Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ГЕРБ е инженерен проект на левицата
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:130 « Предишна Страница 4 от 7 2 3 4 5 6 Следваща »
Bira
08 Апр 2009 13:11
Мнения: 9,171
От: Bulgaria
психология в СУ... психотерапия в Швейцария... политическа психология в САЩ...

сега остава да изкара един кратък курс по политическа психотерапия в Магадан и готово!
XYZxyz
08 Апр 2009 13:21
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Много е лесно да се обявяват едва ли не всички партии за производни на БКП, но това просто не е вярно. Даже и самата БСП реално не е продължител на БКП. Тук важно е какви са идеите и политиката, която провежда дадена партия, а всичките парламентарно представени партии след 1989-та година, провеждаха една и съща дясна политика с леки нюанси - по-дясно/БСП/ и нормално дясно/СДС, НДСВ/. Няма как партии, които провеждат дясна политика да са производни на лява партия - това е съвсем очевАдно, но за някои е по-лесно да обясняват некадърността на капутетата с това, че били произлезли от това, от което не са произлезли. Това си има и елементарна манипулативна цел - ние капутетата сме идеални и ви управляваме много добре, но виновни са онези предишините, че сме най-бедни и корумпирани в Европа. Лошото е, че доста народ се връзва на тази елементарна манипулация - нещо нивото е паднало доста.
Doctora
08 Апр 2009 13:25
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Защо цитирах "Стената" ? Тълпата се зомбира почти без усилие. Достатъчно е да се огледате около вас.


P.S. А изследването на психотронното въздействие и неговите феномени започват далеч преди WWII. Бедна ви е фантазията докъде са стигнали.

Редактирано от - Doctora на 08/4/2009 г/ 13:27:43

Apolitichen
08 Апр 2009 13:29
Мнения: 9,749
От: Bulgaria
Българското общество стана жертва на изключително неправилни теории, разпространени от анализатори, които имаха лесен достъп до медиите в миналото.
След такава инженерингова мисъл да се чуди човек дали е жертва на теорията на гравитацията или само на нейните "анализатори"

Бармалей, благодаря за линка! Г-жа Христова добре, с добро чувство "добре", се презентира. Само не вдянах, защо няма публикация в чуждо списание, все пак уж е специализирала в Швейцария и САЩ, пък и хонорарите са по-високи. Не вярвам такава смела жена да се страхува от мнение на рецензент за липсата на научна новост.
Cruella de Vil
08 Апр 2009 13:39
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
А-а-а, не може секакви уманитарни приумици да се представят за инженерни проекти!
Mitev
08 Апр 2009 13:51
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Но съпротивата беше в тоталното неприемане на комунистическата идеология.


Сократе-май,
мисля че грешиш, при това сериозно.
1. Мнозинството от българските граждани, включително и завършилите висше образование, включително, ако позволиш, и ти, не познаваха детайлно комунистическата идеология. Знам това от собствен опит, той като като преподавател във ВУЗ съм изпитал най-малко 5 000 студента по политическа икономия и долу горе още толкова съм наблюдавал и слушал при заключителния държавен изпит, който включваше материала от история на БКП, марксистка философия, марксистка политикономия и научен комунизъм.
2. Поради 1. мнозинството от българските граждани под комунистическа идеология разбираха това, което виждат в обществото и което БКП им сервираше от конгреси и в партийната, профсъюзната или комсомолската учебна година. Така наречената социалистическа действителност даваше много поводи за недоволство, но тази социалистическа действителност не бива да се отъждествява с комунистическата идеология, защото е некоректно. Мога при желание от твоя страна да ти представя много доказателства по въпроса.
3. Не приемам и думата тотално, тъй като имаше и доста хора, на които тази социалистическа действителност беше удобна и ги задоволяваше.



