Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Наказанието на Орешарски е много по-голямо от провинението
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:159 Предишна Страница 3 от 8 1 2 3 4 5 Следваща »
raven707bg
14 Юли 2003 13:34
Мнения: 5,137
От: Bulgaria
Gan-чо и Gaменчо, а чукча мудрый...
Не надо читать, когда медведь на дворе...
Надо бежааааааааааааааа-ать!!!!
А у вас на дворе несколько медведей...
GanTREE
14 Юли 2003 13:41
Мнения: 666
От: Bulgaria

Не ме притеснява отговорът ти, Геновева.
Твоят отговор така или иначе не може да промени факта, че Орешарски сам е подал оставката си, сам е решил да напусне поста си в ръководството на СДС и т.н., и т.н, а пък когато се е поувлякъл в решенията си дори са му подметнали да не се увлича "чак пък толкова"...
Знаеш добре, че те уважавам като събеседник дори тогава, когато упорито настояваш да приемам плетеницата ти за достоверна.
Щирлиц
14 Юли 2003 13:44
Мнения: 355
От:
Не са ми интересни нито вътрешно партийните импликации, нито кой какво рекнал, мислел, как гледал и къде се почесал и прочее бразилски сценичен реквизит. Мисля обаче, че е много симптоматично, как всички коментари се плъзгат по тази плоскост - къде е Надежда, а с нейния гараж какво става, за какви пури са си говорели Черепа и Орешарски, Костов къде е бил в този момент и т.н. Орешарски се прави, че не разбира. Всички останали също. СДС била дясна партия и следователно трябвало да работи с бизнеса. Ами защо тогава Орешарски не е бил на яхтата в Монако? Нали у нас най много бизнес се върти с наркотици, трафик на хора, проституция, контрабанда - защо Орешарски не се среща с представители на този "бизнес" и не търси начин да им помогне и да ги привлече да инвестират в София? Ние си живеем в един двойнствен свят, където "бизнес" лесно става синоним на източване, ограбване, корупция. Даже престанахме да забелязваме това. Но в българия има хора, които наистина правят бизнес и наистина имат нужда от защите на интереситеси. Ние всички имаме нужда техните интереси да бъдат защитени. Хората от Възраждане обаче не са сред тях. Те трябва да бъдат накарани да платят висока цена, за да могат да участват в легитимния публичен и политически дискурс. Цената за това да могат да се наричат "бизнес" в първия смисъл на думата. За сега обаче си остават на територията на спонсориране на соц интелектуалци, строежи на църкви, организиране на конкурси за красота, разговори за пури и спорт. Орешарски би трябвало да разбира тези различни конотации на "бизнес," срещи", "легитимни", "регламент" и т.н. Сега е добър момент ние да си ги припомним. Надежда и СДС можем да ги оставим на себеси за момент.
Боздуганов
14 Юли 2003 13:51
Мнения: 162
От: Bulgaria
Тъпи, но упорити.
Равен, Мунчо, аз па се натъжих като се ситех за орлите на Орешарски. Ми те са застрашени от два дена! Дал ще ги осинови следващия кандидатин на синята лавина? Или някой седесарин ще ги отглежда? Дано не са Дървения и Каменчо, орлите имат повече разум.
Крез McDuck
14 Юли 2003 13:55
Мнения: 835
От: Bulgaria
Трябва да започнем да разстрелваме по стадионите, нали Щирлиц. Така вече ще е абсолютно сигурно, че това което е откраднатото от нас никога няма да се върне обратно.
ясенево
14 Юли 2003 13:59
Мнения: 6,445
От: Russian Federation
Орлы в иллюминаторе, орлы в иллюминаторе...
Бела Дона
14 Юли 2003 14:00
Мнения: 400
От: Bulgaria
Камене, Ган, ще бъда съвсем конкретна.
1.Орешарски се появи на първата си предизборна среща с малки деца в компанията на Антоан Николов. Антоан Николов беше публично ангажиран с предизборната му кампания. Предизборната кампания на Орешарски /по мое мнение бездарна, писала съм статия за това още преди седмици/ беше поверена в ръцете на най-близките сътрудници на Михайлова - Петър Стоянович - бивш шеф на кабинета й в МВнР, беше шеф на предизборния му щаб. Какво му е на Антоан ли? Ами мутризацията на София от кого беше осъществена? Компрометирането на местната власт с чие име се свързва съвсем основателно?
2.Бегъл преглед на вестниците ще ти даде информация къде и по какви поводи са пътували лидери на СДС през последната година. Уверявам те, че такива пътувания никак не са малко, напротив. И маршрутите отвеждат към доста отдалечени места - САЩ и Канада. Откъде имат пари за това? Народната партия ли плаща за всичко? Ами колите им, образованието на децата им в прескъпи учебни заведения в чужбина - и тях ли ги плаща Народната партия? Това, естествено, е много дребен пример, но в същото време красноречив.
Съгласна съм, че има до голяма степен преиграване с гаража на Камен Михайлов. Но самият факт, че този гараж е придобит по време, когато съпругата на Михайлов е министър, е смущаващ. След като този министър стана лидер на опозицията и декларира, че ще се бори за прозрачност, той би следвало да започне тази борба от собственото си семейство. Не става дума за никаква презумпция за виновност, а за ПРОЗРАЧНОСТ. От гледна точка на тази презумпция и Орешарски е невинен след срещата си с Божков. Но очевидно не става въпрос за това.
3.Уволнението на Явор и Люба от Европа не е идентично на уволнението на Милен Цветков. Има редица съществени разлики. Явор написа статия в "Седем" срещу политиката и лидерството на Михайлова. След няколко дни е уволнен. Подчертавам, че телевизията е собственост на Емил Стоянов, но парите в нея идват от Антоан Николов. Което в случая е по-важно. Същата седмица, когато Явор и Люба са уволнени с аргументи, които не издържат никаква критика, Антоан дава интервю за вестник "Новинар", в което обещава дарение на СДС. В такава ситуация един лидер, който защитава прозрачността, прави публично изявление, в което категорично се отказва от каквито и да било услуги на човек като Николов в предизборната кампания. Такова изявление по никакъв начин не би засегнало никакво разделение на властите, а само би показало, че не само на думи, но и на дела Михайлова отстоява прозрачността.
И докато симпатизанти на СДС ще твърдят:

