Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Ужасната младеж - това сме ние
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:453 « Предишна Страница 10 от 23 8 9 10 11 12 Следваща »
Benedicta
04 Юни 2011 18:13
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Марсе, България Е страна на Санчовци, които Алеко нарече Ганьовци.
malechko
04 Юни 2011 18:16
Мнения: 4,799
От: Bulgaria
Абе, Дейлайт:
"А защо не? Преди всичко се строи система за обществено производство, независимо дали е социализъм или капитализъм."

Ти в България ли живееш!
Къде у нас виждаш работеща система за производство на нещо, при това държавна? След като шитнат и Булгартабак за жълти стотинки. Държавата окончателно ще се оттегли от производството на каквото и да е.
Benedicta
04 Юни 2011 18:17
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
И още един бисер от матура 2011...
Човек се ражда, после умира, а през останалото време му досаждат
Fantata
04 Юни 2011 18:32
Мнения: 4,153
От: Bulgaria
Хубава е статията, щом толкова размисли и мнения е породила - хубава е!

Отчето е тръшнал рибата!
Една държава с бъдеше се познава и по това дали днешния ден е по-добър от предишните, а не в сравнение с други държави.


За солидарността... Индивидуализъм съм виждал по цял свят, но и работа в екип и последователност на поведение и идеи.

И 15% са достатъчни, стига само да са лидери... Промяната никога не се започва от многото.
Mars Attack
04 Юни 2011 18:34
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
Benedicta,


Не е само въпрос на имена, май ... Санчо (все пак) носеше щита на Великия идалго, а ние Левски го предадохме на турците и до София са го пазели няколко пияни заптиета, но никой не се е вдигнал да го освободи. Май (пак) се оказва, че си заслужаваме тия, дето сега ни "управляват" (разбирай глагола като яхане и сръгване със шпори в слабините, докато коня/магарето падне и умре от умора)...

Редактирано от - Mars Attack на 04/6/2011 г/ 18:37:18

генек
04 Юни 2011 18:43
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
доволен съм, че опря да ми броиш правописните грешки.

Ами като няма нищо друго интересно в постингите...
------------------------------- ------------------------------- -
Блогът на Генек
Benedicta
04 Юни 2011 18:44
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Отчето е тръшнал рибата!
Една държава с бъдеше се познава и по това дали днешния ден е по-добър от предишните, а не в сравнение с други държави.


Всеки народ е имал в историята си периоди, в които хората са били по-зле от преди, после пак е имало периоди на подем...
Няма народ и държава само и единствено с постоянен тренд нагоре.
Така че не знам какво точно е тръшнало отчето, ако е отче изобщо, най-много да е рибя кост.
Brightman
04 Юни 2011 18:44
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Туткалчев,
нещо невярно да съм казал ? Има ли родителска среща в която главният акцент да не е искането на пари ? Не се ли опитват учителите да бъдат рекетьори на родителите в лична полза ?
-
Разбира се това е обобщение, което винаги има изключения. Но не е ли казано, че изключенията са само за да потвърдят правилото ?
---
А каквото и да бях казал и да кажа по темата, то "политическият" ти извод винаги би бил еднакъв. Защото не те интересува темата, а те боли, че не подкрепям Кунева. Че даже и кандидатът на Герб мога да подкрепя, ако е свестен.
генек
04 Юни 2011 18:50
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Не се ли опитват учителите да бъдат рекетьори на родителите в лична полза ?

Подобни твърдения или се доказват, или са просто клевета...
Още повече, когато СЕ ОБОБЩАВА! Та нима си съгласен с обобщението "Всички политици са крадци, мошеници, лъжци и курви"?
Питам само...
----------------
Блогът на Генек

Редактирано от - генек на 04/6/2011 г/ 18:50:28

burning daylight
04 Юни 2011 18:53
Мнения: 925
От: Bulgaria
На държавата й трябват емигранти

Малечко, земи си листче, тегли черта и пиши вляво "Взема": емигранските пари са 2 млрд. годишно, от тях за държавата остават махимум половината, значи пишем "1". Сега вдясно "Дава": функция образование и детско здравеопазване - 4 млрд.; "детски" соц. плащания и подпомагания - 1 млрд.; майчинство - 1 млрд.; други нужди, просто като на група население до 25 години - 4 млрд. Общо, в "Дава" пишем "10". Това й е "сметката" на държавата от емигрантите: кон за кокошка. Същата е и на бизнеса: липса на квалифицирани кадри и външен натиск върху заплатите. Далаверата от емиграцията е единствено за "гражданите". Ако имаш друго тълкуване, съобщи ми го, за да те опровергая.
Brightman
04 Юни 2011 19:02
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Книгите са прозорец към света, но не са врата.

Това си е направо сентенция достойна за мъдрец. Не виждам кой и защо я е класифицирал, като бисер ? Но може би по добре, защото иначе нямаше да я узнаем.
Brightman
04 Юни 2011 19:04
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Подобни твърдения или се доказват, или са просто клевета...

