Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Бургас - Аликанте
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:360 « Предишна Страница 14 от 18 12 13 14 15 16 Следваща »
Кайзер Созе
16 Май 2017 11:41
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Ако е продуктово позициониране щях да разкажа как "работят" приходящите с реклама. В една от новите сгради се намира апартамент в топ пет по скъпотия у нас. Като се появи "инвеститор" новобогаташ, независимо дали руски или наш селяк продал някъде трънки, го водят в юника....след като преглътне няколко пъти на сухо го дърпат на страна и на уше му казват че има близнак, в същата сграда, в пъти по-евтин. Разбира се-без италдизайна за руски олигарх. Щастифт от примоцията насипва каше за цената в центъра на Москва. Бургазлии знаят схемата, но зяпащите обяви продава в нета приемат обявените цени за близки до реалните сделки.
Кайзер Созе
16 Май 2017 11:52
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Както съм отбелязвал, сержант, единствената причи.а да не продават Бруклинският мост в Бургас е че винаги минава сделката с мостика в морската. Не коментирам цените в "манастирски ливади" и Аликанте, но Бургас е забавен и регионалните му специфики са по-скоро като в Одеса.
kаily
16 Май 2017 12:11
Мнения: 3,409
От: Bulgaria
И дава 40% от БВП на Испания тоя държавен сектор, у нас колко % са на държавния сектор?

Някакъв линк, който да доказва това?

Давах го вече в същата тема
kаily
16 Май 2017 12:23
Мнения: 3,409
От: Bulgaria
Темата тръгна от това какви са цени на жилища в един от четирите големи града в България и евентуален аналог в Испания. Иначе и в България колкото по-на северозапад или югоизток се отива, толкова жилищата стават по-евтини.

Темата не тръгна от евентуален аналог в Испания, а тръгна специално за Аликанте, пък аз добавих и Валенсия. И казах, че на юг са по-евтини, а в Барселона си е скъпичко. После стана въпрос за асфалта в Барселона и ти ненадейно намеси цените на имотите в Испания. Или се имаш за голям манипулатор, или не мислиш, не знам кое е от двете, та затова продължавам да твърдя, че сравняваш кокошка със зрели круши.

цените в "манастирски ливади" и Аликанте

Аз търсих наскоро жилища до 35000 евро и установих, че тухла в София на тия цени не може да се купи, освен из студентски град боксониера в строеж и някои съвсем западнали.
В Аликанте, Валенсия и наоколо обаче се купува жилище с 1 или 2 спални, верно мънечки, до ключ и то до такъв ключ, де тук се води супер лукс, примерно, а може и просто прилично за освежаване.
И отчитайки, че тук квадратурата е с общи части и всякакви други гяволии, та реално излиза много по-малко.
Като например това
https://www.idealista.com/inmueble/36282200/
или тези
https://www.idealista.com/inmueble/32999028/
https://www.idealista.com/inmueble/35887457/
SgtTroy
16 Май 2017 12:26
Мнения: 6,667
От: Mauritius
винаги минава сделката с мостика в морската.


ако бих купил в бургас (извън нашта уникална кооперация), то би било старо строителство в много тесен район в центъра.

тия небостъргачи с гледки към морето нищо не чинят в сравнение с някое триетажно блокче с дворче от 60-те на оборище или асен златаров примерно...
Кайзер Созе
16 Май 2017 12:27
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Бъмгария е безаналогова. Отдавна всичко е дискретизирано. Потърсете в Перник. По винкелщрасе сте за минути в задръстванията на София.
Кайзер Созе
16 Май 2017 12:29
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
На оборище има евтинийка при чси. Макар на снимката да ми изглежда теч.
SgtTroy
16 Май 2017 12:31
Мнения: 6,667
От: Mauritius
в задръстванията на София


софия не е интересна, а и е част от активите така или иначе.
бургас също не е особено привлекателен да тури човек пари при почти никаквата възвращаемост и глутниците батки по улиците
SgtTroy
16 Май 2017 12:32
Мнения: 6,667
От: Mauritius
евтинийка


колко евтинийка?
теч ше е на 4ти етаж без асансьор, което не е неприемливо, зависи от цената