"Че какво му е на Антоан Николов, за да не се среща кандидатът на СДС за кмет на София с него? Антоан Николов е напълно законен председател на СОС от листата на СДС, член на СДС, член на НИС, неосъждан и без нито една черна точка в политическата си биография.

Освен това настоящето управление на СДС в столицата се определя от всички политически партии като предимно успешно.

За какво тогава да не се среща Орешарски с Антоан Николов?"
за тази партия ще върви към дъното.
А иначе Надежда Михайлова има шансове най-сетне да се пребори със сивите пари и непочтеността в СДС. Поне теоретически. За практиката - времето ще покаже.

Щирлиц
14 Юли 2003 14:02
Мнения: 355
От:
Приятелю крез - не знам от къде дойдоха тези стадиони и разстрели. Според мен е много по-лесно да искаме да има правила и понятията да са по ясно определени. Краденото, че няма да се върне няма, но поне за напред като се каже бизнес да се има предвид законно предприемачество, а не мафия.
GanTREE
14 Юли 2003 14:12
Мнения: 666
От: Bulgaria

Щирлиц
Това, което казваш, е вярно, но идеята ти да си припомним приликите и разликите е само частично осъществима. Главно заради несъответствията в критериите, по които всеки от нас преценява (или преди е преценявал) случващото се.
Muncho Podigovski
14 Юли 2003 14:13
Мнения: 2,492
От: Bulgaria
Ширлиц, прекрасна идея! Изказана от Христо Калчевите герои преди 7 години. И от 10000 журналисти след това. Да не питаме за първия милион, щото всички останали са законни. Нищо ново под слънцето. Да живей свободното предприемачество!
ТАПА
14 Юли 2003 14:29
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Срещал се с босовете на мафията.....?!
Че той е в една партия с най-големите престъпници - Костов, Надка, Божков....Не ги наричам мафиоти защото у мафиота въпреки всичко винаги има и малко достойнство .А това го няма в горните лица.
Radost_Draganova
14 Юли 2003 14:36
Мнения: 163
От: Bulgaria
Bravo Nade,
Da ne se povtariam ama kato si po4nala da mahash
Samo 4e po4vai ot IVAN KOSTOV, PETAR STOJANOV, DIMO GJAUROV! Tezi kato Oresharski sa drebni ribi!
Radost_Draganova
14 Юли 2003 14:44
Мнения: 163
От: Bulgaria
ТАПА!!!!
Jultata mafia to4no pokrovitelstva i vkara vuv vlasta zakonodatelnata i izpulnitelna hora kato Boiko Borisov, Miroslav Sevlievski, Plamen PETROV i mnogo drugi , nevuzmojno e da budat izbroeni ili tova sa hora , koito sa bili osujdani ili sus prisudi za ubiistva , kato GENERALA NA NARODA BOIKO BORISOV!
Сабахатин Али
14 Юли 2003 14:48
Мнения: 162
От: United Kingdom
Специално за диаспората, препечатваме от в-к Труд продължението на латиносериала: СДС се гръмна!
Втора серия :
Залп от Прованса или

