Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Лесно е да риташ падналия
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:1426 « Предишна Страница 11 от 72 9 10 11 12 13 Следваща »
хунвейбин
26 Дек 2008 15:54
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Ако с вас се преселим в два исторически контекста
- преди Христос , при Дионисиевите ОРГИИ , където кръвта се превръща във вино , където леенето на кръв е опиянение , кърваво опиянение
-а след това при тайнствата на Христос и след Христос, при новата ДУХОВНА религиозна инверсия , при която виното се превръща в кръв.
Има ли храбрец които да ни обясни кървавите безумия , да ни обясни тази обезумяла животинска страст към канибализма , това божествено безумие.
Има ли храбрец , които да обясни поведението на този полубог-получовек-полуживотно , чиито безумия са дали основание на Ницше да я нарече полудялата маймуна.
Има ли храбрец които да отрече , че тази животинска лудост се появява едновременно с божествените съновидения и е толкова по извратена , колкото са по силни тези съновидения-РЕЛИГИОЗНИТЕ.
Любов към човека съчетана с кръвожадни и невиждани по мащаби те си изстъпления , държали човечеството в хилядолетни средновековни и мрачни окови.
Любов към човека , чрез деление на хората на боговъзлюбени аристократи и животни, РОБИ - вещи , и това трае само 2000 след Христос , а колко преди него , това не е за казване.
Това ли е правенето на света чрез ЛЮБОВ, или това е правенето на живота с омраза , с кръв , с насилие .


генек
26 Дек 2008 15:57
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
С необходимите съкращения от "Спечели облог за Сатаната" - Робърт Хайнлайн:
Първият знак, че доближавам целта си, беше вонята. Веднага се сетих за развалени яйца. Сероводород. Смрадта на горяща сяра.
Не е смъртоносна, но това едва ли е утеха, защото жертвите на тази миризма без друго са си мъртви. В повечето случаи. Аз обаче не бях труп. Историята и митологията разказват и за други, които живи са слезли в преизподнята - Данте, Еней, Одисей, Орфей. Може би измислени до един. Аз ли съм първият, спуснал се към пъкъла в плът и кръв?
Ако е така, още колко ще остана жив и здрав? До мига, когато се забия в пламтящата повърхност на огнената яма? За да се чуе кратко “псссът” и да се превърна в мазно петно? Дали пък моите донкихотовски настроения не ме подтикнаха към излишна припряност? Едно скоро изчезнало мазно петно едва ли би помогнало с нещо на Маргрете. Сигурно трябваше да остана още в рая и да го ударя на молби и пазарлъци. Светец с пищния си нимб, застанал упорито с плакат в ръце пред Престола на Господ може би щеше да го убеди да промени решението Си... защото това би било по силите на всемогъщия Йехова.
Малко късно се сети, момче! Вече забелязваш червеникавите отблясъци по онези облаци. Значи отдолу има кипяща лава. Колко ли ми остава? Във всеки случай не е много. С каква ли скорост падам? С твърде голяма.
Вече виждах какво представлява прословутата геена огнена - кратер на неимоверно огромен вулкан. Стените му бяха навсякъде около мен, високи много километри, а до пламъците и разтопената лава оставаше дълъг път. Който изминавах значително по-бързо, отколкото ми се искаше. Е, Свети Алек, как си днес с дарбата да твориш чудеса? Мина през онези нажежени въглени и се отърва с жалко мехурче. Тук дали ще се справиш? Разликата е само в мащабите.
“С търпение и обилна слюнка слонът обезчестил комара.” И там проблемът бил само в мащабите. Бива ли те колкото онзи слон? Свети Алек, тази мисъл беше особено нечестива. Къде се дяна твоето чувство за приличие? Трябва да е от влиянието на порочната среда наоколо. Както и да е, няма защо да се тревожиш за грешните си мисли. Вече не рискуваш да пропаднеш в ада заради тях. В самия ад си. И след около три секунди ще се превърнеш в мазно петно.
“Сбогом, моя Марга! Колко жалко, че тъй и не успях да те почерпя мелба с горещ шоколад. Сатана, приеми душата ми. А Исус е един долен тип...”

