Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Омразата в България е като вечния двигател
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:446 « Предишна Страница 19 от 23 17 18 19 20 21 Следваща »
StrikeEagle
11 Юли 2010 09:06
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Марсе, всички тези неща, които си изброил са чисти абстракции.
До момента, в който не бъдат изпълнени с живот от действията на живите хора.
Верваш ли, че некой германец, англичанин, американец ЗНАЕ всичките закони?
Разумният човек се води от здравия разум.
Глупакът - от желанията си.
Желанието на българския катаджия например е да ти вземе парите и да ги тури у джеб,
защото желае да си купи нещо.
Къде тук има капчица разум?
vektor_1
11 Юли 2010 09:26
Мнения: 23
От: Bulgaria
Единствено ББ ни управлява с любов и ни води към светлото бъдеще!
Ураааааа!
jastaprasta
11 Юли 2010 09:58
Мнения: 1,994
От: Bulgaria
Тоз омразен двигател е не само вечен, но и реверсивен
- най- мразя да обичам!
- най-обичам да мразя !
Въпросът за к.п.д-то, предпочитанията/или ограничаването/ на употребата и усъвършенстване му са актуални.
Авторът го заклеймява, но и след статийката, двигателчето продъджава да си бръмчи, дори на по-високи децибели, добавени и от някои постинги.
sbur70
11 Юли 2010 10:03
Мнения: 725
От: Bulgaria
До Gan(ю)гоТрий

Драги ми Ганю,
Днес още те няма, но може да дойдеш. Тук се е събрал бая народ. Колтуролози, кулинари, етнолози, земеделци и всякакви там специалисти като мен химик-бамяджии.
Та думата ми е за бамята, и за твоята инструкция за брането.
Категорично не съм съгласен, да знаеш, някой умишлино те е заблудил.
Хубавата бамя е с размери 15 - 25 мм. (милиметра)
Едрата, има семе и си е бая "дървена". За войнишка трушия става де, но това не значи, че е най доброто.
По "моя" стандарт си е най-нежна, не е лигава и най важното става и за сушене.
А сухата бамя, сготвена с телешко е направо божествен деликатес. И можеш да го ядеш и през февруари.
Едно време, в средата на август си поръчвахме на една лелка от тополовградско, която продаваше сушена бамя на връзки пред Бургаскиге Хали, дето вече ги няма , за зимнина по 2-3 кг.(Трябва да се държи на сухо и проветриво, така като се е на низите) 100 гр стигаха за една манджа за 4 души (без телещкото де, то си е по 200 гр. за порция)
Ох ... спомени, спомени
Какво ли знаят младите днес
В.Лянча
11 Юли 2010 10:18
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
Преди години четох рецензия за някаква новела, в която критикът се възмущаваше от обстоятелството, че авторът писал: „Той се изсекна и избърса носа си.“ Това било в противоречие с всичко естетическо и възвишено, което литературата трябвало да даде на народа.
Това е само един малък пример какви говеда се раждат под слънцето.
Хората, които осъждат силните изрази, са страхливци — действителният живот ги изненадва неподготвени, и именно такива, слаби хора са най-големите вредители на културата и човешкия характер. Те биха превърнали народа в една групичка изнежени хорица, мастурбанти на фалшивата култура от типа на свети Алоис, за когото в книгата на монаха Евстах се разказва следното:
„Когато свети Алоис чул един мъж да изпуща газовете си с гръмотевичен трясък, избухнал в плач и само молитвата го успокоила.“
В.Лянча
11 Юли 2010 10:19
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
Подобни хора изразяват публично възмущението си, а всъщност с необикновено удоволствие обикалят уличните клозети и четат неприличните надписи по стените им.
Като използувам в книгата си няколко силни израза, аз констатирам само между другото как се говори в действителност.
Не можем да искаме от кръчмаря Палавец да говори така фино като госпожа Лаудова, д-р Гут[201], госпожа Олга Фастрова[202] и редица други, които биха искали да превърнат цялата чехословашка република в голям паркетиран салон, където хората да се движат във фракове, с ръкавици и да говорят изискано, където биха се култивирали изтънчени салонни нрави, под чието було именно салонните лъвове се отдават на най-долни пороци и ексцеси.
Manrico
11 Юли 2010 10:21
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
В коментарите се сблъскват две несъвместими изходни позиции:
- че народите сами изграждат съдбата си
- че народите са като малки деца, подвластни на някого, бил той император или световната конспирация - и както са ги възпитали, такива са станали.
Естествено, ако се приеме първата позиция, народите са отговорни за качествата си и за съдбата си. Ако е втората - не са, могат само да се молят на господаря, ако знаят кой е, да го псуват или да се надяват да си намерят добър господар. А начин да докажем кое от двете е вярно, не знам.