БЕЗНАДЕЖДНО ПИСМО ДО НАДЕЖДА

сценарист Спас Гърневски
Из винявай, че ти пиша чрез вестника.Извинявай, че пак нарушавам устава.Не, не ти се сърдя, че ми беше отнето правото на последна дума пред НИС. Всъщност, имат ли значение някакви 13 години, през които докрай си се раздавал за синята кауза? Какво ли значение имат безкрайните стъпки по безбродните пътища, безбройните битки в името на някаква си там истина.
Нима имат значение спечелените победи, разгромните загуби, кървящия гръб от ножовете на свои.Би ли ми казала в името на какво извървяхме пътя до тука? Дали за някакъв(нов и по справедлив ) живот, както пеехме по площадите, дали за надеждите на стотиците хиляди млади хора, които мислеха, че мечтите им за по-достойна съдба в тяхната малка, но красива и горда България ще се сбъднат, а след това я напускаха, или заради партийните постове, държавните служби, скритата приватизация, откритите лимузини, гаражи и замъци?
Тежки въпроси, нали? Знаеш ли, те, обикновените хора не си правеха илюзии. Бяха наясно, че пътя към бъдещето на децата им ще бъде изключително труден. Но именно заради тях ще трябва да го извървят. И тръгнаха след нас, до нас, с нас. Само че, много от нас не останаха с тях.Много от нас, след тихия шепот шумни банкноти свиха в страни и пътят им беше дотам. И сега, когато тези хора протриват самодоволно бради от първите банки на парламентарната зала или изпълняват нежни пируети по политическите паркети, няма защо да се чудят, че народното доверие в тях не надхвърля самоубийствените 8-10%. Г-жо михайлова, затова цели 6 месеца те молихме за среща! Искахме да споделим с теб тези неща, мислехме искрено, че може да те подкрепим в нелеката ти мисия. Искахме да те помолим да слезеш по-близко до хората и да чуеш гласа им. Защото навярно знаеш, че всеки политик, който се отдели дори на метър от народа далеч не стига.
Едва ли бих ти написал тези редове, ако гилотината на НИС се бе стоварила върху само моята глава. След това , което се случи обаче с Орешарски, бях длъжен да потърся писалката. Най-малко заради двойния аршин, който прилагаш по сходни казуси.
Пламен Орешарски бе отстранен само заради 20-минутна една протоколна, и то предизборна среща с представители на едрия бизнес, което според мен е абсолютно необходимо за кампанията му.Кандидатът за кмет е длъжен да се среща с всички.
В същото време, и то неотдавна, в друг един голям град ти открито и безпардонно подкрепи кандидатурата за втори мандат на човек, който години работи единствено за интересите на шепа крупни бизнесмени, а "особените" му отношения с тях дори не са тайна. Да не говорим, че първият доверен зам-кмет на този издигнат от теб кандидат, започна мандатаси като обикновен човек, а го приключи с хотел и набор шокиращи имоти. Вероятно знаеш, че големите политици в дейността си никога не прибяват до двойния стандарт.
Не зная защо, но все повече ме обзема мисълта, че ти си решила на всяка цена да загубиш тези избори. И имам чувството, че с тази си задача ще се справиш отлично. Знаеш ли, бих искал още доста неща да ти кажа, но може би писмото ми трябва да привърши точно тук, за да оставя някаква, макар и крехка надежда в неговата предизвестена безнадеждност
