Доста пропуски се забелязват в подписката. Все още има няколко човека от соросовите фондации в България които не са подписали. Вероятно и няколко от студентите и докторантите на дичев, кьосев и знеполски още не са разбрали за подписката. Martina Baleva е е подписала, но подписът на австрийският асистент още го няма. |
Щом се стигна и до подписка в защита на "научния проект", работата става ногу сериозна. Ще се трупа актив. |
Да ама докат главнио подписувач, изворът и бащата на всички подписки, не подпише, не е валидна тая рабта. А иначе, Хийт е съвсем прав - срещу мъдрия 8-милионен български народ и неговата историческа памет са се събрале неколко шорошки отрепки и техните "български" слуги. |
Чичо Фичо Аз не съм я подписал още по липса на време А бе Фичо, я си не губи ценното време с тия глупости. По-добре земи да осигуриш некой по-стабилен инвеститор да доде с Буш, та да ни оправи. За да е по-актуален, тоа път Буш, место кат Клинтън за Паисий, може да каже нещо за Батак. Па може и него да го включим в канонизирането. Още един Светец нема да е проблем в калабалъка. |
Главната цел на подобни проекти е да отделят държавата от образованието, респективно науката, и да я съединят обратно с някоя религия, в краен случай може и с масонството. |
финал на проекта дичеви 3. Национално себевъзприятие С посещението си в Батак и художествената си интерпретация на събитието, полският живописец Антони Пиотровски същевременно е предизвикал и реакция, изразена най-вече от националистично настроената интелигенция, както и от политическия елит в края на 19 век под формата на исторически хроники, свидетелства на очевидци, есета, пиеси и други на тема Батак. Изненадващо при това е, че една от тези хроники, големият национален епос "Записки по българските въстания" от Захарий Стоянов и особено последната им част, която описва събитията в Батак, се оказва пряк отговор на иконографията на Пиотровски. Ето защо тя следва да бъде разглеждана като пропагандно произведение, отколкото като автентичен исторически извор.... очаквайте истинските "Записки по българските въстания" |
Не е съвсем така. В теорията на бумеранга се твърди, че ако не улучи, удря тиквата на този, който го е хвърлил... А това като да е писано вчера : „Единствената причина хората да желаят да бъдат господари на бъдещето е за да променят миналото.Те водят истински битки за достъп до лабораториите, където снимките биват ретуширани, а биографиите и историята – пренаписвани” Милан Кундера „Книга за смеха и забравата” |