БИВОЛЕ, а да вземеш да млъкнеш, а ? Щом едно изкуство се твори на сцена, е обезателно артистите да са красиви, или поне симпатични. Понятно е защо на теб ти се нрави тая сръбска Биволица. И не виждам какво общо има груповият им рев със Соник. То си беше най - скучна и тъпа сръбска чалга. Не е необходимо да си патриот , за да оцениш , че тази година българската песен е с най-висока музикална и артистична стойност. Което не можеше да се каже за умрялата "Лорейн ин дъ рейн". |
Чичо Фичо каза: Британската популярна музика от Бийтълс нататък беше 100% производна на американската (както казват много пъти и самите Ленън и Маккартни, да не говорим за Клаптън, Мик Джагър или Марк Нофлър). Англия беше посредник между жизнените импулси, идещи от Америка и европейската публика - фризираше, подслаждаше, рафинираше сурово-американското. Това е удобна бизнес ниша, и затова Англия сега не е поп-културна пустиня като Франция, Германия и Италия, а минава за "куул". А английски поп без американското - това е нещо, което никой в България сигурно не е чувал, Джилбърт и Съливан оперета. Играят хоро на площада. Най-големите англисйки рокаджии най-буквално копират простите американски блусари - на мене даже ми е чак противно от Клаптън в "Мистър Джонсън и аз". Разбира се, за бълг. слушател в 70-те, който не беше чувал госпъл, Фреди Мъркюри със "самбади ту лав" беше откровение. Или за който не е чувал автентичен блус - "Лейзи" на Пърпъл или Цепелин от "Физикал графити". Ха, ха хаааа Чичо, велики музикален експерте, престани да дрънкаш врели некипели, че ставаш смешен, предполагах че си тъп варненски недоучил АОНСУ възпитаник, ама чак пак толкова Кажи сега от кои американци са се учили Pink Floyd, Genesis(не Фил Колинз банд), Gentle Giant, Yes, Marillion(те са се учили от Genesis), Jethro Tull и.т.н. Изказването ти ми прилича на смешните руски статии от едно време за изобретателите на самолета, парашута, радиото, ел. крушка и прочие. Прост американски политпросветник това си ти. Ха вземи и напиши в Уикито и един "Наръчник на агитатора" помниш ли тези книжлета Много ще ти отива. И на Нелито също Редактирано от - baj_michal на 14/5/2007 г/ 22:46:23 |
Общото между Молитва и Небесната Соника е точно колкото приликата между Полегнала е Тодора и Интернационала. |
Още едно мнение по въпроса. Не че не се повтарят вече, ама все нещичко свежо може да се прочете, макар че, като погледна, това, което си казахме във Форума веднага след състезанието, се повтори следващите дни от мнозина. Е, с някои изключения де, ама ние сме свикнали. |
Ха-ха, какъв Sonique , ве? Ето оригинала: Анелия - Всичко води към теб |
Ейй, навсякъде политика... Медии - политика! Интернет - политика! Карикатури - политика! Музика - пак политика! А стига де - до гуша ми доде от политика |
@imagо, сърбите sa гепили от Sonique точно, ама точно това, което трябва. Нека е разрешено такова нещо, по пет хита на ден ще ти напиша. |
Как бе, Кракатау, как това ще е оригинала? Докажи го и ти гарантирам, ще се свържа с най-добрите адвокати тука, да й защитят правата на тази Анелия. Мани го Мето какви ги разправя, че всички крадяли. Така на времето Майкъл Джексън беше подвил една песен на Наско Атанасов от Щурците (Blood on the Dance Floor) и вече подготвяхме с едни адвокати тук out of court settlement, но Наско си отиде без време и инициативата пропадна. Въпросните адвокати от Медисън Авеню точно в областта на защита на авторските права в музиката направо паднаха, като чуха сходството. Единият точно водеше едно друго дело срещи Джаксън и щеше да ги свърже двете. |
@Кракатау, да не излезе, че е обратното и Анелия да трябва да плаща на Sonique. Дай да видим фактите. |
Оригинал е щото е NAI DOBRIQ HIT ZA 2005 SASIPA SE DA SE VARTI NA MORETO Бошнаците требаше да пратят Миле Китич или Стоя. |
А на Sonique от кога е? Приликата на Анелината песен с тази на Sonique и със сръбската песен е шокираща. Нещо трябва да се направи по този въпрос. Ако си сигурен, че оригиналът е на Анелия, нямам думи. На първо време сръбската песен трябва да бъде дисквалифицирана. Дай факти. |