Уловиха ме, както се хваща пеперудка в полет. Само че крехката твар би имала нужда от азбестови криле, за да остане невредима. Когато ме измъкнаха, панталонът ми тлееше. Поляха ме с предвидливо приготвена кофа вода.
- Я подпиши квитанцията.
- Каква квитанция?
Надигнах се да седна и впих поглед в близките пламъци.
- Ей тая.
Някой тикна листче под носа ми, а с другата ръка ми подаваше химикалка.
- Защо толкова настоявате да подпиша?
- Защото трябва. Потвърждаваш, че сме те отървали от геената огнена.
- А, не, първо искам да поговоря с адвокат. Дотогава нищо не подписвам.
..........................
Двайсетина минути по-късно вече седяхме в сепаре на близкия бар, пийвахме бира и чакахме да дойде тавматург, прославил се като майстор на формите и образите. Разказвах как и защо попаднах в ада.
- Непременно трябва да я открия. Първо ще потърся в ямата. Ако е там, значи е особено спешно да я намеря.
- Изобщо не е там - увери ме Род.
- А? Дано можеш да ме увериш в това. Откъде знаеш?
- Никой никога не е бил в ямата. Всички истории за нея са тъпи измишльотини, за да си подвиват опашките разни селяндури. Вярно, доста от будалите се пльосват тук балистично, а някои падали дори в ямата, преди управителят да сложи тук дежурни по безопасността. Ние с Бърт сме от тях. Само че и да падне нечия душица в огъня, нищо й няма... освен дето ще се уплаши до побъркване. Естествено, доста й припарва, та изскача още по-бързичко. Но без никакви повреди. Едно изкъпване в пламъците може да те отърве от алергиите, нищо друго.
(Нямало никой в геената огнена! Никаква “вечност в адските пламъци”. Как ли би се стъписал брат Барнаби... и мнозина други, чийто успех в занаята зависеше точно от мъките в преизподнята. Но не бях дошъл тук да обсъждам въпроси на есхатологията с две погубени души. Исках да намеря Марга.)
- Спомена някакъв “управител”... Това да не е прякор на сатаната?
- А, не. Господин Ашмедай е начело на градската управа. Сатаната никога не върши черната работа. И за какво му е? Планетата си е негова.
- Планета ли?
- Според тебе да не е комета? Погледни през прозореца! Най-хубавичката планета в цялата галактика. И най-добре поддържаната. Няма змии, хлебарки, комари. Няма данъчни инспектори и тумори, няма проповедници. Отгоре на всичко и адвокатите са само двама!
- Както я описваш, трябва да е същински рай.
- Там не съм ходил. Нали ти току-що се изтърси от рая. Що не ни разправиш как е там?
- Ами... Всичко си е наред, стига да си ангел. Не е планета, а изкуствено направено място, точно като Манхатън. Но не съм тук, за да възхвалявам рая.

Редактирано от - генек на 26/12/2008 г/ 15:59:08

Mitev
26 Дек 2008 15:59
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Е6:
"Комунистите (те са се самоопределяли за такива, затова така ги и наричам) именно там са ударили.В "човешкия" фонд, замествайки праведните свещеници сами избрали да станат такива, с "наши" хора с картончета."


Е6,
не идеализирай нещата. Не забравяй, че тези с картончетата са избрани измежду праведните свещеници, сами избрали да станат такива /свещеници/. Вярата в бога не им е попречила да станат свещеници с картончета.
Освен това, комунистите не са първите управляващи в историята, които са превръщали църквата в слуга на властта. Те са имали на разположение много примери от предишните векове. А и докато бяха на власт, не бяха единствените, които гледаха на църквата като на инструмент. Или мислиш, че например избирането на полския доцент Войтила за пата /Ян Павел ІІ/ стана само по волята на клира и без намесата на САЩ и западноевропейските правителства?
Така че не приписвай само на комунистите желанието да използват в своя полза мощния инструмент, наречен църква.

E6
26 Дек 2008 16:04
Мнения: 29,550
От: 0
Мисля, че е смешно чоек именувал се така, да говори за жестокост и канибализъм:
Хунвейбин
Хунвейб̀ ин (традиционен китайски: 紅 衛 兵 , опростен китайски: 红 卫 兵 , пинин: Hó ng Wè i Bī ng) е участник в китайската Културна революция през 1960-те години.
Хунвейбините - "Червените стражи" - са били необразовани младежи, на които е внушено, че те ще управляват страната, която е превзета от учени и партийци. Така наречените „революционни комитети“ започват масов терор и разгром на партийните комитети, науката и културата.
След като с помощта на хунвейбините се справя с опонентите си, Мао Дзъдун обявява края на Културната революция. Хунвейбините стават непотребни, защото са пропуснали да се образоват или да добият професия. През 1969 г. те са изселени в селските райони.
Бармалей
26 Дек 2008 16:06
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
Честито Рождество Христово, , ,
Здравейте перипатетици...Виждам, че въпросът за Едно и Много вече е решен...За радост на блуждаещите електрони в мислещата материя...И за срам на всички слагащи Идеята пред Материята - от предците на Платона...до внуците на Ленина
P.S. Като го споменах - Бащата на пролетариите - че се сетих...Защо му е трябвало да пише "Материализъм и емпириокритицизъм" и да се захваща с този глупав електрон въпреки атеизма си?
Хай - Със здраве през новата година...И зарежете идеите...Те корем не пълнят...