_______________________
Покажи неуважение към георги първанов (гоцэ), пиши името му с малка буква!
Блогът на Манрико
В.Лянча
11 Юли 2010 10:21
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
— А защо бе, братче — попита Швейк, — защо пречука леля си?
— За какво се пречукват хората — отговори приятният човек, — всеки знае, че заради пари. Имаше си тя, бабата, пет спестовни книжки и тъкмо когато ѝ бях отишъл на гости целият разнебитен и окъсан, тя получи лихвите по пощата. Освен нея аз си нямах друга жива душа на тоя свят. Та бях отишъл да я помоля да се погрижи за мен, да ми помогне, а тя проклетницата: „Върви, кай, да работиш, виж се, кай, какъв си млад, силен и здрав човек.“ Думата роди дума и аз я ударих просто тъй няколко пъти с ръжена по главата и така обезобразих мутрата ѝ , че не можах да разбера после леля ми ли е това — или не е леля ми!
Cruella de Vil
11 Юли 2010 10:36
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Сократе, за последния постинг !
Негативизмът не носи нищо, освен примирение с безнадеждната ситуация и гибел. Единствената надежда е в позитивизма, колкото и нереален да изглежда.

Като говорим за негативизма, според някои типичен за националния ни манталитет, нека да изтъкнем, че страхът да се зарадваме искрено идва от дълбоко вкоренено поверие "Много добро не е на добро!" с предчувствие за нещо лошо, ама много лошо.
Не, не съм съгласна с това, че хората в другите страни са лицемерни като се усмихват и са любезни. Това пак произтича от някаква подозрителност, че никой не може да бъде чак толкова добре, че винаги да се усмихва.
Пък и тези, които са кисели и с лошо настроение и негативни мисли препоръчвам да си размърдат задниците и да започнат някакъв вид спорт, независимо какъв и да го практикуват редовно. Във всяко населено място има страхотни места за бягане, колоездене и разходки, ей ги къде са горите и планините. Нито е скъпо, нито недостъпно и времето в киснене по кафенетата и кръчмите (национален спорт в България) може да се замени с физическа активност.
Аз не познавам кисел и намръщен турист, а даже бабите и дядовците са ведри и усмихнати. Научно е доказано, че най-доброто лекарство срещу депресията е спорът.
Calina Malina
11 Юли 2010 10:45
Мнения: 6,931
От: Bulgaria
Научно е доказано, че най-доброто лекарство срещу депресията е спорът

Ми масово се упражнява.
ПП Хареса ми езиковата грешка, Круела.

Редактирано от - Calina Malina на 11/7/2010 г/ 10:55:59

beagle
11 Юли 2010 10:50
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
provida мили , , че и в сефте ...
Тури внимание над постинга ми до Сократ-май , от 19:34:57 вчера . Сократя е мил "забраванко" и ме спомня , само откъм похвата ми към Фор-умния ни жанр . Иначе , за песа ми ще е в чест и доволство и ти да си пуснеш "лемежа" в кривата нива на сериозния разговор за дефектната система на общия ни живот , която на сичко отгоре и в безкритично , ние продължаваме да практикуваме ...



Редактирано от - beagle на 11/7/2010 г/ 11:37:50

Cruella de Vil
11 Юли 2010 10:51
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Упс! Сори!
Де да беше!
Meto ot Interneto
11 Юли 2010 10:57
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Правилно, г-жа О'Вил, спортът е велик!
А днес денят е направо върховен! На обяд - кюфтето за момчето, следобяд - Ф1, а довечера - финал 2010!
Но след обяда е необходима сегрегация - жените да отидат на гости при тъщите, заедно с момичетата, нищо че ги обичаме, заради собствената им безопасност. Ако не, вземаме си четката за зъби - и на хотел, или кръчма с голем екран.


beagle
11 Юли 2010 11:08
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
С участието на умни хора , в момента по ТВ СКАТ тече публицистиката на Стефан Солаков . Предлага се , в лого на общуването ни да турим посланието , "За Бога , Братя , обичайте се!" ...
В.Лянча
11 Юли 2010 11:38
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
Номинираният за шеф на Централното командване на САЩ генерал Джеймс Матис произведе нов скандал с изявлението си, че е "забавление да стреляш по хора" в Афганистан. "Дяволски кеф е да стреляш по такива типове, на които не е останало мъжко достойнство", казва генералът

А това е продуктът на една култура, която мастурбантите славят като основана на вяра в Бога и взаимопомощ. И чийто крайъгълен камък е идиотски-бодрото "Хау ар ю?". Лично аз почвам отговора на този въпрос с "Оу, тенк ю! Бат, ту тел ю дъ трът..." Действа толкова безпогрешно, че ни един не е дочакал да чуе продължението
В.Лянча
11 Юли 2010 12:03
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
страхът да се зарадваме искрено идва от дълбоко вкоренено поверие "Много добро не е на добро!" с предчувствие за нещо лошо, ама много лошо.

