчески съдържания са плод на хора, мислещи със стомаха си, като тия пунгаши от вестник С**А. |
Гражданско общество означава общество без ВЪОРЪЖАВАНЕ!! Нищо друго не може да дефинира това понятие, освен неговата етимология- Socite civle-Цивилното, сиреч гражданското общество. Разбира се! Те затова и испанците казват Guardia Civil, щото е невъоръжена _______________________ Можеш ли да докажеш на човек, видял розови слонове, че те не съществуват? |
Какво толкова пък? Волгин чука на широко отворената врата. То си е ясно: не може народ, който няма национално самочувствие и самосъзнание, да съзадед от нищото гражданско общество. Народ, който е бил 50 години население и е крал от фабрики и заводи, кооперативи и канцеларии; свикнал е да мислят вместо него (то пък едно "мислене" имаха комунистите, ама нали управляваха от името негово - на същия тоя народ, дето се правеше, че работи, щото се правеха, че му плащат; пък сега вика - искаме пенсии, 30-40 години "работехме", т. е. строяха това, дето днес пет пари не чини, щото е било преливане от пусто в празно); научил се да минава метър, гратис, между капките (кога има спешна работа, легам да спим и учи, за да не работиш); докопвал се до някоя малка професийка по подръжката, и от там нататък цял живот - бей гиби!, без идея да се развива, да учи още (хората по света са принудени цял живот да се доказват, да си повишават квалификацията, а не с едно фотоапаратаче цял живот да щракат до пенсия... Е, то нямаше и възможност - при комувизма всеки заспиваше на своето стъпало, а който искаше да се разнообрази - записваше се в самодеен състав. Така че песента за гражданското общество е изпята - като минат още 40 години, може и да се появи. Обективна реалност. |
Гражданско общество , възникването на цивилни и полицаи , маркира разлива между две епохи , варварската и най новата , при която се излиза от варварството.Нямало е цивилни , това е факт.Военните е имало , който са били разбойници , имало е не по-малки разбойници-цере , аристократи , феодали , духовници.Всичките тези боклуци са били долнопробни грабители и са предвождали грабители. Варварските общества са още един маркер , колко гнусна е тази форма на общества с частна собственост , при които работи царското, султанското и аристократичното права.Такава , горе долу средновековна държава е днешна България. Някога?Началото е НЕ на словото , началото е липсата на познания , ПРЕДРАЗСЪДЪКА- това е началото. Днес е смайващо , каква сила е имал ПРЕДРАЗСЪДЪКА.Няма учен който да може да обясни , как този разум , с потенциала на днешен демократ , чиято глава е отчетливо празна , е бил приспан ДЕСЕТКИ ХИЛЯДОЛЕТИЯ.Само Стоунхендж и Наска правят някакво изключително , невероятно и необяснимо изключение. Днес можем да се чудим на тази думичка демокрация , въведена от египетските фараони , можем да се чудим на това което е ставало по поречията на Нил , Ефрат , Инд , Хуанхъ , но то е много малко , а е и много показателно , за огромният по продължителност варварски период, Само след Христа около две хилядолетия , за характеристиката на варварският период Само 200-300- години ни делят от него.Можем да се чудим и на друго , една гилотина какъв исторически скок е предизвикала .Да се надяваме само тояга да играе , но тази лъжеща и грабеща измет трябва да се вкара в правият път. Няма защо да се спирате на глупостта гражданско общество , маркираща разрива с варварската епоха..Кажете този капутализъм , тази перверзия пазарна икономика , тази свещена и неприкосновена частна собственост , композирана като във средновековието –те до къде ни докараха., кажете тези видими откачарки интерпретиращи историята като поредна пачавра , до къде ще ни докарат? А истинският въпрос е друг-кога ще скъсаме с варварите и варварството , за да говорим за гражданско общество? |
Писна ми, изцяло припокриваш моето мнение изразено в постингите от вчера и днес.И аз питам, защо не гледаме напред, а повтаряме истини с които всеки от нас се сблъсква ежедневно.Статията не прави анализ, авторът само констатира, а за предложения за изхода от ситуацията да не говорим. |
Къде си бе, Волгин? Толкова време ни липсваше тук на предния фронт, където антикомунизите защитаваме амбразурите със задните си части. А ти сега взе та нападна шльокавицата. Хм..... А, как ще правиш гражданско общество без шльокавица бе, човек? Със сингл молт.....? Много са ни меки задните части за сингл молт, не мислиш ли? Я виж там, другия път се понапъна и ела на амбразурата с нещо по-интелектуално. И не барай шльокавицата, ако обичаш. Та си наше родно постижение, достойно за уважение. Хайде със здраве и наздраве. |
Китайче , Не се гневи за хей така при Волгин ... Гражданското общество у нас , можеш да си го "предположиш" само на клик-растояние , в темата за полицейското крилце на родната ни мафия ... |
Гражданското общество е гражданско не защото го е еня за обществото, а защото защитава икономическия си интерес. Това още партайгеносе Гегель го е разбирал. |
Beagle, Не се гневя.Чета и недоумявам.2007 година сме.Ума трябва да е нормален и на мястото му.Видимите писания са подчинени а нови предразсъдъци , на нови спекулации и измами.Тези демократи , които придават на историята някакъв неумолим , дух-овен , постъпателен , последователен характер или са нискочели неандерталци или най обикновени празни глави Интелектуалното , човешкото , вярното , доброто мислене , е обективното и вярното. Наблюдение-представа-предИразсъдък-мислен е/разсъдък/разум-поведение. Чворското мислене , интелектуалното мошеничество , мисленето на паразити и вируси , върви по другата верига. Най важен е предразсъдъка , за да изолира разума. Предразсъдък-промито мислене-режисирано поведение- –нов предразсъдък-ново промито мислене – и т; н; .Целта е да скрие наблюдението и представата.Целта е да създава промити мозъци , целта е да лъже и краде.А това е повече от АМОРАЛНО.Дори КОН-КУРИРАТ варварските периоди и варварство |
Beagle, Ако целта е да ме препратите в съседство на една меко загубила връзка с главният мозък публикация , няма да стане. Профилирането на престъпността като професионална прослойка си има лидери от типа на Хитлер.Това недоразумение е меко казано е много кафяво. ---- Но да направим друго.Да поставим две изявени фигури на днешното общество.На едната позиция-череп , или вълк , или картоф , или цар или Доган , или Костоффф. На другата гражданина от левуново , деснюново , както искате го наречете, масовият гражданин. А сега го направете гражданското общество , при което важи девиза , , Един за всички , всички за един.” Господа това не е структура на гражданското общество , това е структура на общество получено чрез социал дарвинизма , чрез животински подбор.Къде при социал дарвинизма има гражданско общество , та с него да обяснявате обществото и процесите?Къде бананова държава е равно на демократична държава.Вие просто фантазирате? |
каво гражданско бе, вие луди ли сте бе ора, навремето когат се наливаха основите на демокЛацията едно умно инджинерче предупреждаваше у в-к Демокрация, че тия които земат капитала ще управляват хората, и стиснали ги за гушките не мое гъкнат, иначе на улицата и се оказа безпощадно прав, Е! Жорето Жеков вече изпище, че хора участвали в предаването му са били изволнени от работа, в скайфорума има инцидент милицьонерски колаборационисти да клепат на крак доблестни форумци пред работодателите им, за кво си гукъме тогаз, колкот да не заспим ли |