GreenHawk
14 Юли 2003 14:57
Мнения: 1,367
От: New Zealand
Преподавал ми е Орешарски и мога да кажа, че беше интересно да присъстваш на лекциите му. Не толкова заради информацията, която можеше да прочетеш и сам в куп учебници и книжлета по теория и анализ на инвестициите, колкото заради свежите му коментари и естественото му поведение на уравновесен и ерудиран човек. Решил е да се занимава с политика, следователно е бил наясно с рисковете, неизбежни при практикуването й у нас. Това "отзоваване" /то пък и един глагол/ обаче едва ли е очаквал. Нима повечето му колеги в СДС не са контактували с по-съмнителни бизнесмени, нима не са покровителствали с дъждовни или плажни чадъри по-безсъмнени престъпници и контрабандисти? Вярвате ли, че няма други неотзовани, които да продължават и понастоящем? Тогава, за какво го пожертваха с лека ръка? Защото са болезнено ревниви в отношението си към хората с пари, непримирими са към тях, когато дават /или те си мислят така/ повече на политическите конкуренти и афишират близост с техни членове; защото са неуверени от резултата от местните избори в страната и уплашени от предстоящия провал в София, мисъл, която с все сила запращат в дълбините на съзнанието си, а тя изплува всеки път все по-страшна за тях; защото пропуснаха да направят онова, което хората очакваха, когато имаха властта и възможностите, и не могат да го направят сега, въпреки че и не го желаят много силно. Те са като онези диваци, които вцепени от страх пред силите, които не могат да познаят, правят жертви, за да ги умилостивят, успокоявайки по този начин единствено себе си. До следващата буря.
GanTREE
14 Юли 2003 14:59
Мнения: 666
От: Bulgaria

Бела Дона,


не съм забравил нищо от онова, което припомняте.
Опасявам се, че не сте ме разбрала добре.
Антоан Николов е аут в компанията на един кандидат-кмет, който очевидно бърка мутрите с бизнеса. Антоан Николов е аут заради една среща с мутри, а всичко останало около него и делата му си е вече работа на съда и прокуратурата.
И на заинтересованите лица. Точка по въпроса с него.
Личните му сметки да прехвърли отговорностите си върху СДС вече нямат никакво значение. Драматизациите му по темата - също.


Дори и по отношение на Антоан Николов СДС не може да се занимава със слухове, камо ли да взема политическите си решения въз основа на догадки и предположения за корупция и продажност.
Да, така е, всички софиянци в една или друга степен знаем за Антоан Николов и делата му. Знаем и за непосредствената му протекция.
И какво от това? Означава ли това, че СДС трябва да положи решенията си върху основата на слухове, и да създаде такъв прецедент относно Антоан Николов?
Не знам дали си давате сметка за всичко това, особено при наличието на едно сравнително успешно управление на града.


Колкото до т.нар. мутризация и други такива - факти трябват за едно такова политическо решение, а не квалификации и определения като това. Квалификациите и определенията са си за нас тук, когато не сме съгласни един с друг. Аз ще Ви цапна с една квалификация, а Вие ще ми плеснете едно определение по главата, и така.