Edited by - Mitev on 08/4/2009 г/ 13:54:15

Болярчето
08 Апр 2009 14:11
Мнения: 2,995
От: Bulgaria
И чудовището е било инженерен проект на Франкенщайн, но после се обърнало срещу създателя си. А Бойко, както знаем, без никакъв проблем се обръща на колкото градуса си ще. Така че ще свърши работа. А работата естествено е изхвърлянето на триглавата от властта. Бойко има достатъчно мускули за това. Вярно, че акъл няма, но нали затова ще прави коалиция с десните.
А статията е твърде плитка. Прекалено лесно се вижда с каква цел е писана. Толкова лесно, че почваш да се чудиш дали не грешиш, съзирайки поредната конспирация
Всъщност, ако следваме логиката на авторката, точно Яне Янев е инженерен проект на левицата, създаден с цел да вземе колкото успее от гласовете на десните. Но по същата логика и Илия Божинов може да бъде наречен инженерен проект на десницата, понеже на изборите ще вземе гласове, които иначе биха отишли в БСП. Така че да оставим настрана кой чий проект е, а да видим кой каква работа ще (би могъл да) свърши. За мен единственото смислено и поносимо (не казвам добро) управление след изборите е ГЕРБ + дясната коалиция. Всяко друго, което реално може да се случи, би било по-лошо. А ако ГЕРБ е проект на левицата - толкова по-добре. Най боли когато сам си го зачукаш.
Бармалей
08 Апр 2009 14:16
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
Аpoliticen, не я познавам лично, но съм срещал нейни разработки...
смея да кажа (до колкото разбирам) на добро професионално ниво...Все пак тя не пише Писма А тук и найдох CV-то На това не може да се каже ширпотреба - освен ако не си предубеден или ...

_____________________________________ _________________________________________


Лъжата, която прилича на истина, не е по- добра от истината, която прилича на лъжа - <Кабус Наме>
Mitev
08 Апр 2009 14:17
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Много е лесно да се обявяват едва ли не всички партии за производни на БКП, но това просто не е вярно. Даже и самата БСП реално не е продължител на БКП. Тук важно е какви са идеите и политиката, която провежда дадена партия, а всичките парламентарно представени партии след 1989-та година, провеждаха една и съща дясна политика с леки нюанси - по-дясно/БСП/ и нормално дясно/СДС, НДСВ/. Няма как партии, които провеждат дясна политика да са производни на лява партия


XYZxyz,
мисля, че не си прав да отричаш връзката между БКП и сегашните политически партии. Познавам много бивши членове на БКП, които след 90-та година станаха членове на СДС, такива има и в НДСВ, и в ГЕРБ, и в Атака и т.н. За физическата връзка между БКП и БСП да не говорим. Малцина от членовете на БСП над 40 г. възраст не са били членове на БКП. Малцина от членовете на БСП под 40 г. възраст не са деца или внуци на членове на БКП.
Що се отнася до идеите, тук си прав, че БСП къде официално, къде неофициално изостави идеите на БКП. Всъщност причината за това изоставяне се корени в това, че върхушката на БКП, средната партийна и стопанска номенклатура, отдавна бяха изоставили автентичните комунистически идеи и по мнението на съвременниците се превръщаха все повече и повече в червена буржоазия. На тази червена партийна номенклатура, представляваща БКП, която все повече преставаше да бъде лява партия, комунистическите идеи вече не пасваха, бяха се превърнали в спирачка по пътя им към още по-голямо забогатяване.
Така че дясната политика, политиката в служба на богатите, която провежда БСП практически през целия 20 годишен преход, има своя кадрови генезис в състоянието на БКП през последните 15-20 години преди десети ноември. Смяната на обществения строй стана по тяхно желание. На пръв поглед те загубиха политическата си власт, но това беше само на пръв поглед. По същество те придобиха икономическата власт, а след това си върнаха и политическата власт, временно номинално отстъпена на така наречената опозиция.



Velikancho
08 Апр 2009 14:19
Мнения: 2,454
От: 0
Много хубаво.
Mitev
08 Апр 2009 14:23
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Бойко има достатъчно мускули за това. Вярно, че акъл няма, ...


Болярчето,
много е лесно да се твърди, че някой няма акъл, много по-трудно е с конкретни примери да се докаже. Стига с тая разпространявана от БСП и клакьорите и клевета. Станишев бил умен, интелигентен, но аз по-голяма глупост от неговото твърдение, че работа на държавата е да подменя номерата на автомобилите не съм срещал у нито един политик. Мечтая да ми дойде на изпит и да ми разкаже като се правят разходи за тази работа каква полза възниква за собственика на автомобила и обществото от смяната на един номер с друг.
ПП.
Можеш ли да дадеш конкретен пример за глупост, казана от ББ, както аз давам с изказването на СС по Канал на БНТ на 15.03.2006 г.?