_____________________________________ _________________________________________


Лъжата, която прилича на истина, не е по- добра от истината, която прилича на лъжа - <Кабус Наме>
Сократ-май
26 Дек 2008 16:08
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Не мога да ви разбера, бе хора!
Критикувайки догматизма и фанатичната слепота на свещениците, вие изпадате в също такъв фанатизъм и също такава слепота, защитавайки своята вяра на безверие.
Без да ми се обиждаш, Митев, ти например грешиш срещу логиката, когато твърдиш, че несъществуването на Бог е доказано. Един от основните закони на логиката е именно този: "отрицателно твърдение НЕ МОЖЕ да бъде доказано".
А драгият Хунвейбин също тъй сляпо отъждествява религията с канибализма (няма да оспорвам това му убеждение), но след това тегли кръст на всичко известно от биологията и заявява:
На канибализма-явление което даже не е познато и на животните?

Трябва ли да ви вадя цитати от Уикипедията, за да се убедите, че канибълизмът е често срещано явление сред животните?
Пак питам: какво ви става? Никой не ви напада, никой не нарушава добрия тон. Защо преминавате в остра отбрана?
rki
26 Дек 2008 16:11
Мнения: 20,973
От: Albania

“Месото на белите мирише много лошо и е прекалено солено. Месото на японците за мен беше с най-добър вкус”, разказва бивш канибал. Бившите човекоядци обаче са единни в мнението си, че няма нищо по-добро от вкуса на техните собствени съпруги, които те ядели след смъртта им.


__________________________________________ _____________________
Once the government socializes losses, it will soon socialize profits. If we lose our ability to fail, we will soon lose our ability to succeed. If we bail out risky behavior, we will soon see even riskier behavior.
хунвейбин
26 Дек 2008 16:12
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Късно живееш дребно човече, и любител на канибализмите.
Аз съм го посочвал многократно.
Отвращението от селяндурщината , от галошите и цървулите , са ме подтикнали към нищожното хунвейбин , пред мащабното ХУНВЕЙБИН.
Иронията е велика сила , Сократ я е измислил, ВЕЛИКИЯТ СОКРАТ , истинският , твореца чрез КРАСОТАТА , на които също с рецептата богохулник е поднесена чашата с отрова , от извратените и фанатизирани религиозни типове-истинските ХУНВЕЙБИНИ.
E6
26 Дек 2008 16:13
Мнения: 29,550
От: 0
Митев,
След като атеистите знаят със сигурност, че няма Бог (най-дискутирания въпрос на всички времена) , то те могат да претендират, че знаят всичко, защото другото е просто пренебрежимо малко.
Mitev
26 Дек 2008 16:20
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Сократ-май:
"Без да ми се обиждаш, Митев, ти например грешиш срещу логиката, когато твърдиш, че несъществуването на Бог е доказано. Един от основните закони на логиката е именно този: "отрицателно твърдение НЕ МОЖЕ да бъде доказано"."


Сократе-май,
учил съм само една година дисциплината логика като студент в Прага, но понеже беше по време на Пражката пролет 1968 г., когато посетих повече митинги и демонстрации, отколкото лекции, възможно е да имам пропуск. И все пак, позволявам си да мисля, че когато виждам, че например в градски автобус 94 /към студентския град/ няма слон, това отрицателно твърдение може да бъде доказано, нали?
ПП.
И не се засягай от страстта в дискусията. Тя съвсем не е признак на омраза

хунвейбин
26 Дек 2008 16:22
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Сократ-май
Пак си служиш с дребни хитрости , доста елементарни и глуповати.
Изключенията не са правило.А от животните МАЙ по това се отличава полудялата маймуна-РАЗУМА.
Канибализма , вътрешно видовото само изтребване , такъв какъвто е при полудялата маймуна , при животните изобщо не се среща.
Историческите факти , са исторически факти , те са неопровержими.
По добре е друго да обясниш , защо под байрака на църквата , на РАЗУМА , на върховният разум , са се водили канибалите сражения за РОБИ , за плячка , за пари.Садизма обясни.Унищожаването на човешкият интелект и гений обясни.
И друго е добре обясниш.Планините от кости и моретата от кръв предизвикан от този КАНИБАЛИЗЪМ
генек
26 Дек 2008 16:22
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
РКИ,
ами като са били дъвкани цял живот от тия съпруги - как няма да им е вкусно?
Двама вечерят, единият казва:
- Виждам, че нещо не харесваш жена ми? Ами яж тогава от картофите...
E6
26 Дек 2008 16:24
Мнения: 29,550
От: 0
Отвращението от селяндурщината , от галошите и цървулите , са ме подтикнали към нищожното хунвейбин , пред мащабното ХУНВЕЙБИН.