Същевременно софиянци знаят немалко подробности и за делата на Стефан Софиянски - и какво от това? Я вижте данните на социолозите за рейтинга му в момента - като на Девата с Младенеца са ...
LARA CROFT
14 Юли 2003 15:01
Мнения: 148
От: Bulgaria
ДО КРЕЗ McDuck!
ЯВНО ЗА ВАС Е ПО -ДОБРЕ ДА СЕ (САМО)ИЗБИВАТЕ ПО УЛИЦИТЕ - ДА ПРИПОМНЯМ ЛИ? ИЛИЯ ПАВЛОВ, ДОКТОРА, САМОКОВЕЦА....
МОЖЕ БИ ЩЕ КАЖЕТЕ ЧЕ ТРЯБВА ДОРИ ДА СМЕ ВИ БЛАГОДАРНИ ЗА БЕЗПЛАТНОТО ШОУ?
ИЛИ ТОВА Е СЪЩИНСКАТА ВИ ПРЕДСТАВА ЗА ЛИБЕРАЛИЗЪМ, БИЗНЕС, ПАЗАРНА ИКОНОМИКА...
БОМБИ , СНАЙПЕРИСТИ, РПГ-ТА, КОНТРАБАНДА, КОРУПЦИЯ - ТОВА Е ВЪРХА НА БЪЛГАРСКОТО KNOW HOW В БИЗНЕСА!
КАКВО ОЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЛУЧИ ЗА ДА СТАНЕ ЯСНО ЧЕ ИМАМЕ(БГ) ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ?
ЕС БИЛ ПРИЗНАЛ ИКОНОМИКАТА ЗА ПАЗАРНА - ДА АМА МАЙ ДОБРЕ СИ ДАВАТ СМЕТКА ЧЕ Е КРИМИНАЛНА - СПРАВКА ПОСЛЕДНИТЕ ИЗЯВИ НА ФЕРХОЙГЕН А И НА БРИТАНСКОТО ВЪНШНО МИНИСТЕРСТВО.
ИМАЛО БИЛО СЪД И ПРОКУРАТУРА КОИТО ТРЯБВАЛО ДА СЕ ПРОИЗНЕСАТ ЗА ЗАКОНОСТТА НА БИЗНЕСА - КОИ СЪД И ПРОКУРАТУРА - ТЕЗИ ДЕТО СИ ГИ ПАЗАРУВАТЕ НА КИЛО И КОИТО СА ПРЕВЪРНАЛИ ДЕЙНОСТТА СИ В СОБСТВЕН ЧАСТЕН БИЗНЕС?ИЛИ ТЕЗИ НА КОИТО НАПАЗАРУВАНИТЕ ОТ БОЖКОВ ДЕПУТАТИ ИМ ГЛАСУВАТ ЗАКОНИТЕ? ИЛИ ПЪК СЪОТВЕТНИТЕ НАПАЗАРУВАНИ КМЕТОВЕ ИМ СЕ ОТПЛАЩАТ КАКТО СИ МУ Е РЕДА?
А БЕ Я ДУХАЙТЕ СУПАТА БЕ!
СТАДИОНИТЕ ЩШЕ СА СПАСЕНИЕ ЗА ВАС!!!




Radost_Draganova
14 Юли 2003 15:04
Мнения: 163
От: Bulgaria
GreenHawk!!!!

va zastita....?!
Radost_Draganova
14 Юли 2003 15:08
Мнения: 163
От: Bulgaria
GreenHawk!!


Zabravi da pises 4e si spala s Oresharski!!
GanTREE
14 Юли 2003 15:09
Мнения: 666
От: Bulgaria

p.s. Колкото до въпросите Ви относно финансирането на това или онова - ами инициирайте тогава едно открито писмо на граждани, и може би ще разберете.
Тук има предостатъчно петолъчковци, които да Ви подкрепят инициативата.
Добави мнение   Мнения:159 Предишна Страница 3 от 8 1 2 3 4 5 Следваща »