Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
От 1 януари българите с 10% данък върху доходите
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:98 Предишна Страница 2 от 5 1 2 3 4 Следваща »
Bacho Ilia
18 Дек 2007 08:14
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
Born, аз се сещам, че Уникредит Булбанк има синдикална организация.
uplah
18 Дек 2007 08:53
Мнения: 16
От: Bulgaria
долу таз нещастна, скапана държавица!
мечо
18 Дек 2007 08:53
Мнения: 954
От: Bulgaria
morehappyman , Марко Чепов
vladoffff
18 Дек 2007 09:13
Мнения: 397
От: Bulgaria
както казваше един император в един филм "Бедните да го духат"...
Sossa
18 Дек 2007 09:16
Мнения: 697
От: Bulgaria
Браво за плоския данък.

И ако реформите не спираха до там щеше да е чудесно - здравеопазване, образование, заменки, Натура, съдебната власт ...
boby1945
18 Дек 2007 09:18
Мнения: 4,915
От: Bulgaria
Няма нужда от рев! Просто се връщаме там, където бяхме при султаните, десятък, пък останалото го прави каквото щеш. Колкото по-малко данъци събира държавата, толкова по-добре, тя все едно не знае да си прави сметката както трябва.
Пък и хората ще мислят повече, как да си въртят бизнеса, отколкото как да заобиколят данъците и акцизите.
Догодина да вземат да намялт акцизите на алкохола, тютюна, горивата и работата ще стане ОК. Дано!
БирникЪ
18 Дек 2007 09:20
Мнения: 2,359
От: Bulgaria
Плоска статия за плосък данък ! Никакъв журналистически анализ, никакъв журналистически коментар !
Изплоскохтяхте бе, хора !!!
Що нищо не се казва за промяната на съотношението в осигуровките и как това ще повлияе влияе върху дохода след облагане ?
Защо толкова широко се рекламира намаляването на данъка върху доходите, а малко се говори за увеличаването на акцизите например ? Или на местните данъци и такси ?
Що не се каже направо - на бюджета са нужни толкова приходи (25 % повече в сравнение с 2007 г.) и тези приходи трябва да бъдат събрани от Вас ! От другаде няма къде да дойдат ! Всичко друго е от единия джоб, или от другия !
БирникЪ
18 Дек 2007 09:22
Мнения: 2,359
От: Bulgaria
Грешка - ИЗПЛОСКОСТЯХТЕ (ИЗПЛОСКОСТЯВАНЕ) - нова дума !
stdmv
18 Дек 2007 09:26
Мнения: 235
От: Bulgaria
Уж намаляват данъка пък чакат да се качат приходите.
Или досега бая народ не е плащал или всъщност качват данъка.
Викс
18 Дек 2007 09:47
Мнения: 552
От: Bulgaria
Какво да коментират? Платено им е да не се коментира! Иначе как ще се подмине въпрос, който засяга например 80 % от хората. А всички ще се занимават с разследванията на "Великия столичен кмет"
Държавата очаква да събере със 700 млн. лв. повече
А за какво са й? Къде ще ги изхарчи, всичките ли са за пътищата на В. Божков или почти всичките?
И друго се подминава - 10 % данък и за най-бедните, + 10 % намаление за разходите по граждански договори (сега са 35 %), щото България е забогатяла, материалите и трудът са поевтинели.....
84 гласували, значи толкова са били там в залата, законът го приемаха след 17 ч., ама освен Н. Димов НЯМА И ОПОЗИЦИЯ, която да поиска проверка на кворума. Корнезов му каза: "Ти какво, и сам войнът е войн".
Тогава за какво ревете тук? Почти всички депутати са съгласни с това, значи и почти целия народ, ако не е така - ми да е гласувал за други! Сега ще им го духа, щото така им е кеф
StefanST
18 Дек 2007 09:58
Мнения: 809
От: Bulgaria
Не ми е ясно защо ЕТ плащат 15%, а всички останали граждани 10? Едноличните търговци нямат ли същите права като на останалите граждани? Те нямат право да имат заплата, а плащат в грая на годината данък от 15% върху печалбата! Има някаква дискриминация според мене. Или онези тъпанари не знаят какво гласуват или са наистина тъпанари!
pyte6estvenik
18 Дек 2007 09:59
Мнения: 1,007
От: Korea, Republic of
Да ама на мен и 10% ми е много, след като съм бил 3 /три/ дена само в България.
Ако някой ми обясни защо трябва да плащам и какво ще получа тогава съм съгласен. Естеетвено става въпрос само за данък доход.
БирникЪ
18 Дек 2007 10:13
Мнения: 2,359
От: Bulgaria
Пояснение за StefanST.
Законодателят е имал предвид следното:
Регистриралият(-лите) ЕООД (ООД) плащат 10 % корпоративен данък и 5 % данък върху получените дивиденти, които са техния доход, или общо 15 %.
И за да ги постави при един и същ данъчен режим за ЕТ данъкът е 15 %.
А, че е малко несериозно, няма нищо ! То законодателите ни са такива !
КИР СПИТАМА
18 Дек 2007 10:21
Мнения: 888
От: Bulgaria
Shako
всичко живо в Българията дето е плащало и плаща данък и осигуровка както си е по ред и закон, без там разните му шмекерии и шменти капели тая вечер отбеляза факта с подобаващи почерпки.