Edited by - Mitev on 08/4/2009 г/ 14:38:44

шуменско пиво
08 Апр 2009 14:36
Мнения: 3,617
От: Angola
Oldmad, За линка към циганската тема! Макар и да е встрани от темата тук.
Аз мисля абсолютно по същия начин като автора на оня материал. И даже си имам един спомен свързан с първата снимка. Всъщност, както я помня беше вариант на същата тема. Беше през 1992, в един хотел в Брюксел видях някаква брошура която представяше Европа. Имаше по няколко страници за всяка страна. С доста снимки, както си му е ред. И докато за другите бяха показани паметници, величествени сгради, природни картини, т.е. реални забележителности, за мой ужас частта за България почваше с една снимка на която се мъдреше един ухилен мангал, доста по-млад от тоя, но със същата стойка, същата гъдулка и вездесъщата мечка изправена пак така, но по средата на една магистрала!? Другите снимки бяха не по-малко изразителни: едно куче проснало се и изплезило език в пепелта на някаква селска уличка, някаква бабичка прегърбена крета след едно магаре натоварено с дърва, и ... толкоз! Няма София, няма Варна или Пловдив, няма Мадара, Плиска, Преслав или Търново, няма нищо друго! Няма природа, планини и море, Розова долина ... да изброявам ли още? Естествено, направих малък скандал, но женицата на рецепцията мигаше виновно и се извиняваше, че от Министерството на културата са издали тая брошура и са им я оставили за безплатно разпространение.
Коментара оставям на всеки...
XYZxyz
08 Апр 2009 14:37
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Г-жо Христова, доста коментари предизвика дебатът между Бойко Борисов и Сергей Станишев. Как повлия той на рейтингите на двете партии?

- Мисля, че не повлия в никаква посока.
...
Като обща оценка крайният резултат е по-негативен за БСП. Ако попитате хората: "Кой се представи по-добре в дебата?", сигурна съм, че ще ви отговорят - ГЕРБ.

Тъй де, ама защо тогава социолозите отчетоха доста силен спад на подкрепата за Бойко Борисов след дебата?
XYZxyz
08 Апр 2009 14:39
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
- С какво Бойко Борисов спечели? Той дори не бе в типичната си нападателна роля.
- ...
И хората застанаха на страната на по-слабия и по-неопитния.

? и после ?? и пак ???
Mitev
08 Апр 2009 14:41
Мнения: 20,056
От: Bulgaria

Тъй де, ама защо тогава социолозите отчетоха доста силен спад на подкрепата за Бойко Борисов след дебата?


Ами защото са цоциалистически цоциолози.

XYZxyz
08 Апр 2009 14:41
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
- Какво издава тази подчинена позиция?
- ...
В историята и в политиката обаче често се е случвало големите теории и конспирации да бъдат проваляни заради даден непредвиден фактор, който е извън възможността да се контролира. В случая Бойко Борисов може да е усетил силата си като лидер ...

Да й имам подчинения лидер ...
Mars Attack
08 Апр 2009 14:56
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
Митев,


За предпоследния ти постинг по-горе - ,
но за критиката към Сократ - не си много прав:

пак стигаме за "льошите хора", дето изперверзили прекрасната теория...
Ами това стана възможно, защото самата теория им го "позволи" и в себе си има непреодолими противоречия, която я обричат да си остане утопия.

Чел съм в подробности "класиците", бая изпити съм държал и като студент, и като аспирант, но след анализа на Маркс на капитализма, другото си остава есамо дна утопия: много сладко звучи, всичко много добре, ама като тръгнаха да я прилагат, тя взе, че не "сработи". На нито едно място и в нито един момент.


Значи "нещо" в самата нея не е в ред, за да стане провал винаги и навсякъде. И на нейна база все диктатури възникват, я на "пролетариата", я на червените кхмери, я на Мао, Кастро, или още куп други (не обсъждаме десните такива в момента).
OLDMAD
08 Апр 2009 14:57
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Докторът е прав както винаги:
Бедна ви е фантазията докъде са стигнали...
XYZxyz
08 Апр 2009 15:25
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
- Ако се връщаме към модела отпреди 2000-та г., кой е от дясната страна - ГЕРБ или новото дясно обединение между СДС и ДСБ? И как ви изглежда то?

- ...
... ДСБ и СДС ...
... СДС ...
... СДС ...
... ДСБ ...
Това не прави съюза/СДС+ДСБ/ потенциално ефективен.

Е, ако това е отговор на въпроса, то аз съм китайски император.
XYZxyz
08 Апр 2009 15:27
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
- Как виждате състоянието на ДПС?,

- ДПС е в криза в момента, имаше доста скандали и атаки към тях и те се "поприбраха". Намалиха и публичното си присъствие, като че ли се опитват сега да не дразнят, да не излъчват провокативни послания към обществото. Целта им винаги е била да избягат от образа си на етническа партия

Е, просто не могат да повярвам, ч е има и нещо вярно в статията
Добави мнение   Мнения:130 « Предишна Страница 4 от 7 2 3 4 5 6 Следваща »