системни Политики по цялата вертикала на възпитанието и образованието Бийгъл, системният подход е съвсем друг в днешния свят на търсене и предлагане. И се нарича по друг начин - ПРОЦЕСЕН подход. Системните "политики" възникват само тогава и само дотолкова, доколкото има търсене на този продукт. И не защото са по-правилни, а защото има КЛИЕНТ за тях |
Подходът ми е Системен , от позицията на определящата система . Пред нея , всяко друго е евфемизъм . Подходът е "процесен" , когато го третираме през призмата на Функционирането , но трябва да стигнем до него и тестваме "политиките". Нека не падаме в дребно , пазя "нивото" ... Редактирано от - beagle на 16/7/2011 г/ 22:17:55 |
"Компютърът прави умния по-умен, а глупавия, по-глупав" - прогр. фолклор И като се сетя за Манрико... ------------------------------- --- Блогът на Генек |
Лянча, това са ТЕОРИИ. Хубави, но теории. На новите власти в глобалните битпазарни демокрации - които и да са - не им трябват мислещи хора, а умеещи изпълнители. Бачкане и потребление! И аз не съм против - пази, Боже! - образованието. Просто отбелязвам, че реалността не отговаря на теорията. ------------------------------- ------------- Блогът на Генек |
Не бива да се предоверяваме на обективистичния либерализъм . Тъй не се стига ефективната система на общ живот , а тъкмо тя ни липсва . Иначе , само ще папагалстваме ... |
Хамеле, надявам се да не съм засегнала някого - и аз имах предвид нещо простичко, че сега едва ли някой печата такива справочници, след като всички това може да се намери в мрежата! Това ми беше мисълта за безнадежното търсене - книжната версия си е отишла в небитието, заедно с логаритмичните таблици по четири стотинки и куп други издания. Така както моят справочник по висша математика до копмютъра сега е по-скоро мил спомен, отколкото помагало. А тогава си лягах и ставах с него, надлежно подвързан да не се цапа... "Младостта си отива, и е ясно това, не по белите жички по мойта глава, не по ситните бръчки покрай мойте очи, младостта си отива, туй по всичко личи!" |
Подходът ми е Системен, от позицията на определящата система. Пред нея, всяко друго е евфемизъм. Такъв подход е все едно да гледаш как изхвърлят някого през прозореца и да "обясняваш", че пада по законите на Нютон |
При тясно абстрахиране и това го има , но ти не се вълнувай . Важното е да сещаш универсалния комфорт на позицията си , докато се трупат "тухличките" . Моето "приемане" на Бубойко е изцяло положено върху тази позиция и подробности от рода на наличните , като закона за гравитацията , не ме интересуват , те са присъщи на Системата . Та така ... |
Бийгъл, обективизмът е перфектен в своята метафизика, епистемология и дори етика, въпреки че именно в нея не казва нищо ново. Или може би именно заради това. Вътрешните противоречия на обективизма се провявяват в политиката. Наистина, разбирането, че оптималният морал е в рационалния личен интерес се съчетава много трудно с действията, насочени към промяна на социалната система. Пример за това е и "нашият" либертарианец, Брайтмън-ът, дето все го избива на "пролетарстване" |
Такъв подход е все едно да гледаш как изхвърлят някого през прозореца и да "обясняваш", че пада по законите на Нютон Що слагаш кавички - точно по Нютон си пада човекът. И по Нютон ще си напишем уравненията и всичко ще изчислим |
Стремя се да бъда Обективен , а не обективистичен , Приятелю . Мисля , че все още се справям . В случая на моето "позициране" определяща роля има Обществото , според идеята ми за него . Иначе , няма да има идеализъм . Системните философи веднага ще ни прихванат , като как разбираме "живеца" на Мама им ... |
burning daylight, не виждам защо ме намесваш, при това приписвайки ми позиции, които нямам. - Не възприемам нито обективизма на Айн Ранд, нито егоизма и безсърдечието й, нито опроверганите от физиката представи за съществуване на един единен и обективен свят. - Реалността е относителна и индивидуална, съществува във множество персонални версии и се създава във взаимодействието на нашето съзнание (интерпретираща програма) с външните въздействия, благодарение на паметта и "несъвършенствата" на рецепторите ни . - Не съществува реалност без взаимодействие. В случая на нашето съзнание с "външни" въздействия. Когато един човек не се е родил и неговият свят не е създаден. Когато умре с него изчезва и един свят. Една от неговите версии. Няма обективна и независима от възприемащия реалност. За да има реалност са нужни две страни във взаимодействие. Само една не е достатъчна за да обективизира полето . - И не съм либертарианец (в приватизирания от отворковците смисъл на думата), а социален либерал. |
Няма обективна и независима от възприемащия реалност Я, къф уиндоус се е ширнал Брайти, твоето не е идеализъм /все пак, Платон, Бъркли с принципа му “Esse est percipi” и другите класически идеалисти са приемали наличието на реалност извън субекта/ и даже не е емпириокритицизъм /"елементи на опита", но и "елементи на света"/. Солипсизъм некъф, "скандал във философията" |
Бийгъл, моята теза е далеч по-прагматична. Просто казвам, че Системата... тази с главното "С", res in se; Бъркли и последователите му са много интересни, каквото и да говорите... ни е зададена. Или считаш, че това не се отнася за мъничката част от СЕЩ, в която живеем Следователно няма нужда да я търсим във всеки частен случай. Изхвърленият през прозореца човек си пада по парабола и това е научен факт, който няма нужда от ежедневно "преоткриване". Въпросите са кой, защо, кога и как го е изхвърлил в конкретния случай? Също колко пъти и къде другаде е изхвърлян, какво неговото участие в цялата история? Такива въпросчета |
По такива въпроси хората имат "естественото" си съгласие . Проблемът е , те да работят и по въпроси , за които е нужно Да стигат свое общо съгласие , като организиращ фактор в съвместното им , общо действие . В момента , по "Хоризонт" слушам Атанас Семов по темата за Нова конституция , за нови правила във Властта ... |