Да, да !
Обаче, не! Осигурителната тежест за работещите се вдига на 40% !
Блаженни са вярващите.....
StefanST
18 Дек 2007 10:31
Мнения: 809
От: Bulgaria
За Бирник!
Това не е точно така! В ЕООД и ООД има месечни заплати, върху които се плащат данъци, осигуровки и т.н. както всички работещи граждани в БГ! А вече върху печалбата се плащат тези 15%.
stdmv
18 Дек 2007 10:48
Мнения: 235
От: Bulgaria
Стефан, съгласен съм с БирникЪ. Така е по-справедливо.
БирникЪ
18 Дек 2007 11:14
Мнения: 2,359
От: Bulgaria
До StefanST.
Приятелю, не смесвай юридическото лице (дружеството - ЕООД, ООД и т.н.) със собственика на капитала и работещите по трудов договор или договор за управление. Това са четири различни субекта и се облагат различно.
хунвейбин
18 Дек 2007 11:30
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
, , И за да ги постави при един и същ данъчен режим за ЕТ данъкът е 15 %.”

, , корпоративен данък и 5 % данък върху получените дивиденти които са техния доход, или общо 15 %.”
Това написа БирникЪ.
Даже го нарече , , А, че е малко несериозно, няма нищо !”
Да не издребняваме , даже е по малко-14, 5 % и ЕТ плаща повече.
Но това не е малко несериозно.Това е много нахално.
По важно е друго?

Увеличаването на косвените данъци-ДДС и АКЦИЗИ , при днешните размери на контрабандата и сивата икономика , трябва да се разчита много ясно и точно , като подкрепа на престъпната ситуация в България , при това от правителството.

Очевидно това не ви безпокой.Вероятно не го разбирате.Затова да направим две уточнения.
Това означава , че се засилва банановият характер на държавата.Това като първо.
Това означава радикален банкрут на капутализма.Не произвежда , преки данъци не плаща , страната и държавата стават все по обречени , като изход остава само едно , да се граби от народа.
КИР СПИТАМА
18 Дек 2007 11:44
Мнения: 888
От: Bulgaria
Хунвейбине,
Увеличаването на косвените данъци-ДДС и АКЦИЗИ

+ осигурителната тежест за работещите - 40% !!!
Та това което ми спестява плоския данък ми го изяжда увеличената осигурителна тежест
StefanST
18 Дек 2007 11:47
Мнения: 809
От: Bulgaria
Бирникъ, на мене ми е интересно как така всички в БГ ще плащат плосък данък от 10%, а единствено и само единствено ЕТ винаги ще са на 15%, докато собственикът на едно ЕООД например, може да има договор за управление, в който си гласува една заплата от 300 лв., например, върху която плаща 10% плосък данък, а ЕТ няма такава възможност!!! Той винаги ще плаща 15% данък! Ако обичаш това ми разясни! А това за банановата република си напълна прав!
Добави мнение   Мнения:98 Предишна Страница 2 от 5 1 2 3 4 Следваща »