Изпиках кучето, пих бира и сега за последно: Пак ще кажа, много се радвам, че БГ се представи добре. Независимо от стандарта на конкурса, независимо от това, че конкурса си е ташак. Според мен, мненията на Бивола требе да се уважават, както и на всички, които вземат конкурса насериозно. Музиката е нещо, което в БГ не беше приоритет по мое време - имам предвид в гимназиите, не в специализираните училища. Не знам как е сега. Съдейки по децата си, музиката днес се изучавава далеч по-сериозно в английските училища отколкото в БГ, наред с други занемарени предмети у нас като анатомия и статистика. И от тая, според мен несравнимо по-музикална страна, българската песен получи сравнително доста точки. Това са гласове на музикално вещи хора, не обезателно на емигранти. Хора, които, подобно на Бивола, вземат присърце дори и такова съмнително шоу, като състезанието на Евровизията. |
Мето, браво, изпика кучето, сега свърши още една полезна работа - изпикай Бивола, че той едва издържа от стискане и между двете изпикавания се опитай да се вникнеш по - дълбоко в Биволските писания тук, за да разбереш, че той от музика нищо не разбира, но пък имитира успешно вид “ музикална култура” и между изпикаванията ще разбереш още, че единственото, за което той се мотае тук, е да агитира за сръбкинята- тънка сръбска стратегия , която съседът винаги е умеел! Като го изпикаеш, тегли му един шут по голия задник от мое име! |
Начи тая сръбкиня с елечето ми напомня на една тука, жена на един, да го наречем условно ‘художник’. Името му е Кристо и опакова нещо си. Та тази неговата, спомням си я, точно със същото плетено елече и си го подръпва леко надолу като сръбкинята, излезе да предствят един проект дето трябваше да е в Сентрал парк – “Портите” или нещо такова. Та, нашата, и тя като съседката си от Сърбия (по години я бие двойно, а че и тройно, обаче, ама не личи толкова) излязла за малко от кухнята бършейки се в престилката и се кара на мъжо си пред хората, че не знаел английски. То, не че и тая въпросна Жан-Клод го знае, де. Той и той наистина не го знае, а и българския го кара на мьеко. Ама влезли нещо под кожата на Блумберг (тукашният Бойко Борисов) и той им разреши да ги издигнат по едно време тези никому ненужни порти в Сентрал парк, да досаждат на горките посетители решили да глътнат малко свеж въздух. Та, гледам я тая сръбкиня, спомням си за Жан-Клод, ама тука някак по-интересно. “Аре ся, да скиваме, ше излезем по чехли и ше им разкажем играта.” Май така я чувам да говори – “и ще взеем на Жан-Клод елечето ... да видиш ти”. Супер. “Това са си заслужили тея тука.” И май си е точно така. |
Страна без приятели? Братко Дичев , Как да ги имаме , като сме тъпанари ... ? Не е реч за едната ни песен ... Гостите си , ние по самата своя природа , сме нагласени да срещаме с омлет , от който , като не ни отърва , по всякакъв начин и по всяко време , дърпаме яйцата ... А приятелството е господарство на искреността и щедростта в добрите чувства ... Дано и "исторически" си ме разбрал , Професоре ... |
@Fabi, моля ти се, глей кви разкрития прави @Кракатау. Направо падам. Откъде тръгнахме, къде сме сега. |
"Б. Димитров не съм срещал да пише за българската музика." Бе тои и международняшкия капацитет Фичко не беше списвал, но явно реши да посвети малко от гениалния си талант и на тази област на човешкото съзидание. Тъй де, нема да артиса след идола си д-р дичеф. |
Бай Михале, дарагой, Английските рокаджии имали още една заслуга освен популяризирането на американската музика в Европа (вкл. България) - обърнали внимание и на американските си колеги към черния американски блус. Когато Клаптън за пръв път свирил в Америка, бил изненадан, че американските бели рок банди - тогава били най-на мода Дъ Дед, сякаш никога не били слушали блуса, а само бяла фолк музика - Кингстън трио и такива. Това е поради расовата бариера в Америка - белите си слушали бяло, черните - черно. (Така било даже след митингите на движението за гражд. права в 1963-64, белите си слушали Пит Сийгър, Боб Дилан и Джоан Бейс, черните - отделно - Махалия и Одета.) Англичаните нямали такава вградена бариера. Клаптън свирил заедно с ББКинг и много се уважавали и снимали редом, което белите ам. рокаджии не правили. Ако си слушал (Грейтфул) Дед, Бърдс и др. хипи банди от края на 60-те, си забелязал, че са много уайти. * Но разликата м/у амер. и англ. музика е, че първата е простонародна и жива, а втората - епигонска и потенциално интелигентска, свети с отразена светлина. Тя е и по-разбираема за високочели интелигенти, неразбиращи американската специфика. * Невежеството на българските интелигенти по отношение на Америка е смешно, и вредно за тях. Пречи им да разбират съвременния свят (западноевропейците са много по-напред с матряла). |