в някоя творба на андрей гуляшки На Гуляшки съм му фен.Детска запечатка. В частност и на Авакум Захов и Тома Кансаров съответно. |
я кажи кое би си окачил в хола? 1. презрял банан 2. тенекийка супа -- дизайнерска 3. драскулки с FUCK 4. хубав черен квадрат 5. хубав черен кръг Aко си истински интелектуалец - и петте, по стените, а в средата на кухненския кът - Филида. А в тоалетната - Пикасо. Пикал съм в една такава столична тоалетна, BTW. |
истински запас ли о.з. сержант | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: SgtTroy |
Раничко ти е | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: SgtTroy |
Е как, щом ти е паднало. Наслаждавай се. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Banshee |
щом ти е паднало. о, да, скоро звездата ми ше изгрее в темите за цветя, овошки и зеленчуци, както и за рецептите... ше го докарам до там кайзера да ме търси за консултант по артистично приготвени манджи |
минимализмът на омлета е изкуство, сержант. и философия. дзен.две яйфа, щипка сол, прост тиган и малко масло са всички инструменти за един шедьовър. |
са всички инструменти ако щеш вярвай, но като готвя на дърва вкусът е различен. отнася се особено за омлета. не знам дали си внушавам. |
заради огъня-особено в огнище или по-примитивна печка. налага се постоянно да регулираш отдалечавайки или приближавайки в търсене на оптимален резултат. електричеството и дори газта те глезят със своята предсказуемост и често се прави механично и претупано. |
заради огъня-особено в огнище или по-примитивна печка. налага се постоянно да регулираш отдалечавайки или приближавайки в търсене на оптимален резултат. електричеството и дори газта те глезят със своята предсказуемост и често се прави механично и претупано. |
Може ли човек да харесва едновременно Веласкес и Сай Туомбли? те тва е загадка. Никакъф проблем. И никаква загадка. Човек може да възприема ноо хора едновременно. Това флиза ф дефиницията му на "обществен животински вид". Сай Туомбли обаче няма никаква връзка с/ не произтича от Веласкес, отношението му към жеста, към интеракцията с основата(платно, лист, дъска, там квото е) идва от друга верига от елиминиации на "излишни" елементи по пътя към крайния резултат. Веласкес е по-близо до Ротко(и/или обратно). Чисто времево, корените на неговите(на Туомбли) неща могат да се проследят по линията Аршил Горки>Де Кунинг>зрелият американски абстрактен експресионизъм>роденият от него специфичен минимализъм, базиран върху физическия акт на "атака" на основата. Сай Туомбли е ноо близо до Полък, но е по-изтънчен и дълбок. Но, за разлика от Полък, запазва фигуративността през повечето време, дали с преки пространствени индикатори(най-вече горе/долу), дали с ноо ясни препратки към предметността(розите му са не по-малко мощни, отколкото орхидеите на Джоржда О'Кийф), дали с десемантизираните "ръкописи". Пичът е рисувач, който разбира червените цветове, както ноо малко артисти ги разбират. Нищо му няма. | |
Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: wreckage |
минимализмът на омлета е изкуство, сержант. и философия. дзен.две яйфа, щипка сол, прост тиган и малко масло са всички инструменти за един шедьовър. С две яйца, това ще е някакъв нано-омлет. Аз все пак, пред омлета (много ми е препържен, за да ми е вкусен), предпочитам двата шедьовъра: 1. Яйца по панагюрски. С кисело мляко (може извара, но не сирене), чесън, малко червен пипер и препържено краве масло отгоре. 2. Бъркани яйца – тук съм абсолютно ненадминат и правя вероятно най-добрите бъркани яйца в галактиката. |
Окуда Генсо - Акане И той е разбирал добре червеното, дори е създал собствен червен пигмент, който така и се нарича - "Genso red" The Okuda Genso Sayume Art Museum |
Есен | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Д-р Тормозчиян |