Крюела, фаталистичното чувство за неизбежността на бъдеща загуба е присъщо на всички народи. Такъв е животът, такава е човешката култура. Смея да твърдя, че при нас дори е изразено в по-малка степен, отколкото при руснаци и немци, сърби и гърци... кой, ако не древните гърци са го изразили в класическите му образци?... Всъщност, оригиналният български израз е "Не е добро многото, а е много доброто"
Сократ-май
11 Юли 2010 12:14
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
За газетите и прочие средства за масово осведомяване.
Тук някой попита: А нима народът е малко дете, което трябва да се възпитава от големите батковци?
Така поставен въпросът има привидно само един отговор: Не.
Ала не съм съгласен. Нима някой ще отрече, че натрапването на чалга-културата променя народа? Нима непрекъснатото навиране в лицето му на най-грозното - и единствено грозното - не поражда черногледство и апатия, водещи само към още по-грозни неща?
Нека споделя нещо, което преди години дълбоко ме потресе. Случиха се две събития. Едното - човек от Националната служба за охрана загина, за да спаси президента на Малта (ако не греша). Другото - намериха удавен малкия Пепи.
Едното беше повод за гордост.
Другото за покруса.
Газетите имаха избор: едното или другото. Или едното и другото. Знаете какво избраха. Народът научи, че Костов е удавил малкия Пепи и му е откраднал одеялцето. Другото беше отразено в 5-6 реда някъде на вътрешните страници.
Да, народът не е малко дете. Постепенно му писва и от чалга, и от дописки в стил "хей ура, ура, убиха детенце". Народът се отдръпва от канибалските пиршества на газетите и почва да търси духовно спасение както може - например за моя радост от 5-6 години насам хората почнаха масово да отглеждат цветя пред блоковете. Но ако оставим на народа да се спасява сам, ще има да се лута из бездуховната пустиня доста повече от 40 години. А дали ще стигне до Ханаан - кой знае...
vektor_1
11 Юли 2010 12:31
Мнения: 23
От: Bulgaria
Народът наистина е малко дете и това се вижда ежедневно - той иска да бъде лъган, дундуркан, да му се разказват приказки и най-много от всичко мрази да мисли!
Caravaggio
11 Юли 2010 12:42
Мнения: 13,610
От: Italy
..Но ако оставим на народа да се спасява сам..


Ама как така ще го оставим! Не! Ще го водим за ръчичка, ще му дуднем нравоучения в ушенцето, ще го насочваме нежно по пътечката. Народът е неразумен бре, господа! Стадо, което има нужда от овчари. Кой, ако не ние? Кога, ако не сега? Дайте тук пръчицата бре, говеда неразумни - да ви покажа аз как се дирижира Carmina Burana!
Manrico
11 Юли 2010 12:44
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Нима някой ще отрече, че натрапването на чалга-културата променя народа? Нима непрекъснатото навиране в лицето му на най-грозното - и единствено грозното - не поражда черногледство и апатия, водещи само към още по-грозни неща?

Айде - за да стане лаф - аз ще отрека Да речем, че някой натрапва чалгата. Е като я натрапва, ти станал ли си чалгар? Аз не съм станал, близките ми - също. А защо бай Стамат е станал? А народът не е абстрактна личност - той се състои от мен, теб, бай Стамат и други. Ако никой от нас не е чалгар или чалгарите са малко, значи и целият народ няма да е чалгизиран.
За вестниците имам, макар и отдавнашни, впечатления от първа ръка - през 90-те години компютърджийството ми имаше за известно време нещо общо с издателски системи и мрежи, та си пообщувах и с вестникарски редакции. Хората за тираж се борят, пишат каквото би привлякло читателя. Питах веднъж един доста известен тогава главен редактор на известен вестник - "А бе, Х, интелигентен човек си, и журналистите ти интелигентни хора, що пишете простотии?" "Щото, вика, младежо, моята работа не е да правя вестника интелигентен, не е хората да го харесват, не е дори да го четат - моята работа е да си дават стотинките за него". Застани около една вестникарска будка да видиш какво хората купуват или погледни сутрин в градския транспорт какво се чете. Не си купуват хората по-интелигентните вестници, доколкото ги има - купуват си клюкарските издания и "Лична драма" - спортните отделно. А това си е свободен избор, не съм забелязал някой да е скрил другите вестници по будките или насила да кара хората да си купуват определени вестници.

_______________________
Покажи неуважение към георги първанов (гоцэ), пиши името му с малка буква!
Блогът на Манрико
Добави мнение   Мнения:446 « Предишна Страница 19 от 23 17 18 19 20 21 Следваща »