са гледам. има и некъв сутерен на лермонотва, ма то тия неща трбва се видят на живо, нета не е меродавен
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: SgtTroy
Кайзер Созе
16 Май 2017 12:40
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Втори, тухла, отвратителни снимки. Не ги следя, не ме интересуваше, но покрай темата разгледах. Чукнах на познат брокер-след като не са успели четири години да получат деветстотин евро е отишло на чси за 580 лева квадрата. На търга го е взел местен с каше само с една стъпка. Според брокера снимките в обявата са направени умишлено калпави. Не знам, сержант. Както казах-има си регионални особености.
SgtTroy
16 Май 2017 12:47
Мнения: 6,667
От: Mauritius
има си регионални особености


особености на регионалния имотен пазар - двайсет и шести сезон, мдааа...
Кайзер Созе
16 Май 2017 12:48
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Преглеждах и кеша да видя явно подценени имоти.
Патагонец
16 Май 2017 12:48
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Да, де, но относно държавните фирми има един коментар:
Таблиците са абсолютно неточни. В тях са вкарани като "държавни" и предприятия с миноритарен държавен дял. За Германия, от 37 посочени, само 2 са наистина държавни, останалите 35 имат между 10 и 35% публично участие, като не е само държавно, а и градско, общинско или областно. Коет ое съвсем различно. Ако се направи таблица само на мажоритарно публичните, като държавни ще останат само железниците и една банка. Е, и федералната печатница. Та не мислете, че в Германия върлува социализъм.

Прочети още на: http://www.dnes.bg/blogini/2013/04/22/zashto-nashite-politici-unishtojavat-bylgariia-kyde-i-kolko-dyrjavna-sobsvenost-ima-po-sveta-kak-upravliavat-po-sveta-chast-2-ra.186236
Което напълно обяснява нещата и с процента на заетите в държавния сектор.


SgtTroy
16 Май 2017 12:51
Мнения: 6,667
От: Mauritius
явно подценени имоти


то си има схема за тия неща очевидно.
не знам дали законът защитава интересите на длъжника, след като веднъж е попаднал на чси или от там насетне си е изцяло до кефа на чси...
Кайзер Созе
16 Май 2017 12:55
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Мутрите поне подлежаха на убеждаване. В друг случай скорошен търг е завършил с по-висока цена от същото жилище в съседен вход висящо на пазара от години. Пазарната цена е фикция.
Дежурния
16 Май 2017 12:57
Мнения: 5,993
От: Bulgaria
Да, де, но относно държавните фирми има един коментар:

То и коментарът е малко като статията.
Оригиналният текст на фалшификата цитиран от Кайлето е тук Натисни тук
Фалшификатът се позовава на данните от този документ Натисни тук
(колко са заетите в държавните предприятия като дял - на стр 32 от документа, колко е делът от БВП на следващата 33 стр).
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Дежурния
Bacho Кольо
16 Май 2017 13:08
Мнения: 24,761
От: Bulgaria

Кайзер Созе
Потърсете в Перник.
Предлагам в Радомир.
Кайзер Созе
16 Май 2017 13:13
Мнения: 17,770
От: Palestinian Territory, Occupied
Може. След туй бучкаме пергела софия-радомир, пренасяме център аликанте и сравняваме има ли такава амплитуда в масовите жилища в радиуса.
И разсъждаваме дали цената в анклава не се вдига заради беднотата около него.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Кайзер Созе
kаily
16 Май 2017 13:38
Мнения: 3,409
От: Bulgaria
Да, де, но относно държавните фирми има един коментар:

ми освен да влезна и аз да напиша един коментар, че горният не е прав...за Испания
дотук има официална публикация срещу анонимен коментар
Е пообразовай се какво правят държавните фирми по планетата
http://voxeu.org/article/state-owned-enterprises-global-economy-reason-concern

На търга го е взел местен с каше само с една стъпка.

Аз съм подочувала, че апетитните имоти при чси не трябва да се купуват от случайни лица, щото после много бият...
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: kаily
бонго-бонго
16 Май 2017 13:41
Мнения: 26,313
От: Swaziland
kаily
16 Май 2017 12:23


Я погледни това:
https://www.imot.bg/pcgi/imot.cgi?act=5&adv=1j149259101297805
или това
https://www.imot.bg/pcgi/imot.cgi?act=5&adv=1j144992913682869
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: бонго-бонго
Добави мнение   Мнения:360 « Предишна Страница 14 от 18 12 13 14 15 16 Следваща »