А мен отвращението от горепосочените неща, които на всичкото отгоре са и перманентно на власт ме подтикнаха да напусна блатото (изразът е твой) и да се мъча да се реализирам в държава и в град в който има над 200 църкви няколко синагоги и джамия и където НИКОЙ на никого не пречи... Където ако паднеш ще те вдигнат, ако си гладен ще те нахранят и ако си в нужда ще ти помогнат.Където има КАТОЛИЧЕСКИ училища, толкова колкото и обществени даващи най-доброто образование и денят започва с молитва и химна.В тези училища се носят униформи и няма наркотици като самите ученици следят за това....
ТОВА Е ГОЛЕМИ ЧОВЕКО!!!!!!
Сократ-май
26 Дек 2008 16:27
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Митев,
Уверявам те, че това е основен принцип на логиката: отрицателно явление може да бъде доказано в частни случаи, но по принцип е недоказуемо.
Да вземем такъв пример: Ти ми казваш "Аз имам пари".
Ако се усъмня, вадиш ги от джоба и така положителното твърдение е доказано.
Но ако ми кажеш "Нямам пари", това вече е отрицателно твърдение и празният ти джоб не доказва нищо. Може да имаш пари в банката. Тръгваме да обиколим всички бълкарски банки и да се уверим, че нямаш влог. След това идва ред на чуждестранните банки. След това можем да предположим, че парите са закопани - трябва да разкопаем цяла България, след това целия свят, а после са възможни още и още варианти - неизчерпаем брой.
Не че това решава по някакъв начин въпроса има ли Бог или не.
Просто смятам, че спорът трябва да се води коректно - още повече, че го водим заради самия спор; никой няма да промени позицията си.
Mitev
26 Дек 2008 16:30
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Е6:

"Митев,
След като атеистите знаят със сигурност, че няма Бог (най-дискутирания въпрос на всички времена) , то те могат да претендират, че знаят всичко, защото другото е просто пренебрежимо малко."


Е6,
добре дошъл отново.
Най-дискутираният въпрос за наличието или отсъствието на Бог отдавна би престанал да съществува, ако една от страните в дискусията /църквата/ не бе силно /екзистенциално/ заинтересована от това на всяка цена да внушава, че има бог. Атеистите нямат никакъв материален интерес от доказателството за отсъствието на бог освен защита на истината.

Сократ-май
26 Дек 2008 16:30
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Драги Хунвейбине,
Щом ще заклеймяваш байраците над канибалите, не пропускай освен религията да сложиш и следните:
- ДЪЛГ
- ОТЕЧЕСТВО
- ИДЕАЛ
- СВОБОДА
- ПРОГРЕС
- БРАТСТВО
- ХУМАНИЗЪМ
Ако трябва, ще ти изброя още.
E6
26 Дек 2008 16:35
Мнения: 29,550
От: 0
хунвейбин:
Канибализма , вътрешно видовото само изтребване , такъв какъвто е при полудялата маймуна , при животните изобщо не се среща.

Той както винаги пак не е разбрал.Трудно му е да види настрани... с тези капаци....
Проф. д-р Андрей АНДРЕЕВ Канибализмът е сериозен порок при свинете, който се проявява особено през зимата и пролетта. Той се наблюдава в две направления. Някои свине майки нападат и ядат малките си. Необходимо е да се прави разлика, когато първескините захапват и умъртвяват прасенцата си главно от страх или възбуда от раждането. Типичен канибализъм е, когато възрастни свине изяждат малките си не само при раждането, но и през първата седмица от опрасването.

Натиснете тук
Сократ-май
26 Дек 2008 16:40
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
А също Натиснете тук
хунвейбин
26 Дек 2008 16:40
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
E6
Говориш?Невероятни измислици?
, , От убивайте всички , Бог ще познае своите “, /невиждан канибализъм по време на кръстоносните походи/, през хвърлянето на атомните бомби с благословията , , Бог да ви помага .”Или тази милостивост , на убиване без проливане на кръв , като те пекат на кладите , която днес е още по фрапираща и има измерението на световен грабеж и мародерство , макар и пак милозливо да се нарича криза.
На какво се надяваш , когато така нагло лъжеш.
E6
26 Дек 2008 16:45
Мнения: 29,550
От: 0
Митев,
Избирането на Войтила за "Папа Йоан Павел II", е безспорно събитието преобърнало света, а не внезапното "просветление" на Мишката Горбачов.
Всъщност не знам кому това избиране пречеше, но знам, че се вдигна голям вой на Изток а на гражданина Воичех Войтила е отнето полското гражданство (нещо което се прави за изключително престъпление към Родината) и при първото си посещение в родината си като папа - човекът е дошъл с.... виза.
No comment!!
Добави мнение   Мнения:1426 « Предишна Страница 11 от 72 9 10 11 12 13 Следваща »