Митевщината явно е заразителна.
-
Как се доказват ? С нотариално заверени самопризнания и доказателства събрани по съответният процесуален ред ?
Brightman
04 Юни 2011 19:05
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
А самият факт, че някой даскали се разпознаха е много показателен за тях.
burning daylight
04 Юни 2011 19:16
Мнения: 925
От: Bulgaria
Абе, Дейлайт: Ти в България ли живееш!
Къде у нас виждаш работеща система за производство на нещо

Не я виждаш, Малечко, защото явно не ставаш всяка сутрин по тъмно, за да произвеждаш. Затова я "нема", защото това, което ядеш 50 седмици ти пада отнякъде... за 2-те седмици се разбрахме - от емигрантите е. Горе-долу за толкова свършват париците им, ако говорим за изхранване на целокупното население у нас
Brightman
04 Юни 2011 19:21
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Две бързи стъпки, които биха били много ефикасни:
1. НЕоставяне сами лица под 14 г. под никакъв предлог.
2. Драстични мерки срещу лица под 18 години употребяващи алкохол или упойващи вещества, както и срещу техните родители или настойници.

E6,
това сериозно ли си го мислиш ? Ако стане на практика (Шерин Местан, Татяна Калканова, Емилия Масларова, Евгения Живкова го бяха вкарали в закона и май още си е там), то това е най сигурният начин да получиш мрънкащи несамостоятелни олигофрени, пиещи и дрогиращи се.
-
Колкото от по ранно възраст на детето му бъде позволявано само да взема решенията, да греши и си носи последствията, толкова като възрастен ще бъде по отговорен и мъдър. Защото е по добре да се научиш да вземаш решения и да си носиш последствията от тях, когато са безобидни, а не когато от това зависят и други хора.
-
Всяка забрана е най-сигурният начин да привлечеш вниманието на едно дете към забраненото и да го накараш да опита и привикне към нещо.
Този трик е известен и дори навремето, когото един филм е скапан го забраняваха до 14 или до 16 годишна възраст.
Posleden
04 Юни 2011 19:39
Мнения: 327
От: Bulgaria
Не знам на кого повече се радвах- на Галя (аз защо ли пък я харесвам?) или на Бенедикта, дето искрено ме разсмя не само с бисерите (вече ги срещах), но и с коментарите си.
malechko
04 Юни 2011 20:10
Мнения: 4,799
От: Bulgaria
Дейлайт, ти на колко ракии си вече, любезни?????
Да те почна отзад напред: Това твоя постинг ли е?
А защо не? Преди всичко се строи система за обществено производство, независимо дали е социализъм или капитализъм, а всяко такова строителство изисква поне минимум култура и обществени навици. Бих казал даже, че произвеждащият човек при капитализма се нуждае от значително повече култура и знания от онзи при социализма. Просто защото я няма бавачката, която му казваше какво да прави

"Система за обществено производство" - те такова куче нЕма. Капитализмът, социализмът, демокрацията, плутокрацията и менстурацията не са само начин на производство, а политически принципи, законодателство, начин на кредитиране, ценности и пр. да не ти ги изреждам.
Ти мислиш ли, че има наченки дори на класически капитализъм у нас, при положение, че структурните икономически дейности бяха поверени на "назначени" капиталисти? В момента икономическия модел у нас е някакъв мутренско-партиен НЕП посолен обилно с държавно рекетиране. Капиши?
Накъде да виждаш средна класа и гражданско общество, които са основните икономико-социални белези на капа, м?
Азъ
04 Юни 2011 20:18
Мнения: 1,848
От: Bulgaria
Споко, Прошко Прошко ще оправи сичко и сички
E6
04 Юни 2011 20:27
Мнения: 29,550
От: 0
E6,
това сериозно ли си го мислиш ?

Разбира се!! Тук (в Канада, а и в УСА) е точно така (т.е. живият пример е пред очите ми).
Колкото до това, че някакъв пикльо на 10-на година ще ходи сам където се сети и ще вземе най-правилното решение в някаква ситуация - то тези приказки можеш да ги разправяш на шапката ми....
Ми той/тя е абсолютно безпомощен в каквато и ситуация да изпадне, дори ако вземеш чисто физически. Няма да споменавам липса на житейски или какъвто и да е друг опит или липсата на напътствия от страна на по-възрастен и по-опитен....
Аз не съм привърженик на "уроците на живота". Това са крехки психики и е много важено в бурни периоди като пубертета да бъдат съхранени, защото травмите са страшни и (най-често) предпоставки за ужасни неща.
beagle
04 Юни 2011 20:30
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
malechko мили ,
Моделът на капа у нас , към кое календарно време на хисторията ни го туряш ? Все пак и нека не търсим под вола , теле ? Щото и като някак , твойто обяснение би ми попълнило пъзела . Предварително благодаря ...
Добави мнение   Мнения:453 « Предишна Страница 10 от 23 8 9 10 11 12 Следваща »